Unele dintre aceste cookie-uri sunt necesare pentru a vă oferi serviciile noastre. Alte cookie-uri, inclusiv cele ale unor terțe părți, nu sunt indispensabile, dar fără ele, acest site web nu poate funcționa la calitatea perfectă, obișnuită; În plus, conținutul fără aceste cookie-uri nu poate fi personalizat în funcție de nevoile dvs. Făcând clic pe „de acord” sau prin utilizarea ulterioară a site-ului, sunteți de acord cu setarea cookie-urilor. Aici puteți găsi mai multe informații despre politica noastră privind cookie-urile. Mai multe informații
Cum să sistematizaţi procesul de afaceri?
1. Determinați procesul de sistematizare și echipa necesară pentru execuție
2. Efectuaţi brainstorming-ul procesului (împreună cu echipa)
- Care este experiența curentă? În ce situații a funcţionat procesul în mod ideal? Care sunt motivele pentru care procesul în acele situații a funcționat ideal? Comentarii? Posibilele reguli care pot fi eliberate din experiența anterioară?
- Care este obiectivul principal al procesului de sistematizare?
- Care sunt punctele-cheie ale procesului? Care sunt principalele provocări, obstacole ale procesului? Ce deranjează în procesul curent?
- Ce se poate accelera, optimiza, standardiza, repara, simplifica, îmbunătăți? Cum? Idei?
- Care sunt activitățile necesare pentru efectuarea procesului? Care este ordinea activităților necesare pentru efectuarea procesului?
- Care este numărul de persoane în echipa care efectuează procesul? Cum sunt repartizaţi membrii echipei în ceea ce priveşte activitățile procesului?
3. Creaţi planul general al procesului
- Obiectivul sistematizării procesului
- Activități și ordine
- Punctele cheie ale procesului
- Echipa și responsabilitățile
4. Stabiliţi procedurile necesare (împreună cu partea necesară a echipei)
• Sunt activitățile procesului rapide la maxim, standarde, optimizate, simple, efective și eficiente?
• Care este cea mai bună procedură pentru efectuarea acelor activități?
• Cum să se asigure cea mai fiabilă execuție a acelor procese prin procedura definită?
• Cum, când, unde și cine efectuează procedurile?
5. Stabiliţi datele pentru monitorizare (împreună cu partea necesară a echipei)
• Ce date trebuie monitorizate pentru a se putea măsura rezultatele procesului?
• Cum, când, unde și cine efectuează:
a. Notarea datelor
b. Colectarea datelor
c. Introducerea datelor la punctul de colectare
d. Analizarea datelor
6. Scrieţi procedurile
7. Creaţi forme pentru monitorizarea datelor
8. Stabiliţi planul de analiză periodică a procesului
• Ce, cum, când, și unde analizează în legătură cu procesul?
• Stabiliţi planul acțiunilor corective
9. Comunicaţi prin viziunea dobândită cu echipa, distribuiţi materialele scrise, aplicaţi un proces sistematizat și obțineți în mod regulat feedback de la membrii echipei
| Vezi toate textele din Baza de cunoştinţe » | Vezi textele în această categorie » |
| Poate v-ar interesa aceste articole | |
| Checking Into a Hotel | Dialogue With a Salesman |
| Cum să plasați un produs pe piață | Memo 2 |
Verificați dacă mai sunt locuri disponibile! Sesiunea de înscrieri 2025/26 este deschisă.
Pentru a afla mai multe despre înscriere, daţi clic aici.
Înscrie-te

