Branding

Descrierea cursului

În cadrul cursului, cursanţii se familiarizează cu următoarele teme:

      • Publicitate
      • Strategii de promovare
      • Crearea brandului

Conform definiţiei The Institute of Practitioners in Advertising: „Publicitatea este cel mai convingător mesaj adresat clienţilor potenţiali, adecvaţi ai produselor sau serviciilor, la cel mai mic preţ posibil". Strategiile de promovare se bazează pe un set de activităţi de comunicare diferite. Prin intermediul acestora şi prin utilizarea diferitelor medii, organizaţia tinde să-şi facă cunoscut produsul/serviciul său cumpărătorilor, având ca obiectiv asigurarea unei anumite cereri faţă de produsul/serviciul respectiv.

Crearea unui brand este un proces exigent şi de lungă durată. Proprietarii mărcilor trebuie permanent să aibă grijă la menţinerea calităţii şi valorii acestora. Mărcile trebuie întotdeauna să respecte gustul consumatorului, dar în acelaşi timp, trebuie să se dezvolte pentru a rămâne atractive, chiar şi într-un mediu care se schimbă constant.

Scopul cursului

Scopul cursului este familiarizarea cursanţilor cu noţiunea de publicitate şi cu strategiile de promovare. De asemenea, cursanţii sunt instruiţi pentru a recunoaşte rolul şi conceptul de brand, familiarizându-se cu managementul brandului şi cu poziţionarea lui. 

Verificați dacă mai sunt locuri disponibile! Sesiunea de înscrieri 2017/18. este în curs

Pentru a afla mai multe despre înscriere, daţi clic aici.

Abilităţile de afaceri care vă garantează profituri mari

Am pregătit pentru dvs. un document cu sfaturi şi cu descrierea abilităţilor de afaceri care vă garantează profituri mari, indiferent de ocupaţia dvs. Pentru a prelua raportul, daţi clic aici.