Gestionarea conflictelor

Descrierea cursului

Cercetările arată că două treimi din toate problemele legate de succesul în muncă rezultă din conflictele la locul de muncă, şi nu sunt consecinţele pregătirii insuficiente sau a lipsei de motivaţie. Rezolvarea conflictelor (gestionarea conflictelor) este baza managementului de succes al organizaţiei şi a comunicării de afaceri calitative. În cadrul cursului se abordează noţiunea de conflicte, principalele definiţii şi clasificarea conflictelor. Se studiază abilităţi de gestionare a conflictelor, precum şi capabilităţi personale necesare şi evaluarea lor pentru managementul conflictelor.    


Scopul cursului

Scopul acestui curs este de a recunoaşte cursanţii importanţa gestionării conflictelor şi de a afla care este esenţa situaţiei de conflict. La curs, cursanţii vor învăţa cu se rezolvă conflictele în mod eficient şi cum se gestionează conflictele. Cursanţii vor examina influenţa personalităţii asupra conflictelor precum şi modul de comunicare bazat pe propria personalitate şi cum să adapteze acest mod în comunicarea altor persoane de a se înlătura conflictul sau de a se evita. Vor învăţa să comunice cu mai puţin stres cu persoane "grele" şi să reducă conflictele cu clienţii şi colaboratorii. 

Verificați dacă mai sunt locuri disponibile! Sesiunea de înscrieri 2017/18. este în curs

Pentru a afla mai multe despre înscriere, daţi clic aici.

Abilităţile de afaceri care vă garantează profituri mari

Am pregătit pentru dvs. un document cu sfaturi şi cu descrierea abilităţilor de afaceri care vă garantează profituri mari, indiferent de ocupaţia dvs. Pentru a prelua raportul, daţi clic aici.