Sales and Sales Management – Învață să negociezi și să închei vânzări la nivel înalt. Management echipe de vânzări.

Sales and Sales Management

Cursuri
Online
Durata
3 trimestre
Numărul de ore
541
Diplome şi certificări
IQN Diploma in Marketing
Cambridge International A&AS level Business
Business Academy Certified Sales and Marketing Manager
Microsoft Office Specialist
LINK English
ÎNSCRIEŢI-VĂ

Prin şcolarizarea la departamentul Sales and Sales Management, veţi acumula competenţele şi cunoştinţele necesare pentru profitul financiar direct al companiei în care lucraţi.

Dacă sunteţi o persoană care nu doreşte să-și conducă propria afacere, dar doreşte independenţa şi controlul deplin asupra câştigului realizat, acest departament din cadrul BusinessAcademy este ideal pentru dvs.

În afaceri, nimic nu se întâmplă până când cineva nu vinde ceva. În urma analizei competenţelor celor mai bogaţi oameni de afaceri, precum Lawrence Ellison de la Oracle, Ingvar Kamprad de la Ikea sau Carly Fiorina de la Hewlett Packard, s-a confirmat că fiecare dintre aceștia are capacități remarcabile de prezentare, convingere și încheiere a contractelor importante.

În mediul de afaceri naţional, cei mai buni oameni din vânzări obțin în medie 40, 50 de mii euro lunar, iar un procent considerabil din această sumă le revine lor. Din acest motiv, salariul lor este de 12 ori mai mare decât media din companie.

Acest lucru nu este deloc surprinzător. Numeroasele statistici obținute în urma cercetărilor realizate în America arată că dintre milionarii care s-au îmbogăţit pe cont propriu, majoritatea dintre ei şi-au pus bazele propriei afaceri sau provin din mediul vânzărilor.

Verificaţi dacă mai sunt locuri libere şi înscrieţi-vă la departamentul Sales and Sales Management.

 

Care sunt competenţele şi cunoştinţe pe care le veţi dobândi la departamentul Sales and Sales Management?

Prin şcolarizarea la departamentul Sales and Sales Management, veţi dobândi tehnici și cunoştinţe avansate, necesare pentru vânzarea produselor şi a serviciilor, veţi învăţa cum să aplicaţi metode de recrutare și management al echipelor de vânzări, cum să dezvoltaţi în mod profitabil un proces de vânzare adaptat pentru compania în care lucraţi, cum să dezvoltaţi planurile de compensare şi cum să creaţi programe pentru perfecţionarea periodică a agenților de vânzări.

Cu alte cuvinte, veţi obţine instrumente practice care vă vor ajuta să realizați, individual sau în echipă, un salt important în ceea ce privește vânzările pentru compania în care le veţi aplica. Şi aceasta, într-un mod simplu și sistematic.

Grupele de competenţe şi cunoştinţe pe care le veţi dobândi prin şcolarizarea în cadrul acestui departament sunt:

  • Competenţe şi cunoştinţe avansate de vânzare
  • Planificarea, organizarea şi conducerea procesului de vânzare
  • Planificarea, managementul şi organizarea oamenilor
  • Managementul relaţiilor cu clienţii
  • Dezvoltarea produselor şi a ofertelor
  • Finanţe şi control financiar
  • Competenţe de negociere, de luare a decizilor corecte în mediul de afaceri și de leadership  
  • Competenţe şi cunoştinţe de marketing 
  • Competenţe de management al afacerilor
  • Management de proiect


După cum puteţi vedea, planul şi programa pentru departamentul Sales and Sales Management conţine materii structurate din domeniul financiar, marketing şi management de proiect. Accesaţi planul şi programa completă.

De ce este necesar să studiați și chestiuni legate de finanţe, marketing şi management de proiect?

În cadrul BusinessAcademy, veţi studia tactici de vânzare avansate. Cu toate acestea, nu este suficient doar să aplicați aceste tehnici pentru stabilirea relațiilor cu clienţii, să descoperiți care sunt criteriile ce stau la baza deciziei lor de cumpărare, să prezentați produsele şi serviciile prin metode care angajează interesul și motivația sau să utilizați sisteme adecvate pentru îndeplinirea sarcinilor de lucru. 

De aceea, prin şcolarizarea la acest departament, veţi studia toate domeniile necesare unui manager de vânzări complet.


Finanţe.
Veţi studia metodele financiare pentru înţelegerea şi determinarea nevoilor de finanţare a acţiunilor de vânzări. În funcție de costurile necesare în sectorul dvs., veţi şti cum să asiguraţi companiei dvs. un venit cât mai mare. Veţi şti cum să aplicaţi metode cantitative pentru analiza investiţiilor, a costurilor şi a revenirii la investiţie în cadrul sectorului de vânzări.

Marketing.
Cei mai bine plătiţi oameni din vânzări sunt profesionişti în marketing. De aceea, veţi învăţa cum să aplicaţi instrumentele pentru înţelegerea cumpărătorilor, cum să corelaţi aceste cunoştinţe cu crearea ofertelor corespunzătoare şi astfel să aplicaţi metodele de selectare a celui mai bun mod de a transmite mesajul şi de a recomanda clienţilor valoarea reală. Veţi şti cum să obțineţi cele mai mari avantaje din acţiunile de marketing şi cum să vă sincronizaţi în mod profitabil cu colegii responsabili de marketing.

Relaţiile cu clienţii. Relaţiile adecvate cu clienții vă asigură o realizare mult mai uşoară a profitului, iar companiei îi asiguraţi succesul pe piață, datorită încrederii pe care aţi stabilit-o în rândul clienţiilor. Strategiile şi tehnicile pentru creşterea încrederii clienților față de compania pentru care lucrați fac parte din categoria cunoştinţelor de marketing cu un nivel ridicat de aplicabilitate în procesul de vânzare, motiv pentru care, studierea lor cu atenţie este absolut necesară.

Management de proiect.
 Veţi învăţa cum să vă perfecționați managementul sistematizat al întregului proces de vânzare, prin intermediul tehnologiilor digitale şi a noutăților în materie de management al operațiunilor. Conducerea echipei de proiect necesită perfecţionarea lor în mod constant, astfel încât veţi şti cum să dezvoltaţi şi să conduceţi proiecte de formare profesională constantă a echipelor de vânzări.

În final, veţi dobândi expertiza tehnică necesară pentru conducerea profitabilă a echipei dvs. Veţi învăţa cum să dezvoltaţi metode profitabile pentru recrutarea şi selecția agenţilor de vânzări calitativi, cum să le întăriţi motivația, să creaţi sisteme de compensare și să menţineţi un nivel ridicat de productivitate.

Rezultatul: veţi şti să aplicaţi propria expertiză, indiferent dacă produsele şi serviciile oferite sunt destinate consumatorilor finali, utilizatorilor din mediul afaceri sau partenerilor de distribuţie.

Unde veţi putea să lucraţi?

Antreprenorii şi directorii înţeleg faptul că cel mai important factor pentru succesul unei afaceri sunt abilitățile de vânzare.
De aceea, în calitate de vânzător şi manger de vânzări de top,
 veţi avea aptitudini datorită cărora, fiecare companie va dori să vă aibă în rândurile sale.

Ce urmează?

Abilităţile de afaceri care vă garantează profituri mari

Am pregătit pentru dvs. un document cu sfaturi şi cu descrierea abilităţilor de afaceri care vă garantează profituri mari, indiferent de ocupaţia dvs. Pentru a prelua raportul, daţi clic aici.

Verificați dacă mai sunt locuri disponibile! Sesiunea de înscrieri 2017/18. este în curs

Pentru a afla mai multe despre înscriere, daţi clic aici.