2 cursuri la preț de 1

Business Administration – Curs de Administrarea Afacerilor. Management și control companie.

Business Administration

Cursuri
Online
Durata
9 luni
Conținutul programului
159 de ore de curs online
22 de cursuri online
Lucrare finală
Diplome şi certificări
ICM Diploma (single subject) in Office Procedure and Administration
BusinessAcademy Certified Business Administrator
Microsoft Office Specialist
LINK English
LINK German
ÎNSCRIEŢI-VĂ

Prin şcolarizarea în cadrul departamentului de Business Administration, veţi dobândi competenţe cu dublu impact asupra muncii derulate în companie: veţi asigura o bună funcţionare a biroului de afaceri, pe plan intern, şi veţi întări relaţiile cu clienţii, pe plan extern. 

Dacă nu vă doriţi să deţineţi funcţii şi responsabilităţi de nivel înalt, dar vreţi să aduceţi o contribuţie importantă la dezvoltarea companiei, acest departament este ideal pentru dumneavoastră.

Conform statisticilor agenţiilor guvernamentale dintr-un mare număr de ţări, inclusiv SUA şi România, administrarea afacerilor face parte din grupul celor mai frecvent întâlnite ocupaţii. Practic, aveţi ocazia să vă găsiţi un loc de muncă în orice industrie sau domeniu.

Astfel, 9 din 10 servicii de administrare de calitate se află în companiile care creează şi oferă servicii, indiferent dacă sunt de afaceri (b2b), financiare sau educaţionale. Sau, în companiile care ţin cont de calitatea înaltă a serviciilor oferite clienţilor. 

De ce administrarea profesională a afacerilor este atât de importantă?

Agenţia de top pentru analiza utilizării timpului în companii, Basex, a calculat că un angajat intelectual pierde în medie 28% din timpul de lucru cu chestiuni inutile, din cauza întreruperilor sau a imposibilităţii de a găsi informaţiile necesare. S-a demonstrat că datorită Internetului, a telefoanelor mobile şi a saltului fenomenal în privinţa cantităţii de informaţii disponibile, capacitatea de auto-organizare face parte din grupul celor cinci competenţe de afaceri care au cea mai mare influenţă asupra productivităţii companiei.

Cu alte cuvinte, fără organizarea muncii de birou, profitul companiei poate fi redus efectiv la jumătate.

De aceea, în calitate de secretar de afaceri profesionist, veţi fi extrem de valoros pentru compania dvs. 

 

Verificaţi dacă mai sunt locuri disponibile şi înscrieţi-vă la departamentul Business Administration.

 

Ce competenţe şi cunoştinţe veţi dobândi la departamentul Business Administration?

Prin şcolarizarea în cadrul departamentului Business Administration, veţi dobândi competenţe avansate pentru stabilirea relaţiilor interpersonale bune, aplicarea metodelor testate pentru organizarea timpului şi a documentelor, utilizarea calculatorului pentru afaceri, a tabelelor, a Internetului. În acelaşi timp, veţi avea cunoştinţele tehnice necesare pentru înţelegerea contabilităţii, precum şi pentru înţelegerea documentelor financiare necesare pentru o comunicare uniformă cu directorii.

Rezultatul? Veţi deveni mâna dreaptă a persoanelor cu care lucraţi.

De asemenea, veţi învăţa să aplicaţi metode corecte de marketing pentru construirea relaţiilor cu clienţii şi cu partenerii companiei, pentru organizarea evenimentelor de promovare sau pentru contactarea sistematică a clienţilor prin tehnici de creştere a valorii lor financiare.

De asemenea, veţi deveni sursa unui profit suplimentar al companiei unde lucraţi, iar acest lucru va fi observat: în urma cercetărilor, 90% dintre directori au spus că relaţia cu clienţii este cel mai important factor care influenţează separarea de concurenţă.

Grupele de competenţe şi cunoştinţe pe care le veţi dobândi prin şcolarizarea la acest departament sunt:

  • Conducerea şi organizarea sarcinilor administrative
  • Competenţe şi cunoştinţe administrative
  • Crearea, managementul şi controlul documentaţiei de afaceri
  • Managementul relaţiilor cu clienţii, cu partenerii şi cu angajaţii
  • Competenţe IT avansate pentru utilizarea calculatorului în afaceri
  • Cercetarea metodelor şi a rapoartelor financiare
  • Contabilitate

Business Administration: Planul şi programa

Business
Numele cursuluiNumărul de ore
1.Business Plan Development 6
2.Business administration and documentation3
  • Administrative and office management
  • Business Documentation
3.Business law and ethics 3
  • Business law
  • International Business Law
  • Business Ethics of Individuals and Organization
Marketing
Numele cursuluiNumărul de ore
4.Marketing Basic12
  • Marketing Basic
  • Marketing planning
Sales
Numele cursuluiNumărul de ore
5.Customer Relationships Management 6
  • Customer Relationships Management
  • Complaint and Claims Management
Finance and Accounting
Numele cursuluiNumărul de ore
6.Basics of Economics 12
  • Basics of Economics
  • Macroeconomics
  • Microeconomics
7.Accounting 12
  • Accounting
  • Cost Accounting
Management and Business Organization
Numele cursului/span>Numărul de ore
8.Management Fundamentals9
  • Management Fundamentals
  • Management Functions
9.Design and organizational life cycleOnline*
  • Organization life cycle
  • Organization Structure and Design
10.Change and Risk Management6
  • Change Management
  • Crisis Management
  • Risk Management
11.Operations Management and Resource ManagementOnline*
  • Operations Management
  • Resource Planning and Management
  • Business Cost Planning and Control
  • Supply Chain Management
Human Resource Management
Numele cursuluiNumărul de ore
12.Human resources fundamental12
  • HR Management Basics
  • Human Resource Planning
Project Management
Numele cursuluiNumărul de ore
13.Basics of Project Management12
  • Basics of Project Management
  • Methods and Techniques of Project Management
  • Project Management with AGILE Methodology
14. Skills and Processes of Project Management12
  • Team Management
  • Project Communication Management
  • Project Quality Management
  • Project Problem Management
IT in Business
Numele cursuluiNumărul de ore
15.IT in Business6
  • IT in Business
  • E-business
Public Relations
Numele cursuluiNumărul de ore
16.Basics of public relations and promotion6
  • Basics of public relations and promotion
  • Corporate Communications
17.Event Management, Sponsorship and Lobbying9
  • Event Management
  • Sponsorship
  • Lobbying
Effectiveness and efficiency
Numele cursuluiNumărul de ore
18.Time Management3
19.Information MangementOnline*
20.Effective Business Communication12
  • Effective Business Communication
  • Effective Writing Techniques
21.Presentation skills and successful meeting management3
  • Skills of Clear and Convincing Presentation
  • Effective Meeting Management
22.Effective negotiation and decision-making6
  • Effective Negotiation
  • Effective Decision Making
Foreign languages
Numele cursuluiNumărul de ore
1.Business English languageBonus
2.English languageBonus
  • English language 1
  • English language 2
3. German languageBonus
  • German language 1
  • German language 2
Final PaperOnline*

*Cursuri cu materiale și exerciții complete, pe care cursanții le stăpânesc independent și în ritmul propriu, fără prelegeri organizate.

Cursuri online bonus pentru dezvoltarea abilităților IT și personale

Pe lângă cunoștințele profesionale pe care le obțineți din acest program, aveți și oportunitatea de a avansa și de a dezvolta în continuare abilități IT și personale cheie, cu ajutorul cursurilor online bonus care vă vor face mai competenți și mai pregătiți pentru mediul de afaceri modern.

  • Introducere în instrumentele AI (ChatGPT & MidJourney)
  • Cursuri IT ICDL: Word, Presentation, Web & Image Editing
  • Planificarea carierei și marketing personal
  • Eticheta în afaceri și gestionarea stresului
  • Dezvoltare personală și profesională

Managementul avansat al timpului

În urma şcolarizării, veţi dobândi tehnici avansate de management al timpului.

Iată de ce este important: este demonstrat că într-o oră de muncă fără întreruperi faceţi cât în patru ore cu întreruperi.

De aceea, veţi fi capabil să organizaţi corect munca de birou, pentru ca ceea ce trebuie făcut, să fie făcut repede şi cu precizie.

Colegii vor primi întotdeauna informaţiile necesare la timp, directorul va putea să-şi facă treaba fără a pierde timpul cu căutarea datelor sau cu planul pentru următoarea activitate. Dar şi mai bine, clientul va putea să obţină rapid un sfat bun şi util, în ceea ce priveşte utilizarea produsului sau a serviciului, şi vor fi informaţi cu regularitate despre ofertele care le pot stârni interesul.

În calitate de secretar profesionist, care ştie în mod organizatoric cum să conducă un birou, să citească rapoartele şi documentele financiare, să construiască relaţii stabile cu clienţii existenţi şi cu partenerii, veţi deveni o sursă importantă pentru compania dvs.

Şi deja ştiţi că oferta de locuri de muncă în acest domeniu este foarte variată.

Ce urmează?

Abilităţile de afaceri care vă garantează profituri mari

Am pregătit pentru dvs. un document cu sfaturi şi cu descrierea abilităţilor de afaceri care vă garantează profituri mari, indiferent de ocupaţia dvs. Pentru a prelua raportul, daţi clic aici.

Verificați dacă mai sunt locuri disponibile! Sesiunea de înscrieri 2025/26 se închide.

Pentru a afla mai multe despre înscriere, daţi clic aici.

Înscrie-te