Pripremite se za novo poslovno doba. Prijavite se!

Cursuri de afaceri în Brașov

Vă vedeți ca un om de afaceri de succes? Cursurile de la BusinessAcademy pentru competențele de afaceri bine plătite sunt o opțiune educațională excepțională care poate deschide ușa către cariere bine plătite participanților din Brașov!

Certificatele care sunt recunoscute la nivel internațional și pe care le puteți obține după promovarea examenelor la finalul studiilor vă situează deasupra competiției și vă oferă posibilitatea de a vă angaja la jobul despre care ați visat mereu!

Certificatul de afaceri Cambridge este unul dintre cele mai respectate din lume. În plus, cursanții din Brașov au posibilitatea de a susține gratuit examenul Rețeaua de Calificări Internaționale (IQN) și alte examene, după finalizarea cu succes a programului nostru de un an de zile.

În calitate de partener autorizat al Departamentului Cambridge pentru Examene Internaționale, BusinessAcademy își desfășoară predarea la cele mai înalte standarde de învățare, după modelul a cinci universități de top din lume. Cursurile noastre de business se remarcă prin abordarea personalizată de învățare, adaptată cu atenție nevoilor individuale ale fiecărui cursant. Oferim cursanților posibilitatea de a-și urma propriul ritm și de a primi feedback personalizat de la coordonatori experimentați.

Nu trebuie să mergeți la cursuri pentru a vă finaliza studiile la BusinessAcademy din Brașov!

Pentru dobândirea eficientă a cunoștințelor complete, la BusinessAcademy aveți ocazia să studiați la distanță fără a fi nevoie să fiți prezent fizic la cursuri. Platforma noastră Distance Learning vă permite să obțineți diplome profesionale și certificate recunoscute internațional cu flexibilitate maximă - vă puteți dedica învățării oricând vă convine, fie că vă aflați acasă, în atmosfera confortabilă a unei cafenele de lângă Piața Romană sau după cumpărături în Centrul comercial Afi Brașov. Tot ce aveți nevoie este un laptop sau o tabletă și o conexiune la internet! Platforma noastră de învățare la distanță garantează aceeași calitate a cunoștințelor și a diplomei ca în sala de clasă.

La BusinessAcademy, vă oferim o gamă largă de resurse educaționale pe tot parcursul educației voastre. Prin intermediul platformei noastre avansate de e-Learning, aveți acces la înregistrări audio și video, prelegeri interactive și materiale educaționale disponibile 24 de ore pe zi. Echipa noastră dedicată de coordonatori este aici pentru a vă sprijini și a rezolva orice provocări pe care le puteți avea în timpul procesului de învățare.

Școala noastră oferă, de asemenea, opțiunea de educație tradițională în clasă pentru acei participanți care preferă această abordare a studiului. Cursurile noastre se țin în săli de clasă și săli de curs moderne și bine echipate, care sunt dotate cu tehnologie și infrastructură avansate. Misiunea noastră este să vă oferim o experiență educațională excepțională, creând un mediu stimulativ care să vă susțină creșterea profesională și să vă permită să faceți conexiuni importante în industrie.

Cursurile de afaceri de la BusinessAcademy sunt împărțite în 12 programe diferite de un an de zile

În continuare vom enumera toate programele BusinessAcademy care vă vor ajuta să vă atingeți obiectivele. Examinați fiecare program în detaliu, alegeți domeniul care vă atrage cel mai mult și deveniți un profesionist în cele mai profitabile profesii!

Management

În programul de Management, veți dobândi competențe care vă permit să luați decizii care contribuie la profitabilitatea companiei voastre, indiferent de mărimea acesteia, orientarea spre piață sau nivelul de management. Programul nostru vă va permite să gestionați afacerea eficient într-un mediu de afaceri dinamic, în care vă confruntați cu provocări și incertitudini constante.

Pe lângă acestea, dobândind aceste competențe, veți avea posibilitatea de a conduce și gestiona eficient o echipă, ceea ce vă va permite să vă realizați ambițiile personale și succesele în afaceri într-un mod mai eficient.

Sunteți interesați de acest tip de management? Vezi programul nostru Management.

Aici puteți vizualiza planul complet de predare al acestui curs.

Sales and Sales Management

Prin programul Sales and Sales Management, veți avea oportunitatea de a dezvolta competențe avansate care sunt cruciale în vânzarea produselor și serviciilor. Veți învăța strategii eficiente pentru recrutarea și conducerea echipelor de vânzări, crearea de procese de vânzări profitabile, adaptate nevoilor specifice ale organizației voastre, cât și implementarea planurilor motivaționale și a programelor de îmbunătățire constantă pentru personalul vostru de vânzări.

Acest program vă va oferi posibilitatea de a obține rezultate remarcabile în vânzări și de a avansa în carieră în domeniul vânzărilor și al managementul vânzărilor.

Sunteți interesați de managementul vânzărilor? Vezi programul nostru Sales and Sales Management.

Aici puteți vizualiza planul complet de predare al acestui curs.

Project Management

La prestigiosul program de management de proiect de la BusinessAcademy, cursanții vor dobândi cunoștințe complete în gestionarea activităților de proiect. Prin acest program, veți avea ocazia să vă familiarizați cu conceptele cheie și terminologia abordării proiectului, cât și să adoptați metode și tehnici de bază pentru un management eficient al proiectului. Pe lângă acestea, veți fi familiarizați cu metodologia avansată de execuție a proiectelor, bazată pe modele de rețea și aplicarea instrumentelor software relevante.

Prin intermediul acestui program, veți dezvolta cunoștințe fundamentale și competențe necesare pentru manipularea cu succes a proiectelor în diferite organizații și sectoare industriale. Această pregătire profesională vă oferă oportunitatea de a explora căi noi pentru dezvoltarea și avansarea profesională în domeniul managementului de proiect.

Sunteți interesați de managementul proiectelor? Vezi programul nostru Project Management.

Aici puteți vizualiza planul complet de predare al acestui curs.

Financial Management

Educația la departamentul Financial Management este organizată în două părți cheie. Prima parte a programului se concentrează pe înțelegerea diferitelor metode de finanțare a resurselor din cadrul organizației și pe dezvoltarea abilităților de management financiar. În a doua parte a programului, veți obține acces la instrumentele și abilitățile necesare pentru a lua decizii financiare informate, inclusiv managementul eficient al riscurilor.

Odată ce dobândiți aceste competențe, veți fi în stare să gestionați eficient finanțele afacerii în diferite contexte de afaceri. Aceasta implică gestionarea aspectelor financiare ale companiilor de start-up, mici și ambițioase, companiilor care se confruntă cu o creștere rapidă, companiilor high-tech și mature și a celor care se confruntă cu provocări financiare și care necesită revitalizare.

Vă entuziasmează managementul financiar? Vezi programul nostru Financial Management.

Aici puteți vizualiza planul complet de predare al acestui curs.

Investment Management and Stock Exchange

În cadrul programului de management al investițiilor și bursa de afaceri, vă oferim oportunitatea de a dobândi cunoștințe complete și competențe practice care sunt vitale pentru implicarea cu succes pe piețele financiare, ca investitori individuali sau instituționali.

La departamentul de management al Investițiilor și a bursei de afaceri, cursanții vor dezvolta expertiză în aplicarea instrumentelor și tehnicilor moderne de investiții, precum și înțelegerea aplicării lor efective. Acest program își propune să pregătească cursanții în vederea atingerii obiectivelor financiare ale clienţilor lor atât la nivel regional, cât și internațional.

Sunteți interesați de managementul investițiilor și bursa de afaceri? Vezi programul nostru Investment Management and Stock Exchange.

Aici puteți vizualiza planul complet de predare al acestui curs.

Business Administration

La departamentul de Business Administration, dobândiți competențe care sunt cheie pentru îmbunătățirea stabilității și succesului unei companii în două moduri. În primul rând, vă veți dezvolta competențe pentru gestionarea eficientă a proceselor interne de afaceri și de asigurare a funcționării optime a mediului de birou. În al doilea rând, vă perfecționați competențele de a construi și menține relații puternice cu clienții și partenerii externi, ceea ce contribuie la funcționarea de succes a organizației.

Dacă doriți să aduceți o contribuție semnificativă organizației și să vă asumați rolul de afaceri care aduce mai puțină responsabilitate, acest program este alegerea ideală pentru voi.

Sunteți interesați de administrarea afacerilor? Vezi programul nostru Business Administration.

Aici puteți vizualiza planul complet de predare al acestui curs.

Marketing and Marketing Management

În departamentul de Marketing and Marketing Management, veți obține cunoștințe și instrumente complete care vă vor permite să înțelegeți mai bine nevoile și dorințele clienților. Prin programul nostru, ne vom axa pe conectarea eficientă a acestor cunoștințe cu crearea de produse, servicii și oferte care să răspundă acestor nevoi. De asemenea, veți învăța cum să alegeți cele mai eficiente strategii de comunicare, atragerea atenției și oferirea de valori reale clienților.

După finalizarea cu succes a cursului, vă veți dezvolta posibilitatea de a gestiona eficient activitățile de marketing, indiferent de bugetul disponibil. Fie că vă confruntați cu resurse limitate sau că gestionați campanii cu buget mare în valoare de milioane de euro, veți putea genera venituri semnificative și veți crește numărul de clienți ai companiei.

Marketingul este pasiunea voastră? Vezi programul nostru Marketing and Marketing Management.

Aici puteți vizualiza planul complet de predare al acestui curs.

Entrepreneurship

Pe parcursul educației, veți obține informații despre cum să gestionați cu pricepere toate aspectele dezvoltării afacerii. Aceasta include toate fazele - de la conceptualizarea ideii, aplicarea tehnologiilor relevante și cercetarea, până la crearea strategiei, materiale de marketing, formarea echipelor, managementul financiar și operațional.

Prin intermediul programului nostru de antreprenoriat structurat pe un an de zile, veți câștiga o experiență neprețuită, care vă va permite să treceți cu pricepere prin provocările conducerii propriei afaceri. Angajamentul nostru este de a oferi cursanților competențele și cunoștințele necesare, care sunt cheia succesului în lumea dinamică a antreprenoriatului.

Tindeți către o independență financiară pe care v-ar aduce-o antreprenoriatul? Vezi programul nostru Entrepreneurship.

Aici puteți vizualiza planul complet de predare al acestui curs.

International Business

În programul nostru International Business, vă vom oferi cunoștințele și competențele complete necesare pentru a gestiona cu succes capitalul străin, respectând în același timp reglementările internaționale. Pe parcursul procesului educațional, veți dobândi o înțelegere profundă a principiilor și regulilor de bază ale afacerilor internaționale și vă veți dezvolta competențe și strategii care vă vor îmbunătăți afacerea după încorporarea elementelor străine.

Acest program este ideal pentru persoanele ambițioase care tind să depășească granițele afacerilor internaționale și să obțină succes în eforturile lor antreprenoriale.

Ați dori ca organizația voastră să opereze la nivel internațional? Vezi programul nostru International Business.

Aici puteți vizualiza planul complet de predare al acestui curs.

Executive Business Program

Acest program vă va permite să dobândiți cunoștințele și competențele necesare pentru planificarea de succes, implementarea tehnologiilor de afaceri, crearea de materiale eficiente de marketing și vânzări, organizarea echipelor, construirea de relații puternice cu partenerii și investitorii, cât și gestionarea cu succes a tuturor aspectelor afacerii.

În plus, veți dobândi profesionalism în domeniile producției, finanțelor și managementului de proiect, permițându-vă să gestionați eficient toate aspectele cheie ale afacerii.

Sunteți interesați de acest domeniu? Vezi Executive Business Program.

Aici puteți vizualiza planul complet de predare al acestui curs.

Human Resource Management

În acest curs, veți avea ocazia să explorați strategii eficiente pentru atragerea și selectarea talentelor, motivarea și recompensarea adecvată a angajaților, implementarea programelor de instruire și dezvoltare, creșterea productivității și construirea unei cariere de succes. Cu cunoștințele profesionale dobândite în domeniul resurselor umane, veți învăța cum să colaborați cu succes cu managerii și directorii operaționali pentru gestionarea optimă a costurilor cu forța de muncă.

În acest program, veți avea ocazia să explorați aplicarea cunoștințelor științifice în crearea unui mediu de lucru care să încurajeze angajații să atingă un nivel ridicat de implicare. Această instruire vă va permite să înțelegeți modul în care factori precum motivația, conducerea și munca în echipă influențează productivitatea și satisfacția angajaților și cum îi puteți pune în practică pentru a obține rezultate de succes.

Vezi programul Human Resource Management.

Aici puteți vizualiza planul complet de predare al acestui curs.

Public Relations

În programul nostru de educație din acest departament, veți dobândi competențe și cunoștințe complete care sunt esențiale pentru obținerea succesului ca manager de PR și pentru reputația companiei voastre în rândul publicului-țintă. Printr-o instruire cuprinzătoare, vă vom prezenta în detaliu toate canalele de comunicare relevante și vă vom oferi o perspectivă amplă asupra aplicării lor eficiente.

În acest departament de educație, veți avea ocazia să faceți progrese semnificative în carieră, să obțineți securitate financiară și să avansați în dezvoltarea corporativă, atât pentru compania voastră, cât și pentru succesul personal. În calitate de specialist în relații publice, rolul vostru cheie va fi acela de a menține relații pozitive între companie și diferite părți interesate, oferind astfel temelia pentru o afacere de succes și competitivă a organizației.

Sunteți interesați de cursurile de PR? Vezi programul nostru Public Relations.

Aici puteți vizualiza planul complet de predare al acestui curs.

Cum să vă înscrieți la cursurile de afaceri în Brașov?

Dacă doriți să aplicați pentru programele noastre educaționale, procesul de aplicare este simplu. Puteți completa cererea de la acest link sau ne puteți contacta telefonic la unul dintre următoarele numere : +40 (314) 326-162, +40 (74) 5040 199 sau +40 (74) 9161 610. Echipa noastră de experți este disponibilă de luni până vineri, de la 08:00 la 20:00, și este gata să vă sprijine în fiecare etapă a procesului de aplicare.

După finalizarea cu succes a cererii online, echipa noastră de experți vă va contacta pentru continuarea procesului de înregistrare. În timpul acelei conversații, veți avea ocazia să vă prezentați mai detaliat datele voastre personale, interesele și obiectivele legate de educația voastră ulterioară. Această conversație individuală ne permite să vă oferim o asistență personalizată, care este adaptată în totalitate ambițiilor și nevoilor voastre unice.

  

Denumirea programului
Locuri disponibile
tradiţional online
Executive Business Program Verificaţi dacă mai sunt locuri libere Înscrierea este în curs
Human Resource Management Verificaţi dacă mai sunt locuri libere Înscrierea este în curs
Management Verificaţi dacă mai sunt locuri libere Înscrierea este în curs
Marketing and Marketing Management Verificaţi dacă mai sunt locuri libere Înscrierea este în curs
Sales and Sales Management Verificaţi dacă mai sunt locuri libere Înscrierea este în curs
Financial Management Verificaţi dacă mai sunt locuri libere Înscrierea este în curs
Project Management Verificaţi dacă mai sunt locuri libere Înscrierea este în curs
Business Administration Verificaţi dacă mai sunt locuri libere Înscrierea este în curs
Entrepreneurship Verificaţi dacă mai sunt locuri libere Înscrierea este în curs
Public Relations Verificaţi dacă mai sunt locuri libere Înscrierea este în curs
International Business Verificaţi dacă mai sunt locuri libere Înscrierea este în curs
Investment Management and Stock Exchange Verificaţi dacă mai sunt locuri libere Înscrierea este în curs

Perioada de înscrieri de iarnă este deschisă, iar prețurile de înscriere vor crește în curând!

Datorită numărului limitat de locuri disponibile pentru înscriere, vă recomandăm să profitați de această oportunitate extraordinară și să aplicați cât mai curând posibil pentru a obține prețuri mai favorabile pentru programul nostru educațional. În felul acesta, îi recompensăm pe cei care iau decizii rapide și sunt gata să facă pași rapizi în atingerea țelurilor lor. Nu pierdeți timpul, înregistrați-vă astăzi și asigurați-vă locul!

  Pentru înscrieri până la
29.2.2024.**
Departamentul de studii Preţ* 12
rate
20
rate
Preţ Întreg
Executive Business Program 1699 158 100 2500
Management 1444 133 85 1950
Human Resource Management 1444 133 85 2150
Entrepreneurship 1444 133 85 2200
Marketing and Marketing Management 1444 133 85 2000
Sales and Sales Management 1444 133 85 1950
Business Administration 1019 92 60 1450
Financial Management 1444 133 85 2150
Project Management 1444 133 85 2000
Public Relations 1444 133 85 2150
Investment Management and Stock Exchange 1444 133 85 2200
International Business 1699 158 100 2400

*Taxa de școlarizare afișată este pentru plată integrală. În acest caz, prețul de bază este redus suplimentar. Toate prețurile sunt menționate în euro. 
**Prețurile promoționale din tabel sunt valabile pentru cursanții online, iar taxa de școlarizare totală pentru cursanții tradiționali este cu 50 euro mai mare. Oferim reduceri speciale pentru doi sau mai mulți cursanți din aceeași familie, precum și pentru doi sau mai mulți cursanți din aceeași companie și pentru membrii lor de familie. Dacă vă înscrieți în această perioadă, obțineți și un pachet suplimentar de 6 luni de pregătire pentru design web în valoare de 475 euro, gratuit. Pentru mai multe informații, ne puteți contacta la numărul de telefon +40 (314) 326 163.

Pentru șomeri: plătiți doar după ce vă angajați

Dacă momentan sunteți șomer, vă asigurăm finanțarea a 20% din prețul de școlarizare. Vezi aici condițiile.

Valoarea școlarizării și a certificatului Cambridge dobândit la sfârșitul școlarizării o putem dovedi foarte ușor - preluăm o parte din taxa de școlarizare până când vă angajați.

Suntem atât de siguri de abilitățile, cunoștințele și încrederea pe care le veți dobândi într-un an de zile încât vă oferim posibilitatea să plătiți 80% din taxa de școlarizare în mai multe rate. Restul de 20% urmează să-l plătiți după angajare. Și nici atunci nu veți plăti integral, ci în rate lunare. Astfel, vrem să vă recompensăm tot efortul și timpul dedicat școlarizării.

3 condiții pe care trebuie să le îndepliniți ca să beneficiați de aceste circumstanțe speciale privind modalitatea de plată:

  • să nu fiţi angajaţi,
  • să fi absolvit studii medii sau facultatea,
  • să semnaţi Contractul pentru plata unei părţi din taxa de şcolarizare după angajare (contractul îl veţi primi de la noi).

Ce obţineţi în pachetul de şcolarizare

Prețul școlarizării la BusinessAcademy include și:
  • toate orele stabilite în programul de un an de zile;
  • prezența la cursuri la sediul BusinessAcademy sau de acasă prin live stream;
  • disponibilitatea permanentă a profesorului pentru consultații conform orarului consultațiilor;
  • informațiile despre școlarizare prin intermediul serviciului utilizatori pentru cursanți;
  • BusinessAcademy eduWall;
  • susținerea examenului conform programului calificărilor internaționale în funcție de departamentul ales;
  • utilizarea gratuită a materialelor suplimentare pentru pregătirea în vederea susținerii examenelor internaționale prin serviciul online;
  • acces nelimitat la biblioteca BusinessAcademy;
  • prezența la seminare extra-curriculare în cadrul organizației LINK group;
  • certificat BusinessAcademy care atestă frecventarea cursurilor sau absolvirea școlarizării;
  • Emiterea certificatelor LINK pentru limba engleză și germanăîn condiții preferențiale;
  • utilizarea internetului, scannerului, imprimantei și calculatoarelor la sediul BusinessAcademy;
  • întocmirea CV-ului și orientarea profesională oficială ca ajutor la angajare sau la obținerea unui job mai bun după finalizarea școlarizării;
  • ajutor și suport din partea Consilierului pentru studiu pe toată perioada școlarizării.


Înregistrarea pentru generaţia 2024/25 se face aici.

BusinessAcademy: Înscrieţi-vă la timp   Daţi clic pe acest link pentru a vă înscrie la BusinessAcademy »»»