Cursuri de marketing în Timișoara

Dacă doriți să obțineți o carieră de succes în lumea dinamică a afacerilor moderne, cursurile din domeniul marketingului de la BusinessAcademy reprezintă o alegere de top pentru participanții din Timișoara pentru care dobândirea unei educații relevante în domeniul marketingului reprezintă un pas important către obiectivele personale și de afaceri.

După finalizarea cu succes a programului de educație de un an de zile la BusinessAcademy, veți avea ocazia să obțineți certificate recunoscute internațional.

Aveți posibilitatea ca, după finalizarea cu succes a programelor de educație de un an de zile de la BusinessAcademy, să obțineți certificate prestigioase de la instituții recunoscute, cum ar fi Departamentul de Examene al Universității Cambridge și Rețeaua Internațională de Calificări (IQN). Aceste certificate sunt un plus extrem de valoros la profilul vostru profesional, deschizând ușa către o gamă largă de oportunități pentru dezvoltarea în continuare a carierei și atingerea succesului. Devotamentul și finalizarea cu succes a programului vor fi recunoscute în mod adecvat cu aceste certificate prestigioase.

În calitate de partener autorizat al Departamentului de Examene Internaționale Cambridge, BusinessAcademy este cunoscută pentru furnizarea de formare de înaltă calitate, care este aliniată cu cele mai noi standarde de învățare, așa cum sunt aplicate de universitățile de top din lume. Avantajul nostru cheie este abordarea personalizată de învățare, care este caracteristică pentru cursurile noastre de marketing. Programele noastre de marketing de un an de zile sunt adaptate nevoilor individuale ale participanților, permițându-le să învețe în propriul ritm și să obțină feedback personalizat de la coordonatori experimentați.

Cursuri de marketing în clasă sau din locul preferat din Timișoara?

La BusinessAcademy, vă creăm posibilitatea de a obține cunoștințe atotcuprinzătoare prin platforma noastră avansată Distance Learning de învățare la distanță, ceea ce înseamnă că nu sunteți obligați să participați fizic la cursuri. Platforma noastră vă oferă posibilitatea de a obține titluri profesionale și certificate recunoscute internațional prin educație online. Flexibilitatea este cheia, întrucât puteți accesa materialul educațional atunci când vă corespunde cel mai mult, indiferent că vă aflați în confortul propriei case, savurând o cafea undeva în apropiere de Piața Victoriei sau relaxându-vă după o plimbare în Parcul Central Timișoara. Tot ce aveți nevoie este un laptop și o conexiune la internet! Prin platforma noastră de Distance Learning, vă garantăm aceeași calitate a cunoștințelor și a diplomei de parcă ați fi învățat într-o clasă tradițională!

La BusinessAcademy, în timpul școlarizării, vă oferim o gamă largă de resurse de învățare prin platforma noastră avansată e-Learning pentru învățământ la distanță. Platforma noastră este disponibilă 24 de ore pe zi, oferindu-vă flexibilitatea de a accesa o varietate de materiale audio și video, cursuri interactive și conținut extins. Dacă vă confruntați cu provocări în timpul studiilor, echipa noastră de coordonatori cu experiență vor fi acolo pentru a vă oferi sprijin, pentru a vă răspunde la întrebările voastre și pentru a vă ajuta să depășiți orice îndoieli pe care le aveți.

La BusinessAcademy, oferim opțiunea de cursuri tradiționale la clasă pentru participanții care preferă această abordare a educației. Cursurile noastre se țin în săli de clasă și săli de curs moderne și bine echipate, care sunt dotate cu tehnologie și infrastructură avansate. În acest fel, dorim să vă oferim o experiență de învățare superioară, creând un mediu stimulativ care vă va permite să vă îmbunătățiți cunoștințele și abilitățile. De asemenea, această atmosferă interactivă vă oferă oportunitatea de a stabili noi contacte cu colegii și experții din industrie, care deschid oportunități de extindere a rețelei voastre profesionale și, eventual, de a obține succes în carieră.

Cursurile de marketing sunt grupate într-un program de un an de zile

Programul nostru de educație în domeniul marketingului oferă o oportunitate excepțională pentru toți cei care se străduiesc să aibă un impact direct asupra profitabilității companiei și doresc să dobândească experiență într-una dintre cele mai dinamice domenii de afaceri. Cu programul nostru, descoperiți o gamă largă de oportunități de a dobândi cunoștințe atotcuprinzătoare și de a dezvolta abilitățile cheie necesare pentru a gestiona cu succes strategiile de marketing și a extinde poziția pe piață a unei afaceri.

Marketing și management de marketing

La departamentul de marketing și management de marketing, veți avea oportunitatea unică de a dezvolta cunoștințe atotcuprinzătoare și de a dobândi instrumente cheie care vă vor permite să înțelegeți în profunzime nevoile și dorințele cumpărătorilor. Programul nostru vă va permite să conectați eficient aceste cunoștințe cu crearea de produse, servicii și oferte care sunt aliniate cu acele nevoi. În plus, veți învăța cum să alegeți strategic cele mai eficiente modalități de a comunica, de a capta atenția și de a oferi clienților valoare autentică.

După finalizarea cu succes a instruirii, veți dezvolta capacitatea de a gestiona eficient activitățile de marketing, indiferent de constrângerile bugetare. Indiferent dacă aveți de-a face cu resurse limitate sau gestionați campanii cu buget mare, în valoare de milioane, veți putea genera venituri puternice și veți atrage noi clienți pentru compania voastră.

Marketingul este pasiunea voastră? Vezi programul nostru Marketing și marketing management.

Aici puteți vizualiza planul de predare complet al acestui program.

Cum să vă înscrieți la școlarizarea de un an de zile în marketing în Timișoara?

Pentru înscrierea la programul nostru de educație de un an de zile în marketing, puteți completa formularul de cerere disponibil pe acest link sau ne puteți contacta la unul dintre aceste numere: +40 (356) 408 877 sau +40 (77) 1430 723. Echipa noastră este disponibilă de luni până vineri, de la ora 08:00 la 20:00, pentru a vă oferi sprijin pe tot parcursul procesului de aplicare.

Puteți vizita sediul nostru din Timișoara la adresa Bulevardul Eroilor de la Tisa 20/A.

După înregistrarea cu succes, veți fi invitat la un interviu individual cu consilierul nostru pentru înregistrare. În timpul acestei conversații, veți avea ocazia să ne furnizați toate informațiile relevante despre voi și să vă exprimați dorințele, ambițiile și obiectivele privind formarea ulterioară. Angajamentul nostru este de a vă oferi asistență personalizată, care se potrivește nevoilor și obiectivelor voastre unice.

  

Denumirea programului
Locuri disponibile
tradiţional online
Executive Business Program Verificaţi dacă mai sunt locuri libere Înscrierea este în curs
Human Resource Management Verificaţi dacă mai sunt locuri libere Înscrierea este în curs
Management Verificaţi dacă mai sunt locuri libere Înscrierea este în curs
Marketing and Marketing Management Verificaţi dacă mai sunt locuri libere Înscrierea este în curs
Sales and Sales Management Verificaţi dacă mai sunt locuri libere Înscrierea este în curs
Financial Management Verificaţi dacă mai sunt locuri libere Înscrierea este în curs
Project Management Verificaţi dacă mai sunt locuri libere Înscrierea este în curs
Business Administration Verificaţi dacă mai sunt locuri libere Înscrierea este în curs
Entrepreneurship Verificaţi dacă mai sunt locuri libere Înscrierea este în curs
Public Relations Verificaţi dacă mai sunt locuri libere Înscrierea este în curs
International Business Verificaţi dacă mai sunt locuri libere Înscrierea este în curs
Investment Management and Stock Exchange Verificaţi dacă mai sunt locuri libere Înscrierea este în curs

Perioada de înscrieri de iarnă este deschisă, iar prețurile de înscriere vor crește în curând!

Perioada de înscriere este în prezent deschisă, dar avem un număr limitat de locuri disponibile. Vă recomandăm să profitați de această oportunitate și să vă înscrieți din timp pentru a vă asigura taxele de școlarizare mai accesibile, care sunt disponibile. În acest fel, recompensăm participanții care dau dovadă de determinare și dăruire. Nu ezitați, înscrieți-vă imediat pentru a vă rezerva locul!

  Pentru înscrieri până la
31.12.2024.**
Departamentul de studii Preţ* 12
rate
14
rate
Preţ Întreg
Executive Business Program 2279 200 170 2500
Management 1994 175 148 1950
Human Resource Management 1994 175 148 2150
Entrepreneurship 1994 175 148 2200
Marketing and Marketing Management 1994 175 148 2000
Sales and Sales Management 1994 175 148 1950
Business Administration 1519 133 110 1450
Financial Management 1994 175 148 2150
Project Management 1994 175 148 2000
Public Relations 1994 175 148 2150
Investment Management and Stock Exchange 1994 175 148 2200
International Business 2279 200 170 2400

*Taxa de școlarizare afișată este pentru plată integrală. În acest caz, prețul de bază este redus suplimentar. Toate prețurile sunt menționate în euro. 
**Prețurile promoționale din tabel sunt valabile pentru cursanții online, iar taxa de școlarizare totală pentru cursanții tradiționali este cu 50 euro mai mare. Oferim reduceri speciale pentru doi sau mai mulți cursanți din aceeași familie, precum și pentru doi sau mai mulți cursanți din aceeași companie și pentru membrii lor de familie. Dacă vă înscrieți în această perioadă, obțineți și un pachet suplimentar de 6 luni de pregătire pentru design web în valoare de 475 euro, gratuit. Pentru mai multe informații, ne puteți contacta la numărul de telefon +40 (314) 326 163.

Pentru șomeri: plătiți doar după ce vă angajați

Dacă momentan sunteți șomer, vă asigurăm finanțarea a 20% din prețul de școlarizare. Vezi aici condițiile.

Valoarea școlarizării și a certificatului Cambridge dobândit la sfârșitul școlarizării o putem dovedi foarte ușor - preluăm o parte din taxa de școlarizare până când vă angajați.

Suntem atât de siguri de abilitățile, cunoștințele și încrederea pe care le veți dobândi într-un an de zile încât vă oferim posibilitatea să plătiți 80% din taxa de școlarizare în mai multe rate. Restul de 20% urmează să-l plătiți după angajare. Și nici atunci nu veți plăti integral, ci în rate lunare. Astfel, vrem să vă recompensăm tot efortul și timpul dedicat școlarizării.

3 condiții pe care trebuie să le îndepliniți ca să beneficiați de aceste circumstanțe speciale privind modalitatea de plată:

  • să nu fiţi angajaţi,
  • să fi absolvit studii medii sau facultatea,
  • să semnaţi Contractul pentru plata unei părţi din taxa de şcolarizare după angajare (contractul îl veţi primi de la noi).

Ce obţineţi în pachetul de şcolarizare

Prețul școlarizării la BusinessAcademy include și:
  • toate orele stabilite în programul de un an de zile;
  • prezența la cursuri la sediul BusinessAcademy sau de acasă prin live stream;
  • disponibilitatea permanentă a profesorului pentru consultații conform orarului consultațiilor;
  • informațiile despre școlarizare prin intermediul serviciului utilizatori pentru cursanți;
  • BusinessAcademy eduWall;
  • susținerea examenului conform programului calificărilor internaționale în funcție de departamentul ales;
  • utilizarea gratuită a materialelor suplimentare pentru pregătirea în vederea susținerii examenelor internaționale prin serviciul online;
  • acces nelimitat la biblioteca BusinessAcademy;
  • prezența la seminare extra-curriculare în cadrul organizației LINK group;
  • certificat BusinessAcademy care atestă frecventarea cursurilor sau absolvirea școlarizării;
  • Emiterea certificatelor LINK pentru limba engleză și germanăîn condiții preferențiale;
  • utilizarea internetului, scannerului, imprimantei și calculatoarelor la sediul BusinessAcademy;
  • întocmirea CV-ului și orientarea profesională oficială ca ajutor la angajare sau la obținerea unui job mai bun după finalizarea școlarizării;
  • ajutor și suport din partea Consilierului pentru studiu pe toată perioada școlarizării.


Înregistrarea pentru generaţia 2024/25 se face aici.

BusinessAcademy: Înscrieţi-vă la timp   Daţi clic pe acest link pentru a vă înscrie la BusinessAcademy »»»