Pripremite se za novo poslovno doba. Prijavite se!

Cursuri de HR managementul în Cluj

BusinessAcademy oferă cursuri de management al resurselor umane care reprezintă o alegere excelentă pentru participanții ambițioși din Cluj care aspiră la o educație de înaltă calitate și la o carieră în domeniul HR.

La BusinessAcademy, după finalizarea educației, ușa se deschide către certificate de prestigiu internaționale care vă vor permite să vă atingeți obiectivele profesionale.

Profitați de oportunitatea extraordinară de a obține certificate prestigioase de la instituții recunoscute, precum Departamentul de Examene al Universității Cambridge și Rețeaua Internațională de Calificări (IQN), după finalizarea cu succes a programelor noastre de resurse umane de un an de zile, pe care le puteți urma din Cluj. Aceste certificate recunoscute vă vor oferi acreditări valoroase și vă vor deschide porți către o varietate de oportunități de avansare în carieră.

BusinessAcademy, în calitate de partener al Departamentului de Examene Internaționale Cambridge, se angajează să ofere în mod constant cursuri de formare care se potrivesc cu cele mai înalte standarde de învățare recunoscute de universitățile prestigioase din întreaga lume. Cursurile noastre de management se remarcă prin abordarea personalizată, pe care o adaptăm cu atenție nevoilor individuale ale fiecărui participant. Vă oferim flexibilitatea de a vă alege propriul ritm de învățare, în timp ce echipa noastră de coordonatori cu experiență vă oferă feedback valoros.

Cursuri de HR în clasă sau din locul preferat?

La BusinessAcademy, vă permitem să dobândiți rapid cunoștințe cuprinzătoare, fără a fi nevoie să participați la cursurile tradiționale. Prin intermediul platformei noastre avansate Distance Learning, puteți participa la cursurile de HR și puteți obține titluri profesionale și certificate recunoscute internațional prin educația online. Acest tip de flexibilitate vă permite să accesați cursurile în funcție de programul vostru, fie că sunteți acasă, într-o cafenea din apropierea Parcului Central sau după o plimbare prin Piața Unirii. Tot ce aveți nevoie este un laptop și o conexiune la internet! Platforma noastră Distance Learning garantează aceeași calitate a cunoștințelor și a diplomelor ca în clasă.

Vă oferim o gamă largă de resurse educaționale pe tot parcursul educației voastre. Prin intermediul platformei noastre de e-Learning, aveți acces nelimitat la materiale audio și video, cursuri interactive și alte resurse educaționale disponibile 24 de ore pe zi. Echipa noastră de coordonatori experți este dedicată în a vă oferi suport și a vă răspunde la orice întrebări pe care le puteți avea în timpul procesului de învățare.

De asemenea, este disponibilă și abordarea tradițională a învățării în sălile de clasă pentru acei participanți care preferă acest tip de învățare. Sălile noastre de clasă sunt dotate modern cu tehnologie și infrastructură avansată pentru a vă oferi o experiență de învățare excepțională. Angajamentul nostru este de a vă oferi un mediu de învățare superior, care vă sprijină dezvoltarea profesională și vă permite să stabiliți contacte importante în industrie.

Cursurile de management al resurselor umane sunt grupate într-un program de un an de zile

Un număr tot mai mare de oameni realizează că organizațiile cu angajați bine structurați, inovatori și motivați au șanse mai mari de a obține o profitabilitate mai mare. Această realizare este de o importanță deosebită pentru companiile care se disting de concurență prin furnizarea de produse și servicii de înaltă calitate.

Human Resource Management

Prin programele noastre de management al resurselor umane, veți avea ocazia să explorați strategii eficiente pentru atragerea și selectarea indivizilor talentați, motivarea și recompensarea corectă a angajaților, implementarea programelor de formare și dezvoltare, creșterea productivității și construirea unei cariere de succes. Prin dobândirea de cunoștințe experte în resurse umane, veți învăța cum să colaborați cu succes cu managerii și directorii operaționali pentru a obține un management optim al forței de muncă și un control al costurilor.

Prin acest program, veți avea ocazia să explorați cum să aplicați cunoștințele științifice în crearea unui mediu de lucru care va încuraja un nivel ridicat de implicare al angajaților.

Vezi programul nostru Human Resource Management.

Aici puteți vizualiza planul complet de predare al acestui program.

Cum să vă înscrieți într-un program de un an de management al resurselor umane (HR) în Cluj?

Pentru înscrierea la programul nostru de educație în domeniul resurselor umane, puteți completa formularul de înscriere de la acest link sau ne puteți contacta prin următoarele numere de telefon: +40 (314) 326 163, +40 (74) 9161 610 sau +40 (74) 5040 199. Echipa noastră este disponibilă de luni până vineri, de la 08:00 la 20:00, pentru a vă oferi suport pe tot parcursul procesului de înscriere.

După ce transmiteți cererea, echipa noastră de consilieri vă va contacta pentru înregistrarea ulterioară. În acea conversație, veți avea ocazia să împărtășiți informații personale și să vă exprimați dorințele, interesele și obiectivele legate de dezvoltarea profesională ulterioară. Această interacțiune ne permite să vă oferim sprijin adecvat și să vă ghidăm pe calea corectă pentru atingerea obiectivelor voastre.

Denumirea programului
Locuri disponibile
tradiţional online
Executive Business Program Verificaţi dacă mai sunt locuri libere Înscrierea este în curs
Human Resource Management Verificaţi dacă mai sunt locuri libere Înscrierea este în curs
Management Verificaţi dacă mai sunt locuri libere Înscrierea este în curs
Marketing and Marketing Management Verificaţi dacă mai sunt locuri libere Înscrierea este în curs
Sales and Sales Management Verificaţi dacă mai sunt locuri libere Înscrierea este în curs
Financial Management Verificaţi dacă mai sunt locuri libere Înscrierea este în curs
Project Management Verificaţi dacă mai sunt locuri libere Înscrierea este în curs
Business Administration Verificaţi dacă mai sunt locuri libere Înscrierea este în curs
Entrepreneurship Verificaţi dacă mai sunt locuri libere Înscrierea este în curs
Public Relations Verificaţi dacă mai sunt locuri libere Înscrierea este în curs
International Business Verificaţi dacă mai sunt locuri libere Înscrierea este în curs
Investment Management and Stock Exchange Verificaţi dacă mai sunt locuri libere Înscrierea este în curs

Perioada de înscrieri de iarnă este deschisă, iar prețurile de înscriere vor crește în curând!

Datorită numărului limitat de locuri, vă recomandăm să profitați de această oportunitate excepțională și să vă înscrieți cât mai curând posibil pentru a vă asigura locul. Momentan, sunt disponibile taxe de școlarizare mai accesibile, iar o reacție rapidă vă poate avantaja. Credem că participanții dedicați și hotărâți merită să fie recompensați. Nu ezitați, aplicați astăzi și asigurați-vă locul în programul nostru!

  Pentru înscrieri până la
29.2.2024.**
Departamentul de studii Preţ* 12
rate
20
rate
Preţ Întreg
Executive Business Program 1699 158 100 2500
Management 1444 133 85 1950
Human Resource Management 1444 133 85 2150
Entrepreneurship 1444 133 85 2200
Marketing and Marketing Management 1444 133 85 2000
Sales and Sales Management 1444 133 85 1950
Business Administration 1019 92 60 1450
Financial Management 1444 133 85 2150
Project Management 1444 133 85 2000
Public Relations 1444 133 85 2150
Investment Management and Stock Exchange 1444 133 85 2200
International Business 1699 158 100 2400

*Taxa de școlarizare afișată este pentru plată integrală. În acest caz, prețul de bază este redus suplimentar. Toate prețurile sunt menționate în euro. 
**Prețurile promoționale din tabel sunt valabile pentru cursanții online, iar taxa de școlarizare totală pentru cursanții tradiționali este cu 50 euro mai mare. Oferim reduceri speciale pentru doi sau mai mulți cursanți din aceeași familie, precum și pentru doi sau mai mulți cursanți din aceeași companie și pentru membrii lor de familie. Dacă vă înscrieți în această perioadă, obțineți și un pachet suplimentar de 6 luni de pregătire pentru design web în valoare de 475 euro, gratuit. Pentru mai multe informații, ne puteți contacta la numărul de telefon +40 (314) 326 163.

Pentru șomeri: plătiți doar după ce vă angajați

Dacă momentan sunteți șomer, vă asigurăm finanțarea a 20% din prețul de școlarizare. Vezi aici condițiile.

Valoarea școlarizării și a certificatului Cambridge dobândit la sfârșitul școlarizării o putem dovedi foarte ușor - preluăm o parte din taxa de școlarizare până când vă angajați.

Suntem atât de siguri de abilitățile, cunoștințele și încrederea pe care le veți dobândi într-un an de zile încât vă oferim posibilitatea să plătiți 80% din taxa de școlarizare în mai multe rate. Restul de 20% urmează să-l plătiți după angajare. Și nici atunci nu veți plăti integral, ci în rate lunare. Astfel, vrem să vă recompensăm tot efortul și timpul dedicat școlarizării.

3 condiții pe care trebuie să le îndepliniți ca să beneficiați de aceste circumstanțe speciale privind modalitatea de plată:

  • să nu fiţi angajaţi,
  • să fi absolvit studii medii sau facultatea,
  • să semnaţi Contractul pentru plata unei părţi din taxa de şcolarizare după angajare (contractul îl veţi primi de la noi).

Ce obţineţi în pachetul de şcolarizare

Prețul școlarizării la BusinessAcademy include și:
  • toate orele stabilite în programul de un an de zile;
  • prezența la cursuri la sediul BusinessAcademy sau de acasă prin live stream;
  • disponibilitatea permanentă a profesorului pentru consultații conform orarului consultațiilor;
  • informațiile despre școlarizare prin intermediul serviciului utilizatori pentru cursanți;
  • BusinessAcademy eduWall;
  • susținerea examenului conform programului calificărilor internaționale în funcție de departamentul ales;
  • utilizarea gratuită a materialelor suplimentare pentru pregătirea în vederea susținerii examenelor internaționale prin serviciul online;
  • acces nelimitat la biblioteca BusinessAcademy;
  • prezența la seminare extra-curriculare în cadrul organizației LINK group;
  • certificat BusinessAcademy care atestă frecventarea cursurilor sau absolvirea școlarizării;
  • Emiterea certificatelor LINK pentru limba engleză și germanăîn condiții preferențiale;
  • utilizarea internetului, scannerului, imprimantei și calculatoarelor la sediul BusinessAcademy;
  • întocmirea CV-ului și orientarea profesională oficială ca ajutor la angajare sau la obținerea unui job mai bun după finalizarea școlarizării;
  • ajutor și suport din partea Consilierului pentru studiu pe toată perioada școlarizării.


Înregistrarea pentru generaţia 2024/25 se face aici.

BusinessAcademy: Înscrieţi-vă la timp   Daţi clic pe acest link pentru a vă înscrie la BusinessAcademy »»»