Customer Relationship Management

Descrierea cursului

În cadrul acestui curs, este explicată relaţia dintre furnizor, tehnologie şi client, care împreună asigură crearea unei baze pentru asistenţa clienţilor şi pentru e-Business. Relaţiile cu clienţii constituie o valoare suplimentară a afacerilor de astăzi. În cadrul cursului, veţi învăţa cum să alegeţi instrumentul potrivit pentru business-ul dvs., instrument care să vă asigure dezvoltarea şi menţinerea unui grad înalt de satisfacere a nevoilor clienţilor.

Scopul cursului

Scopul cursului este să învăţaţi cum să stabiliţi o relaţie de parteneriat cu clienţii, cum să măriţi loialitatea şi satisfacţia acestora şi, prin urmare, cum să aduceţi un profit mai mare companiei. De asemenea, scopul cursului este şi îmbunătăţirea rezultatelor din vânzări, prin segmentarea şi crearea profilului consumatorilor, prin planificarea şi implementarea unei acţiuni de marketing de succes pentru anumite grupuri de clienţi, precum şi prin dezvoltarea unor abordări noi în vânzări.

Verificați dacă mai sunt locuri disponibile! Sesiunea de înscrieri 2017/18 este în curs

Pentru a afla mai multe despre înscriere, daţi clic aici.

Abilităţile de afaceri care vă garantează profituri mari

Am pregătit pentru dvs. un document cu sfaturi şi cu descrierea abilităţilor de afaceri care vă garantează profituri mari, indiferent de ocupaţia dvs. Pentru a prelua raportul, daţi clic aici.