Cursul Introducere în muncă, formare și educație

Introducerea noilor angajați în afacere, formarea și educația acestora nu a fost niciodată o sarcină ușoară. În acest proces pot apărea mari probleme, iar adesea se pun întrebări dacă noul angajat se va integra în mediul de lucru, cât de repede va stăpâni sarcinile care i-au fost atribuite, dacă va putea progresa în planul de afaceri etc. Companiile sunt conștiente că fără oameni educați și pregătiți pentru muncă nu există nici o dezvoltare a vreunei companii. Formarea permanentă și dobândirea de noi cunoștințe și abilități sunt cruciale în mediul de afaceri de astăzi, în care cunoștințele sunt cel mai important factor în creșterea companiei.

Există diferite modalități de formare a angajaților la locul de muncă și în afara ei și depinde de conducere ce metodă va alege pentru angajații lor. Cunoștințele permit companiei să obțină avantaje competitive și să mențină o poziție de invidiat pe piață. Devine o condiție sine qua non nu numai pentru dezvoltarea ulterioară, ci și pentru supraviețuirea companiei. În consecință, companiile trebuie să știe să lucreze în mod adecvat la dezvoltarea abilităților intelectuale ale resurselor umane pentru a-și valorifica la maximum potențialul.

Acest curs va fi de mare ajutor pentru oricine dorește să învețe cum să transforme noii angajați de nivel mediu în angajați excelenți și dedicați.

Cursul Introducere în muncă, formare și educație este plin de exemple interesante și utile care vor facilita participanților asimilarea materiei.

Sunteţi interesat de acest curs? Unele dintre programele BusinessAcademy unde îl puteți frecventa sunt: Public Relations, Marketing and Marketing Management și Investment Management and Stock Exchange.

Descrierea și scopul cursului Introducere în muncă, formare și educație

Procesele de introducere în muncă, formare și educare a angajaților sunt prezentate în cinci lecții. Cursul începe cu o descriere a orientării noilor angajați ca una dintre formele de socializare. Programele de orientare a angajaților pot fi scurte introduceri informale sau programe oficiale de jumătate de zi. În orice caz, noul angajat primește de obicei un manual tipărit sau electronic, care conține diferite probleme care vor fi abordate în curs.

La curs, participanții învață despre cine îi introduce pe lucrători în muncă și în ce mod, precum și despre diferite metode de a-i introduce în muncă. Sunt acoperite conceptele și obiectivele formării și educației, precum și procesele și procedurile. Instruirea este folosită pentru a oferi noilor angajați (sau persoanelor care lucrează deja) abilitățile de care au nevoie pentru a-și îndeplini sarcinile. De asemenea, sunt enumerate avantajele și dezavantajele a două modalități cheie de implementare a formării – în cadrul organizației și în afara organizației.

Formarea are două obiective principale – coachingul angajaților și performanța organizațională. Prin urmare, le vom explica participanților cum să atingă aceste obiective în afaceri. Participanților li se prezintă conceptul de formare, conținutul acestuia și o abordare sistematică a instruirii. Spre sfârșitul cursului, ne uităm la funcțiile și efectele educației. Sunt abordate tipuri și niveluri de nevoi educaționale, precum și noile tendințe în educație. Vom evidenția importanța educației ca una dintre modalitățile de a obține un avantaj competitiv. Cursul se încheie cu o schiță a obiectivelor, nevoilor și metodelor de evaluare educațională.

Scopul principal al cursului este de a familiariza participanții cu procesul de introducere a angajaților în muncă. De asemenea, se evidențiază importanța formării și educației constante, atât ca o condiție prealabilă pentru semnarea contractului de muncă, cât și ca proces de-a lungul întregii vieți profesionale. După finalizarea cursului, participanții vor putea prezenta în mod clar diferențele dintre diferitele metode și forme de formare la locul de muncă, cum ar fi: mentorat, rotație de locuri de muncă, delegare, practică profesională etc. și, de asemenea, vor putea recunoaște cele mai populare metode de training în afara locului de muncă. Participanții care parcurg cu succes acest curs vor menționa cu ușurință motivele investiției companiei în educația angajaților săi.

Cursul Introducere în muncă, formare și educație vă va răspunde la următoarele întrebări:

1. Care sunt pașii în procesul de creare a unui plan de formare?

Cei mai importanți pași în procesul de creare a unui plan de formare sunt: ​​identificarea necesității de instruire, prezentarea importanței formării pentru angajați către conducerea de vârf, informarea despre resursele necesare, elaborarea programului/planului de formare, măsurarea efectelor și evaluarea și îmbunătățirea formării. În primul rând, se stabilește dacă este necesară formarea și ce tip de pregătire este necesar (determinarea abilităților lipsă).

Angajatorii determină ce aptitudini necesită fiecare loc de muncă de la angajați. Apoi este creat un program de instruire cu scopul de a elimina neajunsurile. Poziția este examinată în detaliu pentru a determina cu exactitate ce abilități sunt necesare. Planul de instruire este prezentat conducerii de top și sunt determinate resursele necesare implementării acestuia. După crearea planului de instruire, se efectuează o evaluare pentru a evalua succesul activității.

2. Ce metode și forme de formare există?

Putem clasifica formarea în funcție de faptul dacă este realizată în interiorul organizației sau în afara acesteia. Dacă vorbim de formare în cadrul companiei, ne referim în primul rând la diverse cursuri online, mentorat, delegare și rotație a locurilor de muncă. Cursurile online sunt un material foarte potrivit, deoarece angajatul le poate accesa oricând, iar dacă sunt concepute adecvat, cunoștințele se dobândesc într-un mod interesant.

Mentoratul presupune ca angajatul să aibă lângă el o persoană de încredere care îl sfătuiește zilnic și îi împarte cunoștințe și aptitudini concrete. Rotația locurilor de muncă presupune schimbarea locului de muncă astfel încât angajatul să poată vedea întregul proces de muncă, în timp ce delegarea implică formarea angajaților prin transferul de responsabilități. Seminarele sunt cea mai populară formă de instruire în afara organizației. Vom explica de ce sunt importante ca formă de instruire a angajaților și pentru progresul organizației.

3. Care sunt cele mai cunoscute modele de evaluare a educației?

Există numeroase și variate modele care pot fi utilizate în scopul evaluării educației implementate și a aprecierii efectelor la care a condus educația. Rezultatele evaluării oferă analiștilor date valoroase și oferă îndrumări excelente pentru viitoarele programe de formare și educație. Unele dintre cele mai utilizate modele de evaluare sunt modelul lui Kirkpatrick, modelul Kaufman și modelul CIRO. Modelul lui Kirkpatrick se bazează pe patru niveluri de evaluare: reacția participanților la educație, învățare, comportament (aplicarea cunoștințelor) și rezultate (efecte).

Pentru a îmbunătăți modelul lui Kirkpatrick, Roger Kaufman a dezvoltat un model de evaluare care constă din cinci niveluri și analizează consecințele pentru societate și client. Acest model analizează elemente precum: input (resurse), proces, achiziție și aplicare, profitabilitatea organizațională și impactul asupra societății. Modelul CIRO studiază următoarele elemente: context, input, reacție și output și, spre deosebire de alte modele care au o aplicație mult mai largă, acest model are ca scop evaluarea educației destinate managerilor.

Introducere în muncă

Planul și programa cursului Introducere în muncă, formare și educație

1. Introducere în muncă

  • Bun venit și proceduri cheie
  • Informații despre companie
  • Politica de afaceri, procedurile și conduita
  • Norme legale
  • Standarde de muncă și politica de compensare monetară
  • Sănătate și securitate la locul de muncă
  • Informații suplimentare

2. Formarea angajaților

  • Conceptul și activitățile de formare a angajaților
  • Procesul de realizare a formării
  • Beneficiile formării

3. Metode și abordări ale formării angajaților

  • Implementarea internă a formării
  • Implementarea externă a formării
  • Abordări ale formării angajaților

4. Educația angajaților

  • Conceptul de educație a angajaților
  • Funcțiile educației
  • Beneficiile educației angajaților
  • Diferențele dintre formare și educație

5. Evaluarea educației

  • Modelul lui Kirkpatrick
  • Modelul lui Kaufman
  • Modelul CIRO

Abilităţile de afaceri care vă garantează profituri mari

Am pregătit pentru dvs. un document cu sfaturi şi cu descrierea abilităţilor de afaceri care vă garantează profituri mari, indiferent de ocupaţia dvs. Pentru a prelua raportul, daţi clic aici.

Verificați dacă mai sunt locuri disponibile! Sesiunea de înscrieri 2024/25 este deschisă.

Pentru a afla mai multe despre înscriere, daţi clic aici.

Înscrie-te