6 principii de construire a unei imagini corporative pe internet

1. Principiul consistenței

Aspectul site-ului web trebuie să fie consistent cu aspectul cărții de vizită și al documentației de afaceri complete a companiei (culorile casei, logo-ul și sloganul). Acest principiu adesea se prevede.

2. Principiul funcționalității

Verificare dacă site-ul este 100% funcțional. Funcționează toate linkurile? Se deschid toate paginile în mod corect?

3. Principiul vitezei

Respectarea timpului potențialilor clienți și colaboratori. Evitarea animației „flash" lente și efectelor vizuale complet inutile.

4. Principiul navigației simple

Facilitează vizitatorilor site-ul ușor de folosit. Deseori se menționează că este de dorit ca „orice informație de pe site să poată fi depistată în maxim 3 clicuri și 8 secunde". În acest scop, fiecare pagină de pe site trebuie să dispună de un meniu de navigare. Neapărat trebuie să existe un buton Contact pe fiecare pagină. În cazul unor site-uri mai mari, este de dorit ca site-ul să conțină și un buton de căutare.

5. Principiul de informare

Oferă informații suficient de utile potențialilor clienți. Deseori se spune că pe internet „informația este rege". Educarea cumpărătorilor, a le oferi ajutor pentru a lua decizia corectă și să găsească răspunsuri la întrebările lor.

6. Principiul interactivității

Permiterea potențialului cumpărător / colaborator să intre în contact într-un mod ușor și simplu cu compania sau cu alți utilizatori. Unele dintre ideile pentru atingerea interactivității sunt formular de contact, formular de cerere de ofertă, formular de opinie / feedback, buton „informați prietenul", sondaj al vizitatorilor site-ului etc.

Vezi toate textele din Baza de cunoştinţe » Vezi textele în această categorie »
Poate v-ar interesa aceste articole
Cultura serviciului clienţi – customer service Patru moduri în care să-ți eliberezi creativitatea
Fazele privind rezolvarea problemelor aplicate de către manageri Cum să utilizați modelul CPA pentru extinderea rețelei de parteneri?
Dacă sunteţi interesat de ocupaţiile din acest domeniu, vedeţi programul: Marketing and Marketing Management.

Verificați dacă mai sunt locuri disponibile! Sesiunea de înscrieri 2019/20 este în curs

Pentru a afla mai multe despre înscriere, daţi clic aici.