Laboratoare moderne, dotate cu calculatoare

 

Calculatoare și videoproiectoare pentru cursanți

Laboratoarele de informatică sunt dotate cu laptopuri și videoproiectoare, iar unele și cu calculatoare Apple de ultimă generație, pentru cursanți și cu laptopuri MacBook Pro, pentru coordonatori. Sunt dispuse astfel încât coordonatorul să poată urmări activitatea tuturor cursanților și să-i poată ajuta pe fiecare în parte. Configurațiile calculatoarelor pe care se desfășoară lecțiile sunt moderne și au o calitate adecvată nivelului înalt de cerințe și complexității stilului de predare.

Conexiunea la internet are viteza de peste 100Mbit/sec și este disponibilă pe toate calculatoarele interconectate la rețeaua locală 1Gbit/s.

Cursanții au la dispoziție calculatoare ca să-și verifice e-mailurile personale și să navigheze pe internet. Pe lângă asta, au acces la burnere, DVD playere, scanere și imprimante laser, care facilitează îndeplinirea obligațiilor în timpul școlarizării.

 

Cursuri interesante cu table interactive

Sălile sunt echipate cu table interactive pentru a transforma predarea într-o experiență interactivă, care nu rămâne la nivelul de simplă prezentare a coordonatorului. Aceste table adaptează mediul de lucru la nevoile și interesele omului modern și îl transformă într-un loc unde vrei să-ți petreci timpul.

Pe tablele interactive puteți încercui, scrie sau desena cu ajutorul markerelor speciale sau în unele cazuri cu degetul. Prin mișcări simple, elementele pot fi aranjate pe suprafață.

În același timp, folosirea tablei interactive la crearea materialului pentru curs, permite coordonatorului să folosească documente din diferite programe pe desktop, să marcheze, să mărească și să sublinieze textul. De asemenea, pe desktop se pot crea linkuri cu alte pagini și documente, cu alte programe din calculator și cu diferite pagini de internet. În plus, tot ce se prezintă pe ecran în timpul predării poate fi înregistrat, iar materialul poate fi accesat și după predare.

 

Săli de curs cu cel mai modern echipament

Sălile de clasă de la BusinessAcademy sunt dotate cu echipament modern și climă, sunt confortabile și proiectate după standardele Cambridge University, pentru ca participanții să se bucure de o atmosferă plăcută în care vor urmări cursurile și vor asimila noile cunoștințe mai ușor.

Predarea se desfășoară cu ajutorul proiectoarelor, a video beam-urilor și a instrumentelor multimedia moderne. De obicei, cursurile au loc în amfiteatrul cu peste 100 de locuri și echipat cu trei proiectoare și o tablă interactivă.

Un spațiu astfel echipat permite un tip de predare mai creativ, mai practic, dar și abordarea materiei într-un mod simplu și interesant.

 

Învățați și vă relaxați într-un ambient modern

Cursanții BusinessAcademy care frecventează cursurile tradiționale, își petrec timpul, învață, lucrează și socializează într-un mediu dotat cu echipament modern la sediul nostru din București care, printre altele, are numeroase dotări precum săli Apple, săli de clasă cu echipament tehnic etc.

Vă îmbunătățiți abilitățile la seminarele de sâmbătă

Din toate punctele de vedere, BusinessAcademy își pregătește cursanții pentru o carieră de succes. Nu vă predăm doar abilități de afaceri, management, marketing sau relații cu publicul, vrem să vă pregătim și pentru a fi competitivi pe piața internațională a muncii, gata să realizați și să gestionați individual proiecte de afaceri reale.

De aceea, Centrul pentru Dezvoltarea Carierei organizează de câteva ori pe lună seminarele de sâmbătă, care abordează îmbunătățirea cunoștințelor și abilităților personale și profesionale. Indiferent de domeniul în care activăm, este important să nu uităm că avem o singură șansă să lăsăm o impresie bună, dar numeroase pentru a lăsa una proastă.

În acest sens, organizăm cu regularitate traininguri care vă ajută să dobândiți abilități de prezentare, negociere și leadership, necesare pentru căutarea unui job, la interviu și în lucrul în condiții reale. Grație tuturor acestor cunoștințe și abilități dobândite la BusinessAcademy, veți fi pregătiți să pășiți în lumea afacerilor.

 

Cursuri adaptate cursanților

Suntem conștienți că este foarte greu să lucrezi și să înveți în același timp. De aceea, vrem să simplificăm cât mai mult procesul de învățare. Mulți cursanți BusinessAcademy lucrează și simultan frecventează cursurile.

Ne străduim să-i ajutăm să-și îndeplinească și obligațiile profesionale și pe cele personale și să nu rateze niciun curs.

Din acest motiv, cursurile se desfășoară de două ori pe zi, dimineața și după-amiaza, iar cursanții se pot înscrie la una din aceste două grupe, în funcție de dorințele și programul personal. Dacă lucrează, își pot armoniza foarte ușor obligațiile profesionale cu frecventarea cursurilor la BusinessAcademy, alegând cursurile de după-amiază care încep de la ora 17:30. 

 

Comunicare permanentă cu coordonatorii

Consultațiile cu profesorii, parte componentă a educației la BusinessAcademy, îi ajută pe cursanții noștri să aprofundeze și să eficientizeze procesul de asimilare a cunoștințelor și abilităților. Prezența la consultații nu este obligatorie, dar este recomandată, în special dacă întâmpinați greutăți în studiu sau dacă aveți nelămuriri cu privire la o anumită parte din materie.

Consultațiile sunt o ocazie excelentă de a discuta cu profesorii despre materie, de a vă lămuri neclaritățile, dacă există, și de a primi răspunsuri la orice întrebare. Puteți să vă adresați coordonatorului în legătură cu orice subiect și să-i cereți ajutorul cu privire la rezolvarea oricăror probleme sau nelămuriri.

De asemenea, coordonatorii de la BusinessAcademy vă stau întotdeauna la dispoziție prin e-mail sau consultații chat. Trimiteți întrebarea și vă vor răspunde în termen de 24h.

 

Bibliotecă cu peste 500 de titluri noi

Toți cursanții BusinessAcademy primesc acces gratuit la biblioteca cu literatură de specialitate pentru programul ales.

Biblioteca este completată în permanență cu noi titluri în funcție de descoperirile și posibilitățile de aplicare în domeniul afacerilor, și până acum numără peste 500 de ediții noi.

Cu ajutorul software-ului de bibliotecă puteți căuta prin bibliografie, puteți verifica dacă exemplare necesare mai sunt disponibile și câte, puteți rezerva și împrumuta cartea.

Pe lângă accesul online, pentru cursanții noștri biblioteca este disponibilă și tradițional, respectiv ei își pot rezerva cartea în avans, o pot downloada la recepția BusinessAcademy și utiliza la sediu.

 

Cunoașteți potențiali parteneri de afaceri

De câte ori ați auzit că pentru succesul în afaceri, printre cele mai importante elemente este networkingul, respectiv relaționarea cu persoane care se află pe poziții potențial cheie pentru voi?

Este vorba despre a intra în legătură cu oameni potriviți, cu cei care vă pot influența cariera.

De aceea, la BusinessAcademy nu încurajăm cursanții doar să socializeze și să-și facă cunoștințe noi, ci și să stabilească contacte profesionale durabile care pot duce la parteneriate de afaceri, la realizarea unor proiecte comune și la lansare unor noi afaceri.

Avem multe exemple de proiecte și afaceri noi care s-au născut în urma prieteniei dintre cursanții BusinessAcademy. În timpul școlarizării, cursanții noștri stabilesc contacte importante care îi vor ajuta să-și construiască și să-și gestioneze o carieră de succes.

 

Ceremonia de primire și înmânare a certificatelor celor mai buni cursanți

La începutul fiecărui an de școlarizare, BusinessAcademy organizează o ceremonie de întâmpinare a noii generații de cursanți care vor frecventa cursurile tradițional. Cu această ocazie înmânăm certificatele Cambridge International A&AS level Business cursanților din generația precedentă și îl premiem pe cel mai bun cursant al acelei generații.

Această festivitate marchează simbolic un nou început, dar și sfârșitul anului școlar și deschiderea unor noi oportunități, continuarea colaborării sub alte forme, fiind și o ocazie pentru cursanții noștri de la diferite departamente să se cunoască și să socializeze.

Abilităţile de afaceri care vă garantează profituri mari

Am pregătit pentru dvs. un document cu sfaturi şi cu descrierea abilităţilor de afaceri care vă garantează profituri mari, indiferent de ocupaţia dvs. Pentru a prelua raportul, daţi clic aici.

Verificați dacă mai sunt locuri disponibile! Sesiunea de înscrieri 2020/21 este în curs

Pentru a afla mai multe despre înscriere, daţi clic aici.