Management – Curs de Manager. Invata sa conduci o companie utilizand cele mai noi tehnolgii.

Management

Cursuri
Online
Durata
3 trimestre
Numărul de ore
565
Diplome şi certificări
Cambridge International A&AS level Business
Business Academy Certified Manager
Microsoft Office Specialist
LINK English
ÎNSCRIEŢI-VĂ

Prin şcolarizarea în cadrul departamentului de Management, veţi obţine aptitudinile de a lua decizii de afaceri profitabile, indiferent de incertitudinea mediului de afaceri. În acelaşi timp, veţi obţine instrumentele de care aveți nevoie pentru a conduce oamenii, realizându-vă astfel mai ușor propriile ambiţii şi succese în afaceri.

În ultimii nouă ani, tehnologia managementului s-a schimbat. Noile abordări din domeniul managementului se bazează pe rezultatele neaşteptate ale cercetărilor ştiinţifice. În plus, dacă vreţi să conduceţi echipe, noile dvs. priorităţi se vor adapta schimbărilor de pe piaţă, iar din partea angajaţilor, indiferent dacă sunt operatori, colaboratori sau directori, se aşteaptă un comportament mult mai proactiv.

S-a dovedit că astăzi, dacă un proiect nu poate fi conceput, creat, executat şi corectat într-un interval de timp de patru ori mai mic decât standardul, compania va înregistra un profit mai mic decât cel mediu.

Pe de altă parte, noul mod de conducere a organizaţiilor permite obținerea unor succese mult mai mari. Compania Stylus Innovation a atins o valoare de 13 milioane de dolari după doar doi ani de existenţă, deşi capitalul inițial a fost de 10.000 de dolari. Direct Hit a ajuns la valoarea de 500 milioane de dolari în primele 500 de zile. Xfire a înregistrat o valoare de 110 milioane de dolari la nici doi de la înfiinţare. Iar după opt ani, compania Zappos a ajuns de la un milion de dolari, la o medie anuală de peste un miliard.

Cu un management de calitate, puteţi înregistra salturi semnificative în ceea ce priveşte profitul companiei.
 

Verificaţi dacă mai sunt locuri libere şi înscrieţi-vă la departamentul de Management.

 

Care sunt competenţele şi cunoştinţele pe care le veţi dobândi în cadrul departamentului de Management?

Cu noua metodologie de management, veţi învăţa să combinaţi metodele cantitative (precum analiza probabilităţii, inferența statistică, optimizarea şi modelarea matematică) cu abilitățile mai “soft” de comunicare şi psihologie.

Toate acestea le veţi obţine cu ajutorul celor trei cicluri prin care decurge şcolarizarea dvs. la acest departament.

În primul rând, veţi obţine expertiza tehnică necesară pentru conducerea organizaţiei: de la controlul finanţelor şi al contabilităţii, până la managementul resurselor umane, management operaţional şi microeconomie
.

Grupele de competenţe şi cunoştinţe pe care le veţi dobândi în urma şcolarizării în cadrul acestui departament sunt:

  • Managementul şi planul de lucru al organizaţiei
  • Managementul şi organizarea echipelor
  • Managementul de proiect
  • Managementul de criză şi managementul de risc
  • Finanţele
  • Marketingul şi competenţele de vânzare
  • Competenţe de management al afacerilor
  • Manipularea tehnologiilor informaționale şi cunoaşterea limbii engleze pentru afaceri


Programa pentru departamentul de Management este extinsă și exigentă din punct de tehnic. Vedeţi planul şi programa completă.

Așadar, în afară de cunoştinţele de expertiză tehnică, financiară și operaţională, veţi învăţa și cum să aplicaţi tehnici de luare a deciziilor profitabile, precum optimizarea şi simularea, modele pentru identificarea alegerilor, formalizarea concesiilor şi specificarea limitărilor. 

Şi anume, în calitate de manager, în permanenţă vă aflați sub influența unor informaţii care pot fi adesea sub semnul incertitudinii. În fiecare zi, trebuie să vă asigurați că veți lua cele mai bune decizii, deşi de cele mai multe ori nu veţi avea la dispoziție toate informaţiile necesare. De aceea, vom efectua experimente, prin intermediul cărora veţi asimila tehnici practice de luare a deciziilor raţionale. Vom folosi tehnici concepute pe baza descoperirilor cercetărilor ştiinţifice, printre care se numără şi cele ale Institutului de neurologie din Londra.

Capacitatea de a gândi limpede şi, datorită acestui lucru, posibilitatea de a aplica propriile cunoştinţe tehnice într-un mod rapid și eficient sunt două premise care vă vor aduce succesul în afaceri, dar și o autoritate şi un câştig mai mare. 

 

Strategii şi tehnici pentru influenţarea altor persoane

Când aveţi cunoştinţele tehnice şi capacitatea de a revizui corect opţiunile pe care le aveţi în faţă, al treilea pas este să prezentaţi cu încredere propriile decizii oamenilor cu care lucraţi.

Strategiile și tehnicile de comunicare sunt elemente esențiale pentru orice succes în afaceri.

De aceea, la BusinessAcademy veţi studia, printre altele, și tehnici de persuasiune, negociere şi motivare. Veţi cerceta şi veţi învăţa să aplicaţi practicile utilizate de un grup de negociatori profesionişti bine plătiţi, care îşi folosesc propriile cunoştinţe pentru încheierea unor afaceri în valoare de 250.000 euro şi chiar mai mult. Veţi avea acces la cunoştinţele unor manageri care au în spate succese măsurabile și ale căror metode le-am analizat şi coagulat într-un sistem de tehnici aplicabile
.

În acest sens, avem trei obiective: să ştiţi cum să aplicaţi strategii motivaţionale avansate, să fiți persuasivi în comunicarea orală, dar și în cea scrisă.

Indiferent dacă comunicaţi cu oameni de la nivelul unui podium, în sala de şedinţă, în scris sau prin e-mail, veţi învăţa cum să:


  • “Vindeţi” propriile idei şi dorinţe altora
  • Obţineţi o credibilitate mai mare printre colegi
  • Dezvoltaţi strategii pentru a influenţa oamenii cu care lucraţi
  • Învăţați cum să obţineţi şi să menţineţi atenţia publicului, indiferent dacă vă adresaţi unui grup de cinci sau 200 de persoane
  • Să aflaţi prin ce mesaje, scrise sau orale, puteţi influenţa cel mai precis alte persoane
  • Rezolvaţi conflicte în atmosfera de grup


Un manager adevărat are putere de convingere, iar astfel puteți ajunge şi dvs.

 

Cum să deveniţi un lider?

Şcolarizarea la departamentul Management culminează prin crearea profilului de lider.

Prin analiza unor exemple reale, prin analiză de grup și simulări practice, veţi putea să vă dezvoltați aptitudinile și viziunea dvs. de lider, atât în munca pe care o veţi desfășura, cât şi în viaţa de zi cu zi. În cele din urmă, alături de BusinessAcademy, veţi reuși să puneți bazele unor aptitudini de lider mai mult decât profitabile.

Veţi lucra şi veţi învăţa de la experţi din domeniile dvs. Printre companiile și instituţiile naţionale
care au folosit serviciile experţilor noştri se numără Volksbank, Europrojekt, Fidelinka, majoritatea facultăţilor naţionale, inclusiv facultatea de Economie, Arhitectură, Medicină, Drept, Agricultură, patru instituţii și patru ministere guvernamentale, precum și o serie de companii multinaționale, precum L’Оreal, Pepsi, Porsche, Siemens şi multe altele.

 

Unde veţi putea să lucraţi?

Necesitatea pentru manageri excepţionali este prezentă în fiecare ramură a industriei, în fiecare companie şi instituţie naţională.

Domeniile în care vă puteți pune în aplicare noile dvs. cunoştinţe sunt companiile financiare, companiile orientate spre marketing, fabrici şi companii de producție, companii care se află în dezvoltare sau care folosesc noile tehnologii, industriile serviciilor, precum asigurările, învăţământul sau sănătatea, firme de consultanţă etc.

De asemenea, orice companie care își doreşte un manager capabil, care să gestioneze crearea de noi valori, va vedea un partener de valoare în specialistul care veți deveni dvs

 

Ce urmează? 

 

 

Verificați dacă mai sunt locuri disponibile! Sesiunea de înscrieri 2017/18. este în curs

Pentru a afla mai multe despre înscriere, daţi clic aici.

Abilităţile de afaceri care vă garantează profituri mari

Am pregătit pentru dvs. un document cu sfaturi şi cu descrierea abilităţilor de afaceri care vă garantează profituri mari, indiferent de ocupaţia dvs. Pentru a prelua raportul, daţi clic aici.