Human Resource Management – Curs de resurse umane. Învață tehnici avansate de recrutare și management în HR.

Human Resource Management

Cursuri
online
Durată
9 luni
Conținutul programului
186 de ore de curs online
27 de cursuri online
Lucrare finală
Diplome şi certificări
ICM Diploma (single subject) in Human Resource Management
HRCI Associate Professional in Human Resources - International*
HRCI Professional in Human Resources - International* 
BusinessAcademy Certified Human Resource Manager
Microsoft Office Specialist
LINK English
LINK German
*Certificare opțională pentru cursanții BusinessAcademy. Taxa de înscriere la acest examen nu este inclusă în taxa de școlarizare acursantului.
ÎNSCRIEŢI-VĂ


Urmând cursurile departamentului Human Resource Management, veţi acumula cunoştinţe şi aptitudini avansate de gestionare a celei mai importante părți a unei companii: oamenii. Dacă formarea unor profesioniști de calitate se numără printre obiectivele dumneavoastră, atunci acest departament din cadrul BusinessAcademy este ceea ce căutați. 

Angajaţii reprezintă mai mult de 50% din costurile unei companii medii. Nici nu este de mirare că laboratorul de cercetare în management, condus de Jim Collins, a descoperit că managementul persoanelor este cea mai importantă provocare a managementului din acest deceniu. Compania obţine un profit mai mare doar cu oameni proactivi, inteligenţi și organizaţi. Acest lucru este foarte important pentru companiile care au scopul de a se departaja de concurență prin servicii bune. 

De aceea, pentru un manager de resurse umane, scopul formării profesionale nu este să învețe cum să conducă oamenii, ci cum să gestioneze procesul de creare a celor mai buni angajaţi, prin aplicarea celor mai noi descoperiri din domeniul ştiinţei managementului. Fiind un profesionist de calitate, puteți ajunge cu uşurinţă într-o poziţie de influenţă, puteți dobândi autoritate și un salariu mult mai bun, care să vă răsplătească noile capacități.  

Orarul de la acest departament este conform cu criteriile și standardele programului de certificare internațională Human Resource Certification Institute (HRCI).

 

 

 

Verificaţi dacă mai sunt locuri disponibile şi înscrieţi-vă la departamentul Human Resource Management.

  

Care sunt competenţele şi cunoştinţele pe care le veţi dobândi în cadrul departamentului Human Resource Management?

Aici veţi învăţa cum să dezvoltaţi metode profitabile de recrutare şi angajare, motivare şi recompensare a angajaţilor, de creştere a productivităţii şi de construire a carierei. De asemenea, în calitate de specialist în resurse umane, veţi obţine cunoştinţe operative de specialitate pentru a şti cum să colaboraţi îndeaproape cu managerii operaţionali şi cu directorii pentru a reduce costurile de personal. 

Sarcina dumneavoastră este să pregătiţi compania să reacţioneze corect la modificările de pe piaţă. Scopul nostru este să vă oferim resursele şi instrumentele necesare pentru a vă desfășura munca în mod corect.

Veţi învăţa să aplicaţi noile tehnici de creare a unui mediu de lucru ce trezește dorinţa de implicare maximă a angajaților.

De asemenea, veţi stăpâni diverse tehnici analitice, precum metodele de colectare, procesare și analiză a datelor de specialitate cu privire la angajaţi. Veţi şti cât profit aduce fiecare angajat companiei, cât de mult merită să fie premiat și ce tip de sarcini trebuie să i se ofere pentru a aduce companiei rezultate şi mai mari.  

Grupele de competenţe şi cunoştinţe pe care le veţi dobândi în urma şcolarizării în cadrul acestui departament sunt:

  • Ciclul complet al activităților de resurse umane
  • Managementul şi organizarea echipelor
  • Abilităţi avansate de management al resurselor umane 
  • Managementul strategic al resurselor umane
  • Finanţele
  • Abilităţi de management al afacerilor
  • Abilităţi personale de negociere, leadership și luare a deciziilor corecte în mediul de afaceri
  • Management de proiect

Human Resource ManagementPlanul şi programa

Business
Numele cursului Numărul de ore
1.Business administration and documentation3
  • Business Documentation
  • Administrative and office management
2.Business law and ethics3
  • Business law
  • International Business Law
  • Business Ethics of Individuals and Organization
Marketing
Numele cursului Numărul de ore
3.Marketing Basics12
  • Marketing Basics
  • Marketing planning
Finance and Accounting
Numele cursului Numărul de ore
4.Basics of Economics12
  • Basics of Economics
  • Macroeconomics
  • Microeconomics
5.Accounting12
  • Accounting
  • Cost Accounting
Management and Business Organization
Numele cursului Numărul de ore
6.Management Fundamentals9
  • Management Fundamentals
  • Management Functions
7.Organizational Behavior and Leadership6
  • Organizational Behavior
  • Leadership
  • Power and Authority
8.Change and Risk Management6
  • Change Management
  • Crisis Management
  • Risk Management
9.Knowledge Management and InnovationOnline*
  • Knowledge Management
  • Innovation management
  • Creativity and innovation
Human resources management
Numele cursului Numărul de ore
10.Basics of Human Resource Management12
  • HR Management Basics
  • Human Resource Planning
11.Labor Law and SafetyOnline*
  • Workplace Safety
  • Human Resource Regulations
12.Recruitment, selection, and employment 9
  • Recruitment and selection of human resources
  • Employment, Contracting and termination of employment
  • Affirmative Action in Employment
13.Training and Development of Employees9
  • Introduction to Job, Training and Education
  • Coaching
  • Talent management in an organization
14.Employee Motivation, Rewarding, and Performance Evaluation12
  • Employee Motivation
  • Employee Performance Assessment
  • Compensation Systems
15.Psychology and interpersonal relations in the organization6
  • Personality Psychology
  • Organization Psychology
  • Employee Relations
16.Mobbing and Unionization3
  • Mobbing
  • Unionized and Non-unionized Organization
Project Management
Numele cursului Numărul de ore
17.Project Management Basics12
  • Project Management Basics
  • Project Management Methods and Techniques
  • Project management using Agile methodology
18.Skills and Processes of Project Management12
  • Team Management
  • Project Communication Management
  • Project Management Quality
  • Problem Management in projects
Public Relations 
Numele cursului Numărul de ore
19.PR and Target AudienceOnline*
  • Internal Public Relations
  • Media Relations
  • Intercultural Communications
  • Online Public Relations
20.Event Management, Sponsorship and Lobbyinge9
  • Event Management
  • Sponsorship
  • Lobbying
21.Public Relations in Crisis Situations Online*
IT in Business
Numele cursului Numărul de ore
22.IT in Business6
  • IT in Business
  • Management Information Systems
  • E-business
Effectiveness and efficiency
Numele cursului Numărul de ore
23.Time Management3
24.Information MangementOnline*
25.Effective business communication12
  • Effective business communication
  • Effective Writing Techniques
26.Presentation skills and successful meeting management3
  • Skills of Clear and Convincing Presentation
  • Effective Meeting Management
27.Effective negotiation and decision-making6
  • Effective negotiation
  • Effective Decision Making
Foreign languages
Numele cursului Numărul de ore
1.Business English LanguageBonus
2.English languageBonus
  • English Language 1
  • English Language 2
3. German LanguageBonus
  • German Language 1
  • German Language 2
Final PaperOnline*

*Cursuri cu materiale și exerciții complete, pe care cursanții le stăpânesc independent și în ritmul propriu, fără prelegeri organizate.

Cursuri online bonus pentru dezvoltarea abilităților IT și personale

Pe lângă cunoștințele profesionale pe care le obțineți din acest program, aveți și oportunitatea de a avansa și de a dezvolta în continuare abilități IT și personale cheie, cu ajutorul cursurilor online bonus care vă vor face mai competenți și mai pregătiți pentru mediul de afaceri modern.

  • Introducere în instrumentele AI (ChatGPT & MidJourney)
  • Cursuri IT ICDL: Word, Presentation, Web & Image Editing
  • Planificarea carierei și marketing personal
  • Eticheta în afaceri și gestionarea stresului
  • Dezvoltare personală și profesională



Management în managementul resurselor umane

Ca profesionist în domeniul managementului resurselor umane, veţi dobândi expertiza tehnică necesară pentru managementul organizaţiei.


Finanţele. Veţi studia metodologiile financiare pentru a înțelege a determina necesitățile financiare cu privire la resursele umane. Veţi şti cum să aplicaţi metode cantitative pentru analiza şi stabilirea randamentului obținut în urma investiţiilor asociate cu angajaţii.


Decizia. Veţi învăţa cum să aplicaţi tehnici ştiinţifice specifice pentru a lua decizii profitabile. Vom efectua experimente cu ajutorul cărora vă veţi însuși tehnici practice de luare a deciziilor raţionale. Acestea sunt necesare, deoarece vă dau posibilitatea să gândiți clar şi să aplicaţi rapid propriile cunoştinţe
 tehnice care aduc succes în afaceri.


Motivarea angajaţilor. Strategiile şi tehnicile
de comunicare sunt necesare pentru fiecare succes important în afaceri. De aceea, în cadrul BusinessAcademy, predomină tehnici testate de persuasiune, negociere şi motivare. Indiferent de modul de comunicare, de la un pupitru, în sala de conferințe, prin scrisori sau e-mail, veţi învăţa cum să fiţi convingători și cum să vă transmiteţi entuziasmul şi ideile altor persoane. 


Conducerea proiectelor. Veţi învăţa cum să utilizați tehnologiile digitale şi noile descoperiri din domeniul managementului operaţional pentru a monitoriza sistematic procesele legate de resursele umane. Deoarece angajaţii sunt consideraţi o resursă cheie într-o companie, gestionarea acestora necesită cunoștințe referitoare la managementul de proiect.

 

Unde veţi avea posibilitatea să lucraţi?

În calitate de profesionist în managementul resurselor umane, puteţi asigura reducerea costurilor şi creşterea profitului unei companii cu 100 sau mai mulţi angajaţi. Toate acestea sunt motive suficiente pentru a obține influență și un salariu mult bun.  

În acelaşi fel, vă puteţi crea o carieră solidă și într-o companie mică, dar ambiţioasă, care are obiectivul de a dezvolta profesionişti puternici în vederea departajării de concurenţă. În vremuri dificile, precum cele de astăzi, angajaţii de calitate reprezintă unul dintre cele mai importante moduri de dezvoltare a unei companii, fiind așadar cel mai mare avantaj competitiv pe care îl puteţi oferi companiilor din orice industrie.

Bineînţeles, nevoia de management corect al costurilor legate de angajaţi este permanentă, la fel ca nevoia de a angaja cei mai buni oameni de pe piaţă, motiv pentru care puteţi lucra sau conduce agenţii de consultanță și recrutare.

 



Ce urmează?

Abilităţile de afaceri care vă garantează profituri mari

Am pregătit pentru dvs. un document cu sfaturi şi cu descrierea abilităţilor de afaceri care vă garantează profituri mari, indiferent de ocupaţia dvs. Pentru a prelua raportul, daţi clic aici.

Verificați dacă mai sunt locuri disponibile! Sesiunea de înscrieri 2025/26 este deschisă.

Pentru a afla mai multe despre înscriere, daţi clic aici.

Înscrie-te