Marketing Research and MIS (Marketing Information System)

Descrierea cursului

În cadrul cursului sunt abordate întrebările cheie referitoare la cercetarea pieţei, importanţa cercetării, definirea problemelor şi a scopurilor cercetării. Sunt abordate metodele de colectare a datelor, analiza şi rapoartele în legătură cu rezultatele cercetării. În cadrul cursului se studiază sistemul informaţional de marketing (MIS/Marketing Information System), precum şi baza informaţională pentru luarea deciziilor în diferite domenii de management al marketingului.

Scopul cursului

Scopul de bază al acestui curs este familiarizarea cursanţilor cu noţiunea şi cu obiectivele cercetărilor de marketing şi cu aplicabilitatea lor. Scopul cursului este prezentarea sistemului informaţional de marketing, ca sistem de cercetare a pieţei, sistem de raportare internă şi sistem de raportare în marketing, dar şi ca sistem de marketing analitic.

Verificați dacă mai sunt locuri disponibile! Sesiunea de înscrieri 2017/18. este în curs

Pentru a afla mai multe despre înscriere, daţi clic aici.

Abilităţile de afaceri care vă garantează profituri mari

Am pregătit pentru dvs. un document cu sfaturi şi cu descrierea abilităţilor de afaceri care vă garantează profituri mari, indiferent de ocupaţia dvs. Pentru a prelua raportul, daţi clic aici.