Consumer Behaviour

Descrierea cursului

Consumatorul este un membru al comunităţii, este o fiinţă socială şi culturală care tinde să cumpere şi să folosească un anumit produs/serviciu care îi va satisface nevoile/dorinţele sale. De aceea, lumea marketingului este bazată pe consumatori tot mai exigenţi şi mai educaţi. Activităţile de marketing încep şi se termină cu consumatorii. Fără informaţiile despre nevoile şi motivele consumatorilor, despre comportamentul lor în diferite situaţii în timpul cumpărării şi despre factorii care influenţează procesul de cumpărare, astăzi nici nu s-ar putea vorbi despre succesul companiilor pe piaţă. În cadrul acestui curs, se abordează consumatorul ca individ şi organizaţia în calitate de consumator.

Scopul cursului 

Scopul acestui curs este să învăţaţi cum să observaţi consumatorul ca individ şi ca membru al comunităţii, formându-vă astfel abilitatea de schiţare a comportamentului consumatorului, a factorilor care influenţează un anumit comportament şi deciziile legate de cumpărare. De asemenea, vă veţi familiariza şi cu organizaţia în calitate de consumator.

Verificați dacă mai sunt locuri disponibile! Sesiunea de înscrieri 2017/18. este în curs

Pentru a afla mai multe despre înscriere, daţi clic aici.

Abilităţile de afaceri care vă garantează profituri mari

Am pregătit pentru dvs. un document cu sfaturi şi cu descrierea abilităţilor de afaceri care vă garantează profituri mari, indiferent de ocupaţia dvs. Pentru a prelua raportul, daţi clic aici.