Înscrie-te la cea mai căutată școlară de afaceri din regiune

Cursuri de PR management în Timișoara

Pentru participanții din Timișoara care sunt pasionați de dobândirea unei educații relevante în domeniul managementului relațiilor cu publicul și doresc să obțină succes într-un mediu de afaceri dinamic, cursurile noastre de PR sunt alegerea ideală.

După finalizarea cu succes a formării la BusinessAcademy, veți primi certificate recunoscute la nivel internațional, care vă vor oferi o gamă largă de oportunități de a avansa în carieră. Aceste certificate vor fi un plus valoros la realizarea viziunii voastre în carieră pe termen lung.

Nu ratați ocazia unică de a obține certificate prestigioase după finalizarea cu succes a unuia dintre programele noastre de un an de zile, inclusiv cursurile noastre de PR. Aceste certificate sunt acordate de instituții recunoscute, cum ar fi Departamentul de Examene al Universității Cambridge și Rețeaua Internațională de Calificări (IQN). Aceste recunoașteri sunt un plus valoros la profilul vostru profesional, deschizând calea către o varietate de oportunități și succes în carieră, toate accesibile din Timișoara.

BusinessAcademy, în calitate de partener al prestigiosului Departament pentru Examene Internaționale Cambridge, aplică standarde înalte de învățământ la distanță, care se potrivesc cu cele mai recente practici ale universităților de top din lume. Ceea ce diferențiază cursurile noastre de management al relațiilor cu publicul este angajamentul nostru față de o abordare personalizată a învățării. Programul nostru este conceput cu atenție pentru a se adapta nevoilor unice ale fiecărui participant, permițându-le să învețe în propriul ritm și să primească feedback individualizat de la coordonatorii noștri experți.

Preferați să învățați dintr-o sală de clasă sau dintr-o cafenea la alegerea voastră?

Cu platforma noastră Distance Learning, care este în conformitate cu standardele celor cinci universități de top din lume, puteți dobândi rapid cunoștințe cuprinzătoare, fără a fi nevoie să participați fizic la cursuri. Puteți accesa cursurile ori de câte ori vă corespunde cel mai mult, fie din confortul propriei case, fie dintr-o cafenea situată în Piața Victoriei sau înconjurați de frumoasă arhitectură a Cartierului Iosefin. Tot ce aveți nevoie este un laptop și o conexiune la internet, iar platforma noastră Distance Learning vă oferă aceeași calitate a cunoștințelor ca în sala de clasă.

În timpul școlarizării voastre la BusinessAcademy, veți avea acces la o selecție extinsă de materiale audio și video, cursuri interactive și resurse de învățare care vă sunt disponibile în mod continuu prin intermediul platformei noastre avansate de e-Learning. Scopul nostru este să vă oferim sprijin în toate etapele învățării, așa că, dacă vă confruntați cu provocări sau aveți întrebări, echipa noastră de coordonatori experți este aici pentru a vă oferi sprijin și răspunsurile pe care le căutați.

Ca parte a programului nostru educațional, BusinessAcademy vă permite să alegeți între predarea tradițională la clasă sau alte metode de învățare, adaptate preferințelor voastre. Cursurile noastre se țin în săli de clasă și săli de curs moderne și bine echipate, dotate cu tehnologie și infrastructură avansată. Scopul nostru este să vă oferim o experiență de învățare excepțională și oportunitatea de a construi o rețea de contacte care va fi de mare importanță pentru cariera voastră.

Cursurile de management al relațiilor cu publicul sunt grupate într-un program de un an de zile

BusinessAcademy oferă participanților din Timișoara o oportunitate extraordinară de a participa la programul nostru de dezvoltare personală de înaltă calitate. Acest program le va oferi toate abilitățile și cunoștințele necesare pentru a face față cu succes provocărilor din domeniul relațiilor cu publicul și pentru a-și atinge obiectivele, obținând rezultate deosebite.

Public Relations

În programul nostru de formare din acest departament, veți primi o pregătire atotcuprinzătoare care vă va oferi toate abilitățile și cunoștințele necesare pentru a obține succesul ca manager de PR. Ne concentrăm pe capacitatea și dezvoltarea abilităților voastre de comunicare, astfel încât să vă puteți poziționa compania în atenția publicului-țintă.

Prin acest program, în calitate de manager de relații cu publicul, vă veți pregăti pentru un rol-cheie în menținerea unor relații pozitive între companie și diverse grupuri de interese, ceea ce va avea un impact semnificativ asupra succesului și competitivității organizației.

Vă interesează cursurile de PR? Vezi programul nostru Public Relations.

Aici puteți vizualiza planul complet de educație al acestui program.

Cum să vă înscrieți la cursurile de management al relațiilor cu publicul (PR) în Timișoara?

Pentru a vă înscrie la academia noastră, puteți completa cererea de la acest link sau ne puteți contacta telefonic la următoarele numere: +40 (356) 408 877 sau +40 (77) 1430 723. Angajații noștri vă stau la dispoziție de luni până vineri, de la 08:00 la 20:00, și sunt pregătiți să vă sprijine pe parcursul întregului proces de înscriere.

Puteți vizita sediul nostru din Timișoara la adresa Bulevardul Eroilor de la Tisa, 20/A.

După ce trimiteți cererea, echipa noastră de consilieri vă va contacta pentru înregistrarea ulterioară. Această comunicare vă va permite să împărtășiți informații personale și să vă exprimați dorințele, interesele și obiectivele cu privire la formarea ulterioară. Prin acest proces, vă vom oferi suport adecvat și vă vom ghida pe calea cea bună.

  

Denumirea programului
Locuri disponibile
tradiţional online
Executive Business Program Verificaţi dacă mai sunt locuri libere Înscrierea este în curs
Human Resource Management Verificaţi dacă mai sunt locuri libere Înscrierea este în curs
Management Verificaţi dacă mai sunt locuri libere Înscrierea este în curs
Marketing and Marketing Management Verificaţi dacă mai sunt locuri libere Înscrierea este în curs
Sales and Sales Management Verificaţi dacă mai sunt locuri libere Înscrierea este în curs
Financial Management Verificaţi dacă mai sunt locuri libere Înscrierea este în curs
Project Management Verificaţi dacă mai sunt locuri libere Înscrierea este în curs
Business Administration Verificaţi dacă mai sunt locuri libere Înscrierea este în curs
Entrepreneurship Verificaţi dacă mai sunt locuri libere Înscrierea este în curs
Public Relations Verificaţi dacă mai sunt locuri libere Înscrierea este în curs
International Business Verificaţi dacă mai sunt locuri libere Înscrierea este în curs
Investment Management and Stock Exchange Verificaţi dacă mai sunt locuri libere Înscrierea este în curs

Perioada de înscrieri de vară este deschisă, iar prețurile de înscriere vor crește în curând!

În prezent, avem un număr limitat de locuri disponibile pentru înscriere, așa că vă recomandăm să profitați de această oportunitate excepțională și să vă înscrieți cât mai curând posibil pentru a putea obține prețuri mai favorabile pentru programul nostru educațional. În acest fel, îi recompensăm pe cei care iau decizii rapide și sunt pregătiți pentru acțiune. Nu pierdeți timpul, înscrieți-vă astăzi și asigurați-vă locul!

  Pentru înscrieri până la
30.6.2024.**
Departamentul de studii Preţ* 12
rate
16
rate
Preţ Întreg
Executive Business Program 2049 179 145 2500
Management 1749 154 125 1950
Human Resource Management 1749 154 125 2150
Entrepreneurship 1749 154 125 2200
Marketing and Marketing Management 1749 154 125 2000
Sales and Sales Management 1749 154 125 1950
Business Administration 1249 112 91 1450
Financial Management 1749 154 125 2150
Project Management 1749 154 125 2000
Public Relations 1749 154 125 2150
Investment Management and Stock Exchange 1749 154 125 2200
International Business 2049 179 145 2400

*Taxa de școlarizare afișată este pentru plată integrală. În acest caz, prețul de bază este redus suplimentar. Toate prețurile sunt menționate în euro. 
**Prețurile promoționale din tabel sunt valabile pentru cursanții online, iar taxa de școlarizare totală pentru cursanții tradiționali este cu 50 euro mai mare. Oferim reduceri speciale pentru doi sau mai mulți cursanți din aceeași familie, precum și pentru doi sau mai mulți cursanți din aceeași companie și pentru membrii lor de familie. Dacă vă înscrieți în această perioadă, obțineți și un pachet suplimentar de 6 luni de pregătire pentru design web în valoare de 475 euro, gratuit. Pentru mai multe informații, ne puteți contacta la numărul de telefon +40 (314) 326 163.

Pentru șomeri: plătiți doar după ce vă angajați

Dacă momentan sunteți șomer, vă asigurăm finanțarea a 20% din prețul de școlarizare. Vezi aici condițiile.

Valoarea școlarizării și a certificatului Cambridge dobândit la sfârșitul școlarizării o putem dovedi foarte ușor - preluăm o parte din taxa de școlarizare până când vă angajați.

Suntem atât de siguri de abilitățile, cunoștințele și încrederea pe care le veți dobândi într-un an de zile încât vă oferim posibilitatea să plătiți 80% din taxa de școlarizare în mai multe rate. Restul de 20% urmează să-l plătiți după angajare. Și nici atunci nu veți plăti integral, ci în rate lunare. Astfel, vrem să vă recompensăm tot efortul și timpul dedicat școlarizării.

3 condiții pe care trebuie să le îndepliniți ca să beneficiați de aceste circumstanțe speciale privind modalitatea de plată:

  • să nu fiţi angajaţi,
  • să fi absolvit studii medii sau facultatea,
  • să semnaţi Contractul pentru plata unei părţi din taxa de şcolarizare după angajare (contractul îl veţi primi de la noi).

Ce obţineţi în pachetul de şcolarizare

Prețul școlarizării la BusinessAcademy include și:
  • toate orele stabilite în programul de un an de zile;
  • prezența la cursuri la sediul BusinessAcademy sau de acasă prin live stream;
  • disponibilitatea permanentă a profesorului pentru consultații conform orarului consultațiilor;
  • informațiile despre școlarizare prin intermediul serviciului utilizatori pentru cursanți;
  • BusinessAcademy eduWall;
  • susținerea examenului conform programului calificărilor internaționale în funcție de departamentul ales;
  • utilizarea gratuită a materialelor suplimentare pentru pregătirea în vederea susținerii examenelor internaționale prin serviciul online;
  • acces nelimitat la biblioteca BusinessAcademy;
  • prezența la seminare extra-curriculare în cadrul organizației LINK group;
  • certificat BusinessAcademy care atestă frecventarea cursurilor sau absolvirea școlarizării;
  • Emiterea certificatelor LINK pentru limba engleză și germanăîn condiții preferențiale;
  • utilizarea internetului, scannerului, imprimantei și calculatoarelor la sediul BusinessAcademy;
  • întocmirea CV-ului și orientarea profesională oficială ca ajutor la angajare sau la obținerea unui job mai bun după finalizarea școlarizării;
  • ajutor și suport din partea Consilierului pentru studiu pe toată perioada școlarizării.


Înregistrarea pentru generaţia 2024/25 se face aici.

BusinessAcademy: Înscrieţi-vă la timp   Daţi clic pe acest link pentru a vă înscrie la BusinessAcademy »»»