Echipa de Profesori. Îndrumătorii tăi spre o carieră de succes

Profesorii de la BusinessAcademy au două caracteristici importante: sunt experţi în domeniul lor de afaceri şi ştiu cum să vă transmită cunoştinţele pe care le posedă. Aceste persoane sunt pregătite să vă împărtăşească experienţa lor în management, marketing şi vânzări, finanţe, managementul resurselor umane şi să vă ajute să dobândiți trăsăturile de personalitate ale unui lider puternic.

Mai mult, sunt pregătiţi să vă arate cum să asimilaţi noile cunoştinţe.

Daniel Chivu 

Daniel a acumulat peste 10 ani de experiență în consultantă managerială, raportare macroeconomică, gestiunea relațiilor cu actori implicați în toate nivelurile organizaționale.

Cu expunere la varii medii de afaceri și din diverse roluri, el s-a remarcat precum un trainer profesionist pasionat de business development, unde interacțiunea cu oamenii și alinierea limbajului în funcție de audientă sunt provocările oricărei zilei obișnuite. Motto - Zâmbește și trăiește-ți visele...acum!

Corina Neagu 

Licențiată în Drept și Certificată CIPD în “International Practice in HR”; 20 de ani de experiență, în corporații mari și foarte mari, de la poziții de junior la director departament și membru în Board; peste 15 ani în sfera Resurselor Umane, consultant în carieră, consultant HR, trainer intern si international, mentor; speaker evenimente (Rentrop & Straton, Business Days, HR Summit, Întâlniri de Networking, Bune practici în HR etc.); blogger: www.corinaneagu.ro si www.dare.com.ro Lector Rentrop & Straton, Univesitatea Alternativă, Școala de HR; autor “Despre oameni & experienţe” publicată in 2013; promotor al educației alternative și sportului; mamă a două fete minunate.

Alexandra Micu 

Alexandra Micu este pasionată de recrutare și, după mai multe experiențe profesionale în companii mari precum Manpower, Rovere Mobili, a ales să creeze două concepte de business:Talent Center și School for Happiness. Arii ei de expertiză sunt: training, brand personal,coaching de carieră, head hunting.

Alexandra a gestionat numeroase proiecte de Talent Management, selecție și dezvoltare pentru variate organizații românești și multinaționale.

Alexandra este trainer autorizat și acreditată în terapie asistată de animale, certificare obținută la Universitatea Babes Bolyai din Cluj Napoca.

Adrian Sion 

Adrian a acumulat peste 6 ani de experiență de muncă în domeniul resurselor umane și al vânzărilor și a petrecut peste 3 ani și jumătate făcând voluntariat în domeniul educației. În prezent ocupă poziția de HR Manager în cadrul LINK group Education Services.

La pregătirea sa profesională în HR au contribuit masteratul Formarea Formatorilor (absolvit în 2015), programul internațional GCDF de Consultant în Carieră (2016) și formarea intensivă în Business & Life Coaching, absolvită și certificată de la începutul lui 2017.

În tot acest timp, Adrian a adunat peste 400 de ore de susținere de traininguri, 2 000 de ore de consiliere și a interacționat cu peste 10 000 de candidați romani din tară și din străinătate, fiind speaker și la evenimente precum Școala de HR, Conferința JOB Networking sau PM Masters’ Games.

Ilona Brâncuș

Consultant în Comunicare și Relații Publice, Ilona se ocupă de facilitarea comunicării interne, formale și informale, având o experiență de peste 10 ani în domeniile PR și Sales. De-a lungul carierei s-a ocupat de integrarea mai multor echipe, fiind responsabilă de gestionarea imaginii companiilor, precum și de crearea culturii organizaționale. Misiunea ei este să te ajute să comunici liber și asertiv.

Corina Cojocaru

Bussines Academy ProCorina Cojocaru lucrează în domeniul marketingului de peste 10 ani, desfășurându-și activitatea atât în companii antreprenoriale, cât și în multinaționale. Cea mai mare parte a carierei și-a petrecut-o în sectorul financiar, conducând totodată proiecte de succes în arii legate de educație, artă și real estate. În ultimii ani, Corina a aprofundat și managementul activităților de customer experience, concentrându-se pe eficienţa activităţilor de marketing şi cautând permanent soluţii pentru creşterea indicatorului „return on investment" asociat programelor de marketing pe care le derulează.

Cu o pasiune pentru content marketing, transpusă în primul blog corporate despre investiții, Corina a fost inclusă în topul celor mai importanți 150 directori de marketing din România, ierarhie întocmită de Revista Biz. Corina crede cu tărie că pentru orice provocare se poate construi cel puţin o soluţie, ghidându-se după afirmația lui Pablo Picasso: „Tot ceea ce iți poți imagina este real.”

Andrei Popescu

Bussines AcademyAvând o experiență de peste 12 ani în banking, lucrând pentru grupuri internaționale mari (precum Unicredit, EFG Eurobank, Fortis sau BNP Paribas), Andrei Popescu beneficiază de o semnificativă expertiză în domenii bancare cheie, cum ar fi: financiar, plăți, managementul riscurilor, control intern, dar și proiecte complexe, transversale, precum implementarea Web Interface sau Data WareHouse.

În calitate de Head of Risk și Permanent Control al BNP Paribas Leasing Solutions România, a acoperit arii precum Underwriting, Credit și Operațional Risk Management, Asset Management sau Permanent Control. De foarte scurt timp activează ca Head of Agribusiness în Direcția Large Corporates al OTP Bank România, unde este responsabil, printre altele, de analiza financiară, elaborarea unor noi produse de creditare, validarea procedurilor ș.a.

Petra Nasif

Bussines Academy

Absolventă a facultății de Economie, specializarea Afaceri Internaționale, licențiată în geopolitică și conflictele din Orientul Mijlociu, mai precis cel sirian și exodul de migranți în UE, la universitatea „Ștefan cel Mare" din Suceava.

Petra a terminat masterul în specializarea Afaceri Internaționale și Strategii Interculturale, facultatea de Economie și Administrarea Afacerilor la universitatea „Al. Ioan Cuza" din Iași. 

În prezent ocupă poziția de BusinessAcademy Learning Coordinator la sediul LINK group din București.

Managementul finanțelor corporative

Silvia TrandafirSilvia Trandafir este licențiată în economie, specializarea "Finanțe-Bănci" și a absolvit masterul "Finanțe corporative" în cadrul ASE București.

Cu peste 6 ani de studiu și facilitare a proceselor de învățare în filiera economică, s-a specializat într-o serie vastă de domenii precum: management financiar, contabilitate, comerț, management operațional, managementul calității, comportamentul consumatorului și altele.

Pe lângă cercetările efectuate despre sistemul bancar românesc și managementul trezoreriei sub influenţa obligațiilor fiscale în cadrul ASE, este Auditor în domeniul calității, Certified Test Center Administrator Pearson VUE și Cambridge Examinations Invigilator.

Ileana Alexa

Bussines AcademyIleana Alexa a urmat specializarea Finanțe - Bănci din cadrul Facultății de Economie și Administrare a Afacerilor din Timișoara și a absolvit masterul de Economie Europeană și Politici Aplicate în cadrul aceleiași facultăți. Deține cunoștințe din domenii vaste precum: finanțe, management, leadership, marketing și multe altele.

Cum să folosiţi Internetul având drept obiectiv o afacere de succes

Dragan Varagić este proprietarul unei agenţii de consultanţă în domeniul aplicării Internetului în afaceri – P2 Internet, este blogger, specialist în strategii online şi profesor în domeniul utilizării Internetului. Este coordonatorul studiilor de specialitate din domeniul e-business, în cadrul Facultății de Ştiinţe Tehnice din Novi Sad.

Este proprietarul site-ului web pretraga.rs şi al celei mai vechi reviste digitale (în format e-mail) din Serbia, „Pretraga i prezentovanje” („Căutare şi prezentare”); este autorul blog-ului www.draganvaragic.com şi al serviciului pentru distribuirea online a comunicatelor de presă, PRobjave.com.

Este editorul ediţiei sârbeşti a cărţii „Business at the Speed of thought” („Poslovanje brzinom misli”) de Bill Gates, este autorul cărţii „Vodic kroz raj i pakao Internet marketinga” (2002) - („Ghid prin raiul şi iadul Internet Marketing-ului”) şi al cărţii gratuite, în format PDF, „Blog osnove” (2007-2011) – („Bazele unui blog”).

Aplicarea adecvată a metodologiei de marketing

Nevenka Popović Šević deține un master în marketing, obținut în cadrul Universității din Newcastle, Australia şi o diplomă de licență în economie. Are o experienţă vastă în domeniul marketingului şi al relaţiilor cu publicul.

Ocupă funcţia de director de marketing.

A participat la diverse cursuri de specialitate („Eco Course - coordonare şi comunicare”, „Strategii de comunicare în vederea unei dezvoltări durabile"), traininguri (pe tema „Comunicare", „PR şi organizaţiile de protejare a mediului înconjurător”) și seminare din domeniul managementului de proiect („Construirea parteneriatelor şi a comunicării").

A participat la zeci de conferinţe internaţionale din domeniul marketingului şi al PR-ului.

Instructorul celor mai buni agenți devânzări

Miodrag Kostić şi-a construit experienţa timp de 20 de ani în SUA, după care, reîntors în Serbia, și-a continuat munca pe poziţia de director de marketing la Verat.net. A fost mai apoi partener ClicksBroker.com, ajungând acum directorul corporaţiei Veza d.o.o, a cărei activitate constă în dezvoltarea afacerilor, marketingului, managementului vânzărilor şi a serviciilor inovatoare de consultanţă şi training.

Este trainer şi coach în domeniul vânzărilor directe, vânzărilor în retail, managementului inovării, internet marketing-ului şi al dezvoltării soluțiilor de e-business. Posedă certificatele „University of Brighton” din Marea Britanie şi “European Movement International Training Academy” din Belgia.

Din 2003, este membru al „NUNS” - asociația ziariștilor independenți din Serbia, având publicate peste 150 de articole în ziare și pe Internet.

Valorificarea proiectelor şi a capitalului, la nivel de expert

Profesor şi expert de top în cadrul Academiei bancare din Belgrad - Facultatea de Bănci, Asigurări şi Finanţe. Principalele studii, de master şi de doctorat în domeniul economiei şi finanţelor, le-a urmat la Facultatea de Economie din Belgrad. Posedă diplomă de expert internaţional în valorificarea proiectelor de investiţii şi diplomă de evaluator autorizat al valorificării capitalului.

A publicat câteva cărţi şi monografii şi are peste 20 de lucrări publicate în reviste ştiinţifice de renume internaţional. A participat la mai multe conferinţe locale şi internaţionale, precum şi la realizarea unor numeroase proiecte ştiiţifice şi comerciale, finanţate de către instituţii internaţionale. 

Management creativ

Dragan Milošević are un doctorat în domeniul ştiinţific al managementului şi momentan este angajat, în calitatea sa de doctor docent, la Înalta şcoală de economie şi antreprenoriat din Belgrad, ca profesor de economie în afaceri, economia capitalului şi finanţarea dezvoltării şi managementul companiilor mici şi mijlocii. Dr. Dragan Milošević are mulţi ani de experienţă didactică şi experienţă în realizarea proiectelor strategice, de dezvoltare şi de investiţii în educaţie.

Referinţele sale implică o experienţă bogată în economie şi managementul proiectelor, precum şi în activitatea de consiliere în administraţia locală și de stat. Colaborarea cu multe organizaţii şi companii la diferite proiecte îl califică pe dr. Dragan Milošević drept consultant calificat în sectorul bancar de investiţii, administraţia de stat, managementul corporativ şi antreprenoriat.

Dr. Dragan Milošević este membru al Societăţii internaţioanle de contabilitate comparată (ICAA) şi al Asociaţiei pentru managementul proiectelor (YUPMA). A publicat peste 15 lucrări în diferite publicaţii, precum şi două cărţi: „Managementul companiilor mici şi mijlocii” şi „Managementul proiectelor”.

Cum poate un director financiar să aducă mai mult profit companiei sale 

Vladimir Knežević este specialist în știinţe economice şi deține funcţia de director financiar al unei companii de succes.

Are peste 26 de ani de experienţă în economia de finanţare a locurilor de muncă, supravegherea pieței, planificarea analitică a afacerilor şi operaţiuni comerciale. A lucrat 14 ani în cadrul Ministerului Comerţului având funcţia de şef al Departamentului pentru supravegherea pieței şi şef al Departamentului pentru controlul activităților de afaceri.

Posedă licenţă de economist autorizat și are peste 40 de lucrări publicate în reviste de specialitate.

Investiții bancare la nivel global

Miloš Radivojević activează de aproape 10 ani în domeniul investiților bancare. A fost angajat de agenţii de audit şi firme de investiţii din străinătate, unde a lucrat la fuziuni şi achiziţii de societăţi, la atragerea de investitori, decapitalizare, precum şi la managementul investiţiilor pentru nevoile investitorului. Este autorul unui număr mare de planuri de afaceri, precum şi planuri de restructurare, dar s-a evidenţiat mai ales printr-un şir lung de evaluări ale valorii de capital, pe care le-a realizat pentru necesitățile investitorilor străini şi locali, precum şi ale proprietarilor de capital care au vândut sau și-au crescut capitalul propriilor companii.

Pe lângă experienţa practică, Miloš Radivojević a fost şi profesor invitat la conferințe pe temele Investement Banking, fuziune şi achiziţie şi management al proiectelor în cadrul Băncii Naţionale din Serbia, Facultatea de Economie etc. 

A absolvit Facultatea de Economie a Universității din Belgrad. Din anul 2012, pe lângă titlul de economist licenţiat, a obţinut şi un MBA la Facultatea Sheffield din Marea Britanie, fiind unul dintre cei mai buni studenţi, cu disertaţia pe tema aplicării metodei fluxurilor bancare deconectate şi evaluarea valorii de capital din Serbia.

Din anul 2006 lucrează la Banca Societe Generale, pe poziţia de director pentru Corporate Finance.

Managementul cu succes al resurselor

Jasna Stojanović este consultant şi manager de proiect, trainer certificat EBRD (Banca Europeană pentru Reconstrucţie şi dezvoltare), specializată în managementul schimbării, crearea şi implementarea proiectelor, dezvoltarea şi managementul echipelor.

În calitate de consultant, a fost angajată în sectorul privat din Serbia, dar şi în instituţii non-profit şi guvernamentale, precum: Biroul preşedintelui Serbiei, Ministerul de Justiţie din Serbia, Ministerul de relaţii economice cu străinătatea, Biroul naţional etc. Se evidenţiază în mod deosebit prin experienţa sa de mai mulţi ani în consultanţă la proiectele UNDP (Programul pentru dezvoltarea SUA).

A fost angajată de către Ministerul administraţiei locale şi al auto-guvernării ca principal consultant local la proiectul „Susținerea implementării strategiilor pentru reforma administraţiei publice". Momentan este angajată la Centrul pentru managementul proiectelor CMP ca trainer şi consultant în domeniul managementului proiectelor şi managementul resurselor umane.

Trainer profesionist în dezvoltare personală și profesională

Milana Dželetovic este un profesionist în domeniul resurselor umane şi al trainingului, cu o experienţă de 10 ani în sectorul non-profit şi privat. De profesie psiholog, are o mare experienţă în aplicarea dezvoltării umane. Cariera sa începe în sectorul de educaţie şi suport psiho-social, în cadrul proiectului de alfabetizare a copiilor rromi. În continuare se dezvoltă în planificarea şi aplicarea atelierelor pentru tineri şi adulţi, în cadrul unor diferite programe psiho-sociale.

În ianuarie, 2006, Milana Dželetović începe aplicarea acestei experienţe în sectorul privat. Această muncă începe prin selectarea, testarea, intervievarea candidaţilor pentru diferiţi clienţi. Această experienţă îi aduce un mare avantaj în următorul pas - începerea muncii în domeniul bancar. Se alătură băncii ProCredit în calitate de colaborator de specialitate pentru pregătire şi dezvoltare şi este responsabilă pentru managementul şi controlul calităţii tuturor trainingurilor de dezvoltare, în special trainingul în vederea eficienței personale (pentru manageri şi toţi angajaţii) în cadrul băncii.

Stabilitate în afaceri pentru companiile de orice dimensiune

A absolvit Facultatea de Studii Economice. A finalizat studii post-universitare de management al proceselor de tranzacţie şi reconstrucţie, precum şi studii de specialitate de Management al proceselor de inovaţie în MSP. Deține certificatul NLP Business Practitioner. Este antrenor internaţional, antrenorul antrenorului şi coach conform metodologiei CEFE.

Momentan deține funcţia de preşedinte CEFE Serbia.

În ultimii zece ani a lucrat ca antrenor al abilităţilor de afaceri şi consultant pentru dezvoltarea economică locală. În domeniul trainingului, a dezvoltat peste 20 de programe de training, a scris, tradus şi/sau adaptat un număr mare de manuale din domeniul dezvoltării MSP, al turismului şi din domeniul activităţii autorităţilor locale. Susține în medie 1000 de ore de training pe an. Lucrează în ţară şi regiune şi își susține trainingurile în limba sârbă şi engleză.

În domeniul consulting-ului, a lucrat în peste 100 de primării şi cu peste 500 de companii şi 2000 de antreprenori din ţară şi regiune la proiecte care au susţinut principalii donatori precum: Banca Mondială, UNDP, GTZ, Comisia Europeană etc.

Managementul portofoliului şi al fondurilor de investiţii

Aleksandar Štajner este manager de portofoliu al Societăţii pentru managementul fondului de pensii private DELTA Generali, responsabil cu managementul portofoliului şi investirea mijloacelor membrilor fondului. Experienţa de mulţi de ani în domeniul managementului portofoliului şi al analizei finaciare și-a obţinut-o atât în societatea pentru managementul fondului de pensii private DELTA Generali pe poziţia de analist de portofoliu, cât şi în banca de investiţii CITADEL Financial Advisory pe poziţia de analist finaciar.

Are licenţă de efectuare a sarcinilor managerului de portofoliu emisă de către Comisia pentru valori mobiliare din Serbia. A susținut primul nivel al examenului CFA, cel mai recunoscut certificat pe plan mondial în domeniul deciziei de investiţie. A absolvit Facultatea de Ştiinţe organizaţionale, dar şi şcoala deschisă de la Belgrad, unde s-a specializat în domeniul economiei de piaţă, al pieţelor financiare şi al culturii organizaţionale. Experienţa didactică și-a obţinut-o chiar în cadrul şcolii deschise din Belgrad prin participarea în organizaţie şi predând în domeniul economiei de piaţă şi al pieţelor finaciare.

Aplicarea legislaţiei corporative în vederea protejării companiei

Dejan Vuković, avocat şi specialist în leadership-ul corporativ, lucrează în calitate de avocat corporativ.

Are o experienţă vastă în reprezentarea clienţilor din domeniul afacerilor şi a încheiat un număr mare de tranzacţii de succes oferind sfaturi utile clienților săi.

Partener al Biroului de avocatură care, în portofoliul său de clienţi, numără  câteva companii de renume din Serbia şi din străinătate, cum ar fi „NUNS"- Asociaţia Jurnaliştilor Independenţi din Serbia, „Alfa Finance Holding" a.d.Bulgaria, Kaolin AD Bulgaria, „Rapp Marine AS" Norvegia, „Dangraf" d.o.o Belgrad - cotidianul „Danas".

Modul analitic de creştere a profitului

Dejan Jerinić, economist cu diplomă, are o experienţă bancară de mai mulţi ani în domeniul analizei de credit, analizei fluxului monetar şi ca manager al relaţiilor cu clienţii. 

Manager al Business Center pentru companii mici şi mijlocii în banca EUROBANK EFG. De asemenea, a lucrat şi în calitate de lider al Serviciului pentru sistemul de impozit, relaţii economice şi controlul calităţii şi suportul logistic.

A participat la următoarele seminare şi traininguri: „Analiza de credit", „Aplicarea practică a legilor VAT", training la oficiul poștal al Republicii Cehia etc.

Satisfacţie în munca cu elevii

Velimir Dedić, doctor în Ştiinţe Economice, master în Management și inginer electrotehnist, posedă o vastă experienţă educaţională. Îi face plăcere să-și transmită cunoştinţele practice de economie.

În primul rând, ca asistent în domeniul sistemelor de informații din cadrul Facultăţii de Management a Universităţii BK şi, mai târziu, ca profesor în domeniul tehnologiei informațiilor și comunicațiilor fundamentale, în sistemele de gestionare a informațiilor din sectorul bancar al Facultăţii de Comerţ şi Banking din cadrul Universităţii BK.

În plus, a lucrat în calitate de coordonator la Centrul de testare ECDL, lector al sistemelor informatice în cadrul English School of Business - CAMBRIDGE University Affiliation, precum şi în calitate de coordonator al laboratoarelor de învăţământ de la distanţă în cadrul Facultății de Comerţ şi Banking a Universităţii BK.

Controlul complet al ciclului de viaţă a companiei

A absolvit Facultatea de Economie, departamentul Management. Este specialist în două domenii: managementul strategic al sistemelor micro-economice şi psihologie economică. 

Este fondator şi director al firmei OMNI GROUP Belgrad şi OMNI GROUP MUNTENEGRU Kotor.

Proprietar al drepturilor de autor pentru metodologia OMNI GROUP BUSINESS SOLUTION destinată recuperării unor diferite tipuri de companii în condiţii specifice de tranziţie.

Și-a implementat propria metodologie în peste 50 de companii de pe teritoriul Serbiei, Bosniei şi Herţegovinei, Macedonia şi Muntenegru. Metodologia a fost aplicată cu succes în cadrul companiilor de diferite dimensiuni, structură şi formă de proprietate (firme private, firme publice şi administraţie locală).

A participat la proiecte care au finanţat instituţii finaciare naţionale şi europene cum ar fi EBRD şi NIP.

Limba engleză la nivel TOEIC şi TOEFL

Gordana Matorkić este licenţiată în filologie, iar la Centrul de Limbă Engleză al LINK group, are ca principală responsabilitate controlul calităţii predării limbii engleze, precum şi aplicarea standardelor europene şi implementarea lor în activităţile centrului.

A finalizat stagiul de pregătire pentru testele TOEIC şi TOEFL, precum şi evaluarea şi verificarea lucrărilor conform standardelor TOEIC.

A absolvit Facultatea de Filologie din Belgrad, departamentul de literatură și limbi scandinave.

Traducător de limbă engleză la biroul prezidențial 

Milica Terzić, licenţiată în filologie, a tradus articole şi ştiri din limba sârbă în limba engleză pentru site-ul Biroului Naţional al Preşedintelui Republicii.

A tradus trei cărţi: „Rules of  Work", „The Swiss Family Robinson" şi „Bernese Adventure". Și-a dobândit experiența predând limba engleză şi prin activităţi suplimentare oferite studenţilor înscrişi la cursurile de limbă engleză.

A absolvit Facultatea de Filologie din Belgrad, departamentul de limbă şi literatură engleză.

Abilităţile de afaceri care vă garantează profituri mari

Am pregătit pentru dvs. un document cu sfaturi şi cu descrierea abilităţilor de afaceri care vă garantează profituri mari, indiferent de ocupaţia dvs. Pentru a prelua raportul, daţi clic aici.

Verificați dacă mai sunt locuri disponibile! Sesiunea de înscrieri 2018/19 este în curs

Pentru a afla mai multe despre înscriere, daţi clic aici.