Market Public Relations

Descrierea cursului

Relaţiile publice pe piaţă implică procesul de planificare, realizare şi estimare a programului de relaţii publice prin care se stimulează o cerere mai mare şi satisfacţia cumpărătorilor. Deoarece cumpărătorii sunt unul dintre grupurile ţintă de bază ale relaţiilor publice, obiectivul final al relaţiilor publice poate coincide semnificativ cu obiectivele celorlalte activităţi de marketing. Relaţiile publice pe piaţă sunt parte a marketingului şi a relaţiilor publice, adică aparţin funcţiei de marketing şi reprezintă un instrument de promovare, respectiv de comunicare în marketing. În cadrul acestui curs, cursanţii vor învăţa cum se formează relaţiile care satisfac nevoile cumpărătorilor şi relaţiile din care rezultă consumatori reali şi fideli.

Obiectivul cursului

Cursanţii vor învăţa să aplice, pe lângă celelalte instrumente ale comunicării integrate de marketing, şi cunoştinţele dobândite din domeniul relaţiilor publice pe piaţă, totul cu scopul informării consumatorilor potenţiali şi actuali despre produsele, serviciile şi condiţiile de vânzare. Cursanţii vor învăţa de asemenea cum pot influenţa comportamentul consumatorilor şi utilizatorilor actuali şi potenţiali, cu scopul de a-i motiva să cumpere produsele companiei şi de a stabili relaţii de lungă durată cu organizaţia, relaţii bazate pe încredere reciprocă şi loialitate.

Verificați dacă mai sunt locuri disponibile! Sesiunea de înscrieri 2017/18 este în curs

Pentru a afla mai multe despre înscriere, daţi clic aici.

Abilităţile de afaceri care vă garantează profituri mari

Am pregătit pentru dvs. un document cu sfaturi şi cu descrierea abilităţilor de afaceri care vă garantează profituri mari, indiferent de ocupaţia dvs. Pentru a prelua raportul, daţi clic aici.