Curs Advertising

Descrierea cursului

Tema acestui curs este istoria advertising-ului, ce reprezintă, cine sunt participanții, cui se adresează și ce tipuri de publicitate există. Apoi, vom explica tipurile de strategii folosite în advertising, precum și modul de definire a grupului țintă, a segmentării și poziționării lui.

De asemenea, vom prezenta principalele deosebiri dintre marketing și advertising, vom evidenția avantajele și dezavantajele advertising-ului offline comparativ cu advertising-ul online.

Cursul este conceput astfel încât să nu fie nevoie de niciun fel de cunoștințe anterioare. 

Obiectivul cursului Advertising

Obiectivul cursului este pregătirea cursanților pentru cunoașterea bazelor advertising-ului, să învețe să aplice diferite tipuri de tehnici de publicitate pentru diferite produse/servicii sau idei.

Având în vedere că mulți oameni nu fac distincția între marketing, PR și advertising, vor fi prezentate diferențe clare, precum și analiza comparativă a avantajelor și dezavantajelor advertising-ului offline și online. 

Conținutul cursului:

MODULUL 1 - Advertising 

 

  • Istoria și noțiunea de advertising 
  • Roluri, modele și modalități de comunicare în advertising 
  • Segmentarea pieței, a grupului țintă și strategiei în advertising  
  • Compararea advertising-ului offline și online 
  • Publicitate ATL, BTL și TTL

 

Competențe:

Modulul - Advertising 

  • Capacitatea de a determina și a alege strategia pe baza căreia se va desfășura întregul proces de advertising 
  • Capacitatea implementării cu succes a diferitor tipuri de tehnici de publicitate, precum: reclame TV, panouri publicitare, reclame, materiale POS etc.