Acest site folosește cookie-uri pentru analiză, conținut personalizat și publicitate. Folosind acest site, confirmați că sunteți de acord. Vezi detalii.OK

Cinci sfaturi pentru o relație excelentă cu clienţii care vă pot crește vânzările și cu 120%

Multe companii se ghidează conform filosofiei că pentru o vânzare de succes este necesar a investi mult în marketing și în publicitate. Însă, puțini sunt cei care știu că același efect poate fi obținut şi atunci când se concentrează asupra clienților lor existenți și potențiali.

relația cu consumatorii

Vă oferim cinci sfaturi cu ajutorul cărora veţi putea construi o relație de calitate cu clienții dvs., fără a da sute de mii de euro pe reclame.

Cu pași mici până la încrederea deplină

Aveţi răbdare în construirea noilor relații. Pentru ca ai dvs. clienți să câștige încredere în dvs. și în ceea ce le oferiţi, trebuie să treacă ceva timp. Nu vă amăgiţi potențialii clienți promițându-le luna de pe cer atunci când știți că nu vă puteți ține de cuvânt. Faceți-vă timp pentru a vă cunoaște publicul țintă și încercaţi să nu-i trataţi ca pe o masă de consumatori. Cea mai bună atitudine pe care o puteţi avea faţă de client este cea în calitate de consilier al său.

Prezentați-vă ca fiind cineva căruia îi este încredințată sarcina de a ajuta și rezolva toate problemele, cineva care va fi suportul, cineva care va proteja interesele potențialilor cumpărători. Asigurați-vă o relație de prietenie și în felul acesta câștigați încrederea și loialitatea potențialilor dvs. clienți.

construirea de relații cu consumatorii

Comunicarea este cheia succesului

Comunicați cu clienții dvs. potențiali și cei existenți. Cât de des vă adresaţi grupului dvs. țintă? Comnicarea dvs. cu clienții se rezumă la oferta și vânzarea unor produse și servicii noi? Pentru a obține rezultate optime, este foarte important să vă adresați clienților dvs. cât mai des posibil, dar să faceți asta într-o manieră nu prea agresivă. Asigurați-vă că trimiteți ocazional un e-mail care nu este doar concentrat pe vânzări, să fie, de exemplu, un buletin informativ care să ofere o soluție la unele dintre problemele consumatorilor dvs., sau să fie un articol despre o temă actuală, să fie un text care, printre rânduri, să-i spună cititorului că ar trebui să se gândească la cumpărarea produsului sau serviciului dvs., dar nicidecum cu un ton agresiv. Cât de des vă adresaţi publicului dvs. țintă poate depinde de industria în care vă desfășurați afacerile, de sezon și de mulți alți factori, dar este foarte important să determinați strategia care vă va ajuta să construiți o relație bună cu potențialii dvs. clienți şi astfel să îmbunătățiți vânzările.

Extindeți-vă orizonturile/perspectivele

Perfecţionaţi-vă serviciile în funcție de nevoia clientului tău. Pe parcursul activității dvs., se va întâmpla să ajungeţi în situația în care veți fi obligat să luați decizii legate de extinderea serviciilor sau crearea unor produse noi, toate cu scopul de a răspunde cerințelor specifice ale clienților dumneavoastră. Soluțiile personalizate pot fi utile atât pentru clientul dvs., cât și pentru dvs.:

  • Clientul va ţine minte ce aţi făcut pentru el în momentul în care a avut mare nevoie,
  • Dvs. veţi genera venituri suplimentare datorită produsului sau serviciului la care nici nu aţi visat că într-o zi îl veţi avea în ofertă.

Important de menționat este să acordați atenție ca eforturile dvs. să fie compensate în mod adecvat, dacă vă veţi abate foarte mult de la serviciile esențiale pentru a oferi clientului dvs. o soluție satisfăcătoare problemelor lui.

Fiecare client este o stea

Tratați fiecare client ca și când este unicul. Un client mulţumit va recomanda produsul sau serviciul dvs. altor persoane. Asiguraţi cel mai bun serviciu pentru fiecare consumator, indiferent dacă este vorba despre o companie internațională cu 6.000 de angajați sau un antreprenor care a început activitatea în urmă cu câteva luni. Niciodată nu puteți şti pe cine știu clienții dvs. sau cui vă pot recomanda. Reţineţi, firmele mici de astăzi pot deveni companii mari mâine și este foarte important să construiți la timp o relație loială cu astfel de clienți, căci aceştia vă pot asigura afaceri excelente într-un viitor apropiat.

tratarea clienților în mod egal

Clientul are întotdeauna dreptate

Îmbunătățiți-vă suportul pentru clienți. Majoritatea antreprenorilor și companiilor depun eforturi imense în atragerea de noi clienți sau utilizatori, investind sume enorme în vânzări, deoarece la sfârșitul zilei, totuşi, profitul este ceva de care depinde activitatea întregii companii. Ceea ce vă diferențiază de concurență este calitatea suportului dvs. pentru clienți. Întrebați-vă dacă vă ascultați clienții, dacă vă limitați programul de asistență, dacă aveți obiceiul de a arunca vina pe clienții dvs.? Rolul asistenței pentru clienți este enorm atunci când vine vorba de relații publice și de construirea unei bune imagini a companiei. Există numeroase modalități de a îmbunătăți interacțiunea cu clienții online, făcându-i mai mulțumiți. Educați-vă angajații cu privire la toate întrebările posibile și imposibile, ascultați-vă clienții, abordați-i cu același interes și efort și înțelegeți că un suport bun pentru clienți, sau customer service este mult mai important decât vânzarea în sine.

Construirea și gestionarea corectă a relațiilor cu clienții vă ajută să obțineți mai ușor câştigul. Respectiv, asiguraţi companiei o cifră de afaceri și rentabilitate datorită încrederii pe care ați construit-o cu clienții. Strategiile și tehnicile pentru îmbunătățirea valorii clienților sunt parte a cunoștințelor de marketing care au un nivel ridicat de aplicare în însăși procesul de vânzare, motiv pentru care trebuie să le studiați bine.

  • 01.10.2019 09:13

Comentariu