Unele dintre aceste cookie-uri sunt necesare pentru a vă oferi serviciile noastre. Alte cookie-uri, inclusiv cele ale unor terțe părți, nu sunt indispensabile, dar fără ele, acest site web nu poate funcționa la calitatea perfectă, obișnuită; În plus, conținutul fără aceste cookie-uri nu poate fi personalizat în funcție de nevoile dvs. Făcând clic pe „de acord” sau prin utilizarea ulterioară a site-ului, sunteți de acord cu setarea cookie-urilor. Aici puteți găsi mai multe informații despre politica noastră privind cookie-urile. Mai multe informații
Management – Curs de Manager. Învață să conduci o companie utilizând cele mai noi tehnologii.
Management
| Cursuri |
|---|
| online |
| Durată |
| 9 luni |
| Conținutul programului |
| 228 de ore de curs online |
| 35 de cursuri online |
| Lucrare finală |
| Diplome şi certificări |
| ICM Diploma (single subject) in Business Management and Administration |
| ICM Diploma in Leadership Studies |
| ICM Diploma in Strategic Management |
| Cambridge International A&AS level Business |
| BusinessAcademy Certified Manager |
| Microsoft Office Specialist |
| LINK English |
| LINK German |
| ÎNSCRIEŢI-VĂ |
Prin şcolarizarea în cadrul departamentului de Management, veţi obţine aptitudinile de a lua decizii de afaceri profitabile, indiferent de incertitudinea mediului de afaceri. În acelaşi timp, veţi obţine instrumentele de care aveți nevoie pentru a conduce oamenii, realizându-vă astfel mai ușor propriile ambiţii şi succese în afaceri.
În ultimii nouă ani, tehnologia managementului s-a schimbat. Noile abordări din domeniul managementului se bazează pe rezultatele neaşteptate ale cercetărilor ştiinţifice. În plus, dacă vreţi să conduceţi echipe, noile dvs. priorităţi se vor adapta schimbărilor de pe piaţă, iar din partea angajaţilor, indiferent dacă sunt operatori, colaboratori sau directori, se aşteaptă un comportament mult mai proactiv.
S-a dovedit că astăzi, dacă un proiect nu poate fi conceput, creat, executat şi corectat într-un interval de timp de patru ori mai mic decât standardul, compania va înregistra un profit mai mic decât cel mediu.
Pe de altă parte, noul mod de conducere a organizaţiilor permite obținerea unor succese mult mai mari. Compania Stylus Innovation a atins o valoare de 13 milioane de dolari după doar doi ani de existenţă, deşi capitalul inițial a fost de 10.000 de dolari. Direct Hit a ajuns la valoarea de 500 milioane de dolari în primele 500 de zile. Xfire a înregistrat o valoare de 110 milioane de dolari la nici doi ani de la înfiinţare. Iar după opt ani, compania Zappos a ajuns de la un milion de dolari, la o medie anuală de peste un miliard.
Cu un management de calitate, puteţi înregistra salturi semnificative în ceea ce priveşte profitul companiei.
Verificaţi dacă mai sunt locuri disponibile şi înscrieţi-vă la departamentul Management.
Care sunt competenţele şi cunoştinţele pe care le veţi dobândi în cadrul departamentului de Management?
Cu noua metodologie de management, veţi învăţa să combinaţi metodele cantitative (precum analiza probabilităţii, inferența statistică, optimizarea şi modelarea matematică) cu abilitățile mai “soft” de comunicare şi psihologie.
Toate acestea le veţi obţine cu ajutorul celor trei cicluri prin care decurge şcolarizarea dvs. la acest departament.
În primul rând, veţi obţine expertiza tehnică necesară pentru conducerea organizaţiei: de la controlul finanţelor şi al contabilităţii, până la managementul resurselor umane, management operaţional şi microeconomie.
Grupele de competenţe şi cunoştinţe pe care le veţi dobândi în urma şcolarizării în cadrul acestui departament sunt:
- Managementul şi planul de lucru al organizaţiei
- Managementul şi organizarea echipelor
- Managementul de proiect
- Managementul de criză şi managementul de risc
- Finanţele
- Marketingul şi competenţele de vânzare
- Competenţe de management al afacerilor
- Manipularea tehnologiilor informaționale şi cunoaşterea limbii engleze pentru afaceri
Management: Planul şi programa
Business
1.Business Plan Development6
2.Business administration and documentation3
- Administrative and office management
- Business Documentation
3.Business law and ethics3
- Business law
- International Business Law
- Business Ethics of Individuals and Organization
Marketing
4.Marketing Basic12
- Marketing Basics
- Marketing Planning
5.Strategic and Global Marketing12
- Strategic Marketing
- International Marketing
Sales
6.Strategic Sales Management and Improvement6
- Sales Management
- Sales Improvement Marketing Techniques
Finance and Accounting
7.Basics of Economics12
- Basics of Economics
- Macroeconomics
- Microeconomics
8.Financial Management and Analysis24
- Financial Management
- Finance and Investment analysis
- Racio Numbers
9.Financial Risk and Portfolio ManagementOnline*
- Financial Risk Management
- Portfolio Management
Management and Business Organization
10.Basics of Management9
- Management Fundamentals
- Management Functions
11.Design and organizational life cycleOnline*
- Organization Life Cycle
- Organization Structure and Design
12.Organizational Behavior and Leadership6
- Organizational Behavior
- Leadership
- Power and Authority
13.Change and Risk Management6
- Change Management
- Crisis Management
- Risk Management
14.Systems and Standards of Quality ManagementOnline*
- International Quality Standards
- Quality Management Systems
15.Knowledge Management and InnovationOnline*
- Knowledge Management
- Innovation management
- Creativity and innovation
16.Corporate and Environmental ResponsibilityOnline*
- Corporate responsibility
- Environmental Management
17.Operations Management and Resource ManagementOnline*
- Operations Management
- Resource Planning and Management
- Business Cost Planning and Control
- Supply Chain Management
18.Strategic Management6
- Strategic management
- Managing stakeholder expectations and needs
19.International Management and Multinational CompaniesOnline*
- International Management
- Multinational Companies
20.Quantitative Methods for Business6
21.Facility ManagementOnline*
Human Resources Management
22.Human Resources Fundamental12
- HR Management Basics
- Human Resource Planning
23.Training and Development of Employees9
- Introduction to Business, Training and Education
- Coaching
- Talent management in an organization
24.Employee Motivation, Rewarding, and Performance Evaluation 12
- Employee Motivation
- Employee Performance Assessment
- Compensation Systems
25.Psychology and interpersonal relations in organization6
- Personality Psychology
- Organization Psychology
- Employee Relations
Project Management
26.Basics of Project Management12
- Basics of Project Management
- Methods and Techniques of Project Management
- Project Management with AGILE Methodology
27.Strategic and Financial Project Management21
- Project Management System
- Investment Management
- Project Management in Various Industries
- Project Financing
IT in Business
28.IT in Business6
- IT in Business
- E-business
Public Relations
29.Basics of Public Relations and Promotion6
- Basics of Public Relations and Promotion
- Corporate Communications
30.Public Relations in Crisis SituationsOnline*
Effectiveness and efficiency
31.Time Management3
32.Information ManagementOnline*
- Effective Business Communication
- Effective Writing Techniques
33.Effective Business Communication12
- Effective Business Communication
- Effective Writing Techniques
34.Presentation skills and successful meeting management3
- Skills of Clear and Convincing Presentation
- Effective Meeting Management
35.Effective negotiation and decision-making6
- Effective negotiation
- Effective decision-making
Foreign languages
1.Business English languageBonus
2.English languageBonus
- English language 1
- English language 2
3. German languageBonus
- German language 1
- German language 2
Final PaperOnline*
*Cursuri cu materiale și exerciții complete, pe care cursanții le stăpânesc independent și în ritmul propriu, fără prelegeri organizate.
Cursuri online bonus pentru dezvoltarea abilităților IT și personale
Pe lângă cunoștințele profesionale pe care le obțineți din acest program, aveți și oportunitatea de a avansa și de a dezvolta în continuare abilități IT și personale cheie, cu ajutorul cursurilor online bonus care vă vor face mai competenți și mai pregătiți pentru mediul de afaceri modern.
- Introducere în instrumentele AI (ChatGPT & MidJourney)
- Cursuri IT ICDL: Word, Presentation, Web & Image Editing
- Planificarea carierei și marketing personal
- Eticheta în afaceri și gestionarea stresului
- Dezvoltare personală și profesională
Așadar, în afară de cunoştinţele de expertiză tehnică, financiară și operaţională, veţi învăţa și cum să aplicaţi tehnici de luare a deciziilor profitabile, precum optimizarea şi simularea, modele pentru identificarea alegerilor, formalizarea concesiilor şi specificarea limitărilor.
Şi anume, în calitate de manager, în permanenţă vă aflați sub influența unor informaţii care pot fi adesea sub semnul incertitudinii. În fiecare zi, trebuie să vă asigurați că veți lua cele mai bune decizii, deşi de cele mai multe ori nu veţi avea la dispoziție toate informaţiile necesare. De aceea, vom efectua experimente, prin intermediul cărora veţi asimila tehnici practice de luare a deciziilor raţionale. Vom folosi tehnici concepute pe baza descoperirilor cercetărilor ştiinţifice, printre care se numără şi cele ale Institutului de neurologie din Londra.
Capacitatea de a gândi limpede şi, datorită acestui lucru, posibilitatea de a aplica propriile cunoştinţe tehnice într-un mod rapid și eficient sunt două premise care vă vor aduce succesul în afaceri, dar și o autoritate şi un câştig mai mare.
Strategii şi tehnici pentru influenţarea altor persoane
Când aveţi cunoştinţele tehnice şi capacitatea de a revizui corect opţiunile pe care le aveţi în faţă, al treilea pas este să prezentaţi cu încredere propriile decizii oamenilor cu care lucraţi.
Strategiile și tehnicile de comunicare sunt elemente esențiale pentru orice succes în afaceri.
De aceea, la BusinessAcademy veţi studia, printre altele, și tehnici de persuasiune, negociere şi motivare. Veţi cerceta şi veţi învăţa să aplicaţi practicile utilizate de un grup de negociatori profesionişti bine plătiţi, care îşi folosesc propriile cunoştinţe pentru încheierea unor afaceri în valoare de 250.000 euro şi chiar mai mult. Veţi avea acces la cunoştinţele unor manageri care au în spate succese măsurabile și ale căror metode le-am analizat şi coagulat într-un sistem de tehnici aplicabile.
În acest sens, avem trei obiective: să ştiţi cum să aplicaţi strategii motivaţionale avansate, să fiți persuasivi în comunicarea orală, dar și în cea scrisă.
Indiferent dacă comunicaţi cu oameni de la nivelul unui podium, în sala de şedinţă, în scris sau prin e-mail, veţi învăţa cum să:
- “Vindeţi” propriile idei şi dorinţe altora
- Obţineţi o credibilitate mai mare printre colegi
- Dezvoltaţi strategii pentru a influenţa oamenii cu care lucraţi
- Învăţați cum să obţineţi şi să menţineţi atenţia publicului, indiferent dacă vă adresaţi unui grup de cinci sau 200 de persoane
- Să aflaţi prin ce mesaje, scrise sau orale, puteţi influenţa cel mai precis alte persoane
- Rezolvaţi conflicte în atmosfera de grup
Un manager adevărat are putere de convingere, iar astfel puteți ajunge şi dvs.
Cum să deveniţi un lider?
Şcolarizarea la departamentul Management culminează prin crearea profilului de lider.
Prin analiza unor exemple reale, prin analiză de grup și simulări practice, veţi putea să vă dezvoltați aptitudinile și viziunea dvs. de lider, atât în munca pe care o veţi desfășura, cât şi în viaţa de zi cu zi. În cele din urmă, alături de BusinessAcademy, veţi reuși să puneți bazele unor aptitudini de lider mai mult decât profitabile.
Veţi lucra şi veţi învăţa de la experţi din domeniile dvs. Printre companiile și instituţiile naţionale care au folosit serviciile experţilor noştri se numără Volksbank, Europrojekt, Fidelinka, majoritatea facultăţilor naţionale, inclusiv facultatea de Economie, Arhitectură, Medicină, Drept, Agricultură, patru instituţii și patru ministere guvernamentale, precum și o serie de companii multinaționale, precum L’Оreal, Pepsi, Porsche, Siemens şi multe altele.
Unde veţi putea să lucraţi?
Necesitatea pentru manageri excepţionali este prezentă în fiecare ramură a industriei, în fiecare companie şi instituţie naţională.
Domeniile în care vă puteți pune în aplicare noile dvs. cunoştinţe sunt companiile financiare, companiile orientate spre marketing, fabrici şi companii de producție, companii care se află în dezvoltare sau care folosesc noile tehnologii, industriile serviciilor, precum asigurările, învăţământul sau sănătatea, firme de consultanţă etc.
De asemenea, orice companie care își doreşte un manager capabil, care să gestioneze crearea de noi valori, va vedea un partener de valoare în specialistul care veți deveni dvs
Ce urmează?
- Aflaţi mai multe despre planul şi programa, competenţele și descrierea materiilor din cadrul departamentului Management.
- Sunteţi interesaţi şi de alte departamente în afară de Management? Aflaţi mai multe despre departamentele: Executive Business Program, HR Management, Marketing and Marketing Management, Sales and Sales Management, Financial Management, Project Management, Business Administration, Entrepreneurship, Public Relations, International Business şi Investment Management and Stock Exchange.
- Descoperiţi ce diplome şi certificate recunoscute pe plan internațional vă vor fi acordate la finalizarea programului, în urma parcurgerii cursurilor exclusiv online, prin intermediul platformei BusinessAcademy.
- Aţi aflat suficiente informații? Perioada de înscriere este în curs, iar numărul locurilor este limitat. Înscrieţi-vă.
Abilităţile de afaceri care vă garantează profituri mari
Am pregătit pentru dvs. un document cu sfaturi şi cu descrierea abilităţilor de afaceri care vă garantează profituri mari, indiferent de ocupaţia dvs. Pentru a prelua raportul, daţi clic aici.
Verificați dacă mai sunt locuri disponibile! Sesiunea de înscrieri 2025/26 este deschisă.
Pentru a afla mai multe despre înscriere, daţi clic aici.
Înscrie-te

