Pripremite se za novo poslovno doba. Prijavite se!

Marketing and Marketing Management – Curs de Marketing modern cu accent pe campanii, branding și social media

Marketing and Marketing Management

Cursuri
tradiţionale sau online
Durata
3 trimestre
Numărul de ore
676
Diplome şi certificări
ICM Diploma (single subject) in Marketing
ICM Diploma (single subject) in Marketing Management
IQN Diploma in Marketing (DipMKT)
BusinessAcademy Certified Marketing Manager
Microsoft Office Specialist
LINK English
LINK German
ÎNSCRIEŢI-VĂ

Prin şcolarizarea în cadrul departamentului de Marketing and Marketing Management, veţi dobândi cunoştinţe ce vă vor ajuta să atrageți un număr substanțial de clienți de pe piaţă. De asemenea, veţi învăţa și cum să menţineţi fidelitatea acestora.

Dacă vreţi să influenţaţi în mod direct profitul realizat de companie şi, în acelaşi timp, să obţineţi experienţă într-unul din cele mai dinamice domenii de afaceri, acest departament este ideal pentru dvs. 

Şi anume, metodologia de marketing se află într-o constantă schimbare. Datorită utilizării la scară largă a calculatorului şi a Internetului, practicile anterioare nu mai dau rezultatele scontate. Pe de altă parte, aplicarea noilor metode de marketing face posibilă obținerea unui impact mult mai puternic pe piaţă și a unui profit mult mai mare decât înainte. 

Însă, doar companiile care au specialiştii cei mai bine pregătiți pot aplica aceste noi cunoştinţe.

Există un motiv pentru care lucrurile stau astfel. Departamentul pentru cercetări documentare al Universității Cambridge a descoperit că o persoană cu venit mediu, care locuiește în mediul urban, primeşte zilnic între 1.500 și 3.000 de mesaje promoţionale. Bugetul pentru promovare al companiilor locale s-a dublat în ultimii patru ani, dar cu toate acestea, investițiile făcute în publicitate sunt subminate de neîncrederea clienților potenţiali.

Postul de televiziune britanic ITV a descoperit că doar unul din opt telespectatori cred în promisiunile mesajelor transmise de anunţurile publicitare tv.

Un astfel de trend descendent al încrederii este observat în fiecare mediu, de la cel tipărit sau electronic, până la Internet şi alte medii digitale.

Ca un răspuns la aceste tendințe, practicile actuale de marketing sunt menite să asigure companiilor un impact cât mai puternic pe piaţă. Noile metode asigură rezultate finaciare excelente pentru investiţiile făcute în scopul atragerii clienţilor. O companie naţională binecunoscută a condus anul trecut o campanie de promovare care i-a adus un profit de 40 de euro la fiecare euro investit. Acestea sunt cifre care l-ar uimi pe orice director sau proprietar de companie.

 

Verificaţi dacă mai sunt locuri disponibile şi înscrieţi-vă la departamentul Marketing and Marketing Management.

 

Ce competenţe şi cunoştinţe veţi dobândi în cadrul departamentului de Marketing and Marketing Management?

Prin şcolarizarea la departamentul de Marketing and Marketing Management, veți obţine instrumentele necesare pentru înţelegerea cliențior, veți descoperi cum puteți face legătura între aceste cunoştinţe şi crearea produselor, serviciilor și ofertelor corespunzătoare și veți descoperi care sunt metodele de alegere a celui mai bun mod de a transmite mesajul, de a capta atenţia şi de a recomanda clienților valoarea reală.

Veţi fi capabili să asiguraţi companiei un venit mult mai mare şi o creştere a numărului de clienţi, în condițiile unui buget minim. De asemenea, veţi fi pregătiți să conduceţi chiar şi campanii de marketing al căror buget depășește un milion de euro.

Grupurile de competenţe şi cunoştinţe pe care le veţi dobândi prin şcolarizarea în cadrul acestui departament sunt:

  • Managementul şi coordonarea cercetărilor şi a analizei pieţei
  • Dezvoltarea produselor şi a ofertelor
  • Crearea, organizarea şi conducerea campaniilor de marketing
  • Branding
  • Managementul relațiilor cu clienţii
  • Planificarea, managementul şi organizarea oamenilor
  • Competenţe şi cunoştinţe de vânzare
  • Finanţele şi planificarea financiară
  • Planificarea şi managementul de proiect
  • Competenţe de negociere şi leadership
  • Competenţe de management al afacerilor


Pe lângă obiecte de studiu din domeniul marketingului profesionist, programa pentru acest departament mai conține și obiecte de studiu din domeniul finanţelor şi al managementului, precum şi o gamă de obiecte pentru perfecţionarea competenţelor personale: negociere, leadership şi vânzare. Accesaţi planul şi programa completă.

Care este scopul şcolarizării în cadrul acestui departament?

Veţi deveni un manager de marketing complet, profesionist în aplicarea detaliată a tehnicilor pentru asigurarea impactului în piaţă, capabil în același timp să aveți o imagine de ansamblu asupra tuturor aspectelor din acest domeniu.

Vă vom prezenta rezultatele cercetărilor din domeniul psihologiei, rezultate ce au legătură cu motivele ce stau la baza procesului de luare a deciziei de cumpărare. Vă vom spune cum anume influenţează preţul dorinţa de a achiziționa un produs sau serviciu şi cum să aplicaţi strategiile pentru determinarea preţurilor. Veţi afla ce mesaje îi motivează pe oamenii să cumpere, indiferent dacă produsele sunt ieftine şi ușor accesibile sau scumpe şi inaccesibile.

Din punct de vedere tehnic, disponibilitatea datelor cu privire la comportamentul cumpărătorilor modifică semnificativ practicile de marketing. Cantitatea de informaţii pe care le poate avea o companie despre clienţii săi este de 100 de ori mai mare decât în urmă cu 20 de ani. Compania care ştie cum să folosească astfel de date va reuși cu uşurinţă să-și sporească profitul. Creşterea profitului de două sau de trei ori nu este ceva neobişnuit.

Din acest motiv, veţi învăţa cum să aplicaţi metode analitice pentru creşterea valorii cumpărătorilor: modele LTV (Customer Lifetime Value),
 modele RFM (Recency, Frequency and Monetary), regresia, regresia logistică, logit multinomial, analiza cluster.

În acelaşi timp, vom analiza strategiile pentru crearea salturilor exponenţiale în privinţa veniturilor, concepute pe metode antreprenoriale mai puţin cunoscute. Vom analiza exemple mai puțin cunoscute ale unor companii care au reuşit să facă salturi în profitul anual de până la 4000%. Vom analiza care tendințe de marketing pot provoca salturi substanțiale ale profitului, atunci când se reacţionează la ele, şi care metode de marketing nu ar trebui aplicate.

Unde veţi putea să lucraţi?

Veţi şti cum să gestionaţi relaţiile cu clienţii, cu partenerii şi cu mass media şi veţi şti cum să tranformaţi această abilitate în bani reali pentru companie și în recompense extraordinare pentru dvs.

Pentru a putea să aplicaţi specializarea dvs. în diferite situaţii, vom analiza aplicarea acestor metode într-o gamă variată de tipuri de afaceri: companii noi, mici, ambiţioase, de succes, vechi. De asemenea, vom analiza cum se aplică aceste metode în funcţie de tipul de industrie.

Ca rezultat, veţi fi pregătit să intraţi în orice companie care urmărește să aibă venituri mai mari şi care prevede o creștere semnificativă a profitului.

Marketingul este motorul care porneşte fluxul de numerar al fiecărei companii, aşadar, posibilitatea de alegere a locului în care veți putea lucra este nelimitată.


Ce urmează?

Abilităţile de afaceri care vă garantează profituri mari

Am pregătit pentru dvs. un document cu sfaturi şi cu descrierea abilităţilor de afaceri care vă garantează profituri mari, indiferent de ocupaţia dvs. Pentru a prelua raportul, daţi clic aici.

Verificați dacă mai sunt locuri disponibile! Sesiunea de înscrieri 2024/25 este deschisă.

Pentru a afla mai multe despre înscriere, daţi clic aici.

Înscrie-te