NU RATAŢI OFERTA CARE VĂ POATE SCHIMBA VIAŢA!

Aflați care sunt joburile suplimentare foarte bine plătite

Dacă sunteți ambițioși, cu siguranță nu sunteți mulțumiți de veniturile curente. Indiferent dacă sunteţi angajați sau studiați, cu siguranţă aveţi nevoie de nişte bani în plus.

Una dintre soluţii este un job suplimentar, care vă va îmbunătăţi situaţia financiară. Pentru a câştiga bani în plus, trebuie să vă recunoaşteţi abilităţile şi interesele pe care le veţi putea aplica. Dacă vă pregătiţi bine pentru o nouă activitate, vă veți putea baza pe venituri suplimentare.

Un job suplimentar nu este doar o modalitate excelentă de a câştiga mai mulţi bani, ci şi modalitatea corectă de dobândire a noilor competenţe de afaceri. Aceste experienţe vă pot motiva să vă schimbaţi jobul actual şi să faceţi un mare pas înainte pentru cariera voastră.

Totuşi, pentru început, trebuie să alegeţi cea mai bună opţiune pentru venituri suplimentare, care nu va pune în pericol jobul actual. Deci, primul lucru de luat în considerare este să creați un echilibru între obligaţii şi timpul liber. Prin urmare, este esențial să aveţi o abordare adecvată a sarcinilor zilnice, pentru a vă maximiza semnificativ venitul lunar, dar totuşi să nu vă sacrificaţi viaţa privată.

Căutarea unui job suplimentar

Cum să vă găsiți un job suplimentar? 

Dacă aţi intrat deja în lumea afacerilor, atunci vă este clar că există multe proiecte care pot aduce venituri suplimentare, chiar şi în cadrul aceleiaşi companii. Acest lucru este posibil dacă arătaţi că sunteţi suficient de calificaţi pentru a începe unele proiecte suplimentare, pentru care veţi fi plătiţi mai mult.

Multe companii moderne îi încurajează pe angajaţi să ia iniţiativă, aşadar, dacă locul de muncă actual permite acest lucru, atunci vă aflaţi pe calea cea bună pentru dezvoltarea carierei. În acest caz, este un imperativ să vă perfecţionaţi constant şi să obţineţi diplomă şi certificate recunoscute pe plan internaţional.

În acest fel, nu numai că veţi progresa la locul de muncă, ci veţi deveni mult mai competitivi pe piaţa muncii. De asemenea, dacă aveţi cunoştinţe suplimentare, puteţi efectua sarcini suplimentare pentru clienţii străini.

Chiar dacă jobul vostru principal nu oferă o perspectivă de promovare şi o muncă suplimentară care ar fi recompensată, puteţi lucra mereu la proiecte speciale de la domiciliu.

Cum să obţineţi venituri suplimentare lucrând de acasă?

În ziua de astăzi, multe joburi se pot face de acasă. Dezvoltarea tehnologiilor, programelor de prestare a serviciilor şi a internetului facilitează suplimentar efectuarea sarcinilor în domeniul administrării afacerilor, finanțelor, marketingului şi în diverse forme de management.

Partea bună a acestor joburi este că cele mai multe din ele se pot face prin internet. Întâlnirile de afaceri se pot realiza şi online, folosind programe moderne de comunicare (Skype, WhatsApp, FaceTime...). În acest fel veţi fi mereu în contact cu clienții, dar şi cu partenerii de afaceri, chiar dacă sunteți parte dintr-o echipă mai mare în care este necesară efectuarea apelurilor de conferință.

Folosind toate avantajele tehnologiei moderne, spaţiul vostru personal de afaceri va deveni o mini-companie productivă, cu venituri excelente. Pentru a atinge acest nivel, însă, este necesară o pregătire, dar şi deținerea anumitor cunoştințe şi competențe apreciate pe piață.

Cu o organizare excelentă nu veţi avea nevoie de mult timp pentru a face bani în plus prin munca la domiciliu, ceea ce vă oferă, cu siguranță, multe beneficii.

Spațiu de muncă de acasă

Care sunt avantajele muncii la domiciliu? 

Deşi mulţi preferă să separe munca şi liniștea din casa lor, adevărul este că munca la domiciliu aduce un şir de beneficii. În primul rând, faptul că nu sunteţi la locul de muncă şi că acum, de acasă, faceţi ceva pentru voi, este un lucru excelent pentru motivația personală.

Pe de altă parte, nu poate lipsi practicitatea. Dacă lucraţi de acasă, nu veţi pierde timpul petrecut călătorind până la locul de muncă şi nici nu veţi avea cheltuieli suplimentare în ceea ce priveşte alimentația. Munca la domiciliu vă permite să fiţi stăpâni pe timpul vostru, pentru că doar de voi depinde cât de mult veţi lucra. De asemenea, veţi lucra în mediul pe care l-aţi creat singuri, ceea ce va avea un impact pozitiv asupra productivității.

Nu trebuie să vă gândiţi constant cum să faceţi să nu irosiţi timpul, deoarece nu veţi pierde timpul în călătorii pentru a vă întâlni cu un client sau pentru a trece într-un alt birou. Cu o astfel de abordare, în ciuda obligaţiilor suplimentare, veţi avea suficient timp liber pentru voi şi pentru cei dragi.

Crearea unei atmosfere pozitive de lucru este extrem de importantă încă de la început, când încă vă aflaţi în procesul de adaptare la noile provocări. O atmosferă pozitivă va uşura stresul de contractare a noilor proiecte, pe care le veţi negocia, în general, pe internet.

Desigur, doar de voi şi de expertiza voastră depinde ce proiecte veţi accepta, la ce preţ şi ce angajator veţi alege. Când vine vorba de joburile oferite de angajatorii străini, trebuie menţionat faptul că, în acest caz, veniturile sunt mai mari decât în ţara noastră. Angajatorii străini plătesc foarte bine pentru proiectele finalizate, dar sunt mult mai stricţi atunci când este vorba de standardele muncii.

Cum să vă găsiți un job suplimentar? 

Joburile suplimentare se pot obţine, deseori, de la cunoscuții care știu cu ce vă ocupaţi sau de la foştii colegi, care vă vor recomanda. Cu toate acestea, nu trebuie să aşteptaţi ca cineva să vă contacteze, să vă ofere propriile servicii. Puteţi face acest lucru contactând companiile şi oferindu-le serviciile voastre în calitate de colaborator extern. Pentru aceasta, aveţi nevoie de un CV şi un portofoliu bun, pentru a le prezenta potenţialilor clienţi toate competenţele şi realizările voastre.

O altă modalitate este să oferiţi serviciile voastre angajatorilor din întreaga lume. Astfel de oferte se pot găsi pe site-urile care oferă locuri de muncă part-time sau temporare. La noi se folosesc cel mai mult site-urile, cum ar fi Freelancer şi Upwork. Dacă aveţi competenţe adecvate, veţi ajunge rapid la primul partener de afaceri. Pentru joburi bune uneori este nevoie de o dovadă suplimentară sau chiar de voluntariat, dar un job de calitate este întotdeauna rentabil. 

Nu uitaţi că există joburi care necesită să fiţi în faţa calculatorului la un anumit moment. În acest caz, este vorba, în general, de joburi administrative, unde îndepliniţi de acasă sarcinile necesare clientului.

Pentru a evita neînţelegerile, înainte de a accepta un job, cereţi obligatoriu să vi se explice foarte clar care sunt responsabilităţile voastre şi programul de lucru. Cu toate acestea, înainte de a negocia cu angajatorii, trebuie să alegeţi domeniul în care veţi activa.

Cum să ştiţi care este cel mai bun job pentru voi? 

Când începeți să căutați un job suplimentar, veţi realiza că există o gamă foarte largă de joburi. Doar de voi depinde ce fel de job veţi accepta, pentru că aveţi timp liber limitat pe care îl puteţi dedica îndeplinirii sarcinilor suplimentare.

Deoarece munca suplimentară nu este principala voastră sursă de venit, nu acceptaţi orice, ci evaluați bine complexitatea sarcinii care trebuie îndeplinită. Desigur, aici se pune şi întrebarea legată de plată, care va fi uneori sub aşteptările voastre. Uneori este bine să acceptaţi şi astfel de joburi, mai ales dacă sunteţi începători. În acest fel veţi dobândi experienţa necesară, dar şi recomandări din partea clienţilor mulţumiţi.

Desigur, alegeţi întotdeauna joburi în domeniile care vă sunt cunoscute şi în care sunteţi siguri că veţi îndeplini sarcinile în cel mai bun mod posibil. În acest fel veţi finaliza mai rapid obligaţiile şi veţi avea mai mult timp liber.

Venit de la jobul suplimentar

Cele mai bune idei pentru un job suplimentar 

Acum, când ştiţi cât timp liber aveţi, este timpul să vă decideţi pentru jobul suplimentar pe care îl veţi face. Ceea ce trebuie să ştiţi este că cele mai bine plătite joburi necesită cunoştinţe şi competențe specifice.

În cazul în care consideraţi că aveţi nevoie de o formare suplimentară pentru a putea să câştigaţi suplimentar, trebuie să ştiţi că şi acest lucru este posibil. Indiferent de sarcinile zilnice pe care le aveţi, învăţând la distanţă veţi putea să vă organizaţi propriul timp. Cunoştinţele dobândite în acest mod sunt extrem de utile, deoarece permit o mai mare competitivitate pe piaţa muncii.

Administratorul de afaceri 

Cunoştinţe necesare: sistematizare şi organizare, cunoașterea operării pe calculator şi a programelor de contabilitate.

Fiecare companie are nevoie de administratori de afaceri (asistenți ai directorilor, manageri de birou). Datorită volumului mare de muncă, mulţi oameni se adresează colaboratorilor externi, care îi vor ajuta să-şi rezolve sarcinile administrative.

Administratorul de afaceri se ocupă, în primul rând, cu documentația şi înregistrările, motiv pentru care, de multe ori, colaborează îndeaproape cu contabilii. Aceste joburi sunt realizate, în mare parte, pe cale digitală, prin intermediul calculatoarelor, ceea ce a facilitat angajarea unor colaboratori externi.

Prin urmare, nu este surprinzător faptul că afacerile administrative sunt poziţionate printre cele mai căutate profesii din lume. Dacă doriţi să lucraţi de acasă pentru clienţi străini, reţineţi că, în acest caz, trebuie să vorbiţi excelent limba engleză. În unele cazuri, este necesară şi cunoașterea legilor şi a practicilor comerciale locale.

Unde vă puteţi şcolariza: programul Administrarea afacerilor este alegerea ideală.

Asistentul virtual 

Cunoştinţe necesare: pentru acest job este necesar, în primul rând, să aveţi nişte bune competențe organizatorice şi de comunicare.

Asistența virtuală reprezintă un upgrade în comparaţie cu joburile suplimentare standard. Principala diferenţă constă în faptul că fiecare activitate se desfășoară prin intermediul internetului, ceea ce înseamnă că se colaborează, în general, cu clienţi străini. Prin urmare, este vorba de o profesie în care toate cunoştinţele şi experienţele, acumulate anterior în afacerile clasice de secretariat, pot fi transferate şi aplicate în lumea digitală.

Dacă nu aveţi experienţă în joburile online, activităţile pe care le are un asistent virtual sunt, în acest caz, cea mai bună poziţie de start. În acest fel, puteţi lucra ca asistent, rezolvând numeroase probleme - de la cele administrative până la administrarea paginilor oficiale pe rețelele sociale.

Desigur, pe măsură ce dobândiţi experienţă, veţi putea dicta condiţiile de muncă şi să acceptaţi doar joburile pe care le doriţi. Cu timpul, veţi putea accepta mai multe sarcini cu termene similare, deoarece veţi fi siguri că sunteţi în stare să realizaţi totul.

Unde vă puteţi şcolariza: În funcţie de preferinţele voastre, puteţi opta pentru programul de Management financiar sau pentru programul de Management strategic şi operaţional.

Managerul HR 

Cunoştinţe necesare: abilităţi de negociere, recunoaşterea competenţelor de management al resurselor umane.

Resursele umane reprezintă un sector extrem de atractiv, care include grija pentru angajaţi, dar şi organizarea concursurilor pentru ocuparea posturilor vacante şi evaluarea candidaţilor. Pentru că este vorba de un job complex, companiile angajează agenţii speciale şi experţi.

Multe companii decid ca interviurile preliminare cu candidaţii să fie făcute de managerii de resurse umane, în timp ce, eventual, etapa finală de selecţie o efectuează personal managerii executivi. Desigur, intervievarea candidaţilor este doar o parte din profesia managerilor de resurse umane.

De asemenea, aceştia au grijă de modalităţile de motivare a angajaţilor, găsind modalităţi prin care se poate îmbunătăţi statutul lor. De asemenea, în acord cu managementul companiei, managerii HR concep şi implementează cele mai eficiente metode pentru o muncă eficientă. Aceasta include conceperea metodelor de recompensare a angajaţilor, dar şi implementarea eficientă a măsurilor disciplinare.

O astfel de activitate poate fi efectuată în calitate de consultant al unei companii sau chiar ca asistență, în cazul în care interviurile cu potenţialii candidaţi se efectuează online. În acest caz, puteţi lucra pentru multe companii internaționale.

Unde vă puteţi şcolariza: programul Managementul resurselor umane acoperă tot ceea ce trebuie să ştie un manager HR.

Managerul de vânzări 

Cunoştinţe necesare: cunoașterea principiilor de marketing şi finanțe

Înţelegerea nevoilor clienţilor este o competenţă din ce în ce mai căutată în întreaga lume. Odată cu dezvoltarea cumpărăturilor pe internet, întreaga planetă a devenit o piaţă. Un manager de vânzări bun va atrage orice client, indiferent de ţara în care trăieşte acesta. Prin urmare, este important să aveţi şi competenţe bune de comunicare, deoarece dezvoltarea relaţiilor cu clienţii este esenţială.

Această profesie este ideală dacă doriţi să vă dezvoltați încet competențele şi să vă dedicaţi treptat acestui job cu normă întreagă. Dacă sunteţi un vânzător bun, veţi câştiga cu uşurinţă venituri mari, deoarece clienții oferă, deseori, şi un procent din vânzări, pe lângă onorariul fix. În acest caz, doar de voi depinde cât veţi câștiga.

Unde vă puteţi şcolariza: programul Vânzări şi managementul vânzării vă va familiariza cu bazele acestei profesii.

Managerul PR 

Cunoştinţe necesare: cunoaşterea reţelelor sociale, operarea cu programele de prelucrare a imaginilor.

Comunicarea eficientă cu publicul este esenţială pentru crearea unei imagini pozitive a unui brand. Există diferite tehnici care ajută la formarea unei reputaţii pozitive a companiei în public, iar de voi depinde dacă le veţi aplica cu succes.

Există multe situaţii în care sunt necesare competențele unui bun PR manager. Acestea pot fi cazuri în care trebuie profitat la maximum de o situație bună sau trebuie să se reducă daunele dacă se întâmplă ceva rău. De la un manager PR de succes se aşteaptă ca întotdeauna să facă faţă unei situaţii şi să aibă un plan în cazul în care se întâmplă ceva neașteptat.

PR-ul modern înseamnă, de asemenea, comunicarea cu populaţia din mediul online. În comparaţie cu metodele clasice de PR, internetul este specific, deoarece există un feedback direct de la utilizatori, cel mai des prin intermediul rețelelor sociale. În comparație cu mass-media clasică, internetul este mult mai complex, deoarece totul se întâmplă mai rapid în mediul online şi aveţi mai puţin control asupra conţinutului.

Cu toate acestea, dacă ştiţi să folosiţi eficient internetul şi ştiţi să implementaţi excelent metodele clasice de PR, veţi putea alege clienţii, precum şi onorariul pentru care veţi lucra.

Unde vă puteţi şcolariza: programul Relaţii publice vă va ajuta să construiţi o imagine ideală pentru fiecare client.

Venit suplimentar de la jobul suplimentar

Aţi vrea să lucrați suplimentar în zilele de weekend? 

Multe joburi suplimentare implică munca în zilele de weekend, când, de fapt, aveţi cel mai mult timp liber. Totuşi, opiniile sunt diferite privind faptul dacă munca suplimentară la sfârşit de săptămână este un lucru bun. Ca întotdeauna, totul depinde de voi şi de organizarea personală. Dacă aveţi un obiectiv stabilit şi doriţi să câştigaţi o anumită sumă cât mai curând posibil, cu siguranţă veţi dori să profitaţi de orice ocazie pentru un câştig în plus.

Weekendul oferă oportunităţi suplimentare, deoarece mulţi se odihnesc în aceste două zile. Aceasta înseamnă că veţi avea mai multe oportunități în timpul căutării proiectelor atractive, clasice sau a celor de pe internet. Deseori se va întâmpla ca cineva, chiar în zilele de weekend, să aibă nevoie de ceva rapid, astfel încât totul să fie pregătit pentru luni. Şi în timp ce odihna este binevenită, s-ar putea să nu fie rău ca uneori să lucraţi şi în zilele de weekend.

Cât puteţi câştiga dintr-un job part-time? 

Având în vedere că este vorba o muncă suplimentară, de voi depinde cât de mult vă veţi angaja în cursul lunii. De asemenea, majoritatea joburilor online sunt taxate pe oră. În acest caz, puteţi să vă proiectaţi cu uşurinţă câştigurile în funcţie de timpul liber pe care îl aveţi la dispoziţie.

Indiferent de toate cele menţionate, cu siguranţă puteți să vă bazaţi pe un venit suplimentar de cel puţin 200 de euro pe lună. Desigur, puteţi câştiga şi mai mult, cu un angajament mai mare şi o reputaţie îmbunătăţită. Un profit mai mare apare ca urmare a creşterii gradului de dobândire a cunoştinţelor şi a competenţelor pe piaţă. Cu cât aveţi mai multă experienţă, cu atât veţi putea să dictaţi condiţii mai bune de lucru.

Abilităţile de afaceri care vă garantează profituri mari

Am pregătit pentru dvs. un document cu sfaturi şi cu descrierea abilităţilor de afaceri care vă garantează profituri mari, indiferent de ocupaţia dvs. Pentru a prelua raportul, daţi clic aici.

Verificați dacă mai sunt locuri disponibile! Sesiunea de înscrieri 2019/20 este în curs

Pentru a afla mai multe despre înscriere, daţi clic aici.