Înscrieți-vă la cel mai popular departament cât mai sunt locuri!

Cursuri de managementul PR în Iași

Pentru participanții ambițioși din Iași care doresc să-și construiască o carieră de succes într-un mediu de afaceri dinamic, cursurile noastre de PR reprezintă o alegere de necontestat. Vă oferim calificări recunoscute, care sunt foarte apreciate pe piața muncii, deschizând ușa către poziții prestigioase și bine plătite în industria relațiilor cu publicul.

După finalizarea cu succes a instruirii la BusinessAcademy, veți primi certificate recunoscute la nivel internațional care vă vor deschide ușa către o varietate de oportunități de a avansa în cariera voastră.

Nu ratați oportunitatea excepțională de a obține certificate valoroase după finalizarea cu succes a programelor noastre de un an de zile, inclusiv a cursurilor noastre de PR. Aceste certificate sunt eliberate de instituții renumite, cum ar fi Departamentul de Examene al Universității Cambridge și Rețeaua Internațională de Calificări (IQN). Aceste premii reprezintă un plus valoros la profilul vostru profesional, oferindu-vă o gamă largă de oportunități de creștere și succes în carieră, toate accesibile fără a părăsi Iașiul.

În calitate de partener al prestigiosului Departament de Examene Internaționale Cambridge, BusinessAcademy implementează standarde superioare de învățământ la distanță, care sunt conforme cu cele mai recente practici ale universităților de top din lume. Ceea ce face speciale cursurile noastre de management al relațiilor cu publicul este angajamentul nostru față de o abordare personalizată a învățării. Programul nostru este conceput cu atenție pentru a satisface nevoile unice ale fiecărui participant, permițându-le să învețe în propriul ritm și să primească feedback personalizat de la coordonatorii noștri experți.

Preferați mai mult să studiați în clasă sau într-o cafenea?

Cu platforma noastră Distance Learning, care este în conformitate cu standardele celor cinci universități de top din lume, puteți dobândi rapid cunoștințe atotcuprinzătoare, fără a fi nevoie să participați fizic la cursuri. Puteți accesa cursurile ori de câte ori vă convine, fie din confortul propriei case, dintr-o cafenea în apropiere de Nicolina sau înconjurați de frumoasa arhitectură a Podului Roș. Tot ce aveți nevoie este un laptop și o conexiune la internet, iar platforma noastră Distance Learning vă oferă aceeași calitate a cunoștințelor ca în sala de clasă.

La BusinessAcademy, în timpul școlarizării, vă oferim o mare varietate de resurse educaționale, inclusiv materiale audio și video, cursuri interactive și resurse de învățare disponibile prin platforma noastră avansată de e-Learning. Angajamentul nostru de a sprijini se extinde prin toate etapele de învățare, așa că dacă întâmpinați provocări sau aveți întrebări, echipa noastră de profesori experți este aici pentru a vă oferi sprijin și pentru a vă oferi răspunsurile pe care le căutați.

Ca parte a programului nostru educațional atotcuprinzător, BusinessAcademy vă oferă posibilitatea de a alege între diferite metode de învățare, adaptate preferințelor voastre. Cursurile noastre se țin în săli de clasă și săli de curs moderne și bine echipate, dotate cu tehnologie și infrastructură avansată. Scopul nostru principal este de a vă oferi o experiență de învățare remarcabilă și de a vă permite să construiți o rețea de contacte care va fi esențială pentru cariera voastră.

Cursurile de management al relațiilor cu publicul sunt grupate într-un program de un an de zile

Pentru participanții din Iași, BusinessAcademy le oferă oportunitatea excepțională de a se alătura programului nostru de înaltă calitate pentru dezvoltare personală. Acest program le va oferi abilitățile și cunoștințele necesare pentru a depăși cu succes provocările din domeniul relațiilor cu publicul și pentru a-și asigura o carieră în acest domeniu.

Public Relations

În programul nostru de formare din acest departament, vă vom oferi o formare atotcuprinzătoare care vă va oferi abilitățile și cunoștințele necesare pentru a obține succesul ca manager de PR. Punem un accent deosebit pe dezvoltarea abilităților voastre de comunicare, astfel încât să vă puteți poziționa bine în companie și să vă realizați obiectivele în fața publicului-țintă.

Prin acest program, în calitate de manager de relații cu publicul, veți fi instruiți pentru a juca un rol important în menținerea unor relații pozitive între compania voastră și diverse grupuri de interese, ceea ce va contribui semnificativ la succesul și competitivitatea organizației. Capacitatea voastră de a gestiona eficient acele relații va avea un impact major asupra rezultatelor afacerii și reputației companiei.

Vă interesează cursurile de PR? Vezi programul nostru Public Relations.

Aici puteți vizualiza planul complet de predare al acestui program.

Cum să vă înscrieți la cursurile de management al relațiilor cu publicul (PR) în Iași?

Pentru a vă înscrie la academia noastră, aveți posibilitatea de a completa cererea de la acest link sau de a ne contacta telefonic la următoarele numere: +40 (314) 326 163, +40 (74) 9161 610 sau +40 (74) 5040 199. Echipa noastră de profesioniști este disponibilă de luni până vineri, de la ora 08:00 la 20:00, și este pregătită să ofere suport pe tot parcursul procesului de înscriere.

Echipa noastră de consilieri vă va contacta după ce veți transmite cererea pentru înregistrare ulterioară. În timpul acestui proces, veți avea ocazia să împărtășiți informații personale și să vă exprimați dorințele, interesele și obiectivele privind formarea ulterioară. Scopul nostru este să vă oferim sprijinul adecvat și să vă ghidăm în direcția corectă.

Denumirea programului
Locuri disponibile
tradiţional online
Executive Business Program Verificaţi dacă mai sunt locuri libere Înscrierea este în curs
Human Resource Management Verificaţi dacă mai sunt locuri libere Înscrierea este în curs
Management Verificaţi dacă mai sunt locuri libere Înscrierea este în curs
Marketing and Marketing Management Verificaţi dacă mai sunt locuri libere Înscrierea este în curs
Sales and Sales Management Verificaţi dacă mai sunt locuri libere Înscrierea este în curs
Financial Management Verificaţi dacă mai sunt locuri libere Înscrierea este în curs
Project Management Verificaţi dacă mai sunt locuri libere Înscrierea este în curs
Business Administration Verificaţi dacă mai sunt locuri libere Înscrierea este în curs
Entrepreneurship Verificaţi dacă mai sunt locuri libere Înscrierea este în curs
Public Relations Verificaţi dacă mai sunt locuri libere Înscrierea este în curs
International Business Verificaţi dacă mai sunt locuri libere Înscrierea este în curs
Investment Management and Stock Exchange Verificaţi dacă mai sunt locuri libere Înscrierea este în curs
  Pentru înscrieri până la
31.7.2024.**
Departamentul de studii Preţ* 12
rate
15
rate
Preţ Întreg
Executive Business Program 2089 183 155 2500
Management 1804 158 134 1950
Human Resource Management 1804 158 134 2150
Entrepreneurship 1804 158 134 2200
Marketing and Marketing Management 1804 158 134 2000
Sales and Sales Management 1804 158 134 1950
Business Administration 1329 117 99 1450
Financial Management 1804 158 134 2150
Project Management 1804 158 134 2000
Public Relations 1804 158 134 2150
Investment Management and Stock Exchange 1804 158 134 2200
International Business 2089 183 155 2400

*Taxa de școlarizare afișată este pentru plată integrală. În acest caz, prețul de bază este redus suplimentar. Toate prețurile sunt menționate în euro. 
**Prețurile promoționale din tabel sunt valabile pentru cursanții online, iar taxa de școlarizare totală pentru cursanții tradiționali este cu 50 euro mai mare. Oferim reduceri speciale pentru doi sau mai mulți cursanți din aceeași familie, precum și pentru doi sau mai mulți cursanți din aceeași companie și pentru membrii lor de familie. Dacă vă înscrieți în această perioadă, obțineți și un pachet suplimentar de 6 luni de pregătire pentru design web în valoare de 475 euro, gratuit. Pentru mai multe informații, ne puteți contacta la numărul de telefon +40 (314) 326 163.

Pentru șomeri: plătiți doar după ce vă angajați

Dacă momentan sunteți șomer, vă asigurăm finanțarea a 20% din prețul de școlarizare. Vezi aici condițiile.

Valoarea școlarizării și a certificatului Cambridge dobândit la sfârșitul școlarizării o putem dovedi foarte ușor - preluăm o parte din taxa de școlarizare până când vă angajați.

Suntem atât de siguri de abilitățile, cunoștințele și încrederea pe care le veți dobândi într-un an de zile încât vă oferim posibilitatea să plătiți 80% din taxa de școlarizare în mai multe rate. Restul de 20% urmează să-l plătiți după angajare. Și nici atunci nu veți plăti integral, ci în rate lunare. Astfel, vrem să vă recompensăm tot efortul și timpul dedicat școlarizării.

3 condiții pe care trebuie să le îndepliniți ca să beneficiați de aceste circumstanțe speciale privind modalitatea de plată:

  • să nu fiţi angajaţi,
  • să fi absolvit studii medii sau facultatea,
  • să semnaţi Contractul pentru plata unei părţi din taxa de şcolarizare după angajare (contractul îl veţi primi de la noi).

Ce obţineţi în pachetul de şcolarizare

Prețul școlarizării la BusinessAcademy include și:
  • toate orele stabilite în programul de un an de zile;
  • prezența la cursuri la sediul BusinessAcademy sau de acasă prin live stream;
  • disponibilitatea permanentă a profesorului pentru consultații conform orarului consultațiilor;
  • informațiile despre școlarizare prin intermediul serviciului utilizatori pentru cursanți;
  • BusinessAcademy eduWall;
  • susținerea examenului conform programului calificărilor internaționale în funcție de departamentul ales;
  • utilizarea gratuită a materialelor suplimentare pentru pregătirea în vederea susținerii examenelor internaționale prin serviciul online;
  • acces nelimitat la biblioteca BusinessAcademy;
  • prezența la seminare extra-curriculare în cadrul organizației LINK group;
  • certificat BusinessAcademy care atestă frecventarea cursurilor sau absolvirea școlarizării;
  • Emiterea certificatelor LINK pentru limba engleză și germanăîn condiții preferențiale;
  • utilizarea internetului, scannerului, imprimantei și calculatoarelor la sediul BusinessAcademy;
  • întocmirea CV-ului și orientarea profesională oficială ca ajutor la angajare sau la obținerea unui job mai bun după finalizarea școlarizării;
  • ajutor și suport din partea Consilierului pentru studiu pe toată perioada școlarizării.


Înregistrarea pentru generaţia 2024/25 se face aici.

BusinessAcademy: Înscrieţi-vă la timp   Daţi clic pe acest link pentru a vă înscrie la BusinessAcademy »»»