Acest site folosește cookie-uri pentru analiză, conținut personalizat și publicitate. Folosind acest site, confirmați că sunteți de acord. Vezi detalii.OK

Cinci sfaturi pentru o relație excelentă cu clienţii care vă pot crește vânzările și cu 120%

Multe companii se ghidează conform filosofiei că pentru o vânzare de succes este necesar a investi mult în marketing și în publicitate. Însă, puțini sunt cei care știu că același efect poate fi obținut şi atunci când se concentrează asupra clienților lor existenți și potențiali.

relația cu consumatorii

Vă oferim cinci sfaturi cu ajutorul cărora veţi putea construi o relație de calitate cu clienții dvs., fără a da sute de mii de euro pe reclame.

Citește mai mult »
  • 01.10.2019 09:13
  • Nu sunt comentarii

Cu acest plan de afaceri cuceriţi și cei mai mari investitori

Ca pentru orice altceva în viață, şi pentru muncă aveţi nevoie de un plan. Nu este suficient să aveți doar o idee bună, ci este foarte important să asiguraţi resursele care vă vor ajuta să realizați ideea. Puteți face acest lucru investind capitalul dvs. sau găsind un investitor care să vă finanțeze proiectele de afaceri.

plan de afaceri

Un plan de afaceri este un instrument ideal pentru a ajunge la potențiali investitori. Pentru a câștiga „de la început” atenția deplină a potențialului dvs. finanțator, este important să specificați cât mai detaliat perspectiva companiei, precum și potențialul ei de dezvoltare.

Citește mai mult »
  • 26.09.2019 10:58
  • Nu sunt comentarii

Îmbrățișați aceste 5 modele de afaceri și veți fi pregătiţi pentru afaceri în secolul XXI!

Cu noile modele economice, vin şi modalităţi noi de afaceri. Prezicerea viitorului este întotdeauna un joc de noroc, dar unele schimbări în practicile de afaceri sunt deja evidente astăzi. Iată câteva dintre cele mai mari pe care ar trebui să le adoptaţi și practicaţi.

noi modele de afaceri

Citește mai mult »
  • 24.09.2019 13:02
  • Nu sunt comentarii

Cele mai eficiente tehnici și instrumente de marketing ale companiilor care au cucerit lumea

Vă sunt cunoscute toate tehnicile de marketing pe care le utilizează companiile de succes pentru a crește vânzările și profiturile pe piețele locale și globale?

Instrumente de marketing ale unor firme cunoscute

Dacă sunteți în căutarea inspirației care vă va asigura meseria de expert tradițional și strategiile de internet marketing în companii de top pe piață, vedeţi cum mărcile enumerate mai jos au obținut rezultate enorme datorită unei aplicări detaliate a tehnicilor de marketing de influență pe piață.

Citește mai mult »
  • 23.09.2019 08:29
  • Nu sunt comentarii

Cele mai frecvente greșeli la un interviu de angajare

De câte ori v-ați întrebat de ce nu ați obținut jobul pe care l-ați dorit atât de mult și eraţi convinși că interviul cu potențialul dvs. angajator a decurs bine?

greseli la interviul de angajare

Probabil aţi făcut inconștient una dintre cele mai frecvente greșeli întâlnite la interviurile pentru angajare - fie verbal (prin acordarea de răspunsuri prea explicite, insuficiente sau greșite), fie nonverbal (prin alegerea greșită a hainelor, aspectul neglijent, gesticulaţie nervoasă...). Această infografică interesantă vă va ajuta să verificați ce greșeli ați făcut și să aflați cum să nu le mai repetaţi.

Citește mai mult »
  • 17.09.2019 09:39
  • Nu sunt comentarii

PR de criză - Exemple de succes din practică

O situație de criză apare brusc, are un efect de domino și o putere distructivă, cu excepția cazului în care se răspunde rapid și adecvat. De aceea, rolul departamentului de relațiil publice este de a construi o imagine bună și de a menține reputația companiei în „timp de pace” și „de stingere a incendiilor” atunci când apare criza. Într-o situație de criză, este crucial ca strategia de gestionare a crizei să fie decisă de PR-ul de criză și de personalul relațiilor publice, întrucât rezultatul final al crizei va depinde de aceasta - compania se va recupera și își va recăpăta cota de piață și consumatorii sau va fi ultima criză pe care o vor experimenta înainte de a se închide.

PR de criză

Citește mai mult »
  • 12.09.2019 13:25
  • Nu sunt comentarii

Ce calități și competenţe fac un manager bun de resurse umane să fie și mai bun?

Un manager de resurse umane este foarte important pentru dezvoltarea fiecărei companii, deoarece angajații reprezintă nucleul fiecărei afaceri și cel mai important capital pe care îl are o organizație. Tocmai din acest motiv, în cadrul fiecărei companii de succes, este important să existe o persoană care să știe în mod corect să direcționeze această resursă și să organizeze angajații, pentru a se realiza cele mai înalte obiective corporative.

calitățile unui manager de HR de succes

Sarcina unui manager HR /de resurse umane (fost membru al personalului) este de a efectua analiza resurselor umane, de a concepe și implementa metode profitabile pentru recrutarea și angajarea personalului, de a crea procese de motivație și de recompensare a angajaților, de a elabora planuri de formare și dezvoltare, de a crea metode pentru creșterea productivității și construirea carierei angajaților.

Citește mai mult »
  • 09.09.2019 10:23
  • Nu sunt comentarii

Pașii care vă pot asigura succesul indiferent de ocupație

Oamenii care sunt încrezători în ei înșiși și decişi să obţină succesul, au un anumit set de competenţe care, dacă deschideți puțin mai bine ochii, le puteți observa și aplica cu ușurință. Știm cu toții că succesul nu vine de la sine şi nici peste noapte, iar pentru a-l realiza trebuie să investiţi ceva timp și lucru la propria persoană.

încrederea în sine ca premisă pentru succes

Citește mai mult »
  • 13.08.2019 14:45
  • Nu sunt comentarii

Managementul marketingului: o profesie despre care se vorbeşte mult, dar se ştie puțin

Managementul este întotdeauna o temă de actualitate pentru conversație, dar dacă am întreba la întâmplare trecătorii de pe stradă dacă știu ce fac managerii de marketing, probabil nu vom primi răspunsul corect.

profesie manager de marketing

Citește mai mult »
  • 12.08.2019 10:05
  • Nu sunt comentarii

PR de criză în era internetului

Secolul XXI este un secol al comunicărilor, sau mai bine zis, al comunicării rapide! De la apariția primelor civilizații organizate până în prezent, nu s-au înregistrat niciodată progrese atât de rapide și epocale, așa cum s-a întâmplat la sfârșitul secolului XX și începutul secolului XXI. Trimiterea unui mesaj scris, acum 100 de ani însemna trimiterea prin poștă, în timp ce astăzi, comunicarea de la un capăt la altul al lumii este instantanee și îmbunătățită de multe invenții tehnice și scurtăturile. Același lucru se întâmplă și cu știrile și, prin urmare, şi cu relații publice!

PR de criză

Citește mai mult »
  • 09.08.2019 13:21
  • Nu sunt comentarii