10 strategii de marketing cunoscute

Ca cineva nou într-o afacere privată, trebuie să ştiţi modul de anunţare a consumatorulor de existenţa dvs. Chiar şi unele întreprinderi stabilite deja, trebuie din când în când să analizeze strategia de marketing pentru a atrage cumpărători noi.


Acestea sunt cele mai frecevente 10 sfaturi care vă pot ajuta să se audă de firma dvs.:
1. Includerea în asociaţia întreprinzătorilor la nivel loca sau municipal. Asociaţia întreprinzătorilor la nivel local sau camera de comerţ, vă poate ajuta să găsiţi o mulţime de posibilităţi de afaceri. Networking-ul este un mod util de cunoaştere a altor oameni de afaceri din societate, iar participarea la diferite seminarii şi  conferinţe organizate de aceste asociaţii, vă oferă oportunitatea să arătaţi că sunteţi profesionişti şi astfel să atrageţi atenţia colegilor membrii.

2. Crearea prospectelor este de asemenea o strategie excelentă. În partea de jos a prospectului rezervaţi o parte pentru introducerea datelor dvs. de contact pe care cumpărătorii le pot doar rupe. Astfel de prospecte le lipiţi la magazinele locale şi pe unele tabele de anunţuri.

3. Marcaje pe automobil. Anumite autocolante pe maşina dvs. pot atrage multe priviri curioase. Nu uitaţi să scrieţi şi adresa paginii web, numele firmei, nr. de telefon dar se recomandă şi sloganul firmei.

4. Pagina web a firmei. Aceasta este una dintre cele mai bune şi cele mai eficiente strategii pentru a fi vizibil cumpărătorilor dvs. 24 de ore pe zi.

5. Faxarea. Se referă la crearea unei pagini informative sau distractive, ceva similar newsletter-ului, pe care o veţi trimite prin fax cumpărătorilor potenţiali.

6. Keep in touch marketing: Această strategie de marketing subînţelege trimiterea unei felicitări de Crăciun, trimiterea unei cărţi poştale cu mulţumiri noilor clienţi, trimiterea unui newsletter lunar tuturor cumpărătorilor şi tuturor persoanelor a căror date de contact le posedaţi.

7. Articol în ziare. Scrierea articolelor este un bun mod de a atrage atenţia iar în acelaşi timp vă asigură obţinerea unui respect şi o recunoaştere ca expert într-un anumit domeniu.

8. Crearea unei reţele. Acesta este un mod foarte util şi efectiv pentru extinderea poveştii despre afacerea dvs. Fiţi cât mai frecvent prezenţi la anumite evenimente unde puteţi cunoaşte oameni interesanţi. În momentul oportun începeţi o conversaţie cu ei, faceţi cunoştintă cu ei, aflaţi cu ce se ocupă...

9. Punerea logo-ului pe îmbrăcămintea dvs. Ca proprietarul unei întreprinderi mici, dvs. trăiţi pentru afacerea dvs. şi aţi devenit parte a acestei afaceri. Atunci de ce aceasta să nu fie vizibil tuturor. De exemplu, puteţi să cumpăraţi o cămaşă sau un sacou şi "călcaţi" logo-ul dvs. pe aceasta. Oriunde aţi merge, logo-ul va fi cu dvs. 

10. Recomandări. Rugaţi-vă cumpărătorii mulţumiţi să scrie câteva comentarii despre dvs. şi despre produsele sau serviciile dvs. iar apoi includeţi aceste comentarii în publicitatea, în broşura sau în newsletter-ul dvs.

Indiferent de  strategia de marketing pe care o veţi alege, important este să urmăriţi de unde vin noile comenzi şi noii clienţi. Aveţi libertatea să îi întrebaţi cum au aflat de dvs. pentru a avea o analiză şi pentru a vedea care strategie de marketing a avut cel mai mare efect.

 

Autorul textului: Miroslav Zorić

Vezi toate textele din Baza de cunoştinţe » Vezi textele în această categorie »
Poate v-ar interesa aceste articole
Cum să realizaţi un management de succes al clienţilor cheie? 10 sfaturi pentru delegare
Când trebuie să spui NU IT şi know-how

Abilităţile de afaceri care vă garantează profituri mari

Am pregătit pentru dvs. un document cu sfaturi şi cu descrierea abilităţilor de afaceri care vă garantează profituri mari, indiferent de ocupaţia dvs. Pentru a prelua raportul, daţi clic aici.

Verificați dacă mai sunt locuri disponibile! Sesiunea de înscrieri 2018/19 este în curs

Pentru a afla mai multe despre înscriere, daţi clic aici.