Înscrieți-vă la cel mai popular departament cât mai sunt locuri!

Cursuri de management în Iași

Deveniți un manager de succes într-un mediu de afaceri modern cu ajutorul cursurilor de management de la BusinessAcademy. Aceste cursuri oferă participanților din Iași o oportunitate excepțională de a dobândi cunoștințele și abilitățile necesare pentru a obține poziții de afaceri bine plătite.

După finalizarea cu succes a programului la BusinessAcademy, veți avea ocazia să obțineți certificate recunoscute internațional care vă vor deschide ușa către realizarea obiectivelor și ambițiilor voastre profesionale. 

Profitați de oportunitatea unică de a obține certificate prestigioase acordate de Departamentul de Examene de la Universitatea din Cambridge și de Rețeaua Internațională de Calificări (IQN) la finalizarea cu succes a programului nostru de un an de zile. Această acreditare recunoscută vă va oferi un plus valoros la profilul vostru profesional și vă va deschide ușa către o gamă largă de oportunități de avansare în carieră și succes.

În calitate de partener autorizat al Departamentului de Examene Internaționale Cambridge, BusinessAcademy se mândrește cu oferirea de formare care îndeplinește cele mai înalte standarde de învățare, recunoscute de universități renumite din lume. Ceea ce ne diferențiază sunt cursurile personalizate de management. Programele noastre sunt concepute cu atenție pentru a se adapta nevoilor individuale ale fiecărui participant, permițându-le să învețe în ritmul propriu și să obțină sprijin personalizat de la coordonatorii noștri cu experiență.

Cursuri de management în sala de clasă sau prin platforma DL?

BusinessAcademy vă oferă posibilitatea de a învăța flexibil, fără a fi nevoie să fiți prezent fizic la cursuri. Platforma noastră Distance Learning vă permite să dobândiți cunoștințe profesionale și certificate recunoscute internațional prin educație online, fără a părăsi Iașiul! Acuma vă puteți adapta timpul de studiu în funcție de propriul program, fie că vă aflați în confortul propriei case, fie bucurându-vă de atmosfera unei cafenele în apropiere de Piața Unirii sau relaxându-vă după cumpărături la centrul comercial Palas Iași. Tot ce aveți nevoie este un laptop și o conexiune la internet! Platforma noastră Distance Learning garantează aceeași calitate a cunoștințelor și a diplomei ca în clasă.

Pe platforma noastră Distance Learning aveți avantajul accesului la înregistrări audio și video, cursuri interactive și materiale voluminoase care vă sunt la dispoziția 24 de ore pe zi. Indiferent de posibilele provocări din timpul procesului de învățare, echipa noastră de coordonatori este aici pentru a vă oferi sprijin și a vă explica orice nedumeriri pe care le aveți.

Dacă învățarea la clasă vă corespunde mai mult, oferim posibilitatea unei forme tradiționale de predare în mod tradițional. Cursurile noastre sunt susținute în săli de clasă și săli de curs moderne și modern echipate, care sunt dotate cu cea mai nouă tehnologie și infrastructură. Prin această abordare, dorim să vă oferim o experiență de învățare extrem de calitativă și oportunitatea de a stabili contacte importante între colegii voștri care pot fi de mare importanță pentru avansarea în carieră.

Cursurile de management sunt împărțite în 6 programe diferite

Oferim participanților din Iași o oportunitate unică de a dobândi competențe cu ajutorul programelor noastre de educație și dezvoltare personală care să le permită să facă față cu succes tuturor provocărilor din lumea afacerilor și să obțină rezultate deosebite în cariera lor.

Management

Programul de management vă oferă oportunitatea de a dezvolta competențele cheie necesare pentru a lua în mod eficient decizii de afaceri profitabile, indiferent de dimensiunea, orientarea spre piață și nivelul de conducere al organizației. Programul nostru este conceput pentru a vă permite să gestionați cu succes un mediu de afaceri dinamic și în continuă schimbare.

Deținând aceste abilități cheie, veți dezvolta capacitatea de a conduce și de a gestiona cu succes o echipă, creând oportunități de a vă realiza ambițiile și de a obține succesul în afaceri cu o eficiență mai mare.

Vă interesează acest tip de management? Vezi programul nostru de Management.

Aici puteți vizualiza planul complet de predare al acestui program.

Sales and Sales Management

Acest program include strategii eficiente pentru recrutarea și conducerea echipelor de vânzări, dezvoltarea proceselor de vânzări profitabile, care sunt adaptate specificului organizației, precum și proiectarea planurilor de compensare și formarea continuă a agenților de vânzări.

Acest program vă oferă cunoștințele și abilitățile necesare care vă vor aduce rezultate excepționale în vânzări și vă vor permite să progresați cu succes în cariera voastră în domeniul vânzărilor și managementului vânzărilor.

Vă interesează managementul vânzărilor? Vezi programul nostru Sales and Sales Management.

Aici puteți vizualiza planul complet de educație al acestui program.

Project Management

Acest program vă va permite să vă aprofundați înțelegerea conceptelor cheie și a terminologiei în managementul de proiect, precum și să adoptați metode și tehnici de bază pentru un management eficient de proiect. De asemenea, veți cunoaște metodologia avansată de execuție a proiectelor care se bazează pe modele de rețea și pe aplicarea instrumentelor software relevante.

Veți dobândi abilitățile necesare pentru a gestiona cu succes proiecte într-o varietate de organizații și sectoare industriale.

Vă interesează managementul proiectelor? Vezi programul nostru Project Management.

Aici puteți vizualiza planul complet de predare al acestui program.

Financial Management

La departamentul Financial Management, educația noastră este organizată în două segmente care sunt cheie pentru pregătirea voastră profesională. Prima parte a programului are ca scop dobândirea de cunoștințe despre diferite metode de finanțare a resurselor în companie, precum și dezvoltarea abilităților necesare unui management financiar eficient. În a doua parte a programului, ne concentrăm pe furnizarea de instrumente și tehnici pentru luarea deciziilor financiare relevante, inclusiv gestionarea eficientă a riscurilor care apar în mediul de afaceri.

După stăpânirea cu succes a acestor abilități, veți putea gestiona eficient aspectele financiare ale unei afaceri într-o varietate de medii de afaceri. Aceasta include gestionarea activităților financiare în companii tinere, mici și ambițioase, organizații cu creștere dinamică, companii avansate din punct de vedere tehnologic, organizații mature, precum și companii care se confruntă cu provocări financiare și care necesită retehnologizare.

Managementul financiar vă entuziasmează? Vezi programul nostru Financial Management.

Aici puteți vizualiza planul complet de predare al acestui program.

Investment Management and Stock Exchange

În cadrul programului, veți avea ocazia de a dobândi cunoștințe atotcuprinzătoare și abilități practice care sunt esențiale pentru obținerea succesului pe piețele financiare, atât în ​​investiții individuale, cât și instituționale.

Scopul programului este de a pregăti participanții pentru atingerea obiectivelor financiare ale clienților la nivel regional și internațional.

Vă interesează managementul investițiilor și bursa? Vezi programul nostru Investment Management and Stock Exchange.

Aici puteți vizualiza planul complet de predare al acestui program.

Business Administration

În programul de administrare a afacerilor, dobândiți abilități cheie care vă vor permite să îmbunătățiți stabilitatea de afaceri a companiei în două moduri de bază. În primul rând, adoptați strategii pentru a gestiona eficient procesele interne de afaceri din birou, pentru a optimiza resursele și pentru a obține eficiență operațională. În al doilea rând, vă dezvoltați abilitățile de a construi relații puternice cu clienții și partenerii externi, ceea ce este esențial pentru succesul organizației și pentru obținerea creșterii pe termen lung.

Dacă doriți să vă asumați un rol-cheie în afaceri care să aducă o contribuție semnificativă organizației, dar cu un grad mai scăzut de responsabilitate, departamentul Business Administration este alegerea ideală pentru voi.

Vă interesează administrarea afacerilor? Vezi programul nostru Business Administration.

Aici puteți vizualiza planul complet de predare al acestui program.

Cum să vă înscrieți la cursurile de management în Iași?

Pentru înscrierea la unul dintre programele noastre de un an de zile, puteți completa cererea de la acest link sau ne puteți contacta telefonic la următoarele numere: +40 (314) 326 163, +40 (74) 9161 610 sau +40 (74) ) 5040 199. Echipa noastră este disponibilă de luni până vineri, de la 08:00 la 20:00, și vă va oferi sprijini pe tot parcursul procesului de înscriere.

După ce ați depus cererea, echipa noastră vă va contacta pentru a efectua înregistrarea ulterioară. În timpul acestei interacțiuni, veți avea ocazia să furnizați informații personale și să vă exprimați dorințele, interesele și obiectivele privind formarea ulterioară. Această comunicare ne permite să vă oferim sprijinul adecvat și să vă ghidăm în direcția corectă.

Denumirea programului
Locuri disponibile
tradiţional online
Executive Business Program Verificaţi dacă mai sunt locuri libere Înscrierea este în curs
Human Resource Management Verificaţi dacă mai sunt locuri libere Înscrierea este în curs
Management Verificaţi dacă mai sunt locuri libere Înscrierea este în curs
Marketing and Marketing Management Verificaţi dacă mai sunt locuri libere Înscrierea este în curs
Sales and Sales Management Verificaţi dacă mai sunt locuri libere Înscrierea este în curs
Financial Management Verificaţi dacă mai sunt locuri libere Înscrierea este în curs
Project Management Verificaţi dacă mai sunt locuri libere Înscrierea este în curs
Business Administration Verificaţi dacă mai sunt locuri libere Înscrierea este în curs
Entrepreneurship Verificaţi dacă mai sunt locuri libere Înscrierea este în curs
Public Relations Verificaţi dacă mai sunt locuri libere Înscrierea este în curs
International Business Verificaţi dacă mai sunt locuri libere Înscrierea este în curs
Investment Management and Stock Exchange Verificaţi dacă mai sunt locuri libere Înscrierea este în curs

Perioada de înscrieri de vară este în curs, iar prețurile de înscriere vor crește în curând!

Perioada de înscrieri este în prezent deschisă, dar numărul de locuri disponibile este limitat. Vă recomandăm să profitați de această oportunitate și să vă înscrieți cât mai curând posibil pentru a avea ocazia să obțineți taxe de școlarizare mai favorabile. În acest fel, îi recompensăm pe acei participanți care dau dovadă de determinare și dăruire. Nu pierdeți timpul, înregistrați-vă imediat pentru a vă asigura locul!

  Pentru înscrieri până la
31.7.2024.**
Departamentul de studii Preţ* 12
rate
15
rate
Preţ Întreg
Executive Business Program 2089 183 155 2500
Management 1804 158 134 1950
Human Resource Management 1804 158 134 2150
Entrepreneurship 1804 158 134 2200
Marketing and Marketing Management 1804 158 134 2000
Sales and Sales Management 1804 158 134 1950
Business Administration 1329 117 99 1450
Financial Management 1804 158 134 2150
Project Management 1804 158 134 2000
Public Relations 1804 158 134 2150
Investment Management and Stock Exchange 1804 158 134 2200
International Business 2089 183 155 2400

*Taxa de școlarizare afișată este pentru plată integrală. În acest caz, prețul de bază este redus suplimentar. Toate prețurile sunt menționate în euro. 
**Prețurile promoționale din tabel sunt valabile pentru cursanții online, iar taxa de școlarizare totală pentru cursanții tradiționali este cu 50 euro mai mare. Oferim reduceri speciale pentru doi sau mai mulți cursanți din aceeași familie, precum și pentru doi sau mai mulți cursanți din aceeași companie și pentru membrii lor de familie. Dacă vă înscrieți în această perioadă, obțineți și un pachet suplimentar de 6 luni de pregătire pentru design web în valoare de 475 euro, gratuit. Pentru mai multe informații, ne puteți contacta la numărul de telefon +40 (314) 326 163.

Pentru șomeri: plătiți doar după ce vă angajați

Dacă momentan sunteți șomer, vă asigurăm finanțarea a 20% din prețul de școlarizare. Vezi aici condițiile.

Valoarea școlarizării și a certificatului Cambridge dobândit la sfârșitul școlarizării o putem dovedi foarte ușor - preluăm o parte din taxa de școlarizare până când vă angajați.

Suntem atât de siguri de abilitățile, cunoștințele și încrederea pe care le veți dobândi într-un an de zile încât vă oferim posibilitatea să plătiți 80% din taxa de școlarizare în mai multe rate. Restul de 20% urmează să-l plătiți după angajare. Și nici atunci nu veți plăti integral, ci în rate lunare. Astfel, vrem să vă recompensăm tot efortul și timpul dedicat școlarizării.

3 condiții pe care trebuie să le îndepliniți ca să beneficiați de aceste circumstanțe speciale privind modalitatea de plată:

  • să nu fiţi angajaţi,
  • să fi absolvit studii medii sau facultatea,
  • să semnaţi Contractul pentru plata unei părţi din taxa de şcolarizare după angajare (contractul îl veţi primi de la noi).

Ce obţineţi în pachetul de şcolarizare

Prețul școlarizării la BusinessAcademy include și:
  • toate orele stabilite în programul de un an de zile;
  • prezența la cursuri la sediul BusinessAcademy sau de acasă prin live stream;
  • disponibilitatea permanentă a profesorului pentru consultații conform orarului consultațiilor;
  • informațiile despre școlarizare prin intermediul serviciului utilizatori pentru cursanți;
  • BusinessAcademy eduWall;
  • susținerea examenului conform programului calificărilor internaționale în funcție de departamentul ales;
  • utilizarea gratuită a materialelor suplimentare pentru pregătirea în vederea susținerii examenelor internaționale prin serviciul online;
  • acces nelimitat la biblioteca BusinessAcademy;
  • prezența la seminare extra-curriculare în cadrul organizației LINK group;
  • certificat BusinessAcademy care atestă frecventarea cursurilor sau absolvirea școlarizării;
  • Emiterea certificatelor LINK pentru limba engleză și germanăîn condiții preferențiale;
  • utilizarea internetului, scannerului, imprimantei și calculatoarelor la sediul BusinessAcademy;
  • întocmirea CV-ului și orientarea profesională oficială ca ajutor la angajare sau la obținerea unui job mai bun după finalizarea școlarizării;
  • ajutor și suport din partea Consilierului pentru studiu pe toată perioada școlarizării.


Înregistrarea pentru generaţia 2024/25 se face aici.

BusinessAcademy: Înscrieţi-vă la timp   Daţi clic pe acest link pentru a vă înscrie la BusinessAcademy »»»