Project Communication Management

Descrierea cursului

Managementul proiectelor implică un număr mare de persoane, uneori din organizaţii diferite. Pentru realizarea numeroaselor sarcini pe care le cuprinde un proiect, comunicarea se desfăşoară în diferite moduri. Este necesar în special să existe o bună comunicare între managerul de proiect şi echipa de proiect, dar şi între membrii echipei de proiect.

În cadrul acestui curs este abordat procesul de comunicare în cadrul unui proiect. Accentul este pus pe managementul comunicaţiilor în realizarea unui proiect. Se abordează în special modelul de management al comunicaţiilor în managementul de proiect.

Obiectivul cursului

Obiectivul cursului este să-i înveţe pe cursanţi faptul că munca în echipă este bazată pe comunicare şi că fără o bună comunicare nu este posibilă realizarea comună a sarcinilor. Comunicarea asigură realizarea activităţilor manageriale şi oferă posibilitatea de stabilire a relaţiilor interpersonale.

Verificați dacă mai sunt locuri disponibile! Sesiunea de înscrieri 2017/18 este în curs

Pentru a afla mai multe despre înscriere, daţi clic aici.

Abilităţile de afaceri care vă garantează profituri mari

Am pregătit pentru dvs. un document cu sfaturi şi cu descrierea abilităţilor de afaceri care vă garantează profituri mari, indiferent de ocupaţia dvs. Pentru a prelua raportul, daţi clic aici.