Marketing promoțional

Descrierea cursului

Promoția ocupă un loc important în marketing și este unul din cele patru instrumente de bază pentru marketing. 

Cursul Marketing promoțional explică noțiunea de comunicare de marketing și promovare și familiarizează cursanții cu strategiile în planificarea comunicării de marketing, precum și cu formele de promovare folosite cel mai des în practică. Propaganda economică, îmbunătățirea vânzării, relațiile publice, marketingul direct și vânzare personală sunt tratate mai detaliat, deoarece acestea reprezintă cele mai importante forme de promovare din prezent.

Scopul cursului

Scopul cursului este de a familiariza cursanții cu procesul complet de planificare a comunicării de marketing în organizație și cu efectele promovării bine concepute și implementate. Conținutul cursului le va permite cursanților să învețe independent, într-un mediu de afaceri real, să recunoască formele de promovare care se potrivesc cel mai bine proiectului de promovare în care sunt angajați și, în acord cu asta, să creeze un mix de comunicare promoțională specific.

Sunteţi interesat de acest curs? Unele dintre programele BusinessAcademy unde îl puteți frecventa sunt: Public RelationsMarketing and Marketing Management și Business Program.

Abilităţile de afaceri care vă garantează profituri mari

Am pregătit pentru dvs. un document cu sfaturi şi cu descrierea abilităţilor de afaceri care vă garantează profituri mari, indiferent de ocupaţia dvs. Pentru a prelua raportul, daţi clic aici.

Verificați dacă mai sunt locuri disponibile! Sesiunea de înscrieri 2020/21 este în curs

Pentru a afla mai multe despre înscriere, daţi clic aici.