Pripremite se za novo poslovno doba. Prijavite se!

Cursuri de management al resurselor umane în Timișoara

Cursurile noastre de management al resurselor umane sunt o alegere excelentă pentru toate persoanele ambițioase din Timișoara care aspiră să obțină o educație care să ofere cunoștințele și abilitățile atotcuprinzătoare esențiale pentru construirea unei cariere în domeniul HR.

Prin finalizarea educației la BusinessAcademy, aveți oportunitatea de a obține certificate recunoscute la nivel internațional care vă vor permite să vă atingeți obiectivele în carieră.

Profitați de oportunitatea ca, la finalizarea cu succes a programelor noastre de un an de zile, inclusiv a cursurilor noastre de resurse umane pe care le puteți urma în Timișoara, de a obține certificate prestigioase de la Departamentul de Examene al Universității Cambridge și de la Rețeaua Internațională de Calificări (IQN). Aceste certificate recunoscute sunt un plus valoros la profilul vostru profesional, oferindu-vă o gamă largă de oportunități de a avansa în carieră și de a obține rezultate remarcabile.

Ca partener al Departamentului de Examene Internaționale Cambridge, BusinessAcademy se mândrește cu faptul că oferă o formare care respectă cu strictețe cele mai înalte standarde de învățare, aplicate la universități prestigioase din întreaga lume. Cursurile noastre de management se remarcă prin abordarea personalizată, unde sunt adaptate cu grijă nevoilor individuale ale fiecărui participant. Vă permitem să vă alegeți propriul ritm de învățare, cu feedback valoros din partea coordonatorilor noștri experți.

Cursuri de HR tradiționale sau online?

BusinessAcademy vă permite să dobândiți rapid cunoștințe atotcuprinzătoare, fără a fi nevoie să fiți prezenți fizic la cursuri. Prin intermediul platformei noastre avansate Distance Learning, puteți participa la cursurile de resurse umane și puteți obține titluri profesionale și certificate recunoscute internațional prin educație online. Flexibilitatea este cheia, deoarece vă permitem să accesați cursurile atunci când vă convine cel mai mult, fie că vă aflați în confortul propriei case, fie în atmosfera liniștită a unei cafenele în apropiere de Piața Sfânta Maria sau după ce vă bucurați de cumpărături la Iulius Center.

Tot ce aveți nevoie este un laptop și o conexiune la internet! Platforma noastră Distance Learning garantează aceeași calitate a cunoștințelor și a diplomei ca în sala de clasă - profesionalismul și calificările noastre sunt recunoscute la nivel mondial.

BusinessAcademy vă oferă o mare varietate de resurse educaționale de-a lungul școlarizării voastre. Prin platforma noastră avansată e-Learning, aveți acces nelimitat la materiale audio și video, cursuri interactive și resurse educaționale disponibile 24 de ore pe zi. Echipa noastră de coordonatori experți este aici pentru a vă oferi sprijin și pentru a răspunde la orice întrebări pe care le puteți avea pe parcursul studiilor. Dacă vă confruntați cu provocări, vă puteți baza pe noi pentru a vă depăși îndoielile și pentru a obține succesul.

BusinessAcademy oferă o abordare tradițională a educației la clasă pentru participanții care preferă acest mod de învățare. Cursurile noastre sunt susținute în săli de clasă și săli de curs moderne, echipate cu tehnologie și infrastructură avansată. Scopul nostru este să vă oferim o experiență de învățare superioară, creând un mediu care să vă susțină dezvoltarea carierei și să vă oferim oportunitatea de a stabili contacte utile în industrie.

Cursurile de management al resurselor umane sunt grupate într-un program de un an de zile

Este o părere din ce în ce mai comună faptul că organizațiile care au angajați bine structurați, inovatori și motivați au șanse mai mari să obțină profituri mai mari. Acest lucru este valabil mai ales pentru companiile care se străduiesc să iasă în evidență față de concurență încercând să ofere produse și servicii de o calitate mult mai bună.

Human Resource Management

În cursurile din cadrul programului de management al resurselor umane, veți avea ocazia să cercetați strategii eficiente de atragere și selectare a talentelor, motivarea și recompensarea adecvată a angajaților, oferirea de programe de formare și dezvoltare, creșterea productivității și construirea unei cariere de succes.

Dobândind cunoștințe profesionale în domeniul resurselor umane, veți învăța cum să colaborați cu succes cu managerii și directorii operaționali în scopul obținerii unui management optim al forței de muncă și un control al costurilor.

În acest program, vi se va oferi oportunitatea de a explora modalități de aplicare a cunoștințelor științifice în crearea unui mediu de lucru care să încurajeze angajații să atingă un nivel ridicat de implicare.

Vezi mai multe despre Resource Management.

Aici puteți vizualiza planul complet de predare al acestui program.

Cum să vă înscrieți într-un program de un an de zile de management al resurselor umane (HR) în Timișoara?

Pentru a aplica pentru un program de formare de un an de zile în HR, puteți completa cererea de la acest link sau ne puteți contacta la următoarele numere: +40 (356) 408 877 sau +40 (77) 1430 723. Angajații noștri sunt disponibili de luni până vineri, de la 8:00 la 20:00, pentru a vă oferi asistență pe parcursul întregului proces de înscriere.

Puteți vizita sediul nostru din Timișoara la adresa Bulevardul Eroilor de la Tisa, 20/A.

După ce transmiteți cererea, echipa noastră de consilieri vă va contacta pentru înregistrarea ulterioară. În timpul acestei conversații, veți avea ocazia să vă prezentați informațiile personale și să vă exprimați dorințele, interesele și obiectivele cu privire la formarea ulterioară. Acest lucru ne permite să vă oferim suportul adecvat și să vă ghidăm în direcția corectă.

  

Denumirea programului
Locuri disponibile
tradiţional online
Executive Business Program Verificaţi dacă mai sunt locuri libere Înscrierea este în curs
Human Resource Management Verificaţi dacă mai sunt locuri libere Înscrierea este în curs
Management Verificaţi dacă mai sunt locuri libere Înscrierea este în curs
Marketing and Marketing Management Verificaţi dacă mai sunt locuri libere Înscrierea este în curs
Sales and Sales Management Verificaţi dacă mai sunt locuri libere Înscrierea este în curs
Financial Management Verificaţi dacă mai sunt locuri libere Înscrierea este în curs
Project Management Verificaţi dacă mai sunt locuri libere Înscrierea este în curs
Business Administration Verificaţi dacă mai sunt locuri libere Înscrierea este în curs
Entrepreneurship Verificaţi dacă mai sunt locuri libere Înscrierea este în curs
Public Relations Verificaţi dacă mai sunt locuri libere Înscrierea este în curs
International Business Verificaţi dacă mai sunt locuri libere Înscrierea este în curs
Investment Management and Stock Exchange Verificaţi dacă mai sunt locuri libere Înscrierea este în curs

Perioada de înscrieri de iarnă este deschisă, iar prețurile de înscriere vor crește în curând!

Datorită numărului limitat de locuri disponibile, vă recomandăm să profitați de oportunitatea actuală și să vă înscrieți cât mai curând posibil pentru a vă asigura locul. Cu taxe de școlarizare care momentan sunt mai accesibile, reacția rapidă vă poate aduce priorități. Credem că participanții implicați și hotărâți merită să fie recompensați. Nu ezitați, aplicați astăzi și asigurați-vă locul în programul nostru!

  Pentru înscrieri până la
29.2.2024.**
Departamentul de studii Preţ* 12
rate
20
rate
Preţ Întreg
Executive Business Program 1699 158 100 2500
Management 1444 133 85 1950
Human Resource Management 1444 133 85 2150
Entrepreneurship 1444 133 85 2200
Marketing and Marketing Management 1444 133 85 2000
Sales and Sales Management 1444 133 85 1950
Business Administration 1019 92 60 1450
Financial Management 1444 133 85 2150
Project Management 1444 133 85 2000
Public Relations 1444 133 85 2150
Investment Management and Stock Exchange 1444 133 85 2200
International Business 1699 158 100 2400

*Taxa de școlarizare afișată este pentru plată integrală. În acest caz, prețul de bază este redus suplimentar. Toate prețurile sunt menționate în euro. 
**Prețurile promoționale din tabel sunt valabile pentru cursanții online, iar taxa de școlarizare totală pentru cursanții tradiționali este cu 50 euro mai mare. Oferim reduceri speciale pentru doi sau mai mulți cursanți din aceeași familie, precum și pentru doi sau mai mulți cursanți din aceeași companie și pentru membrii lor de familie. Dacă vă înscrieți în această perioadă, obțineți și un pachet suplimentar de 6 luni de pregătire pentru design web în valoare de 475 euro, gratuit. Pentru mai multe informații, ne puteți contacta la numărul de telefon +40 (314) 326 163.

Pentru șomeri: plătiți doar după ce vă angajați

Dacă momentan sunteți șomer, vă asigurăm finanțarea a 20% din prețul de școlarizare. Vezi aici condițiile.

Valoarea școlarizării și a certificatului Cambridge dobândit la sfârșitul școlarizării o putem dovedi foarte ușor - preluăm o parte din taxa de școlarizare până când vă angajați.

Suntem atât de siguri de abilitățile, cunoștințele și încrederea pe care le veți dobândi într-un an de zile încât vă oferim posibilitatea să plătiți 80% din taxa de școlarizare în mai multe rate. Restul de 20% urmează să-l plătiți după angajare. Și nici atunci nu veți plăti integral, ci în rate lunare. Astfel, vrem să vă recompensăm tot efortul și timpul dedicat școlarizării.

3 condiții pe care trebuie să le îndepliniți ca să beneficiați de aceste circumstanțe speciale privind modalitatea de plată:

  • să nu fiţi angajaţi,
  • să fi absolvit studii medii sau facultatea,
  • să semnaţi Contractul pentru plata unei părţi din taxa de şcolarizare după angajare (contractul îl veţi primi de la noi).

Ce obţineţi în pachetul de şcolarizare

Prețul școlarizării la BusinessAcademy include și:
  • toate orele stabilite în programul de un an de zile;
  • prezența la cursuri la sediul BusinessAcademy sau de acasă prin live stream;
  • disponibilitatea permanentă a profesorului pentru consultații conform orarului consultațiilor;
  • informațiile despre școlarizare prin intermediul serviciului utilizatori pentru cursanți;
  • BusinessAcademy eduWall;
  • susținerea examenului conform programului calificărilor internaționale în funcție de departamentul ales;
  • utilizarea gratuită a materialelor suplimentare pentru pregătirea în vederea susținerii examenelor internaționale prin serviciul online;
  • acces nelimitat la biblioteca BusinessAcademy;
  • prezența la seminare extra-curriculare în cadrul organizației LINK group;
  • certificat BusinessAcademy care atestă frecventarea cursurilor sau absolvirea școlarizării;
  • Emiterea certificatelor LINK pentru limba engleză și germanăîn condiții preferențiale;
  • utilizarea internetului, scannerului, imprimantei și calculatoarelor la sediul BusinessAcademy;
  • întocmirea CV-ului și orientarea profesională oficială ca ajutor la angajare sau la obținerea unui job mai bun după finalizarea școlarizării;
  • ajutor și suport din partea Consilierului pentru studiu pe toată perioada școlarizării.


Înregistrarea pentru generaţia 2024/25 se face aici.

BusinessAcademy: Înscrieţi-vă la timp   Daţi clic pe acest link pentru a vă înscrie la BusinessAcademy »»»