Pripremite se za novo poslovno doba. Prijavite se!

Cursuri de management al resurselor umane în Iași

Cursurile de management al resurselor umane de la BusinessAcademy sunt ideale pentru toți participanții ambițioși din Iași care doresc să obțină o educație care să le ofere cunoștințe atotcuprinzătoare și abilități cheie pentru succesul în carieră în domeniul HR.

Prin finalizarea studiilor la BusinessAcademy, vi se oferă posibilitatea de a obține certificate recunoscute internațional care vă vor permite să vă realizați ambițiile profesionale.

Profitați de oportunitatea unică de a obține certificate prestigioase de la Departamentul de Examene al Universității din Cambridge și de la Rețeaua Internațională de Calificări (IQN) după finalizarea cu succes a programelor noastre de un an de zile, inclusiv a cursurilor noastre de resurse umane pe care le puteți urma în Iași. Aceste certificate recunoscute sunt un plus valoros la profilul vostru profesional, deschizând o gamă largă de oportunități de avansare în carieră.

În calitate de partener al Departamentului de Examene Internaționale Cambridge, BusinessAcademy se mândrește cu furnizarea de formare care urmează în mod constant cele mai înalte standarde de învățare recunoscute de universități renumite din întreaga lume. Cursurile noastre de management sunt cunoscute pentru abordarea lor personalizată, pe care o adaptăm cu atenție nevoilor individuale ale fiecărui participant. Vă oferim flexibilitatea de a vă alege propriul ritm de învățare, cu feedback valoros din partea echipei noastre de coordonatori cu experiență.

Cursuri de HR în sala de clasă sau în cafenea?

La BusinessAcademy, vă permitem să dobândiți rapid cunoștințe atotcuprinzătoare, fără a fi nevoie să participați fizic la cursuri. Prin intermediul platformei noastre avansate de Distance Learning, aveți ocazia să urmați cursuri de HR și să obțineți titluri profesionale și certificate recunoscute internațional prin educație online. Flexibilitatea este cheia, întrucât vă permitem să accesați cursul atunci când vă corespunde cel mai mult, indiferent că sunteți acasă, în împrejurimile relaxante ale unei cafenele de lângă Bulevardul Ștefan cel Mare sau după o plimbare în Parcul Civic. Tot ce aveți nevoie este un laptop și o conexiune la internet! Platforma noastră Distance Learning garantează aceeași calitate a cunoștințelor și a diplomei ca în sala de clasă - profesionalismul nostru și titlurile recunoscute sunt apreciate la nivel mondial.

Vă oferim o selecție bogată de resurse educaționale pe parcursul școlarizării voastre. Platforma noastră de e-Learning vă oferă acces nelimitat la materiale audio și video, cursuri interactive și alte resurse educaționale care vă sunt disponibile 24 de ore pe zi. Echipa noastră de coordonatori experți este aici pentru a vă oferi sprijin și pentru a răspunde la orice întrebări pe care le puteți avea în timpul procesului de învățare.

Oferim, de asemenea, o abordare tradițională a educației în clasă pentru elevii care preferă acest mod de învățare. Cursurile noastre se desfășoară în săli de clasă și săli de curs moderne, dotate cu tehnologie și infrastructură avansate. Angajamentul nostru este de a vă oferi o experiență de învățare superioară, creând un mediu stimulativ care vă sprijină dezvoltarea profesională și vă permite să stabiliți contacte utile în industrie.

Cursurile de management al resurselor umane sunt grupate într-un program de un an de zile

Tot mai mulți oameni recunosc că organizațiile cu angajați bine organizați, inovatori și motivați au șanse mai mari de a obține o profitabilitate mai mare. Acest lucru se referă mai ales la companiile care ies în evidență față de concurență prin furnizarea de produse și servicii de înaltă calitate.

Human Resource Management

Prin programele noastre de management al resurselor umane, veți avea ocazia să explorați strategii eficiente pentru atragerea și selectarea persoanelor talentate, motivarea și recompensarea adecvată a angajaților, furnizarea de programe de formare și dezvoltare, creșterea productivității și construirea unei cariere de succes. Prin dobândirea de cunoștințe profesionale în domeniul de resurse umane, veți învăța cum să colaborați cu succes cu managerii și directorii operaționali pentru a obține un management optim al forței de muncă și un control al costurilor.

În acest program, veți avea ocazia să explorați aplicarea cunoștințelor științifice în crearea unui mediu de lucru care va încuraja un nivel ridicat de implicare al angajaților.

Vezi programul Human Resource Management.

Aici puteți vizualiza planul complet de predare al acestui program.

Cum să vă înscrieți într-un program de un an de zile de management al resurselor umane (HR) în Iași?

Pentru înscrierea la un program de formare de un an de zile în domeniul resurselor umane, puteți completa cererea care se află la acest link sau ne puteți contacta la următoarele numere de telefon: +40 (314) 326 163, +40 (74) 9161 610 sau +40 (74) 5040 199. Echipa noastră este disponibilă de luni până vineri, de la ora 08:00 la 20:00, pentru a vă oferi suport pe tot parcursul procesului de înscriere.

Echipa noastră de consilieri vă va contacta după ce veți transmite cererea pentru înregistrarea ulterioară. În timpul acelei conversații, veți avea ocazia să împărtășiți informații personale și să vă exprimați dorințele, interesele și obiectivele legate de dezvoltarea profesională ulterioară. Această interacțiune ne permite să vă oferim sprijinul adecvat și să vă ghidăm pe calea corectă pentru atingerea obiectivelor voastre.

Denumirea programului
Locuri disponibile
tradiţional online
Executive Business Program Verificaţi dacă mai sunt locuri libere Înscrierea este în curs
Human Resource Management Verificaţi dacă mai sunt locuri libere Înscrierea este în curs
Management Verificaţi dacă mai sunt locuri libere Înscrierea este în curs
Marketing and Marketing Management Verificaţi dacă mai sunt locuri libere Înscrierea este în curs
Sales and Sales Management Verificaţi dacă mai sunt locuri libere Înscrierea este în curs
Financial Management Verificaţi dacă mai sunt locuri libere Înscrierea este în curs
Project Management Verificaţi dacă mai sunt locuri libere Înscrierea este în curs
Business Administration Verificaţi dacă mai sunt locuri libere Înscrierea este în curs
Entrepreneurship Verificaţi dacă mai sunt locuri libere Înscrierea este în curs
Public Relations Verificaţi dacă mai sunt locuri libere Înscrierea este în curs
International Business Verificaţi dacă mai sunt locuri libere Înscrierea este în curs
Investment Management and Stock Exchange Verificaţi dacă mai sunt locuri libere Înscrierea este în curs

Perioada de înscrieri de iarnă este deschisă, iar prețurile de înscriere vor crește în curând!

Întrucât numărul de locuri este limitat, vă recomandăm să profitați de această oportunitate extraordinară și să vă înscrieți cât mai curând posibil pentru a vă rezerva locul. Momentan sunt disponibile taxe de școlarizare mai accesibile, iar acționarea rapidă vă poate oferi avantaje. Credem că participanții dedicați și hotărâți merită să fie recompensați. Nu ezitați, înscrieți-vă astăzi și asigurați-vă locul în programul nostru!

  Pentru înscrieri până la
29.2.2024.**
Departamentul de studii Preţ* 12
rate
20
rate
Preţ Întreg
Executive Business Program 1699 158 100 2500
Management 1444 133 85 1950
Human Resource Management 1444 133 85 2150
Entrepreneurship 1444 133 85 2200
Marketing and Marketing Management 1444 133 85 2000
Sales and Sales Management 1444 133 85 1950
Business Administration 1019 92 60 1450
Financial Management 1444 133 85 2150
Project Management 1444 133 85 2000
Public Relations 1444 133 85 2150
Investment Management and Stock Exchange 1444 133 85 2200
International Business 1699 158 100 2400

*Taxa de școlarizare afișată este pentru plată integrală. În acest caz, prețul de bază este redus suplimentar. Toate prețurile sunt menționate în euro. 
**Prețurile promoționale din tabel sunt valabile pentru cursanții online, iar taxa de școlarizare totală pentru cursanții tradiționali este cu 50 euro mai mare. Oferim reduceri speciale pentru doi sau mai mulți cursanți din aceeași familie, precum și pentru doi sau mai mulți cursanți din aceeași companie și pentru membrii lor de familie. Dacă vă înscrieți în această perioadă, obțineți și un pachet suplimentar de 6 luni de pregătire pentru design web în valoare de 475 euro, gratuit. Pentru mai multe informații, ne puteți contacta la numărul de telefon +40 (314) 326 163.

Pentru șomeri: plătiți doar după ce vă angajați

Dacă momentan sunteți șomer, vă asigurăm finanțarea a 20% din prețul de școlarizare. Vezi aici condițiile.

Valoarea școlarizării și a certificatului Cambridge dobândit la sfârșitul școlarizării o putem dovedi foarte ușor - preluăm o parte din taxa de școlarizare până când vă angajați.

Suntem atât de siguri de abilitățile, cunoștințele și încrederea pe care le veți dobândi într-un an de zile încât vă oferim posibilitatea să plătiți 80% din taxa de școlarizare în mai multe rate. Restul de 20% urmează să-l plătiți după angajare. Și nici atunci nu veți plăti integral, ci în rate lunare. Astfel, vrem să vă recompensăm tot efortul și timpul dedicat școlarizării.

3 condiții pe care trebuie să le îndepliniți ca să beneficiați de aceste circumstanțe speciale privind modalitatea de plată:

  • să nu fiţi angajaţi,
  • să fi absolvit studii medii sau facultatea,
  • să semnaţi Contractul pentru plata unei părţi din taxa de şcolarizare după angajare (contractul îl veţi primi de la noi).

Ce obţineţi în pachetul de şcolarizare

Prețul școlarizării la BusinessAcademy include și:
  • toate orele stabilite în programul de un an de zile;
  • prezența la cursuri la sediul BusinessAcademy sau de acasă prin live stream;
  • disponibilitatea permanentă a profesorului pentru consultații conform orarului consultațiilor;
  • informațiile despre școlarizare prin intermediul serviciului utilizatori pentru cursanți;
  • BusinessAcademy eduWall;
  • susținerea examenului conform programului calificărilor internaționale în funcție de departamentul ales;
  • utilizarea gratuită a materialelor suplimentare pentru pregătirea în vederea susținerii examenelor internaționale prin serviciul online;
  • acces nelimitat la biblioteca BusinessAcademy;
  • prezența la seminare extra-curriculare în cadrul organizației LINK group;
  • certificat BusinessAcademy care atestă frecventarea cursurilor sau absolvirea școlarizării;
  • Emiterea certificatelor LINK pentru limba engleză și germanăîn condiții preferențiale;
  • utilizarea internetului, scannerului, imprimantei și calculatoarelor la sediul BusinessAcademy;
  • întocmirea CV-ului și orientarea profesională oficială ca ajutor la angajare sau la obținerea unui job mai bun după finalizarea școlarizării;
  • ajutor și suport din partea Consilierului pentru studiu pe toată perioada școlarizării.


Înregistrarea pentru generaţia 2024/25 se face aici.

BusinessAcademy: Înscrieţi-vă la timp   Daţi clic pe acest link pentru a vă înscrie la BusinessAcademy »»»