Ce trebuie să ştiţi despre BusinessAcademy, dacă vă doriţi un nivel ridicat de expertiză în afaceri şi un profit excelent

BusinessAcademy este o şcoală internaţională pentru educaţia în domeniul afacerilor, cu două filiale în România: într-o zonă ultracentrală din Bucureşti şi într-o zonă liniştită din Timişoara.

Din punct de vedere organizatoric, suntem parte a companiei internaţionale LINK group, înfiinţată în anul 1998, cu sediul central la Belgrad, fiind prezenţi  atât pe piaţa din Serbia şi România, cât şi pe piaţa din Slovenia, Croaţia, Bosnia şi Herţegovina şi Macedonia. În România, existăm din anul 2010. Din această regiune, am avut până acum un număr considerabil de cursanţi. Funcţionăm prin Departamentul de Examinări Internaţionale al Cambridge University. Pe teritoriul României, filiala este înființată sub codul de activitate 8559.

Dorinţa noastră este destul de simplă: vrem să vă ajutăm să acumulaţi aptitudini de afaceri, cu ajutorul cărora să vă îndepliniţi mai uşor ambiţiile personale, iar pe lângă aceasta, să puteţi beneficia de câştiguri excelente.

Sediul central al BusinessAcademy se întinde pe 1200 de metri pătrați, iar în California, menținem constant în funcțiune servere pentru asistența non-stop a cursanților și a profesorilor.

Mediul BusinessAcademy dispune de săli de clasă şi laboratoare de afaceri dotate cu calculatoare şi servicii digitale. Pentru cursanţii care frecventează cursurile de la distanţă, Platforma Distance Learning este activă non-stop. Tot aici se mai află birouri administrative, o bibliotecă şi un spaţiu exterior cu piscină, pentru odihnă, relaxare şi momente plăcute alături de colegi.

Fiindcă şcolarizarea la BusinessAcademy pune accentul pe stăpânirea abilităţilor practice de afaceri, investim frecvent în resurse şi cunoştinţe noi, care asigură cursanţilor noştri posibilitatea de a deveni experţi bine plătiţi în domeniul afacerilor, indiferent dacă frecventează cursurile tradiţional, prin prezenţa fizică în clasă, sau de la distanţă.

BusinessAcademy

 

Care este experienţa profesorilor

Şcolarizarea la BusinessAcademy dispune de un înalt nivel de expertiză: din echipa de profesori ai BusinessAcademy fac parte directori de întreprinderi, experţi în domeniu şi specialişti cu succese şi rezultate excelente în afaceri. Grupul de experţi ai BusinessAcademy au în spate peste 20.000 de ore de consultanţă în ceea ce priveşte creşterea profitabilităţii unor companii de renume. 

Printre profesori se află şi doctori în ştiinţe economice. Unii dintre aceşti profesori au peste 40 de lucrări ştiinţifice publicate în domeniului afacerilor de succes.

Şcolarizarea este practică şi utilă pentru crearea unor relaţii profesionale solide. Un număr mare de întreprinderi şi instituţii, inclusiv facultăţi, ministere şi institute, au apelat la serviciile oamenilor noştri - începând de la companii regionale, precum Volksbank, Telenor, Europrojekt, Fidelinka, Wurth, Futuraplus, Galenika; facultăți autohtone, precum cele de Economie, Arhitectură, Medicină, Drept, Agricultură, şi până la companii multinaţionale, precum L’Оreal, Pepsi, Porsche, Siemens și multe altele. Aflaţi mai multe despre profesorii de la BusinessAcademy.

 

Care este metodologia de predare a cursurilor

Arhitectura cunoştinţelorPentru dobândirea abilităţilor de afaceri, folosim procesul „Arhitectura cunoştinţelor” care utilizează în mod adecvat toate mediile contemporane pentru transmiterea cunoştinţelor. Rezultatul acestui proces este acumularea mult mai rapidă a informaţiilor.

Această nouă metodologie asigură un angajament de la trei, până la patru ori mai mare în timpul cursurilor şi al învăţării materiei, aşadar, numai în 12 luni se pot dobândi competenţe de afaceri pentru care în trecut erau necesari de la 2 până la 4 ani. Indiferent de modul de şcolarizare, tradiţional sau la distanţă.

Cursurile sunt bogate în conţinut, exemple şi informaţii. Şcolarizarea durează un an de zile şi se desfăşoară în clasele şi sălile BusinessAcademy, pentru curanţii care frecventează cursurile în mod tradiţional, sau prin intermediul Platformei Distance Learning, pentru cursanţii care urmează învăţământul de la distanţă.

 

Cum vă garantăm calitatea cursurilor şi a şcolarizării

Calitatea înaltă a şcolarizării este garantată prin calitatea noastră de membri şi parteneri ai unor organizaţii şi instituţii internaţionale, precum Cambridge University.

În luna august a anului 2005, am devenit Cambridge International Centre, ceea ce permite cursanţilor BusinessAcademy obţinerea uneia dintre cele mai recunoscute diplome de afaceri din lume.

Cambridge International Business vă deschide uşa spre o carieră de succes, bazată pe dezvoltare personală şi profesională continuă. În acelaşi timp, vă oferă o recunoaştere şi o certificare oficială, care atestă cunoştinţele şi competenţele dobândite.

 

În luna ianuarie a anului 2005, am devenit membru al asociaţiei europene pentru învăţământ la distanţă EDEN - European Distance and E-learning Network (Reţeaua europeană de învăţământ la distanţă şi e-learning).

Datorită acestui fapt, cursanţii BusinessAcademy învaţă conform unor principii şi criterii de învăţământ la distanţă, impuse de Uniunea Europeană. În plus, fiindcă EDEN realizează cu regularitate cercetări în domeniul dezvoltării metodologiei de învăţământ la distanţă, avem acces la cele mai recente descoperiri, resurse şi instrumente pe care le combinăm cu practica noastră de dezvoltare.

 

În anul 2009, am obţinut statutul de HRCI Approved Provider, din partea Institutului pentru certificarea managerilor de resurse umane din SUA (Human Resource Certification Institute), care ne autorizează în vederea pregătirii, testării şi publicării certificatelor Proffesional in Human Resources şi Senior Proffesional in Human Resources.

Certificarea HRCI este apreciată în rândul directorilor şi profesioniştilor din cadrul sectoarelor de resurse umane din întreaga lume. Peste 250.000 de profesionişti HR deţin aceste certificate. Prin obţinerea acestor certificate, aveţi dovada expertizei reale în domeniul Managementului de resurse umane şi îndepliniţi condiţiile pentru un salariu mai bun, în conformitate cu cunoştinţele dvs. profesionale.  

Compania LINK group este unicul Registered Training Center pentru IQN UK qualifications din Romania.

British Institute of Management Studies este una dintre organizaţiile globale cu cea mai rapidă dezvoltare, care asigură o certificare internaţională relevantă în sectorul afacerilor şi finanţelor.

Misiunea acestui institut din Marea Britanie este să ofere calificări apreciate și recunoscute pe plan internaţional, persoanelor care doresc să obţină succese şi realizări excepţionale. Certificatele BIMS sunt recunoscute în mod oficial şi apreciate în peste 160 de ţări din întreaga lume.

Verificați dacă mai sunt locuri disponibile! Sesiunea de înscrieri 2017/18 este în curs

Pentru a afla mai multe despre înscriere, daţi clic aici.

Abilităţile de afaceri care vă garantează profituri mari

Am pregătit pentru dvs. un document cu sfaturi şi cu descrierea abilităţilor de afaceri care vă garantează profituri mari, indiferent de ocupaţia dvs. Pentru a prelua raportul, daţi clic aici.