Unele dintre aceste cookie-uri sunt necesare pentru a vă oferi serviciile noastre. Alte cookie-uri, inclusiv cele ale unor terțe părți, nu sunt indispensabile, dar fără ele, acest site web nu poate funcționa la calitatea perfectă, obișnuită; În plus, conținutul fără aceste cookie-uri nu poate fi personalizat în funcție de nevoile dvs. Făcând clic pe „de acord” sau prin utilizarea ulterioară a site-ului, sunteți de acord cu setarea cookie-urilor. Aici puteți găsi mai multe informații despre politica noastră privind cookie-urile. Mai multe informații
Curs Advertising
Descrierea cursului
Tema acestui curs este istoria advertising-ului, ce reprezintă, cine sunt participanții, cui se adresează și ce tipuri de publicitate există. Apoi, vom explica tipurile de strategii folosite în advertising, precum și modul de definire a grupului țintă, a segmentării și poziționării lui.
De asemenea, vom prezenta principalele deosebiri dintre marketing și advertising, vom evidenția avantajele și dezavantajele advertising-ului offline comparativ cu advertising-ul online.
Cursul este conceput astfel încât să nu fie nevoie de niciun fel de cunoștințe anterioare.
Sunteţi interesat de acest curs? | Unele dintre programele BusinessAcademy unde îl puteți frecventa sunt: Marketing and Marketing Management, Public Relations și Sales and Sales Management. |
Obiectivul cursului Advertising
Obiectivul cursului este pregătirea cursanților pentru cunoașterea bazelor advertising-ului, să învețe să aplice diferite tipuri de tehnici de publicitate pentru diferite produse/servicii sau idei.
Având în vedere că mulți oameni nu fac distincția între marketing, PR și advertising, vor fi prezentate diferențe clare, precum și analiza comparativă a avantajelor și dezavantajelor advertising-ului offline și online.
Conținutul cursului:
MODULUL 1 - Advertising
- Istoria și noțiunea de advertising
- Roluri, modele și modalități de comunicare în advertising
- Segmentarea pieței, a grupului țintă și strategiei în advertising
- Compararea advertising-ului offline și online
- Publicitate ATL, BTL și TTL
Competențe:
Modulul - Advertising
- Capacitatea de a determina și a alege strategia pe baza căreia se va desfășura întregul proces de advertising
- Capacitatea implementării cu succes a diferitor tipuri de tehnici de publicitate, precum: reclame TV, panouri publicitare, reclame, materiale POS etc.
Abilităţile de afaceri care vă garantează profituri mari
Am pregătit pentru dvs. un document cu sfaturi şi cu descrierea abilităţilor de afaceri care vă garantează profituri mari, indiferent de ocupaţia dvs. Pentru a prelua raportul, daţi clic aici.
Verificați dacă mai sunt locuri disponibile! Sesiunea de înscrieri 2022/23 este în curs
Pentru a afla mai multe despre înscriere, daţi clic aici.