Acest site folosește cookie-uri pentru analiză, conținut personalizat și publicitate. Folosind acest site, confirmați că sunteți de acord. Vezi detalii.OK

Principiile afacerii care nu se demodează (partea întâi)

Actorii de film comunică

Chiar dacă trăim în epoca digitală (epoca modificărilor tehnologice rapide şi a banilor digitali precum bitcoin), unele abilități şi principiile afacerii nu vor fi niciodată passé. Principiile de bază ale afacerilor au fost formulate cu mult înainte de era digitală. Abilităţile care le însoțesc niciodată nu vor fi depășite. Iată câteva de bază:

Comunicarea.

Atunci când compania se confruntă cu probleme financiare, trebuie să vă vindeţi ideea; posibilitatea de a vă prezenta argumentat și rezonabil poate vinde şi o idee mai proastă, dacă pentru cea bună au lipsit cuvintele potrivite. Sistemele informatice sunt utile pentru a economisi timp și a asigura informații, dar nimic nu poate înlocui o idee bine plasată. Doar prin comunicarea directă vă veți convinge superiorii să vă sprijine inițiativa sau propunerea.

Managementul timpului și organizarea.

Abilitatea de a fi organizat și a stabili prioritățile va conduce echipa dumneavoastră şi pe voi înșivă spre succes. Este la fel de important să luați o decizie, dar și să reacționați rapid. Aplicațiile sunt prezente pentru a vă economisi timpul, dar nu vă pot spune cum să vă organizați. A lua o decizie pe moment este o abilitate cheie. Necesită determinare și curaj, dar economisește timp spre deosebire de gândirea şi analizarea exagerată.

Stabilirea obiectivelor.

Nu există nicio afacere care, indiferent de nivelul de automatizare, să ofere rezultate în lipsa unei viziuni. Viziunea clară oferă un focus și dictează activitățile. Definirea unor obiective precise conduce spre realizarea unei viziuni, în timp ce obiectivele imprecise creează un haos și dezorganizare.

Acordul la întâlnirea de afaceri

Delegarea.

Indiferent de talent și educație, o persoană singură nu poate acoperi toate cerințele și nici nu-și poate îndeplini viziunea fără o mână de ajutor. Înconjuraţi-vă de persoane talentate care vă vor ajuta să vă evidențiați abilităţile și în același timp, să respectați termenele limită.

Oratoria și abilitățile de prezentare.

Abilitatea de a vă comunica ideile vă crește atât credibilitatea, cât și popularitatea. Conferințele pe web facilitează prezentările și le face mai accesibile, dar impresia pe care o lăsaţi într-o întâlnire față în față durează mai mult și este lipsită de concurenţă.

Acordul în fața auditoriului

Construirea unor relații bune.

A construi relații bune este o garanție a progresului. Reţelele sociale și e-mailurile sunt instrumentele cu ajutorul cărora puteți obține contacte, dar există trucuri ca să le întreţineți. Menţineţi relaţiile cu clienții și partenerii și ei întotdeauna vă vor alege și recomanda pe dumneavoastră înaintea altora. Astfel, prindeți doi iepuri deodată. Vă consolidați reputația și vă extindeţi rețeaua. Pentru a vă crea o imagine bună, dvs. și companiei dvs., nimic nu se compară cu un PR de calitate.

Pasiunea și determinarea.

Motivaţia trebuie să provină din interior. Dorința dumneavoastră de perfecțiune este un lucru privat. Nu depinde de tehnologia informației, dar cu siguranță vă puteți ajuta de aceasta.


Aceasta sunt doar câteva dintre abilitățile la care trebuie să reveniți și pe care trebuie să le verificați. Toate fac parte din arsenalul oricărui om de afaceri de succes. Mulți nici nu sunt conştienţi că le deţin. Dar un lucru este sigur: toți au premisele necesare. Trebuie doar să le dezvoltați în mod corect.

  • 23.05.2019 11:54

Comentariu