Human Resource Management – Curs de resurse umane. Învață tehnici avansate de recrutare și management în HR.

Human Resource Management

Cursuri
tradiţionale sau online
Durata
3 trimestre
Numărul de ore
577
Diplome şi certificări
IQN Diploma in Human Resource
Cambridge International A&AS level Business
Business Academy Certified HR Manager
Microsoft Office Specialist
LINK English
ÎNSCRIEŢI-VĂ


Urmând cursurile departamentului Human Resource Management, veţi acumula cunoştinţe şi aptitudini avansate de gestionare a celei mai importante părți a unei companii: oamenii. Dacă formarea unor profesioniști de calitate se numără printre obiectivele dumneavoastră, atunci acest departament din cadrul BusinessAcademy este ceea ce căutați. 


Angajaţii reprezintă mai mult de 50% din costurile unei companii medii. Nici nu este de mirare că laboratorul de cercetare în management, condus de Jim Collins, a descoperit că managementul persoanelor este cea mai importantă provocare a managementului din acest deceniu. Compania obţine un profit mai mare doar cu oameni proactivi, inteligenţi și organizaţi. Acest lucru este foarte important pentru companiile care au scopul de a se departaja de concurență prin servicii bune. 


De aceea, pentru un manager de resurse umane,
 scopul formării profesionale nu este să învețe cum să conducă oamenii, ci cum să gestioneze procesul de creare a celor mai buni angajaţi, prin aplicarea celor mai noi descoperiri din domeniul ştiinţei managementului. Fiind un profesionist de calitate, puteți ajunge cu uşurinţă într-o poziţie de influenţă, puteți dobândi autoritate și un salariu mult mai bun, care să vă răsplătească noile capacități. 


Verificaţi dacă mai sunt locuri disponibile şi înscrieţi-vă la departamentul Human Resource Management.

 

Care sunt competenţele şi cunoştinţele pe care le veţi dobândi în cadrul departamentului Human Resource Management?

Aici veţi învăţa cum să dezvoltaţi metode profitabile de recrutare şi angajare, motivare şi recompensare a angajaţilor, de creştere a productivităţii şi de construire a carierei. De asemenea, în calitate de specialist în resurse umane, veţi obţine cunoştinţe operative de specialitate pentru a şti cum să colaboraţi îndeaproape cu managerii operaţionali şi cu directorii pentru a reduce costurile de personal. 

Sarcina dumneavoastră este să pregătiţi compania să reacţioneze corect la modificările de pe piaţă. Scopul nostru este să vă oferim resursele şi instrumentele necesare pentru a vă desfășura munca în mod corect.

Veţi învăţa să aplicaţi noile tehnici de creare a unui mediu de lucru ce trezește dorinţa de implicare maximă a angajaților.

De asemenea, veţi stăpâni diverse tehnici analitice, precum metodele de colectare, procesare și analiză a datelor de specialitate cu privire la angajaţi. Veţi şti cât profit aduce fiecare angajat companiei, cât de mult merită să fie premiat și ce tip de sarcini trebuie să i se ofere pentru a aduce companiei rezultate şi mai mari.  

Grupele de competenţe şi cunoştinţe pe care le veţi dobândi în urma şcolarizării în cadrul acestui departament sunt:

  • Ciclul complet al activităților de resurse umane
  • Managementul şi organizarea echipelor
  • Abilităţi avansate de management al resurselor umane 
  • Managementul strategic al resurselor umane
  • Finanţele
  • Abilităţi de management al afacerilor
  • Abilităţi personale de negociere, leadership și luare a deciziilor corecte în mediul de afaceri
  • Management de proiect


Planul şi programa departamentului Human Resource Management pun accentul pe crearea unor profesionişti de calitate şi pe dezvoltarea lor continuă. Vizualizați planul şi programa cu toate materiile.

 

Management în managementul resurselor umane

Ca profesionist în domeniul managementului resurselor umane, veţi dobândi expertiza tehnică necesară pentru managementul organizaţiei.


Finanţele. Veţi studia metodologiile financiare pentru a înţelegere şi pentru a determina necesitățile financiare cu privire la resursele umane. Veţi şti cum să aplicaţi metode cantitative pentru analiza şi stabilirea randamentului obținut în urma investiţiilor asociate cu angajaţii.


Decizia. Veţi învăţa cum să aplicaţi tehnici ştiinţifice specifice pentru a lua decizii profitabile. Vom efectua experimente cu ajutorul cărora vă veţi însuși tehnici practice de luare a deciziilor raţionale. Acestea sunt necesare, deoarece vă dau posibilitatea să gândiți clar şi să aplicaţi rapid propriile cunoştinţe
 tehnice care aduc succes în afaceri.


Motivarea angajaţilor. Strategiile şi tehnicile
de comunicare sunt necesare pentru fiecare succes important în afaceri. De aceea, în cadrul BusinessAcademy, predomină tehnici testate de persuasiune, negociere şi motivare. Indiferent de modul de comunicare, de la un pupitru, în sala de conferințe, prin scrisori sau e-mail, veţi învăţa cum să fiţi convingători și cum să vă transmiteţi entuziasmul şi ideile altor persoane. 


Conducerea proiectelor. Veţi învăţa cum să utilizați tehnologiile digitale şi noile descoperiri din domeniul managementului operaţional pentru a monitoriza sistematic procesele legate de resursele umane. Deoarece angajaţii sunt consideraţi o resursă cheie într-o companie, gestionarea acestora necesită cunoștințe referitoare la managementul de proiect.

 

Unde veţi avea posibilitatea să lucraţi?

În calitate de profesionist în managementul resurselor umane, puteţi asigura reducerea costurilor şi creşterea profitului unei companii cu 100 sau mai mulţi angajaţi. Toate acestea sunt motive suficiente pentru a obține influență și un salariu mult bun.  

În acelaşi fel, vă puteţi crea o carieră solidă și într-o companie mică, dar ambiţioasă, care are obiectivul de a dezvolta profesionişti puternici în vederea departajării de concurenţă. În vremuri dificile, precum cele de astăzi, angajaţii de calitate reprezintă unul dintre cele mai importante moduri de dezvoltare a unei companii, fiind așadar cel mai mare avantaj competitiv pe care îl puteţi oferi companiilor din orice industrie.

Bineînţeles, nevoia de management corect al costurilor legate de angajaţi este permanentă, la fel ca nevoia de a angaja cei mai buni oameni de pe piaţă, motiv pentru care puteţi lucra sau conduce agenţii de consultanță și recrutare.

 

Ce urmează?

Abilităţile de afaceri care vă garantează profituri mari

Am pregătit pentru dvs. un document cu sfaturi şi cu descrierea abilităţilor de afaceri care vă garantează profituri mari, indiferent de ocupaţia dvs. Pentru a prelua raportul, daţi clic aici.

Verificați dacă mai sunt locuri disponibile! Sesiunea de înscrieri 2017/18 este în curs

Pentru a afla mai multe despre înscriere, daţi clic aici.