MAI BUNĂ DEC T UN MASTER

8 cele mai frecvente greșeli în proiectarea site-ului

Există omisiuni comune și greșeli din partea designerilor web în procesul de creare a unui site web. Uneori, ei pot lăsa o impresie proastă asupra vizitatorului site-ului, iar în ceea ce privește marketingul, poate cauza pagube mari proprietarului site-ului.

Iată cele mai frecvente opt:

1. Funcţia neclară a site-ului

Cel mai rău lucru este ca vizitatorii să ajungă pe un site oarecare și să nu înțeleagă despre ce este vorba. Atunci când accesează site-ul, nu înțeleg imediat ce este ceea ce le oferă site-ul respectiv și care este funcția sa principală.

Pagina de pornire a site-ului în mod clar trebuie să explice vizitatorilor despre ce este vorba pe site. Dacă se vinde ceva pe site – să se știe exact ce se vinde, dacă site-ul oferă unele informații – de ce lucru țin informațiile care se află pe site etc.

Dacă site-ul este neclar și creează confuzie, vizitatorii vor părăsi imediat site-ul și nu se vor mai întoarce. Aceasta este o reclamă negativă pentru companie.

2. Design web prost

Designul reprezintă imaginea companiei pe internet. Vizitatorii site-ului apreciază în mare măsură credibilitatea și afacerea companiei prin intermediul designului web. Un site web prost conceput afectează imaginea companiei și din acest motiv trebuie să fiți atenți atunci când vine vorba de design web.

Designul reprezintă un proces care începe prin sesizarea conceptului viitorului site, planificarea site-ului și, în sfârșit, proiectarea acestuia (design). Există mai multe elemente care trebuie asortate atunci când are loc proiectarea unui site: selectarea tehnicii care va fi utilizată atunci când se creează, conținut sub formă de text, fotografii, animații etc.

3. Conținut necalitativ

Conținutul este motivul pentru care vizitatorul accesează site-ul. Modul în care este scris conținutul poate influența succesul site-ului. În funcție de faptul dacă conținutul este calitativ sau nu, depinde și de poziționarea site-ului pe browser-ele web și, prin urmare, și numărul de vizite pe site. Un conținut bun trebuie să animeze clienții și să îi încurajeze spre acțiune.

4. Navigare proastă

Navigarea pe un site web reprezintă un element important care nu trebuie uitat. Elementele site-ului, cum este antetul, meniul de navigare, conținutul, subsolul și altele, trebuie să aibă o ordine logică.

greșeli în design web

Nimic nu va goni vizitatorul de pe site precum o navigare confuză a site-ului. Atunci când potențialul cumpărător vizitează site-ul web, este necesar ca în orice moment să știe pe ce pagină se află, precum și, într-un mod simplu, să găsească paginile pe care deja le-a vizitat. Meniul de navigare trebuie să fie pe fiecare pagină a site-ului și la același loc pe pagina web.

5. Crearea unui site în Flash

Cele mai recente cercetări privind marketingul online au arătat că site-ul creat în Adobe Flash reduce numărul vizitelor cu mai mult de 30%. Vizitatorii vizitează site-urile de la diferite tipuri de calculatoare, viteza conexiunii diferă ... Timpul necesar pentru a se încărca site-ul poate fi destul de lung, fapt pentru care vizitatorii site-ului niciodată nu vor mai accesa site-ul respectiv. Nu îi va goni numai pe cei nerăbdători, ci și pe ceilalți.

Se poate întâmpla ca firma să cheltuie „o sumă mare de bani" pentru crearea site-ului în tehnologia Flash, să arate perfect din punct de vedere estetic, iar un număr mare de vizitatori să nu vadă niciodată acest site.

6. Prea multe reclame pe site

Desigur că site-ul trebuie să conțină reclame și bannere, dar un număr mare de bannere și reclame pot părea vizitatorilor destul de agresiv și se pot uita la site-ul web ca la un magazin sau un spațiu publicitar.

7. Crearea unui site de către persoane fără experiență în marketing

Un număr mare de designeri web știu doar să proiecteze. Nu cunosc strategiile și tehnicile de marketing și nu știu cum să facă bani pe internet. Acest lucru poate fi o problemă majoră. Site-ul este bine conceput, dar funcția de a atrage clienții nu se realizează. Procesul de design web trebuie să fie legat de copywriting, adică de scrierea mesajelor de vânzări.

8. Lizibilitate proastă pe site

Atunci când se proiectează, trebuie ținut cont de contrastul dintre culoarea literelor și fundal, astfel încât textul să fie clar vizibil. Nu trebuie să fie greu de citit. Trebuie evitat fundalul alb și culoarea deschisă a fontului și invers, un fundal închis cu un font întunecat.

Vezi toate textele din Baza de cunoştinţe » Vezi textele în această categorie »
Poate v-ar interesa aceste articole
6 principii de construire a unei imagini corporative pe internet Comunicarea prin telefon
Sfaturi pentru o negociere de succes Mixul de marketing
Dacă sunteţi interesat de ocupaţiile din acest domeniu, vedeţi programul: Management şi Marketing and Marketing Management.

Verificați dacă mai sunt locuri disponibile! Sesiunea de înscrieri 2019/20 este în curs

Pentru a afla mai multe despre înscriere, daţi clic aici.