Public Relations – Curs de PR și comunicare în afaceri. Învață să construiești imaginea companiei.

Public relations

Cursuri
tradiţionale sau online
Durata
3 trimestre
Numărul de ore
553
Diplome şi certificări
Cambridge International A&AS level Business
Business Academy Certified PR Manager
Microsoft Office Specialist
LINK English
ÎNSCRIEŢI-VĂ

Parcurgând acest departament, veţi dobândi cele mai avansate cunoştinţe necesare pentru o comunicare eficientă cu publicul ţintă şi veţi învăţa tehnici de influenţare a opiniei publicului şi a comportamentului acestuia, având drept scop formarea unei imagini pozitive a companiei în public.

Pentru ca o firmă să aibă succes în afaceri, aceasta trebuie să aibă în echipa sa şi un PR Manager capabil şi profesionist. În caz contrar, aceasta va pierde controlul asupra informaţiilor care astăzi, în era economiei digitale, circulă extrem de rapid prin diferite canale de comunicare şi nu va mai avea posibilitatea să influenţeze imaginea pe care şi-o formează mass-media şi publicul ţintă despre ea.

Obiectivul unui PR Manager este să stabilească canale de comunicare bidirecţională cu publicul ţintă al companiei, pentru a favoriza crearea unei opinii pozitive despre organizaţie, pentru a evalua atitudinile publicului ţintă şi pentru a armoniza politica organizaţiei cu opinia publică şi cu interesele şi obiectivele companiei. Prin numeroase activităţi, PR Managerul creează şi menţine reputaţia companiei.

În cadrul departamentului nostru, veţi învăţa în ce mod se creează identitatea, imaginea şi reputaţia companiei şi cum se dezvoltă şi se menţin relaţiile de afaceri în cadrul companiei şi în afara ei. De asemenea, veţi afla ce strategii şi tactici folosesc cei mai de succes manageri PR şi în ce mod le aplică. Veţi dobândi cunoştinţe teoretice şi practice, care vă vor ajuta să conduceţi şi să implementaţi cu succes viitoarele proiecte.

Dacă sunteţi atraşi de noile tehnologii, de noile moduri de comunicare şi de rolul acestora în societatea contemporană, atunci acest departament este alegerea potrivită pentru dumneavoastră. Aici veţi învăţa cum să înţelegeţi lumea de azi şi cum să folosiţi serviciile noilor tehnologii atât pentru propria dezvoltare profesională, cât şi pentru creşterea profitabilităţii companiei în care lucraţi.

Veţi avea posibilitatea să obţineţi succese importante în carieră, care vă vor asigura câştiguri excelente şi dezvoltarea atât a dumneavoastră personală, cât şi a companiei în care lucraţi. Datoria dumneavoastră, în calitate de PR Manager, este să menţineţi legături pozitive între companie şi publicul ei, dar şi să contribuiţi la prosperitatea afacerilor şi la obţinerea unei poziţii competitive pe piaţă. Noi vă punem la dispoziţie cunoştinţele şi competenţele necesare unui PR Manager pe care şi l-ar dori orice director în echipă.

 

Verificaţi dacă mai sunt locuri disponibile şi înscrieţi-vă la departamentul Public Relations.

 

Care sunt competenţele şi cunoştinţele pe care le veţi dobândi în cadrul departamentului Public Relations?

Şcolarizarea în cadrul acestui departament vă oferă toate instrumentele necesare pentru a deveni un PR Manager de succes şi care va prezenta cel mai bine compania în faţa publicului ţintă. Veţi aprofunda toate canalele de comunicare şi vă veţi însuşi toate aspectele aplicării acestora.

Obiectivul nostru este să vă învăţăm cum să organizaţi politica de comunicare strategică a organizaţiei, atât pe plan intern, cât şi extern. Competenţele pe care le veţi acumula vă vor asigura atât dumneavoastră, cât şi companiei dumneavoastră, recunoaşterea şi poziţionarea pe termen lung în mediul public.

Grupele de competenţe şi cunoştinţe pe care le veţi dobândi în urma şcolarizării în cadrul acestui departament sunt:

  • Planificarea şi conducerea campaniilor de PR
  • Planificarea şi organizarea acţiunilor şi a evenimentelor de afaceri 
  • Managementul situaţiilor de criză
  • Crearea şi menţinerea identităţii, imaginii şi reputaţiei corporative
  • Relaţii publice interne
  • Relaţii publice în mediul online
  • Lobby şi sponsorizare
  • Copywriting 
  • Relaţii cu mass-media
  • Comunicare interculturală şi corporativă
  • Competenţe şi cunoştinţe de marketing
  • Cunoştinţe generale din domeniul managementului 
  • Competenţe personale de negociere, leadership şi luare a deciziilor corecte în mediul de afaceri


Pe lângă obiectele de studiu aferente domeniului relaţiilor publice, în planul şi programa acestui departament sunt incluse şi cunoştinţe despre marketing şi management, precum şi un grup de materii pentru perfecţionarea competenţelor personale: negociere, leadership şi vânzări. Vizualizaţi planul şi programa cu toate obiectele de studiu. 

 

Convingeţi-i pe ceilalţi să asculte mesajul pe care îl aveţi de transmis

Relaţiile publice se folosesc pentru a influenţa opinia publică, iar obiectivul dumneavoastră, în calitate de PR Manager, este să schimbaţi opinia publică, să formaţi o opinie acolo unde aceasta nu există sau să consolidaţi opinia publică deja formată.

După finalizarea acestui departament, veţi înţelege diferenţa dintre reclamă şi publicitate. Veţi învăţa cum şi când să plasaţi reclame neplătite, în ce mod funcţionează “word-of-mouth” şi cum se foloseşte un astfel de mod de promovare în proiecte de lungă şi de scurtă durată. Veţi înţelege importanţa comunicatului de presă şi veţi învăţa cum să scrieţi un astfel de comunicat, adaptat publicului ţintă, totul cu scopul transmiterii celor mai importante informaţii pentru dumneavoastră şi compania dumneavoastră. Veţi afla care sunt cele mai bune tehnici pentru obţinerea succesului în relaţiile publice din mediul online, dar şi cum să le aplicaţi atunci când trebuie.

Veţi învăţa să colaboraţi cu ziariştii. De asemenea, veţi afla ce trebuie să faceţi pentru ca informaţiile dumneavoastră să apară în mass-media şi în ce mod să gestionaţi informaţiile pe care le trimiteţi. Mai mult, veţi învăţa când e momentul oportun pentru organizarea unei conferinţe de presă şi la ce trebuie să fiţi atenţi în timpul organizării acesteia.

În timpul şcolarizării la BusinessAcademy, veţi avea posibilitatea să colaboraţi şi să învăţaţi de la oameni cu vechime în domeniul relaţiilor publice, care vă vor transmite toate cunoştinţele de care aveţi nevoie şi care vă vor ajuta să vă atingeţi obiectivele.

Care este obiectivul şcolarizării în cadrul acestui departament? Succesul în relaţiile publice depinde de posibilităţile de comunicare, de prezentarea ideilor şi a gândurilor, de capacitatea de a-i face pe ceilalţi să asculte şi să acţioneze. Într-un mediu plin de informaţii, capacitatea de a comunica eficient este esenţială. Pentru ca organizaţia să opereze eficace, aceasta trebuie să ştie cum să-şi plaseze mesajul pe piaţa competitivă a ideilor. Compania trebuie să aibă un PR Manager care înţelege provocările şi care recunoaşte oportunităţile de îmbunătăţire a afacerilor. Un astfel de PR Manager puteţi fi chiar dumneavoastră.

După absolvirea cursurilor, veţi avea toate cunoştinţele, competenţele şi instrumentele pe care le posedă un PR Manager de succes. Veţi putea începe să lucraţi în aria relaţiilor publice şi să deveniţi lider în acest domeniu. Veţi fi capabili să răspundeţi la orice apel şi, totodată, să reacţionaţi în situaţiile de criză. Veţi începe să gândiţi ca un manager de PR, ceea ce va însemna că veţi realiza sarcinile în cel mai eficient mod. Folosind metodele contemporane de comunicare, cu timpul vă veţi construi propria imagine şi veţi obţine o reputaţie care va vorbi în locul dumneavoastră. Rezultatele obţinute vor fi de necontestat.

 

Ce urmează? 

Verificați dacă mai sunt locuri disponibile! Sesiunea de înscrieri 2017/18 este în curs

Pentru a afla mai multe despre înscriere, daţi clic aici.

Abilităţile de afaceri care vă garantează profituri mari

Am pregătit pentru dvs. un document cu sfaturi şi cu descrierea abilităţilor de afaceri care vă garantează profituri mari, indiferent de ocupaţia dvs. Pentru a prelua raportul, daţi clic aici.