23 de sfaturi pentru atragerea mai multor clienţi prin mica publicitate

  • Nu folosiţi numele companiei dvs.
În titlul anunţului nu folosiţi numele companiei. Oamenii nu sunt interesaţi de numele companiei dvs. Pe ei îi înteresează doar ceea ce aveţi să le oferiţi şi ce puteţi face pentru ei.
  • Faceţi o ofertă specifică
Faceţi întotdeauna o ofertă specifică pentru potenţialii clienţi. De exemplu: faceţi unele flyere gratuite, broşuri sau un pachet care descrie toate serviciile şi beneficiile acestora.
  • Oferiţi ceva valoros
Oferiţi ceva ce aduce un anumit folos clienţilor potenţiali. Oferiţi ceva ce ar fi vrut clienţii dvs. şi nu ceea ce aţi vrea dvs. să aibă ei.
  • Folosiţi toate beneficiile

Folosiţi titlul din care veţi avea anumite beneficii. De exemplu, pentru un dentist: "Noul mod pentru ca dinţii dvs. să fie albi şi strălucitori". 

  • Puneţi accentul pe anumiţi clienţi
Folosiţi un titlu care se referă la unii clienţi specifici. De exemplu, pentru un fizioterapeut: "Gratis pentru oamenii ce suferă de dureri de cap". Sau "Atenţie: Proprietari ai unui câine!".
  • Puneţi oferta dvs. în titlu
Imediat menţionaţi oferta dvs. - în titlul dvs. sau în prima propoziţie. De exemplu: "Broşură gratuită despre cumpărarea unei case".
  • Arătaţi poze cu oferta dvs.

Prezetanţi poza flayerului sau a broşurii dvs. gratuite etc.

  • Testaţi diferite oferte

Testaţi câteva oferte diferite pentru a descoperi care este cea mai bună.

  • Testaţi cele mai bune anunţuri

Testaţi câteva anunţuri diferite pentru a descoperi care este cel mai bun.

  • Testaţi diverse publicaţii

Testaţi câteva publicaţii diferite pentru a vedea care este cea mai bună.

  • Educaţi candidaţii dvs.

Spuneţi potenţialilor dvs. candidaţi ce beneficii vor avea de la oferta dvs. Nu presupuneţi că aceasta ei ştiu deja.

  • Puneţi accentul pe oferta dvs. liberă

Formulaţi anunţul în cadrul ofertei libere.

  • Utilizaţi un titlu atractiv în broşură 

De exemplu: "Pătrunderea marketingului: noi soluţii pentru compania dvs."

  • Păstraţi confidenţialitatea

Atunci când momentul este oportun, puneţi informaţiile confidenţiale într-un plic gol.

  • Anunţul dvs. trebuie să fie uşor de citit

Evitaţi unele moduri/fonturi neobişnuite de tastare a textului, tipar pe ambele pagini, tipărirea peste imagini sau un fundal prea evidenţiat, precum şi prea multă decorare. Totul trebuie să fie foarte simplu.

  • Utilizaţi cupoane

În cazul în care nu aveţi suficient spaţiu, introduceţi şi un cupon pe care viitorii clienţi pot să îl completeze şi trimită prin e-mail. Dacă nu vreţi să faceţi aceasta, atunci spuneţi, de exemplu: "Tăiaţi această ofertă şi trimiteţi-o împreună cu numele şi adresa dvs."

  • În cupon includeţi şi copia produsului căruia îi faceţi publicitate

De exemplu: "Da, sunt de acord să îmi trimiteţi un flyer gratuit. Vreau să ştiu cum pot avea un zâmbet mai frumos."

  • Testaţi diverse dimensiuni de anunţuri

Utilizaţi cea mai efectivă dimensiune. Testaţi diferite dimensiuni. Mai mare nu este întotdeauna şi mai bun.

  • Încercaţi cu flyerele

Acesta poate fi o carte de vizită care conţine anunţul dvs. Acesta poate fi un flyer care va fi un supliment la un ziar din domeniul dvs., publicat de obicei duminica.

  • Anunţurile trebuie să aibă o notă de urgenţă

Insistaţi la urgenţă. De exemplu: "Scrieţi astăzi", "Faceţi aceasta imediat", "Stocuri limitate", "Răspundeţi până pe data de... "

  • Promiteţi că veţi da un răspuns rapid

De exemplu: "Vă vom contacta în cel mai scurt timp posibil prin intermediul adresei de e-mail sau prin broşură" etc.

  • Menţionaţi 'Nu este obligatoriu'

Pentru a atrage cât mai mulţi clienţi potenţiali, eliberaţi clienţii de frica pe care o simt din cauza vânzării şi le spuneţi că cumpărarea nu este obligatorie.

  • Luaţi în evidenţă şi notaţi ceea ce este important

Luaţi în evidenţă şi notaţi rezultatele publicităţii dvs. O revizuire periodică a acestor evidenţe vă va descoperi o informaţie importantă şi utilă referitoare la faptul ce funcţionează şi ce nu. 

Vezi toate textele din Baza de cunoştinţe » Vezi textele în această categorie »
Poate v-ar interesa aceste articole
Grija faţă de cumpărători 5 trucuri bune de marketing
4 secrete prin care poți oferi clientului un serviciu excelent Evaluarea performanţelor - o condiţie a calităţii

Abilităţile de afaceri care vă garantează profituri mari

Am pregătit pentru dvs. un document cu sfaturi şi cu descrierea abilităţilor de afaceri care vă garantează profituri mari, indiferent de ocupaţia dvs. Pentru a prelua raportul, daţi clic aici.

Verificați dacă mai sunt locuri disponibile! Sesiunea de înscrieri 2018/19 este în curs

Pentru a afla mai multe despre înscriere, daţi clic aici.