8 funcții de bază ale site-ului web

Principalele funcții ale site-ului web sunt:

  1. Să ofere informații despre produsul sau serviciul dumneavoastră potențialului client. Acesta este cel mai des obiectiv al
    site-ului web, unde prezentarea web servește la informarea potențialului client, pentru ca el să poată lua decizia privind cumpărarea produsului sau a serviciului dumneavoastră.
  1. Să mărească gradul de conștientizare a brandului. Web-ul se utilizează ca mediu pentru familiarizarea consumatorului cu brandul și crearea imaginii pe care brandul o deține. Unii proprietari ai site-urilor web cred că doar prin postarea pe site-ul lor influențează popularitatea brandului lor. Aceasta nu este deloc adevărat. Site-urile proiectate plictisitor și prost, care nu oferă informații (cu excepția datelor de contact de bază) și nici vreun avantaj vizitatorilor lor, nu măresc imaginea brandului, ci o distrug.
  1. Să comunice cu clienții și să ofere sprijin utilizatorilor. Internetul este un mediu ideal pentru comunicare și poate îmbunătăți semnificativ relația dumneavoastră cu potențialii clienți, dacă îl utilizați corect. Site-ul web poate reduce semnificativ costurile serviciului utilizatorului și să fie o resursă prețuită pentru clienții dumneavoastră și toate problemele pe care ei le pot avea. În loc să răspundeți în fiecare zi la aceleași întrebări pe care clienții dumneavoastră le pun, unul dintre moduri este să puneți o pagină FAQ, unde vor putea găsi cele mai dese întrebări și răspunsuri la ele, fără nevoia de a vă contacta direct. Aceasta vă va ușura activitatea în multe privințe.
  1. Să vândă produsele sau serviciile online. Site-ul web este un loc excelent pentru vânzări. El este un mediu potrivit pentru realizarea profitului firmei dumneavoastră. Pentru el nu există program de lucru. Site-ul web lucrează pentru dumneavoastră 24 de ore, 7 zile pe săptămână. Vizitatorii site-ului web nu doar că se informează despre produs sau serviciu, ci le și pot cumpăra online. Aceasta înseamnă că site-ul dumneavoastră are posibilitatea să proceseze cărți de credit, dar și să asigure modul de livrare a produselor dumneavoastră.
  1. Să revândă produsele și serviciile altora. Un mod foarte popular de câștig pe internet este așa-numitul affiliate marketing sau revânzarea produselor sau serviciilor altora. Ca proprietar al site-ului web puteți realiza câștig trimițând vizitatorii site-ului dumneavoastră către alt site web care vinde un produs sau serviciu. De la fiecare vânzare pe care vânzătorul o realizează, vă va fi plătit un procent stabilit pentru cumpărătorul pe care i l-ați adus prin site-ul web al dumneavoastră.
  1. Să reeze grupuri de persoane cu interese comune. Prin crearea unei rețele de persoane cu interese comune le permiteți să socializeze, să comunice, să se distreze, iar în schimb vă construiți o bază de date cu utilizatorii dumneavoastră, cu un profil stabilit cu exactitate.
  1. Să creeze și să extindă baza utilizatorilor. Fie că oferiți informații sau anumite servicii speciale online, este bine să știți cine vă sunt utilizatorii. Trebuie să-i motivați să vă contacteze, să vă lase datelor lor de bază și să începeți să creați baza cu utilizatorii proprii.
  1. Să găsească noi angajați. Internetul este locul ideal pentru oferte și căutarea de servicii, deoarece ușurează comunicarea dintre angajator și angajat. Acesta este un mod excelent de a anunța necesitatea unui expert de care aveți nevoie.
Vezi toate textele din Baza de cunoştinţe » Vezi textele în această categorie »
Poate v-ar interesa aceste articole
Evaluarea performanţelor - o condiţie a calităţii Cum să influențați alte persoane?
5 principii ale unei organizaţii care învaţă Ce este copywritingul?
Dacă sunteţi interesat de ocupaţiile din acest domeniu, vedeţi programul: Marketing and Marketing Management.

Verificați dacă mai sunt locuri disponibile! Sesiunea de înscrieri 2019/20 este în curs

Pentru a afla mai multe despre înscriere, daţi clic aici.