Acest site folosește cookie-uri pentru analiză, conținut personalizat și publicitate. Folosind acest site, confirmați că sunteți de acord. Vezi detalii.OK
Nu este același lucru să conduci o firmă cu 5 și 50 de angajați. Pe măsură ce o afacere crește, modelul său de afaceri trebuie să se adapteze. Multe afaceri, după o perioadă de creștere accelerată, experimentează un colaps neașteptat, cauzat de aceeași creștere. Pentru a evita acest scenariu nefavorabil, potențialele amenințări ar trebui recunoscute și reacţionate în mod corespunzător.
Pentru generațiile precedente a fost mai ușor? O persoană rămânea pe același drum în cariera aleasă timp de decenii și de multe ori se întâmpla ca o persoană să fie angajată în același loc de muncă de-a lungul vieții. A fost mai puțină nevoie de a dobândi noi competențe, dar și mai puține oportunități de dezvoltare și schimbare. Ritmul rapid de astăzi insistă să învățăm și să descoperim în mod constant lucruri noi, dar odată cu acestea vin și oportunități — de a schimba cariera în orice etapă a vieții.
LINKgroup a dobândit statutul de Approved ICM Teaching Centre pentru centrele din Belgrad, Sarajevo și București, devenind astfel prima instituție educațională din aceste țări înregistrată oficial de The Institute of Commercial Management. Approved ICM Teaching Centre confirmă că procesul de predare și planul și programa educaționale implementate în instituțiile educaționale LINKgroup sunt în conformitate cu cerințele, criteriile și standardele ICM.
The Institute of Commercial Management – ICM din Marea Britanie este o organizație internațională, renumită pentru certificarea de expertiză și profesională în domeniul afacerilor, administrării, finanțelor, dreptului și tehnologiilor informației și comunicațiilor. În prezent, ICM are 220 de approved teaching centre în 35 de țări din întreaga lume.
Citește mai mult »Pandemia, care a paralizat în mare parte relațiile de afaceri cu care eram obișnuiți, a împiedicat companiile să mai organizeze întruniri ale angajaților lor cu scopul de a se relaxa, relaționa și apropia și în alt context.
Dar pe de altă parte, situația actuală a creat un trend interesant - team building-urile online.
De câte ori vi s-a întâmplat să primiți un e-mail de afaceri fără titlu? Sau după ce îl citiți să nu știți despre ce este vorba și să trebuiască să o luați de la capăt?
De la începutul pandemiei, potrivit Organizației Mondiale a Muncii, 300 de milioane de oameni și-au pierdut locul de muncă. Doar în SUA au dispărut peste 100.000 de firme. Se pune întrebarea ce trebuie să facă un antreprenor în perioada acestei crize.
Dacă sunteți proprietarul unei afaceri mici și vreți să vă protejați firma în timpul coronei, urmăriți aceste 5 sfaturi ale revistei Forbes și încercați să le aplicați.
Citește mai mult »Dacă intenționați să păşiţi în antreprenoriat, probabil ați auzit de la mulţi un milion de motive să nu vă aventuraţi în aceste ape: este prea riscant, puteți cădea în diverse capcane, probabil că veți dormi puțin și vă veţi ruina sănătatea, veţi uita de viaţa socială… Această listă poate fi adesea mult mai lungă.
Totuși, este într-adevăr aşa? Vă oferim motive pentru care ar trebui să vă inițiați propria afacere, după care veți uita complet de aceste povești neverificate și goale.
Citește mai mult »Cum să începeți o afacere fără să vă bucurați de suportul mătușii, oferit din toată inima, al unchiului şi a restului familiei din Elveția, care vă vor cumpăra, pentru cea de-a 18-a aniversare, tocmai acea cafenea în care v-aţi băut cafeaua în fiecare „dimineață”, gândindu-vă la ce veți fi când veţi creşte?
Este posibil să începeți o afacere care va fi profitabilă și, în acelaşi timp, legală? Să fim sinceri, niciunul dintre noi nu-şi doreşte ca poliția să-i bată la ușă și să întrebe cum a reușit să cumpere acel „bumblebee” parcat la intrarea unei case cu patru etaje, când deține un modest salon de coafură, la colțul Deznădejdei și al Disperării.
Citește mai mult »Dacă doriți să construiți o carieră de succes și, datorită muncii dvs., să câștigați milioane, este esențial să investiți în educația dvs. Nu numai în educația formală, ci și în învățarea pe tot parcursul vieții și perfecționarea cunoștințelor și abilităților proprii. Totuşi, unul dintre cei mai importanți pași de-a lungul drumului este alegerea facultății potrivite, respectiv o instituție de învățământ superior care să creeze din dvs. un expert în domeniul dvs. de interes.
Viitorii studenți, în general, aleg facultatea în funcție de reputația ei, respectiv pe baza datelor despre câte persoane de succes au studiat-o și, desigur, pe baza calităţii materiei pe care acea instituție o poate oferi în funcție de interesele lor.
Citește mai mult »Tranzacțiile imobiliare au fost întotdeauna o afacere profitabilă. Această ramură de perspectivă a industriei permite investitorilor să își recupereze investițiile chiar și de șase ori mai mult, și nu este nici dificil de calculat că un manager imobiliar primește un procent din vânzarea unor bunuri imobiliare, ceea ce poate însemna mai multe salarii medii în România.
Aveţi în vedere că o agenție, din vânzarea unui apartament, primește în medie 3% (în funcție de țara în care își desfășoară activitatea și ce acord are cu clientul), ceea ce înseamnă că pentru vânzarea unui apartament cu un preț fix de 100.000€, câştigul brokerului este de 3.000€, adică mai mult de 8 salarii medii în regiune, în timp ce în lume salariul mediu al unui manager imobiliar este de aproximativ 5.000€ pe lună.
Citește mai mult »Copyright © BusinessAcademy. Toate drepturile rezervate. Confidenţialitate.