Unele dintre aceste cookie-uri sunt necesare pentru a vă oferi serviciile noastre. Alte cookie-uri, inclusiv cele ale unor terțe părți, nu sunt indispensabile, dar fără ele, acest site web nu poate funcționa la calitatea perfectă, obișnuită; În plus, conținutul fără aceste cookie-uri nu poate fi personalizat în funcție de nevoile dvs. Făcând clic pe „de acord” sau prin utilizarea ulterioară a site-ului, sunteți de acord cu setarea cookie-urilor. Aici puteți găsi mai multe informații despre politica noastră privind cookie-urile. Mai multe informații
Market Planning and Segmentation
Descrierea cursului
Marketingul este abilitatea de găsire, menţinere şi creştere a numărului de consumatori, Philip Kotler
Segmentarea pieţei este un proces de clasificare a consumatorilor în grupuri mai mici (segmente de piaţă) care au necesităţi şi caracteristici similare în ceea ce priveşte comportamentul în timpul cumpărării. În cadrul cursului, se studiază noţiunea de piaţă, segmentare şi alegere a pieţei ţintă. Cursanţii se familiarizează cu poziţionarea produselor şi cu strategiile de poziţionare.
Scopul cursului
Scopul cursului este familiarizarea cursanţilor cu segmentarea ca proces de împărţire a pieţei. Scopul este să se abordeze segmentarea pieţei ca bază pentru cercetările de marketing din viitor, precum şi ca bază pentru poziţionarea produselor/serviciilor.
Sunteţi interesat de acest curs? | Unele dintre programele BusinessAcademy unde îl puteți frecventa sunt: Management, Financial Management și Sales and Sales Management. |
Abilităţile de afaceri care vă garantează profituri mari
Am pregătit pentru dvs. un document cu sfaturi şi cu descrierea abilităţilor de afaceri care vă garantează profituri mari, indiferent de ocupaţia dvs. Pentru a prelua raportul, daţi clic aici.
Verificați dacă mai sunt locuri disponibile! Sesiunea de înscrieri 2022/23 este în curs
Pentru a afla mai multe despre înscriere, daţi clic aici.