Corporate Identity, Image and Reputation

Descrierea cursului

Identitatea, imaginea şi reputaţia corporativă constituie valorile de bază ale relaţiilor publice, iar planificarea şi formarea lor creează baza pentru relaţii de calitate cu diferite tipuri de public ţintă. Acest curs acoperă identitatea, imaginea şi reputaţia corporativă ca elemente cruciale şi diferite manifestări ale comunicării corporative, cu scopul de poziţionare corespunzătoare a organizaţiei în public.

Scopul cursului

În acest curs veţi învăţa cum se foloseşte comunicarea corporativă ca instrument de management, unde toate formele de comunicare internă şi externă sunt armonizate în vederea creării unor condiţii favorabile pentru relaţiile dintre organizaţie şi publicul său ţintă, cu scopul de a creşte succesul rezultatelor de afaceri. Veţi dobândi cunoştinţe şi aptitudini cu privire la utilizarea identităţii corporative şi a comunicării corporative pentru crearea imaginii şi a reputaţiei corporative, asigurând astfel o poziţie competitivă a companiei pe piaţă.