Pripremite se za novo poslovno doba. Prijavite se!

Internet marketing - 10 cărți de formare profesională

Deoarece internetul a devenit o parte integrantă din viața tuturor, nicio companie nu poate prospera dacă nu se promovează pe internet.

Cărți de specialitate pentru internet marketing

Acest tip de marketing oferă multe avantaje, unul dintre ele fiind o relație mai strânsă cu clienții, ceea ce nu este și în cazul companiilor standard de marketing. Pe măsură ce tehnologia și internetul sunt în continuă evoluție, trebuie să lucrați constant la propria persoană și să învățați lucruri noi dacă vreți să aveți succes în acest domeniu. De aceea, vă prezentăm o bibliografie pentru a vă ajuta.

Marketingul digital pe web promovează toate activitățile legate de compania dvs. Deși acest tip de marketing a apărut relativ recent, putem vedea deja cât de util este. Potențialii cumpărători profită la maxim de telefonul mobil pentru a găsi ceea ce îi interesează pe web, acesta fiind principalul motiv al expansiunii sale. De aceea este necesară crearea constantă a noilor strategii și chiar mai eficiente pentru marketingul pe internet.

Pentru început, vă puteți înscrie la programul Marketing și marketing management, care va fi un bun punct de plecare pentru a învăța această afacere. Pentru a vă îmbunătăți abilitățile, vă recomandăm să citiți câteva cărți scrise în mod special. Este o lectură în spatele căreia se află profesioniști care și-au transformat cunoștințele și experiența în cărți. De asemenea, acestea sunt o alegere excelentă pentru experți, deoarece afacerea suferă în mod constant modificări, iar cărțile vor fi utile și pentru rezolvarea multor situații pe care le veți întâlni.

Top 10 cărți de marketing digital

Un specialist pentru marketing digital experimentat trebuie să fie familiarizat cu elementele de bază din affiliate marketing, marketing SEM, copywriting și optimizare SEO. Vă recomandăm să citiți aceste 10 cărți despre internet marketing pentru a fi cu un pas în fața concurenței și a pieței.

Cartea Social Media Marketing autor Jan Zimmerman & Deborah Ng Social Media Marketing (Jan Zimmerman & Deborah Ng)

Modificările aduse rețelelor sociale se întâmplă foarte repede și este necesar să le urmăriți cât puteți sau să țineți pasul cu timpul. Cartea Social Media Marketing All-In-One for Dummies va fi un ghid minunat atunci când vine vorba de acest tip de marketing. Oricât de repede se schimbă lucrurile, există câteva care sunt utile în orice perioadă și care nu vor fi atât de învechite. Pentru toți cei care încă mai învață marketingul digital, această carte este un ghid bun pentru o afacere online de succes.

Veți cunoaște rețelele sociale populare precum LinkedIn, Twitter, Facebook și altele. Unele părți ale cărții se concentrează pe analiza rezultatelor promovării și, de asemenea, pe interpretarea analiticii pentru o performanță mai eficientă. Citiți cartea și evitați greșelile obișnuite care se întâmplă în marketingul digital, care includ recomandări, precum și lucruri la care trebuie acordată atenție.

Cartea The Little Book on Digital Marketing, autor Joseph StevensonThe Little Book on Digital Marketing (Joseph Stevenson)

Joseph Stevenson, un expert de top SEO, a scris cartea Little Book on Digital Marketing, urmărind să evidențieze tehnici excelente pentru optimizarea site-ului dvs. pe motoarele de căutare. Explică foarte detaliat termenii care sunt de cea mai mare importanță în domeniul Search Engine Optimization, care este  foarte important pentru cineva care este începător în acest domeniu.

Atenția este orientată pe găsirea cuvintelor-cheie care vă vor ajuta să vă găsiți chiar în partea de sus a căutărilor dvs. Combinând mai multe domenii ale marketingului digital, inclusiv SEO, puteți conta pe rezultate pe termen lung foarte bune atunci când vine vorba de afaceri online.

Digital Marketing 2020: Grow Your Business With Digital Marketing autor Danny StarDigital Marketing 2020: Grow Your Business With Digital Marketing (Danny Star)  

Pe măsură ce timpurile se schimbă, la fel și internetul se dezvoltă, deci sunt necesare metode noi pentru a crea strategii în marketingul online. Practica este cheia succesului în această profesie și astfel fiecare cuvânt scris din cărți are ani de experiență. Danny Star, un expert de top în marketing digital, a transpus cunoștințele acumulate într-o carte de peste o sută de pagini. De-a lungul bogatei sale cariere, fiecare metodă a fost testată și pusă în practică pentru a-și demonstra fiabilitatea.

Cartea explică importanța domeniilor conexe de marketing, cum ar fi: Search Engine Optimization, promovarea online, site-urile, dar și rețelele sociale. Fiecare secțiune a cărții are o imagine de ansamblu asupra conceptelor de bază care vor fi foarte utile pentru începători. Strategiile pe care le interpretează în carte explică ce poți obține cu ea și cât de util este, precum și dezavantajele la care trebuie să fii atent. Cu numeroasele exemple practice prezentate în această carte, va fi mai ușor să depășiți multe obstacole în afaceri.

Digital Marketing autora Dave Chaffey & Fiona Ellis ChadwickDigital Marketing: Strategy, Implementation and Practice (Dave Chaffey & Fiona Ellis-Chadwick)

Dacă mass-media și tehnologia online sunt ceea ce vă interesează, atunci este timpul să citiți Digital Marketing: Strategy, Implementation and Practice. Veți vedea că scriitorii îmbină teoria cu practica și veți sublinia cât de eficiente sunt astfel de strategii de afaceri pentru succes.

Pe măsură ce citiți cartea, îi veți cunoaște pe managerii marilor companii prin interviurile lor, dar parcurgeți și studii de caz care cu siguranță vor fi relevante pentru înțelegerea unor subiecte specifice. Scopul este de a înțelege în cel mai simplu mod cât de eficiente sunt metodele descrise în această carte pentru un progres continuu.

Cartea Digital Analytics for Marketing, autor Marshall Sponder & Gohar F. KhanDigital Analytics for Marketing (Marshall Sponder & Gohar F. Khan)

Urmărirea statisticilor pentru campaniile dvs. de marketing digital este crucială pentru atingerea obiectivului final. Cartea este plină de sfaturi din partea marketerilor experimentați pentru a vă ajuta să înțelegeți această parte a afacerii. Acesta este motivul pentru care cartea este o literatură indispensabilă pentru promovarea afacerilor. Pe baza sfaturilor experților, veți învăța cum să interpretați rezultatele exprimate în numere în mod corect și apoi să folosiți metodele existente pentru a le corecta.

Informațiile pe care le utilizați atunci când analizați strategiile pot fi foarte neclare. Prin urmare, cel mai bun ghid pentru interpretarea acestora va fi această carte, cu ajutorul căreia veți studia eficient rezultatele metodelor implementate prin diferite programe.

Cartea Getting Digital Marketing Right, autor David J. BradleyGetting Digital Marketing Right (David J. Bradley) 

 Pe măsură ce afacerea modernă pe internet evoluează, este necesar să creăm strategii și mai eficiente de marketing digital. Este util pentru oricine începe o afacere, dar pentru antreprenorii cu un număr mic de angajați, această carte va fi cea mai utilă.

Dacă compania dvs. nu are multe resurse pentru a prospera, David Bradley oferă câteva sfaturi pentru succes. Cartea Getting Digital Marketing Right vă arată cum să vă puneți în aplicare planurile de marketing prin exemple ilustrative, astfel încât finanțele dvs. să fie un motiv de recunoștință.

Cartea Digital Marketing for Dummies, autor Ryan Deiss & Russ HenneberryDigital Marketing for Dummies (Ryan Deiss & Russ Henneberry)

Dacă încă învățați despre marketingul digital, vi se recomandă să citiți cartea Digital Marketing for Dummies. Titlurile excelente ale unor părți ale cărții vă introduc încet în concepțiile de bază pe care trebuie să le cunoașteți. Este o lectură scrisă într-un mod foarte interesant și susținută de exemple bune din viața reală.

Cartea acoperă mai multe subiecte, dar accentul este pus pe crearea strategiilor excelente pentru promovare, Search Engine Marketing, analiza datelor, a blogurilor și multe alte subiecte interesante. Dacă începeți un blog și nu sunteți un expert în domeniu, un manual cu idei creative și exemple din practică va fi cu siguranță foarte util. Pe lângă educația formală, această carte va fi o bună completare pentru cunoștințele dvs. de marketing pe internet.

 A Practical Guide to Plan Your Blog, autor Jo and Dale ReardonBlogging: A Practical Guide to Plan Your Blog (Jo and Dale Reardon

Deși multe cărți explică mai multe tipuri de marketing online, cartea Blogging: A Practical Guide to Plan Your Blog: Start Your Profitable Home-Based Business with a Successful Blog se concentrează pe doar un singur domeniu - blogul. În mai puțin de 50 de pagini se prezintă cele mai importante lucruri pentru fiecare începător.

Veți citi sfaturi utile despre cum să abordați scrierea textului pentru un blog, astfel încât acesta să poată ajunge cu ușurință la publicul țintă. Dacă v-ați întreba cum să deveniți un blogger celebru, citiți această carte și obțineți răspunsul la această întrebare. De asemenea, este explicat cât de importantă este crearea unui conținut de calitate pentru site-ul dvs. digital, respectând regulile SEO de bază.

Cartea Social Media Marketing Workbook 2019, autor Adam SchaffnerSocial Media Marketing Workbook 2019 (Adam Schaffner)

Cartea lui Adam Schaffner oferă sfaturi pentru o afacere de succes pe platformele online. Vei învăța cum să construiți o imagine pozitivă a companiei, cum să păstrați clientul, cum să atrageți mulți utilizatori pe site-ul dvs., dar și cum să obțineți mai mult profit. Sunt prezentate în detaliu numeroase metode pentru a face afaceri pe LinkedIn, Facebook, YouTube, precum și alte platforme online.

Indiferent de cât timp ați fost în această afacere, cartea va fi de ajutor în multe situații complicate care pot perturba obiectivul final. Citiți cartea care va fi un însoțitor minunat pentru crearea celor mai bune strategii de afaceri digitale. 

Ian Brodie a scris cartea Email PersuasionEmail Persuasion (Ian Brodie)

Una dintre primele forme de marketing digital este e-mail-ul. Deoarece apar forme noi de marketing pe internet de-a lungul timpului, mulți au prezis dispariția e-mail-ului. Cu toate acestea, se dovedește a fi una dintre cele mai bune strategii atunci când vine vorba de internet marketing. În cartea Email Persuasion veți găsi modalități de interacțiune cu potențialii clienți și cum pot avea încredere în dvs. pentru a vă atinge obiectivele.

Veți citi metode eficiente care vă spun cum să obțineți un abonat pentru a citi e-mail-ul pe care l-ați trimis la adresa sa. Sunt menționate exemple concrete care au fost puse în practică pentru a vă ajuta să înțelegeți esența materiei. Există, de asemenea, modalități de a atrage cât mai mulți utilizatori pentru a urma instrucțiunile din e-mail și a-i determina să facă clic pe site-ul dvs. și, în cele din urmă, să-i determine să cumpere.

Unde să studiați internet marketing-ul?

Dacă citiți doar una sau mai multe cărți de specialitate din domeniu nu beți ajunge un expert. Pentru a avea un fond bun de marketing digital și a deveni un expert, trebuie să parcurgeți programe de formare care durează cel puțin un an, cu cunoștințe complete de promovare online. Desigur, orice carte pe care o citiți cu o astfel de educație va fi un plus și un alt pas care va face mai ușor să ajungeți la destinație.

Abilităţile de afaceri care vă garantează profituri mari

Am pregătit pentru dvs. un document cu sfaturi şi cu descrierea abilităţilor de afaceri care vă garantează profituri mari, indiferent de ocupaţia dvs. Pentru a prelua raportul, daţi clic aici.

Verificați dacă mai sunt locuri disponibile! Sesiunea de înscrieri 2024/25 este deschisă.

Pentru a afla mai multe despre înscriere, daţi clic aici.

Înscrie-te