Pripremite se za novo poslovno doba. Prijavite se!

Cursuri de PR management în București

Dacă doriți să obțineți succes în mediul de afaceri dinamic și solicitant de astăzi, cursurile noastre de PR în managementul relațiilor cu publicul din București sunt alegerea potrivită pentru voi! 

După finalizarea cu succes a pregătirii la BusinessAcademy, veți primi certificate recunoscute la nivel internațional care vă vor deschide oportunități mari pentru avansarea în carieră și vor fi un plus valoros în realizarea viziunii voastre de carieră pe termen lung.

Profitați de oportunitatea unică ca, după finalizarea cu succes a programului nostru de un an de zile, inclusiv a cursurilor noastre de PR din București, de a obține certificate prestigioase acordate de instituții recunoscute, cum ar fi Departamentul de Examene al Universității Cambridge și Rețeaua Internațională de Calificări (IQN). Aceste certificări reprezintă un plus valoros la profilul vostru profesional și deschid ușa către o gamă largă de oportunități pentru dezvoltarea și succesul carierei voastre.

În calitate de partener al prestigiosului Departament pentru Examene Internaționale din Cambridge, BusinessAcademy aplică standarde înalte de învățământ la distanță, aliniate cu cele mai recente practici ale celor cinci universități de top din lume. Ceea ce diferențiază cursurile noastre de managementul relațiilor cu publicul este abordarea individualizată a învățării. Programul este creat cu atenție pentru a se adapta nevoilor unice ale fiecărui participant, permițându-le să învețe în propriul ritm și să primească feedback personalizat de la coordonatori experți.

Tradițional sau online – ce vă corespunde mai mult!

Certificatele pe care le puteți obține prin programul BusinessAcademy, inclusiv prin cursurile noastre de PR, sunt recunoscute în întreaga lume și vă pot deschide ușa pentru realizarea viziunii voastre de carieră pe termen lung. Fără a fi nevoie de prezența fizică la cursuri, puteți dobândi rapid cunoștințe atotcuprinzătoare prin intermediul platformei noastre Distance Learning, care este aliniată cu standardele celor cinci universități de top din lume. Puteți avea acces la cursuri ori de câte ori vă corespunde mai mult, fie din confortul propriei case, fie din atmosfera liniștită a cafenelei din Piața Universității sau după cumpărături în Băneasa Shopping City. Tot ce aveți nevoie este un laptop și o conexiune la internet, iar platforma noastră Distance Learning vă garantează aceeași calitate a cunoștințelor și a diplomei ca într-o clasă. Cunoștințele noastre profesionale înalte și calificările sunt recunoscute în întreaga lume!

În timpul studiilor voastre la BusinessAcademy, veți avea acces la o selecție bogată de materiale audio și video, cursuri interactive și resurse de învățare care sunt disponibile continuu prin platforma noastră avansată de e-Learning. Dacă întâmpinați provocări în timpul procesului de învățare, echipa noastră de coordonatori vă va oferi sprijin și va răspunde cu plăcere la orice întrebări pe care le aveți.

BusinessAcademy vă oferă posibilitatea de a alege abordarea de învățare în funcție de preferințele voastre. Dacă preferați abordarea tradițională, sala noastră modern utilată din București (Strada Academiei, Nr. 28-30, Excelsior 010016) este disponibilă pentru a susține cursuri. Spațiile noastre sunt proiectate cu atenție și îndeplinesc cele mai înalte standarde pentru a vă oferi un mediu de învățare inspirator.

Cursurile de management al relațiilor cu publicul sunt grupate într-un program de un an de zile

La BusinessAcademy, oferim participanților din București o oportunitate excepțională de a profita de programul nostru educațional de dezvoltare personală, care îi va pregăti pentru toate provocările pe care le vor întâlni în relațiile publice și îi va ajuta să-și atingă obiectivele pe drumul către rezultate deosebite!

Public Relations

În programul nostru de formare al acestui departament, veți dobândi toate abilitățile și cunoștințele necesare, care sunt esențiale pentru succesul ca manager de PR și pentru poziționarea înaltă a companiei voastre în ochii publicului-țintă. Prin instruire atotcuprinzătoare, vom cuprinde toate canalele de comunicare relevante și vă vom prezenta în detaliu toate aspectele aplicării lor eficiente.

În cadrul acestui curs, veți avea ocazia să realizați progrese semnificative în carieră, să obțineți siguranță financiară și să avansați în dezvoltarea corporativă, atât pentru compania voastră, cât și pentru voi. În calitate de manager de relații cu publicul, rolul vostru va fi acela de a menține relații pozitive între companie și diverse grupuri de interese, ceea ce va contribui la succesul și competitivitatea afacerii organizației.

Vă interesează cursurile de PR? Vezi programul nostru Public Relations.

Aici puteți vizualiza planul complet de predare al acestui program.

Cum să vă înscrieți la cursurile de management al relațiilor cu publicul (PR) în București?

Pentru a vă înscrie la academia noastră, vă rugăm să completați cererea de pe acest link sau să ne contactați telefonic la următoarele numere: +40 (314) 326 163, +40 (74) 9161 610 sau +40 (74) 5040 199. Echipa noastră expertă este disponibilă de luni până vineri, de la 08:00 la 20:00. Aceasta vă va oferi cu plăcere sprijin pe parcursul întregului proces de înscriere.

După completarea cererii online, echipa noastră de consilieri vă va contacta pentru a începe procesul de înregistrare. În această conversație, veți avea ocazia să vă împărtășiți informațiile personale, interesele și obiectivele legate de educația voastră ulterioară. Această conversație ne permite să vă oferim asistență personalizată care este aliniată cu aspirațiile voastre unice.

Denumirea programului
Locuri disponibile
tradiţional online
Executive Business Program Verificaţi dacă mai sunt locuri libere Înscrierea este în curs
Human Resource Management Verificaţi dacă mai sunt locuri libere Înscrierea este în curs
Management Verificaţi dacă mai sunt locuri libere Înscrierea este în curs
Marketing and Marketing Management Verificaţi dacă mai sunt locuri libere Înscrierea este în curs
Sales and Sales Management Verificaţi dacă mai sunt locuri libere Înscrierea este în curs
Financial Management Verificaţi dacă mai sunt locuri libere Înscrierea este în curs
Project Management Verificaţi dacă mai sunt locuri libere Înscrierea este în curs
Business Administration Verificaţi dacă mai sunt locuri libere Înscrierea este în curs
Entrepreneurship Verificaţi dacă mai sunt locuri libere Înscrierea este în curs
Public Relations Verificaţi dacă mai sunt locuri libere Înscrierea este în curs
International Business Verificaţi dacă mai sunt locuri libere Înscrierea este în curs
Investment Management and Stock Exchange Verificaţi dacă mai sunt locuri libere Înscrierea este în curs

Perioada de înscrieri de iarnă este deschisă, iar prețurile de înscriere vor crește în curând!

În prezent, avem un număr limitat de locuri disponibile pentru înscriere, așa că vă recomandăm să profitați de această oportunitate excepțională și să vă înscrieți cât mai curând posibil pentru a putea obține cele mai favorabile prețuri pentru programul nostru educațional. În acest fel, îi recompensăm pe cei care iau decizii și măsuri rapide. Nu pierdeți timpul, înregistrați-vă astăzi și asigurați-vă locul!

  Pentru înscrieri până la
29.2.2024.**
Departamentul de studii Preţ* 12
rate
20
rate
Preţ Întreg
Executive Business Program 1699 158 100 2500
Management 1444 133 85 1950
Human Resource Management 1444 133 85 2150
Entrepreneurship 1444 133 85 2200
Marketing and Marketing Management 1444 133 85 2000
Sales and Sales Management 1444 133 85 1950
Business Administration 1019 92 60 1450
Financial Management 1444 133 85 2150
Project Management 1444 133 85 2000
Public Relations 1444 133 85 2150
Investment Management and Stock Exchange 1444 133 85 2200
International Business 1699 158 100 2400

*Taxa de școlarizare afișată este pentru plată integrală. În acest caz, prețul de bază este redus suplimentar. Toate prețurile sunt menționate în euro. 
**Prețurile promoționale din tabel sunt valabile pentru cursanții online, iar taxa de școlarizare totală pentru cursanții tradiționali este cu 50 euro mai mare. Oferim reduceri speciale pentru doi sau mai mulți cursanți din aceeași familie, precum și pentru doi sau mai mulți cursanți din aceeași companie și pentru membrii lor de familie. Dacă vă înscrieți în această perioadă, obțineți și un pachet suplimentar de 6 luni de pregătire pentru design web în valoare de 475 euro, gratuit. Pentru mai multe informații, ne puteți contacta la numărul de telefon +40 (314) 326 163.

Pentru șomeri: plătiți doar după ce vă angajați

Dacă momentan sunteți șomer, vă asigurăm finanțarea a 20% din prețul de școlarizare. Vezi aici condițiile.

Valoarea școlarizării și a certificatului Cambridge dobândit la sfârșitul școlarizării o putem dovedi foarte ușor - preluăm o parte din taxa de școlarizare până când vă angajați.

Suntem atât de siguri de abilitățile, cunoștințele și încrederea pe care le veți dobândi într-un an de zile încât vă oferim posibilitatea să plătiți 80% din taxa de școlarizare în mai multe rate. Restul de 20% urmează să-l plătiți după angajare. Și nici atunci nu veți plăti integral, ci în rate lunare. Astfel, vrem să vă recompensăm tot efortul și timpul dedicat școlarizării.

3 condiții pe care trebuie să le îndepliniți ca să beneficiați de aceste circumstanțe speciale privind modalitatea de plată:

  • să nu fiţi angajaţi,
  • să fi absolvit studii medii sau facultatea,
  • să semnaţi Contractul pentru plata unei părţi din taxa de şcolarizare după angajare (contractul îl veţi primi de la noi).

Ce obţineţi în pachetul de şcolarizare

Prețul școlarizării la BusinessAcademy include și:
  • toate orele stabilite în programul de un an de zile;
  • prezența la cursuri la sediul BusinessAcademy sau de acasă prin live stream;
  • disponibilitatea permanentă a profesorului pentru consultații conform orarului consultațiilor;
  • informațiile despre școlarizare prin intermediul serviciului utilizatori pentru cursanți;
  • BusinessAcademy eduWall;
  • susținerea examenului conform programului calificărilor internaționale în funcție de departamentul ales;
  • utilizarea gratuită a materialelor suplimentare pentru pregătirea în vederea susținerii examenelor internaționale prin serviciul online;
  • acces nelimitat la biblioteca BusinessAcademy;
  • prezența la seminare extra-curriculare în cadrul organizației LINK group;
  • certificat BusinessAcademy care atestă frecventarea cursurilor sau absolvirea școlarizării;
  • Emiterea certificatelor LINK pentru limba engleză și germanăîn condiții preferențiale;
  • utilizarea internetului, scannerului, imprimantei și calculatoarelor la sediul BusinessAcademy;
  • întocmirea CV-ului și orientarea profesională oficială ca ajutor la angajare sau la obținerea unui job mai bun după finalizarea școlarizării;
  • ajutor și suport din partea Consilierului pentru studiu pe toată perioada școlarizării.


Înregistrarea pentru generaţia 2024/25 se face aici.

BusinessAcademy: Înscrieţi-vă la timp   Daţi clic pe acest link pentru a vă înscrie la BusinessAcademy »»»