Business Administration – Curs de Administrarea Afacerilor. Management și control companie.

Business Administration

Cursuri
tradiţionale sau online
Durata
3 trimestre
Numărul de ore
532
Diplome şi certificări
Cambridge International A&AS level Business
Business Academy Certified Business Office Secretary
Microsoft Office Specialist
LINK English
ÎNSCRIEŢI-VĂ

Prin şcolarizarea în cadrul departamentului de Business Administration, veţi dobândi competenţe cu dublu impact asupra muncii derulate în companie: veţi asigura o bună funcţionare a biroului de afaceri, pe plan intern, şi veţi întări relaţiile cu clienţii, pe plan extern. 

Dacă nu vă doriţi să deţineţi funcţii şi responsabilităţi de nivel înalt, dar vreţi să aduceţi o contribuţie importantă la dezvoltarea companiei, acest departament este ideal pentru dumneavoastră.

Conform statisticilor agenţiilor guvernamentale dintr-un mare număr de ţări, inclusiv SUA şi România, administrarea afacerilor face parte din grupul celor mai frecvent întâlnite ocupaţii. Practic, aveţi ocazia să vă găsiţi un loc de muncă în orice industrie sau domeniu.

Astfel, 9 din 10 servicii de administrare de calitate se află în companiile care creează şi oferă servicii, indiferent dacă sunt de afaceri (b2b), financiare sau educaţionale. Sau, în companiile care ţin cont de calitatea înaltă a serviciilor oferite clienţilor. 

De ce administrarea profesională a afacerilor este atât de importantă?

Agenţia de top pentru analiza utilizării timpului în companii, Basex, a calculat că un angajat intelectual pierde în medie 28% din timpul de lucru cu chestiuni inutile, din cauza întreruperilor sau a imposibilităţii de a găsi informaţiile necesare. S-a demonstrat că datorită Internetului, a telefoanelor mobile şi a saltului fenomenal în privinţa cantităţii de informaţii disponibile, capacitatea de auto-organizare face parte din grupul celor cinci competenţe de afaceri care au cea mai mare influenţă asupra productivităţii companiei.

Cu alte cuvinte, fără organizarea muncii de birou, profitul companiei poate fi redus efectiv la jumătate.

De aceea, în calitate de secretar de afaceri profesionist, veţi fi extrem de valoros pentru compania dvs. 


Verificaţi dacă mai sunt locuri disponibile şi înscrieţi-vă la departamentul Business Administration.

 

Ce competenţe şi cunoştinţe veţi dobândi la departamentul Business Administration?

Prin şcolarizarea în cadrul departamentului Business Administration, veţi dobândi competenţe avansate pentru stabilirea relaţiilor interpersonale bune, aplicarea metodelor testate pentru organizarea timpului şi a documentelor, utilizarea calculatorului pentru afaceri, a tabelelor, a Internetului. În acelaşi timp, veţi avea cunoştinţele tehnice necesare pentru înţelegerea contabilităţii, precum şi pentru înţelegerea documentelor financiare necesare pentru o comunicare uniformă cu directorii.

Rezultatul? Veţi deveni mâna dreaptă a persoanelor cu care lucraţi.

De asemenea, veţi învăţa să aplicaţi metode corecte de marketing pentru construirea relaţiilor cu clienţii şi cu partenerii companiei, pentru organizarea evenimentelor de promovare sau pentru contactarea sistematică a clienţilor prin tehnici de creştere a valorii lor financiare.

De asemenea, veţi deveni sursa unui profit suplimentar al companiei unde lucraţi, iar acest lucru va fi observat: în urma cercetărilor, 90% dintre directori au spus că relaţia cu clienţii este cel mai important factor care influenţează separarea de concurenţă.

Grupele de competenţe şi cunoştinţe pe care le veţi dobândi prin şcolarizarea la acest departament sunt:

  • Conducerea şi organizarea sarcinilor administrative
  • Competenţe şi cunoştinţe administrative
  • Crearea, managementul şi controlul documentaţiei de afaceri
  • Managementul relaţiilor cu clienţii, cu partenerii şi cu angajaţii
  • Competenţe IT avansate pentru utilizarea calculatorului în afaceri
  • Cercetarea metodelor şi a rapoartelor financiare
  • Contabilitate

Planul şi programa pentru departamentul Business Administration conţin cele mai puţine ore şi materii în comparaţie cu celelalte departamente ale BusinessAcademy. Accesaţi planul şi programa completă.

 

Managementul avansat al timpului

În urma şcolarizării, veţi dobândi tehnici avansate de management al timpului.

Iată de ce este important: este demonstrat că într-o oră de muncă fără întreruperi faceţi cât în patru ore cu întreruperi.

De aceea, veţi fi capabil să organizaţi corect munca de birou, pentru ca ceea ce trebuie făcut, să fie făcut repede şi cu precizie.

Colegii vor primi întotdeauna informaţiile necesare la timp, directorul va putea să-şi facă treaba fără a pierde timpul cu căutarea datelor sau cu planul pentru următoarea activitate. Dar şi mai bine, clientul va putea să obţină rapid un sfat bun şi util, în ceea ce priveşte utilizarea produsului sau a serviciului, şi vor fi informaţi cu regularitate despre ofertele care le pot stârni interesul.

În calitate de secretar profesionist, care ştie în mod organizatoric cum să conducă un birou, să citească rapoartele şi documentele financiare, să construiască relaţii stabile cu clienţii existenţi şi cu partenerii, veţi deveni o sursă importantă pentru compania dvs.

Şi deja ştiţi că oferta de locuri de muncă în acest domeniu este foarte variată.

 

Ce urmează?

Abilităţile de afaceri care vă garantează profituri mari

Am pregătit pentru dvs. un document cu sfaturi şi cu descrierea abilităţilor de afaceri care vă garantează profituri mari, indiferent de ocupaţia dvs. Pentru a prelua raportul, daţi clic aici.

Verificați dacă mai sunt locuri disponibile! Sesiunea de înscrieri 2017/18 este în curs

Pentru a afla mai multe despre înscriere, daţi clic aici.