Înscrieți-vă la cel mai popular departament cât mai sunt locuri!

Cursuri de antreprenoriat în Timișoara

BusinessAcademy oferă cursuri de antreprenoriat, ideale pentru participanții din Timișoara care tind către independență financiară și doresc să devină antreprenori. 

BusinessAcademy vă oferă o oportunitate excepțională de a obține certificate recunoscute internațional după finalizarea cu succes a programului nostru de formare. 

După finalizarea cu succes a programelor noastre, inclusiv a cursurilor noastre de antreprenoriat, aveți ocazia unică de a obține certificate prestigioase acordate de instituții recunoscute, cum ar fi Departamentul de Examene al Universității din Cambridge și Rețeaua Internațională de Calificări (IQN). Această acreditare este un plus valoros la profilul vostru profesional, deschizând ușa către diverse oportunități de creștere și succes în carieră. Profitați de această oportunitate și atingeți-vă obiectivele.

Ca partener de încredere al Departamentului de Examene Internaționale Cambridge, BusinessAcademy oferă cursuri de antreprenoriat printr-o platformă avansată de e-Learning. O atenție deosebită este acordată unei abordări personalizate, adaptând programele la nevoile individuale ale fiecărui participant. Echipa noastră de coordonatori cu experiență vă va oferi sprijin și feedback util pentru a vă ajuta să obțineți rezultate de top, cu posibilitatea de învățare în conformitate cu ritmul vostru. Folosiți această oportunitate pentru a obține experiență și succes în domeniul antreprenoriatului.

Clasa sau platforma Distance Learning – ce vă corespunde mai mult?

Vă oferim posibilitatea de a urma cursurile fără prezență fizică obligatorie. Folosim platforma Distance Learning de învățare la distanță, care vă permite să obțineți diplome profesionale și certificate recunoscute internațional prin educație online. Flexibilitatea este cheia – vă puteți dedica studiului atunci când vi se potrivește cel mai bine, fie din confortul propriei case, fie din cafeneaua preferată din Piața Sfânta Maria sau de la Centrul Civic. Tot ce aveți nevoie este un laptop și o conexiune la internet! Platforma noastră Distance Learning oferă aceeași calitate a competențelor și a diplomelor ca studiul la clasă, cu cunoștințe profesionale avansate și calificări recunoscute, care sunt apreciate în întreaga lume.

La BusinessAcademy, vă oferim o gamă largă de resurse educaționale care vă oferă acces la o varietate de conținuturi. Platforma noastră avansată de e-Learning pentru învățarea la distanță vă oferă posibilitatea de a utiliza materiale audio și video, cursuri interactive și alte resurse educaționale, care sunt disponibile 24 de ore pe zi. Dacă întâmpinați provocări în timpul procesului de învățare, echipa noastră de coordonatori cu experiență este aici să vă sprijine și să vă răspundă la toate întrebările, astfel încât să puteți obține succes în educația voastră.

BusinessAcademy vă oferă posibilitatea de cursuri tradiționale în mediul inspirator al sălilor noastre de clasă moderne și bine echipate. Aceste săli sunt echipate cu cea mai nouă tehnologie și infrastructură pentru a vă oferi experiența de învățare avansată. Avantajul nostru este că oferim educație de calitate care încurajează interacțiunea și vă permite să stabiliți noi contacte cu colegii și experții din industrie.

Puteți dobândi cunoștințe fundamentale în domeniul antreprenoriatului la unul dintre cele 3 programe ale noastre

În lumea afacerilor, abilitățile și cunoștințele antreprenoriale sunt esențiale, indiferent de obiectivele și ambițiile voastre. Indiferent dacă doriți să începeți propria afacere, să extindeți o organizație existentă sau să explorați noi oportunități de investiții, abilitățile antreprenoriale sunt esențiale pentru a obține succes și pentru a vă atinge obiectivele financiare. Învățați cum să recunoașteți oportunitățile, să gestionați riscurile și să luați decizii care vă vor permite să vă atingeți ambițiile de afaceri și să generați veniturile dorite.

Entrepreneurship

Programul de antreprenoriat include subiecte care tratează metodele de management și dezvoltarea de succes a afacerilor în toate etapele. Acest proces include diverse aspecte, inclusiv venirea cu idei inovatoare, aplicarea tehnologiilor relevante, cercetarea pieței, construirea unei strategii eficiente, crearea de materiale de marketing eficiente, formarea și gestionarea unei echipe, precum și gestionarea eficientă a finanțelor și operațiunilor.

Programul nostru de antreprenoriat vă oferă cunoștințele și instrumentele de care aveți nevoie pentru a vă conduce cu succes propria afacere.

Tindeți spre independența financiară pe care ar aduce-o antreprenoriatul? Vezi programul nostru Entrepreneurship.

Aici puteți vizualiza planul complet de predare al acestui program.

International Business

În departamentul de afaceri internaționale, programul nostru de educație vă permite să dobândiți abilitățile de a gestiona cu succes capitalul străin, respectând reglementările internaționale. Prin instruire structurată, dezvoltați o înțelegere profundă a principiilor și regulilor de bază ale afacerilor internaționale, precum și a abilităților și strategiilor care vă vor îmbunătăți afacerea atunci când sunt implicați factori străini.

Pentru persoanele ambițioase care doresc să treacă granițele internaționale și să obțină un succes extraordinar în afacerile lor, programul nostru este alegerea ideală.

Ați dori să faceți afaceri internaționale? Vezi programul nostru International Business.

Aici puteți vizualiza planul complet de predare al acestui program.

Executive Business Program

Prin acest program, veți dezvolta cunoștințele și abilitățile fundamentale necesare pentru a gestiona cu succes toate aspectele afacerii. Aveți ocazia să învățați cum să planificați și să implementați tehnologii de afaceri, să creați materiale de marketing și vânzări eficiente, să organizați echipe, să construiți relații puternice cu parteneri și investitori și să gestionați eficient toate părțile afacerii voastre.

De asemenea, în timpul programului veți dezvolta expertiză în domeniile producției, finanțelor și managementului de proiect, ceea ce vă va permite să gestionați eficient toate aspectele cheie ale afacerii.

Vă interesează acest domeniu? Vezi programul nostru Executive Business Program.

Aici puteți vizualiza planul complet de predare al acestui program.

Cum să înscrieți cursuri de antreprenoriat în Timișoara?

Pentru înscrierea în programele noastre de un an de zile, aveți posibilitatea de a completa formularul de înscriere care se află la acest link sau ne puteți contacta la următoarele numere: +40 (356) 408 877 sau +40 (77) 1430 723. Echipa noastră de experți este disponibilă de luni până vineri, de la ora 08:00 la 20:00, și va oferi sprijin cu plăcere pe tot parcursul procesului de înscriere.

Puteți vizita și sediul nostru din Timișoara, Bulevardul Eroilor de la Tisa 20/A.

După ce ați trimis cererea, consilierul nostru vă va suna pentru a vă ajuta să continuați procesul de înregistrare. În timpul conversației, veți avea ocazia să împărtășiți informații personale și să vă exprimați dorințele, interesele și obiectivele legate de formarea ulterioară. Acest lucru ne permite să vă oferim asistență personalizată și să vă ghidăm pe calea corectă pentru atingerea obiectivelor voastre.

  

Denumirea programului
Locuri disponibile
tradiţional online
Executive Business Program Verificaţi dacă mai sunt locuri libere Înscrierea este în curs
Human Resource Management Verificaţi dacă mai sunt locuri libere Înscrierea este în curs
Management Verificaţi dacă mai sunt locuri libere Înscrierea este în curs
Marketing and Marketing Management Verificaţi dacă mai sunt locuri libere Înscrierea este în curs
Sales and Sales Management Verificaţi dacă mai sunt locuri libere Înscrierea este în curs
Financial Management Verificaţi dacă mai sunt locuri libere Înscrierea este în curs
Project Management Verificaţi dacă mai sunt locuri libere Înscrierea este în curs
Business Administration Verificaţi dacă mai sunt locuri libere Înscrierea este în curs
Entrepreneurship Verificaţi dacă mai sunt locuri libere Înscrierea este în curs
Public Relations Verificaţi dacă mai sunt locuri libere Înscrierea este în curs
International Business Verificaţi dacă mai sunt locuri libere Înscrierea este în curs
Investment Management and Stock Exchange Verificaţi dacă mai sunt locuri libere Înscrierea este în curs

{{01_upisni-rok-malo-slovo}} perioadă de înscriere este în curs, iar prețurile de înscriere cresc în curând!

Perioada de înscrieri continuă, iar numărul de locuri libere este limitat. Vă recomandăm cu căldură să profitați de această oportunitate excepțională și să vă înscrieți cât mai curând posibil pentru a vă asigura cele mai bune tarife de școlarizare disponibile. În acest fel, recompensăm participanții dedicați care sunt pregătiți să-și arate determinarea și dedicarea.

  Pentru înscrieri până la
31.7.2024.**
Departamentul de studii Preţ* 12
rate
15
rate
Preţ Întreg
Executive Business Program 2089 183 155 2500
Management 1804 158 134 1950
Human Resource Management 1804 158 134 2150
Entrepreneurship 1804 158 134 2200
Marketing and Marketing Management 1804 158 134 2000
Sales and Sales Management 1804 158 134 1950
Business Administration 1329 117 99 1450
Financial Management 1804 158 134 2150
Project Management 1804 158 134 2000
Public Relations 1804 158 134 2150
Investment Management and Stock Exchange 1804 158 134 2200
International Business 2089 183 155 2400

*Taxa de școlarizare afișată este pentru plată integrală. În acest caz, prețul de bază este redus suplimentar. Toate prețurile sunt menționate în euro. 
**Prețurile promoționale din tabel sunt valabile pentru cursanții online, iar taxa de școlarizare totală pentru cursanții tradiționali este cu 50 euro mai mare. Oferim reduceri speciale pentru doi sau mai mulți cursanți din aceeași familie, precum și pentru doi sau mai mulți cursanți din aceeași companie și pentru membrii lor de familie. Dacă vă înscrieți în această perioadă, obțineți și un pachet suplimentar de 6 luni de pregătire pentru design web în valoare de 475 euro, gratuit. Pentru mai multe informații, ne puteți contacta la numărul de telefon +40 (314) 326 163.

Pentru șomeri: plătiți doar după ce vă angajați

Dacă momentan sunteți șomer, vă asigurăm finanțarea a 20% din prețul de școlarizare. Vezi aici condițiile.

Valoarea școlarizării și a certificatului Cambridge dobândit la sfârșitul școlarizării o putem dovedi foarte ușor - preluăm o parte din taxa de școlarizare până când vă angajați.

Suntem atât de siguri de abilitățile, cunoștințele și încrederea pe care le veți dobândi într-un an de zile încât vă oferim posibilitatea să plătiți 80% din taxa de școlarizare în mai multe rate. Restul de 20% urmează să-l plătiți după angajare. Și nici atunci nu veți plăti integral, ci în rate lunare. Astfel, vrem să vă recompensăm tot efortul și timpul dedicat școlarizării.

3 condiții pe care trebuie să le îndepliniți ca să beneficiați de aceste circumstanțe speciale privind modalitatea de plată:

  • să nu fiţi angajaţi,
  • să fi absolvit studii medii sau facultatea,
  • să semnaţi Contractul pentru plata unei părţi din taxa de şcolarizare după angajare (contractul îl veţi primi de la noi).

Ce obţineţi în pachetul de şcolarizare

Prețul școlarizării la BusinessAcademy include și:
  • toate orele stabilite în programul de un an de zile;
  • prezența la cursuri la sediul BusinessAcademy sau de acasă prin live stream;
  • disponibilitatea permanentă a profesorului pentru consultații conform orarului consultațiilor;
  • informațiile despre școlarizare prin intermediul serviciului utilizatori pentru cursanți;
  • BusinessAcademy eduWall;
  • susținerea examenului conform programului calificărilor internaționale în funcție de departamentul ales;
  • utilizarea gratuită a materialelor suplimentare pentru pregătirea în vederea susținerii examenelor internaționale prin serviciul online;
  • acces nelimitat la biblioteca BusinessAcademy;
  • prezența la seminare extra-curriculare în cadrul organizației LINK group;
  • certificat BusinessAcademy care atestă frecventarea cursurilor sau absolvirea școlarizării;
  • Emiterea certificatelor LINK pentru limba engleză și germanăîn condiții preferențiale;
  • utilizarea internetului, scannerului, imprimantei și calculatoarelor la sediul BusinessAcademy;
  • întocmirea CV-ului și orientarea profesională oficială ca ajutor la angajare sau la obținerea unui job mai bun după finalizarea școlarizării;
  • ajutor și suport din partea Consilierului pentru studiu pe toată perioada școlarizării.


Înregistrarea pentru generaţia 2024/25 se face aici.

BusinessAcademy: Înscrieţi-vă la timp   Daţi clic pe acest link pentru a vă înscrie la BusinessAcademy »»»