Сe trebuie să ştie un HR manager de succes?

Managerii de Resurse umane ajută angajaţii din firmă să se simtă cât mai confortabil în timpul lucrului şi în mediul de la locul de muncă. Ei conduc indivizii ca să se obţină obiective cât mai reuşite şi pentru a păstra elanul de muncă.




Dacă vrea să stabilească o relație între angajaţi şi să îmbunătăţească procesele în firmă, HR managerul trebuie să aibă următoarele caracteristici:

1. Înţelegerea relaţiilor în companie

Acesta este elementul numărul unu pe care îl aplică toţi angajaţii în Resursele umane. Nu este importantă doar direcţionarea angajaţilor în modul potrivit, ci să li se ofere şi avantajul atunci când este ocazia. Dacă compania publică un concurs pentru un nou loc de muncă, HR managerii de succes vor oferi acest loc în primul rând unuia dintre angajaţii săi.

Ce aduce aceasta?

Dacă sunteţi deja angajat în cadrul companiei, dar nu vă regăsiţi aici, aceasta este ocazia perfectă să rămâneţi în aceeaşi firmă, dar pe o altă poziţie. Abia după concursul intern, HR managerul anunţă concursul pentru toţi din afara companiei.

2. Ascultare cu atenţie

Nu orice problemă din sectorul Resurse umane trebuie rezolvată repede. Uneori trebuie să se aştepte şi să se asculte compania. Deşi regula nescrisă anunţă că problemele în acest domeniu trebuie rezolvate cât mai repede, câteodată nu este rău să se „tragă frâna de mână”.

Ascultarea angajaţilor înseamnă să înţelegeţi oamenii și dilemele lor şi să îi puteţi ajuta să rezolve potenţialele probleme. Pe internet, puteţi găsi un număr mare de manuale pentru îmbunătăţirea acestei competenţe.

3. Cunoaşterea lucrului în firmă şi în afara ei

Direcţionarea în munca companiei şi coordonarea ei cu mediul este munca tuturor celor ce lucrează în cadrul ei. Dar HR managerul trebuie să ştie în orice moment care sunt cei mai convenabili clienţi ai companiei şi care sunt cei mai mari consumatori.

Sarcinile managerilor pentru Resurse umane nu sunt doar angajarea şi concedierea. Ei sunt responsabili şi pentru pregătirea angajaţilor, gestionarea statelor de plată şi coordonarea comunicării între angajaţi.

4. Ingeniozitate atunci când se complică lucrurile

Managementul Resurselor umane poate fi un câmp minat, iar această muncă niciodată nu este gata până la capăt. Când veţi începe să vă ocupaţi cu această muncă, veți avea greşeli. Poate chiar şi mai multe. Dar străduiţi-vă să reduceţi dezordinea în companie cât mai mult posibil. Deşi unele firme se străduiesc să menţină „haosul creativ”, este mai bună opţiunea să nu fie cazul.

5. Curajul

Abordați ceea ce vă sperie. Consultantul de Resurse umane John Shearer a afirmat că cel mai mic număr de manageri de succes pentru resurse umane urmează cu stricteţe procedurile şi reglementările. Zâmbiţi şi dvs. dacă vă ocupaţi cu asta şi fiţi parte din cei mai de succes, cei care au curaj pentru noile idei.

Munca HR managerului solicită o mare responsabilitate şi organizare. Dar, urmărind aceste elemente, cu siguranţă aceasta se poate îmbunătăţi şi uşura. În doar 12 luni, şi dvs. vă puteţi îmbunătăţi propriile abilităţi HR la BusinessAcademy. Aceasta vă oferă într-un timp scurt cunoştinţe practice pe care le veţi aplica foarte repede şi uşor în munca dvs. Perfecţionaţi-vă şi dvs. cunoştinţele în domeniul Resurselor umane.

  • 01.08.2016 09:27

Comentariu