Ce înseamnă o bază de cunoștințe și de ce aveți nevoie de ea?

Management

Managementul calității

https://www.business-academy.ro/managementul-calitatii Managementul calității este un mod sistematic prin care se garantează că activitățile organizate se vor desfășura conform planului.

Plan de afaceri

https://www.business-academy.ro/planul-de-afaceri Aflați cum puteți obține bani cu ajutorul unui plan de afaceri pentru a pune în aplicare ideea de afaceri.

Stiluri de conducere (leadership)

https://www.business-academy.ro/stiluri-de-conducere-leadership Aflați care stiluri de leadership există și cum se stabilesc relațiile dintre lider și ceilalți angajați.

Cum să influențați alte persoane?

https://www.business-academy.ro/cum-sa-influentati-alte-persoane Dacă vă interesează cum puteți influența alte persoane, aflați care sunt cele mai frecvente strategii care vă pot ajuta.

17 roluri principale ale managerilor

https://www.business-academy.ro/17-roluri-principale-ale-managerilor Managerul trebuie să fie o personalitate versatilă. Aflați care sunt cele mai importante roluri ale managerilor de succes.

5 tehnici de luare a deciziilor

https://www.business-academy.ro/5-tehnici-de-luare-a-deciziilor Aflați care sunt cele mai frecvent utilizate tehnici pentru luarea deciziei optime, care ajută managerii să ia cele mai bune decizii posibile.

Management în educație

https://www.business-academy.ro/management-in-educatie Aflați cum se schimbă managementul în educație și cum să mulțumiți toate părțile în managementul procesului educațional.

4 strategii pentru luarea deciziilor

https://www.business-academy.ro/4-strategii-pentru-luarea-deciziilor Aflați ce strategii de luare a deciziilor aplică cei mai de succes manageri.

Fazele privind rezolvarea problemelor aplicate de către manageri

https://www.business-academy.ro/fazele-privind-rezolvarea-problemelor-aplicate-de-catre-manageri Munca managerului presupune și rezolvarea problemelor, care pot apărea în cadrul organizației. Aflați ce faze de rezolvare a problemelor aplică managerii.

Conducere

https://www.business-academy.ro/conducere Conducere se defineşte ca o gestionare a unei acţiuni unice, având drept scop realizarea obiectivelor de afaceri ale organizației.

Leadership-ul în organizaţii

https://www.business-academy.ro/curs-leadership-ul-in-organizatii Ca parte a procesului de management, leadership-ul include şi câteva activităţi esenţiale pentru realizarea strategiei organizaţiei.

IT şi know-how-ul

https://www.business-academy.ro/it-si-know-how Noua economie sau economia cunoştinţelor afirmă noi resurse de afaceri cu caracter nematerial, precum timpul, informaţia, cunoştinţele şi know-how-ul.

10 porunci manageriale

https://www.business-academy.ro/10-porunci-manageriale Aflați unele dintre cele mai frecvente porunci managerile.

Funky business pune managementul în mijlocul evenimentelor

https://www.business-academy.ro/funky-business-pune-managementul-in-mijlocul-evenimentelor Trăim în epoca timpului și a talentului, în care vindem, exploatăm, organizăm, angajăm și împachetăm timp și talent.

Căştiguri care îţi taie respiraţia

https://www.business-academy.ro/castiguri-care-iti-taie-respiratia Salariile managerilor de top stârnesc controverse peste tot în lume.

Cifre critice în afacere

https://www.business-academy.ro/cifre-critice-in-afacere Cifrele critice sunt indicatori financiari și operaționali cheie care determină succesul afacerii.

Sindromul Apollo

https://www.business-academy.ro/sindromul-apollo Ați auzit de sindromul Appolo? Aflați mai multe despre acest fenomen care este legat de efectele muncii în echipă în funcție de membrii săi.

10 sfaturi pentru delegare

https://www.business-academy.ro/10-sfaturi-pentru-delegare Delegarea este procesul cu ajutorul căruia un manager transmite anumite sarcini şi activităţi subordonaţilor săi.

Metodologia feedback-ului

https://www.business-academy.ro/metodologia-feedback-ului În psihologie, feedback-ul este reacţia exprimată pe care o persoană o provoacă prin comportamentul, gândirea sau emoţiile sale.

Cele 3 forme principale de comunicare în afaceri

https://www.business-academy.ro/cele-3-forme-principale-de-comunicare-in-afaceri Aflați care sunt cele mai frecvente forme de comunicare de afaceri și care este secretul unei comunicări de succes.

Abilităţile de afaceri care vă garantează profituri mari

Am pregătit pentru dvs. un document cu sfaturi şi cu descrierea abilităţilor de afaceri care vă garantează profituri mari, indiferent de ocupaţia dvs. Pentru a prelua raportul, daţi clic aici.

Verificați dacă mai sunt locuri disponibile! Sesiunea de înscrieri 2019/20 este în curs

Pentru a afla mai multe despre înscriere, daţi clic aici.