Unele dintre aceste cookie-uri sunt necesare pentru a vă oferi serviciile noastre. Alte cookie-uri, inclusiv cele ale unor terțe părți, nu sunt indispensabile, dar fără ele, acest site web nu poate funcționa la calitatea perfectă, obișnuită; În plus, conținutul fără aceste cookie-uri nu poate fi personalizat în funcție de nevoile dvs. Făcând clic pe „de acord” sau prin utilizarea ulterioară a site-ului, sunteți de acord cu setarea cookie-urilor. Aici puteți găsi mai multe informații despre politica noastră privind cookie-urile. Mai multe informații
23 de sfaturi pentru atragerea mai multor clienţi prin mica publicitate
- Nu folosiţi
numele companiei dvs .
- Faceţi o ofertă specifică
- Oferiţi ceva valoros
- Folosiţi toate beneficiile
Folosiţi titlul din care veţi avea anumite beneficii. De exemplu, pentru un dentist: "Noul mod pentru ca dinţii dvs. să fie albi şi strălucitori".
- Puneţi accentul pe anumiţi clienţi
- Puneţi oferta dvs. în titlu
- Arătaţi poze cu oferta dvs.
Prezetanţi poza flayerului sau a broşurii dvs. gratuite etc.
- Testaţi diferite oferte
Testaţi câteva oferte diferite pentru a descoperi care este cea mai bună.
- Testaţi cele mai bune anunţuri
Testaţi câteva anunţuri diferite pentru a descoperi care este cel mai bun.
- Testaţi diverse publicaţii
Testaţi câteva publicaţii diferite pentru a vedea care este cea mai bună.
- Educaţi candidaţii dvs.
Spuneţi potenţialilor dvs. candidaţi ce beneficii vor avea de la oferta dvs. Nu presupuneţi că aceasta ei ştiu deja.
- Puneţi accentul pe oferta dvs. liberă
Formulaţi anunţul în cadrul ofertei libere.
- Utilizaţi un titlu atractiv în broşură
De exemplu: "Pătrunderea marketingului: noi soluţii pentru compania dvs."
- Păstraţi confidenţialitatea
Atunci când momentul este oportun, puneţi informaţiile confidenţiale într-un plic gol.
- Anunţul dvs. trebuie să fie uşor de citit
Evitaţi unele moduri/fonturi neobişnuite de tastare a textului, tipar pe ambele pagini, tipărirea peste imagini sau un fundal prea evidenţiat, precum şi prea multă decorare. Totul trebuie să fie foarte simplu.
- Utilizaţi cupoane
În cazul în care nu aveţi suficient spaţiu, introduceţi şi un cupon pe care viitorii clienţi pot să îl completeze şi trimită prin e-mail. Dacă nu vreţi să faceţi aceasta, atunci spuneţi, de exemplu: "Tăiaţi această ofertă şi trimiteţi-o împreună cu numele şi adresa dvs."
- În cupon includeţi şi copia produsului căruia îi faceţi publicitate
De exemplu: "Da, sunt de acord să îmi trimiteţi un flyer gratuit. Vreau să ştiu cum pot avea un zâmbet mai frumos."
- Testaţi diverse dimensiuni de anunţuri
Utilizaţi cea mai efectivă dimensiune. Testaţi diferite dimensiuni. Mai mare nu este întotdeauna şi mai bun.
- Încercaţi cu flyerele
Acesta poate fi o carte de vizită care conţine anunţul dvs. Acesta poate fi un flyer care va fi un supliment la un ziar din domeniul dvs., publicat de obicei duminica.
- Anunţurile trebuie să aibă o notă de urgenţă
Insistaţi la urgenţă. De exemplu: "Scrieţi astăzi", "Faceţi aceasta imediat", "Stocuri limitate", "Răspundeţi până pe data de... "
- Promiteţi că veţi da un răspuns rapid
De exemplu: "Vă vom contacta în cel mai scurt timp posibil prin intermediul adresei de e-mail sau prin broşură" etc.
- Menţionaţi 'Nu este obligatoriu'
Pentru a atrage cât mai mulţi clienţi potenţiali, eliberaţi clienţii de frica pe care o simt din cauza vânzării şi le spuneţi că cumpărarea nu este obligatorie.
- Luaţi în evidenţă şi notaţi ceea ce este important
Luaţi în evidenţă şi notaţi rezultatele publicităţii dvs. O revizuire periodică a acestor evidenţe vă va descoperi o informaţie importantă şi utilă referitoare la faptul ce funcţionează şi ce nu.
Verificați dacă mai sunt locuri disponibile! Sesiunea de înscrieri 2023/24. este în curs
Pentru a afla mai multe despre înscriere, daţi clic aici.