Unele dintre aceste cookie-uri sunt necesare pentru a vă oferi serviciile noastre. Alte cookie-uri, inclusiv cele ale unor terțe părți, nu sunt indispensabile, dar fără ele, acest site web nu poate funcționa la calitatea perfectă, obișnuită; În plus, conținutul fără aceste cookie-uri nu poate fi personalizat în funcție de nevoile dvs. Făcând clic pe „de acord” sau prin utilizarea ulterioară a site-ului, sunteți de acord cu setarea cookie-urilor. Aici puteți găsi mai multe informații despre politica noastră privind cookie-urile. Mai multe informații
Echipa de Profesori. Îndrumătorii tăi spre o carieră de succes
Profesorii de la BusinessAcademy au două caracteristici importante: sunt experţi în domeniul lor de afaceri şi ştiu cum să vă transmită cunoştinţele pe care le posedă. Aceste persoane sunt pregătite să vă împărtăşească experienţa lor în management, marketing şi vânzări, finanţe, managementul resurselor umane şi să vă ajute să dobândiți trăsăturile de personalitate ale unui lider puternic.
Mai mult, sunt pregătiţi să vă arate cum să asimilaţi noile cunoştinţe.
Daniel ChivuDaniel a acumulat peste 10 ani de experiență în consultantă managerială, raportare macroeconomică, gestiunea relațiilor cu actori implicați în toate nivelurile organizaționale. Cu expunere la varii medii de afaceri și din diverse roluri, el s-a remarcat precum un trainer profesionist pasionat de business development, unde interacțiunea cu oamenii și alinierea limbajului în funcție de audientă sunt provocările oricărei zilei obișnuite. Motto - Zâmbește și trăiește-ți visele...acum! |
Corina NeaguCu un prim loc de muncă la 16 ani, cu peste 20 de ani în resurse umane, o pasiune pentru oameni și o carieră bazată pe integritate, onestitate, curaj și ambiție, acoperind multe roluri de conducere, Corina Neagu a fondat Dare (Development Advice & Resources) în 2016, fiind cu adevărat conștientă că poate aduce valoare multor oameni și multor companii prin ceea ce face cel mai bine: descoperind potențialul în oameni și făcându-l să funcționeze pentru a-și atinge obiectivele. Lucrul cu oamenii din întreaga lume (susține workshop-uri de resurse umane și management în Asia din 2015 și este profesor de business și HR la LINK Academy din București) este uimitor, prin urmare își propune să ofere excelență în tot ceea ce face: recrutare, proiectare organizațională și dezvoltare, formare, centre de evaluare, coaching și consultanță în resurse umane. De asemenea, scrie pentru diferite publicații online, este formator și evaluator autorizat și partener a două companii ale căror instrumente le folosește în procesele de design și dezvoltare organizațională, recrutare, centre de evaluare etc. Îi place foarte mult fiecare zi din viața ei, fiind pe deplin susținută de familie, și crede că misiunea ei este să facă bine, să contribuie la schimbările pozitive din viața oamenilor și să readucă umanul în „resursele umane”. În 2020 și-a descoperit pasiunea pentru bun și frumos și a fondat Sweets & Spices, compania care-ți aduce fericire la pachet (cadouri personalizate, produse de cofetărie, patiserie, organizare evenimente etc.). |
Alexandra Badea MicuFondator al Talent Center International, a oferit de 6 ani consultanță în afaceri pentru companii. Cofondator al She is Mom, dedicat femeilor, cofondator al Agritech Center,mentor a peste 2000 de studenți IT în programe de mentorat online și offline dedicate companiilor, trainer de soft skills, a oferit peste 1100 de workshopuri și traininguri, consultant DigitalBranding, executive search. ”Superputerile” ei sunt: entuziasm, energie, echitate, antreprenoriat. Cel mai mare vis pe care îl are este să creeze o lume minunată pentru antreprenori. |
Monica Eftimiu
|
Andrei Popescu
În calitate de Head of Risk și Permanent Control al BNP Paribas Leasing Solutions România, a acoperit arii precum Underwriting, Credit și Operațional Risk Management, Asset Management sau Permanent Control. De foarte scurt timp activează ca Head of Agribusiness în Direcția Large Corporates al OTP Bank România, unde este responsabil, printre altele, de analiza financiară, elaborarea unor noi produse de creditare, validarea procedurilor ș.a. |
Carmen BulăuCarmen este o profesionistă în domeniul managementului financiar, cu o experiență de peste 12 ani în activitățile de Trezorerie, Credit și Bugetare. În calitate de Director Financiar la Sidma România SRL, ea supervizează activitatea zilnică a Contabilității, a Trezoreriei, a Controlului de Credit și Facturării. Este responsabilă de crearea și implementarea procedurilor de credit, achiziții, contabilitate, colaborarea cu auditorii interni și externi, negocierea contractelor bancare de împrumut, a garanțiilor bancare, asigurări, bugete, raportare intragrup. Pe lângă experiența sa practică, Carmen este responsabilă de pregătirea profesională a personalului implicat în activitatea Departamentului Financiar la Sidma România și de controlul creditului pentru angajații Grupului Sidma din România și Bulgaria. De asemenea, Carmen este formator certificat și acreditat de către Autoritatea Națională pentru Calificări. |
Daria SimionDaria Simion are rolul de consultant în resurse umane cu peste 10 ani experiență în domeniu. Este specializată în arii ca: recrutare, consiliere în carieră, training și programe de Employee Experience. A fost implicată în proiecte diverse, colaborând cu agenții de recrutare și corporații din domeniul IT atât din România cât și din străinătate. |
Irina BalasIrina are o experiență de peste 5 ani în consultanță de management pe teme de resurse umane, learning and development și accesare finanțări. A lucrat cu organizații din diverse domenii pentru a le dezvolta strategia de resurse umane și de învățare la nivelul organizației împreună cu inițiative pentru implementarea acestora. Este psiholog, coach și consilier vocațional. |
Silvia Trandafir
Cu peste 6 ani de studiu și facilitare a proceselor de învățare în filiera economică, s-a specializat într-o serie vastă de domenii precum: management financiar, contabilitate, comerț, management operațional, managementul calității, comportamentul consumatorului și altele. |
Ileana Alexa
|
Ciprian Grancea
|
Ofelia Neagu
|
Olga Melihov
De-a lungul carierei, a condus BNP Real Estate România în calitate de Country Manager, a lucrat în Polonia ca International Development Manager la dezvoltatorul imobiliar Mayland Real Estate, dar și în Rusia în calitate de Branch Executive Manager al Seracom International Group. Olga este absolventă a Universității din București, precum si a programului MBA al Universitatii Tiffin, SUA. De asemenea, ea deține Professional Certificate in Management de la The Open University și Real Estate Professional Certificate de la Solvay Brussels School of Economics and Management. Olga este Coach Profesionist, lucrand cu manageri, executivi si echipele acestora. Vorbește limba română nativ si este fluenta in limbile engleză, rusă și franceză. |
Cosmin Ciul
|
Raluca Șteblea
|
Liliana Păduraru
|
Cum să folosiţi Internetul având drept obiectiv o afacere de succes![]() Dragan Varagić este proprietarul unei agenţii de consultanţă în domeniul aplicării Internetului în afaceri – P2 Internet, este blogger, specialist în strategii online şi profesor în domeniul utilizării Internetului. Este coordonatorul studiilor de specialitate din domeniul e-business, în cadrul Facultății de Ştiinţe Tehnice din Novi Sad. Este proprietarul site-ului web pretraga.rs şi al celei mai vechi reviste digitale (în format e-mail) din Serbia, „Pretraga i prezentovanje” („Căutare şi prezentare”); este autorul blog-ului www.draganvaragic.com şi al serviciului pentru distribuirea online a comunicatelor de presă, PRobjave.com. Este editorul ediţiei sârbeşti a cărţii „Business at the Speed of thought” („Poslovanje brzinom misli”) de Bill Gates, este autorul cărţii „Vodic kroz raj i pakao Internet marketinga” (2002) - („Ghid prin raiul şi iadul Internet Marketing-ului”) şi al cărţii gratuite, în format PDF, „Blog osnove” (2007-2011) – („Bazele unui blog”). |
Aplicarea adecvată a metodologiei de marketing![]() Nevenka Popović Šević deține un master în marketing, obținut în cadrul Universității din Newcastle, Australia şi o diplomă de licență în economie. Are o experienţă vastă în domeniul marketingului şi al relaţiilor cu publicul. Ocupă funcţia de director de marketing. A participat la diverse cursuri de specialitate („Eco Course - coordonare şi comunicare”, „Strategii de comunicare în vederea unei dezvoltări durabile"), traininguri (pe tema „Comunicare", „PR şi organizaţiile de protejare a mediului înconjurător”) și seminare din domeniul managementului de proiect („Construirea parteneriatelor şi a comunicării"). A participat la zeci de conferinţe internaţionale din domeniul marketingului şi al PR-ului. |
Instructorul celor mai buni agenți devânzări![]() Miodrag Kostić şi-a construit experienţa timp de 20 de ani în SUA, după care, reîntors în Serbia, și-a continuat munca pe poziţia de director de marketing la Verat.net. A fost mai apoi partener ClicksBroker.com, ajungând acum directorul corporaţiei Veza d.o.o, a cărei activitate constă în dezvoltarea afacerilor, marketingului, managementului vânzărilor şi a serviciilor inovatoare de consultanţă şi training. Este trainer şi coach în domeniul vânzărilor directe, vânzărilor în retail, managementului inovării, internet marketing-ului şi al dezvoltării soluțiilor de e-business. Posedă certificatele „University of Brighton” din Marea Britanie şi “European Movement International Training Academy” din Belgia. Din 2003, este membru al „NUNS” - asociația ziariștilor independenți din Serbia, având publicate peste 150 de articole în ziare și pe Internet. |
Valorificarea proiectelor şi a capitalului, la nivel de expert![]() Profesor şi expert de top în cadrul Academiei bancare din Belgrad - Facultatea de Bănci, Asigurări şi Finanţe. Principalele studii, de master şi de doctorat în domeniul economiei şi finanţelor, le-a urmat la Facultatea de Economie din Belgrad. Posedă diplomă de expert internaţional în valorificarea proiectelor de investiţii şi diplomă de evaluator autorizat al valorificării capitalului. A publicat câteva cărţi şi monografii şi are peste 20 de lucrări publicate în reviste ştiinţifice de renume internaţional. A participat la mai multe conferinţe locale şi internaţionale, precum şi la realizarea unor numeroase proiecte ştiiţifice şi comerciale, finanţate de către instituţii internaţionale. |
Management creativ![]() Dragan Milošević are un doctorat în domeniul ştiinţific al managementului şi momentan este angajat, în calitatea sa de doctor docent, la Înalta şcoală de economie şi antreprenoriat din Belgrad, ca profesor de economie în afaceri, economia capitalului şi finanţarea dezvoltării şi managementul companiilor mici şi mijlocii. Dr. Dragan Milošević are mulţi ani de experienţă didactică şi experienţă în realizarea proiectelor strategice, de dezvoltare şi de investiţii în educaţie. Referinţele sale implică o experienţă bogată în economie şi managementul proiectelor, precum şi în activitatea de consiliere în administraţia locală și de stat. Colaborarea cu multe organizaţii şi companii la diferite proiecte îl califică pe dr. Dragan Milošević drept consultant calificat în sectorul bancar de investiţii, administraţia de stat, managementul corporativ şi antreprenoriat. Dr. Dragan Milošević este membru al Societăţii internaţioanle de contabilitate comparată (ICAA) şi al Asociaţiei pentru managementul proiectelor (YUPMA). A publicat peste 15 lucrări în diferite publicaţii, precum şi două cărţi: „Managementul companiilor mici şi mijlocii” şi „Managementul proiectelor”. |
Cum poate un director financiar să aducă mai mult profit companiei sale![]() Vladimir Knežević este specialist în știinţe economice şi deține funcţia de director financiar al unei companii de succes. Are peste 26 de ani de experienţă în economia de finanţare a locurilor de muncă, supravegherea pieței, planificarea analitică a afacerilor şi operaţiuni comerciale. A lucrat 14 ani în cadrul Ministerului Comerţului având funcţia de şef al Departamentului pentru supravegherea pieței şi şef al Departamentului pentru controlul activităților de afaceri. Posedă licenţă de economist autorizat și are peste 40 de lucrări publicate în reviste de specialitate. |
Investiții bancare la nivel global![]() Miloš Radivojević activează de aproape 10 ani în domeniul investiților bancare. A fost angajat de agenţii de audit şi firme de investiţii din străinătate, unde a lucrat la fuziuni şi achiziţii de societăţi, la atragerea de investitori, decapitalizare, precum şi la managementul investiţiilor pentru nevoile investitorului. Este autorul unui număr mare de planuri de afaceri, precum şi planuri de restructurare, dar s-a evidenţiat mai ales printr-un şir lung de evaluări ale valorii de capital, pe care le-a realizat pentru necesitățile investitorilor străini şi locali, precum şi ale proprietarilor de capital care au vândut sau și-au crescut capitalul propriilor companii. Pe lângă experienţa practică, Miloš Radivojević a fost şi profesor invitat la conferințe pe temele Investement Banking, fuziune şi achiziţie şi management al proiectelor în cadrul Băncii Naţionale din Serbia, Facultatea de Economie etc. A absolvit Facultatea de Economie a Universității din Belgrad. Din anul 2012, pe lângă titlul de economist licenţiat, a obţinut şi un MBA la Facultatea Sheffield din Marea Britanie, fiind unul dintre cei mai buni studenţi, cu disertaţia pe tema aplicării metodei fluxurilor bancare deconectate şi evaluarea valorii de capital din Serbia. Din anul 2006 lucrează la Banca Societe Generale, pe poziţia de director pentru Corporate Finance. |
Managementul cu succes al resurselorJasna Stojanović este consultant şi manager de proiect, trainer certificat EBRD (Banca Europeană pentru Reconstrucţie şi dezvoltare), specializată în managementul schimbării, crearea şi implementarea proiectelor, dezvoltarea şi managementul echipelor. În calitate de consultant, a fost angajată în sectorul privat din Serbia, dar şi în instituţii non-profit şi guvernamentale, precum: Biroul preşedintelui Serbiei, Ministerul de Justiţie din Serbia, Ministerul de relaţii economice cu străinătatea, Biroul naţional etc. Se evidenţiază în mod deosebit prin experienţa sa de mai mulţi ani în consultanţă la proiectele UNDP (Programul pentru dezvoltarea SUA). A fost angajată de către Ministerul administraţiei locale şi al auto-guvernării ca principal consultant local la proiectul „Susținerea implementării strategiilor pentru reforma administraţiei publice". Momentan este angajată la Centrul pentru managementul proiectelor CMP ca trainer şi consultant în domeniul managementului proiectelor şi managementul resurselor umane. |
Trainer profesionist în dezvoltare personală și profesională![]() Milana Dželetovic este un profesionist în domeniul resurselor umane şi al trainingului, cu o experienţă de 10 ani în sectorul non-profit şi privat. De profesie psiholog, are o mare experienţă în aplicarea dezvoltării umane. Cariera sa începe în sectorul de educaţie şi suport psiho-social, în cadrul proiectului de alfabetizare a copiilor rromi. În continuare se dezvoltă în planificarea şi aplicarea atelierelor pentru tineri şi adulţi, în cadrul unor diferite programe psiho-sociale. În ianuarie, 2006, Milana Dželetović începe aplicarea acestei experienţe în sectorul privat. Această muncă începe prin selectarea, testarea, intervievarea candidaţilor pentru diferiţi clienţi. Această experienţă îi aduce un mare avantaj în următorul pas - începerea muncii în domeniul bancar. Se alătură băncii ProCredit în calitate de colaborator de specialitate pentru pregătire şi dezvoltare şi este responsabilă pentru managementul şi controlul calităţii tuturor trainingurilor de dezvoltare, în special trainingul în vederea eficienței personale (pentru manageri şi toţi angajaţii) în cadrul băncii. |
Stabilitate în afaceri pentru companiile de orice dimensiune![]() A absolvit Facultatea de Studii Economice. A finalizat studii post-universitare de management al proceselor de tranzacţie şi reconstrucţie, precum şi studii de specialitate de Management al proceselor de inovaţie în MSP. Deține certificatul NLP Business Practitioner. Este antrenor internaţional, antrenorul antrenorului şi coach conform metodologiei CEFE. Momentan deține funcţia de preşedinte CEFE Serbia. În ultimii zece ani a lucrat ca antrenor al abilităţilor de afaceri şi consultant pentru dezvoltarea economică locală. În domeniul trainingului, a dezvoltat peste 20 de programe de training, a scris, tradus şi/sau adaptat un număr mare de manuale din domeniul dezvoltării MSP, al turismului şi din domeniul activităţii autorităţilor locale. Susține în medie 1000 de ore de training pe an. Lucrează în ţară şi regiune şi își susține trainingurile în limba sârbă şi engleză. În domeniul consulting-ului, a lucrat în peste 100 de primării şi cu peste 500 de companii şi 2000 de antreprenori din ţară şi regiune la proiecte care au susţinut principalii donatori precum: Banca Mondială, UNDP, GTZ, Comisia Europeană etc. |
Managementul portofoliului şi al fondurilor de investiţiiAleksandar Štajner este manager de portofoliu al Societăţii pentru managementul fondului de pensii private DELTA Generali, responsabil cu managementul portofoliului şi investirea mijloacelor membrilor fondului. Experienţa de mulţi de ani în domeniul managementului portofoliului şi al analizei finaciare și-a obţinut-o atât în societatea pentru managementul fondului de pensii private DELTA Generali pe poziţia de analist de portofoliu, cât şi în banca de investiţii CITADEL Financial Advisory pe poziţia de analist finaciar. Are licenţă de efectuare a sarcinilor managerului de portofoliu emisă de către Comisia pentru valori mobiliare din Serbia. A susținut primul nivel al examenului CFA, cel mai recunoscut certificat pe plan mondial în domeniul deciziei de investiţie. A absolvit Facultatea de Ştiinţe organizaţionale, dar şi şcoala deschisă de la Belgrad, unde s-a specializat în domeniul economiei de piaţă, al pieţelor financiare şi al culturii organizaţionale. Experienţa didactică și-a obţinut-o chiar în cadrul şcolii deschise din Belgrad prin participarea în organizaţie şi predând în domeniul economiei de piaţă şi al pieţelor finaciare. |
Aplicarea legislaţiei corporative în vederea protejării companiei
Are o experienţă vastă în reprezentarea clienţilor din domeniul afacerilor şi a încheiat un număr mare de tranzacţii de succes oferind sfaturi utile clienților săi. Partener al Biroului de avocatură care, în portofoliul său de clienţi, numără câteva companii de renume din Serbia şi din străinătate, cum ar fi „NUNS"- Asociaţia Jurnaliştilor Independenţi din Serbia, „Alfa Finance Holding" a.d.Bulgaria, Kaolin AD Bulgaria, „Rapp Marine AS" Norvegia, „Dangraf" d.o.o Belgrad - cotidianul „Danas". |
Modul analitic de creştere a profitului![]() Dejan Jerinić, economist cu diplomă, are o experienţă bancară de mai mulţi ani în domeniul analizei de credit, analizei fluxului monetar şi ca manager al relaţiilor cu clienţii. A participat la următoarele seminare şi traininguri: „Analiza de credit", „Aplicarea practică a legilor VAT", training la oficiul poștal al Republicii Cehia etc. |
Satisfacţie în munca cu elevii![]() Velimir Dedić, doctor în Ştiinţe Economice, master în Management și inginer electrotehnist, posedă o vastă experienţă educaţională. Îi face plăcere să-și transmită cunoştinţele practice de economie. În primul rând, ca asistent în domeniul sistemelor de informații din cadrul Facultăţii de Management a Universităţii BK şi, mai târziu, ca profesor în domeniul tehnologiei informațiilor și comunicațiilor fundamentale, în sistemele de gestionare a informațiilor din sectorul bancar al Facultăţii de Comerţ şi Banking din cadrul Universităţii BK. În plus, a lucrat în calitate de coordonator la Centrul de testare ECDL, lector al sistemelor informatice în cadrul English School of Business - CAMBRIDGE University Affiliation, precum şi în calitate de coordonator al laboratoarelor de învăţământ de la distanţă în cadrul Facultății de Comerţ şi Banking a Universităţii BK. |
Controlul complet al ciclului de viaţă a companieiA absolvit Facultatea de Economie, departamentul Management. Este specialist în două domenii: managementul strategic al sistemelor micro-economice şi psihologie economică. Este fondator şi director al firmei OMNI GROUP Belgrad şi OMNI GROUP MUNTENEGRU Kotor. Proprietar al drepturilor de autor pentru metodologia OMNI GROUP BUSINESS SOLUTION destinată recuperării unor diferite tipuri de companii în condiţii specifice de tranziţie. Și-a implementat propria metodologie în peste 50 de companii de pe teritoriul Serbiei, Bosniei şi Herţegovinei, Macedonia şi Muntenegru. Metodologia a fost aplicată cu succes în cadrul companiilor de diferite dimensiuni, structură şi formă de proprietate (firme private, firme publice şi administraţie locală). A participat la proiecte care au finanţat instituţii finaciare naţionale şi europene cum ar fi EBRD şi NIP. |
Limba engleză la nivel TOEIC şi TOEFL![]() Gordana Matorkić este licenţiată în filologie, iar la Centrul de Limbă Engleză al LINK group, are ca principală responsabilitate controlul calităţii predării limbii engleze, precum şi aplicarea standardelor europene şi implementarea lor în activităţile centrului. A finalizat stagiul de pregătire pentru testele TOEIC şi TOEFL, precum şi evaluarea şi verificarea lucrărilor conform standardelor TOEIC. A absolvit Facultatea de Filologie din Belgrad, departamentul de literatură și limbi scandinave. |
Traducător de limbă engleză la biroul prezidențialMilica Terzić, licenţiată în filologie, a tradus articole şi ştiri din limba sârbă în limba engleză pentru site-ul Biroului Naţional al Preşedintelui Republicii. A tradus trei cărţi: „Rules of Work", „The Swiss Family Robinson" şi „Bernese Adventure". Și-a dobândit experiența predând limba engleză şi prin activităţi suplimentare oferite studenţilor înscrişi la cursurile de limbă engleză. A absolvit Facultatea de Filologie din Belgrad, departamentul de limbă şi literatură engleză. |
Abilităţile de afaceri care vă garantează profituri mari
Am pregătit pentru dvs. un document cu sfaturi şi cu descrierea abilităţilor de afaceri care vă garantează profituri mari, indiferent de ocupaţia dvs. Pentru a prelua raportul, daţi clic aici.
Verificați dacă mai sunt locuri disponibile! Sesiunea de înscrieri 2023/24. este în curs
Pentru a afla mai multe despre înscriere, daţi clic aici.