Pripremite se za novo poslovno doba. Prijavite se!

Project Management – Curs Manager de Proiect. Învață să manageriezi proiecte importante.

PROJECT Management

Cursuri
tradiţionale sau online
Durata
3 trimestre
Numărul de ore
637
Diplome şi certificări
ICM Diploma (single subject) in Project Management
IQN Certified Project Management Analyst
BusinessAcademy Certified Project Manager
Microsoft Office Specialist
LINK English
LINK German
ÎNSCRIEŢI-VĂ

Urmând departamentul Project Management, veţi dobândi cele mai practice instrumente pentru executarea tactică a fiecărui proiect.

Dacă sunteţi o persoană de acţiune, atunci studiul conducerii corecte a proiectelor este ideal pentru dumneavoastră. Veţi dirija procese în care munca depusă de echipa dumneavoastră se va transforma într-un produs sau serviciu final.

Importanţa managementului de proiect devine tot mai mare, deoarece companiile se află tot mai mult sub influenţa concurenţei internaţionale, perioada de utilizare a produselor şi serviciilor este tot mai scurtă, iar cumpărătorii sunt tot mai bine informaţi datorită Internetului. De asemenea, tehnologiile digitale de astăzi facilitează creare rapidă a produselor şi serviciilor în fiecare industrie, motiv pentru care se creează o presiune pentru finalizarea urgentă a tuturor sarcinilor.

Din toate aceste motive, noi vă punem la dispoziţie posibilitatea de a studia cea mai nouă metodologie de proiect. Prin intermediul acestui departament, veţi învăţa cum să asiguraţi un profit mai mare companiei folosind tehnologiile digitale şi cele mai noi descoperiri în materie de gestionare a operaţiunilor, toate acestea într-un mod sistematic şi fără presiune.

Se estimează că un manager de proiect bun poate creşte profitabilitatea companiei în care munceşte cu peste 250%. Salariul pe care îl puteţi avea este tot atât de mare.

Industriile în care veţi putea pune în aplicare cunoştinţele dobândite sunt printre cele mai variate, începând de la companii care dezvoltă programe software şi alte tipuri de companii din industria IT, companii de producţie şi prestare servicii, bănci şi instituţii financiare, agenţii de cercetare, firme de construcţii, servicii publice sau firme de consultanţă.

  

Verificaţi dacă mai sunt locuri disponibile şi înscrieţi-vă la departamentul Project Management.

 

Care sunt competenţele şi cunoştinţele pe care le veţi dobândi în cadrul departamentului Project Management?

Nu oricine poate studia pentru a deveni manager de proiect.

Una printre premise este să fiţi specialist în domeniul în care doriţi să activaţi. De exemplu, dacă vreţi să fiţi lider de proiecte într-o companie de software, va trebui să ştiţi să programaţi. Dacă vreţi să lucraţi ca manager de proiect într-o bancă, va trebui să aveţi cunoştinţe despre finanţe şi e-banking.

Dacă îndepliniţi această condiţie, parcurgând programul Project Management, veţi învăţa să organizaţi o aplicare rapidă a fiecărei idei din domeniul în care v-aţi perfecţionat.

Mai exact, veţi învăţa să aplicaţi modele cantitative pentru evaluarea rezultatelor proiectelor, veţi stăpâni strategii de gestionare a proiectelor şi veţi şti cum să analizaţi indiciile pentru a consolida eficienţa întregului proces.

Veţi învăţa de asemenea să gestionaţi proiectele respectând standardele corespunzătoare industriei în care veţi activa. Veţi învăţa să folosiţi pachete şi instrumente software, specifice managementului de proiect. Veţi afla cum să dezvoltaţi metode de proiect, pentru nevoile companiei, respectând scheme testate de dezvoltare, care se aplică în industria respectivă.

Grupele de competenţe şi cunoştinţe pe care le veţi dobândi în urma şcolarizării în cadrul acestui departament sunt:

  • Dezvoltarea,conducerea şi organizarea proiectelor
  • Metode avansate de Project Management
  • Metode financiare cantitative avansate
  • Managementul şi folosirea instrumentelor pentru conducerea proiectelor
  • Managementul finanţelor şi investiţiilor
  • Planificarea şi managementul resurselor umane
  • Conducerea şi organizarea echipelor
  • Competenţe personale de negociere, leadership şi luare corectă a deciziilor în mediul de afaceri


Planul şi programa pentru departamentul Project Management conţine, pe lângă cunoştinţele necesare conducerii cu succes a fiecărui proiect, şi informaţii din aria finanţelor şi a managementul resurselor umane. Vizualizaţi planul şi programa cu toate materiile.

 

Ce trebuie să ştie un manager de proiect despre finanţe şi management?

Ca manager de proiect, în cadrul acestui departament veţi învăţa tot ceea ce este necesar pentru gestionarea profitabilă a proiectelor.

Finanţe. Veţi învăţa metodologia de înţelegere şi determinare a nevoilor de finanţare a proiectelor. Veţi şti cum să aplicaţi metode cantitative pentru analiza investiţiilor şi a rentabilităţii investiţiilor.

Procesul decizional. Veţi învăţa cum să aplicaţi tehnici ştiinţifice specifice pentru luarea deciziilor profitabile. Vom realiza experimente cu ajutorul cărora veţi învăţa tehnici practice de luare a deciziilor raţionale. Aceste tehnici sunt importante deoarece capacitatea dumneavoastră de a gândi şi de aplica corect cunoştinţele tehnice vă vor aduce succes.

Motivarea angajaţilor. Strategiile şi tehnicile de comunicare sunt necesare pentru succesul în afaceri. De aceea, la BusinessAcademy veţi asimila tehnici testate de persuadare, negociere şi motivare. Veţi învăţa să fiţi convingători, indiferent dacă veţi comunica cu oamenii într-o sală de şedinţe, prin intermediul unei scrisori sau al unui e-mail. De asemenea, veţi învăţa cum să transmiteţi şi altor persoane entuziasmul şi ideile dumneavoastră.

 

Unde veţi putea să lucraţi?

Atunci când combinaţi cunoştinţele de specialitate, abilităţile tehnice de gestionare a proiectelor şi competenţele de management pe care le veţi dobândi, veţi deveni o persoană care ştie cum să ajungă la cea mai bună soluţie şi care va reuşi să îşi termine obligaţiile la timp.

Tehnicile de Project Management pe care le veţi dobândi vă vor ajuta să conduceţi atât proiecte mici, la care lucrează echipe formate din 5 membri, cât şi grupuri de echipe cu 200 sau mai mulţi membri.

Având în vedere cele menţionate, veţi dobândi flexibilitate în ceea ce priveşte jobul pe care îl puteţi ocupa. Veţi putea să controlaţi şi să vă direcţionaţi mai uşor cariera, câştigul şi mediul în care munciţi.

 

Ce urmează? 

Abilităţile de afaceri care vă garantează profituri mari

Am pregătit pentru dvs. un document cu sfaturi şi cu descrierea abilităţilor de afaceri care vă garantează profituri mari, indiferent de ocupaţia dvs. Pentru a prelua raportul, daţi clic aici.

Verificați dacă mai sunt locuri disponibile! Sesiunea de înscrieri 2024/25 este deschisă.

Pentru a afla mai multe despre înscriere, daţi clic aici.

Înscrie-te