Sponsorship

Descrierea cursului

Din perspectiva companiei, sponsorizarea reprezintă un instrument modern de marketing care contribuie la promovarea acesteia. Din perspectiva celui sponsorizat, sponsorizarea reprezintă cel mai bun mod de a obţine mijloacele necesare pentru continuarea activităţilor sau pentru realizarea unui anumit proiect.

În cadrul acestui curs, vor fi prezentate provocările mediului de afaceri modern, atât pentru companiile care investesc în această formă de marketing, cât şi pentru cei care beneficiază de aceste mijloace. Cursul abordează de asemenea şi semnificaţia socială a donaţilor şi sponsorizărilor. Vor fi prezentate regulile profesionale de sponsorizare şi modul de aplicare a acestor reguli în practică. La sfârşitul cursului vor fi prezentate etapele şi sfaturile referitoare la sponsorizare.

Obiectivul cursului

Obiectivul cursului este familiarizarea cursanţilor cu noţiunile de donaţie şi sponsorizare, atât din punctul de vedere al sponsorilor, cât şi din punctul de vedere al abordării şi prezentării solicitărilor pentru donaţii şi sponsorizări. Cursanţii vor dobândi cunoştinţe fundamentale din domeniul acestor activităţi de marketing (donaţii şi sponsorizare), care reprezintă o componentă de neînlocuit a fiecărei strategii de promovare.

Verificați dacă mai sunt locuri disponibile! Sesiunea de înscrieri 2017/18. este în curs

Pentru a afla mai multe despre înscriere, daţi clic aici.

Abilităţile de afaceri care vă garantează profituri mari

Am pregătit pentru dvs. un document cu sfaturi şi cu descrierea abilităţilor de afaceri care vă garantează profituri mari, indiferent de ocupaţia dvs. Pentru a prelua raportul, daţi clic aici.