UN JOB FOARTE BINE PLĂTIT

Pachetele SEO și prețul: La ce să fim atenți?

Succesul optimizării motoarelor de căutare, care se referă în primul rând la Google, depinde de multe elemente. Prețul serviciului este influențat, printre altele, de complexitatea site-ului, de starea sa actuală și de obiectivele stabilite.

Pachetele SEO și prețul

Rezultatul este influențat și de disponibilitatea clientului de a investi în optimizare. Nici cei mai buni experți SEO nu vor putea face nimic dacă nu au mijloace pentru îmbunătățirea site-ului. Ba mai mult, se întâmplă adesea ca specialistul angajat să refuze postul, deoarece consideră că, în condițiile date, nu va putea obține efectul dorit.

Pentru a determina prețul SEO cât mai corect, este necesar să faceți cunoștință cu infrastructura site-ului și modul în care funcționează până acum. Cercetarea concurenței este, de asemenea, inclusă în analiză pentru a oferi o imagine de ansamblu a situației. Înainte de o analiză mai detaliată tehnică, onpage și offpage, este necesar să cunoaștem informațiile de bază despre proiectul propriu-zis, adică site-ul:

  • dacă optimizarea site-ului a fost efectuată până acum și cât de bine;
  • cât de bune sunt backlinkurile care leagă site-urile de autoritate la pagina pe care o analizați;
  • câte pagini are site-ul;
  • Cum este clasat un site în rezultatele căutării pentru cuvinte-cheie relevante;
  • dacă site-ul a fost vizitat și de unde provine cel mai mult trafic;
  • care va fi bugetul stabilit pentru activitățile SEO;
  • ce provocări a întâmpinat site-ul până acum.

Acestea sunt câteva dintre cele mai importante elemente care influențează prețurile pentru a finaliza cu succes un proiect. Pentru a păstra totul transparent, este de așteptat ca un expert SEO să atragă atenția clientului încă de la la început la posibilele obstacole care ar putea afecta rezultatul lucrării. Este foarte important să facem imediat cunoscut faptul că optimizarea produce rezultate pe termen lung.

Acest lucru înseamnă că SEO nu este un sprint, ci un maraton, în care rezultatele nu ajung în prezent, ci au un efect pe termen lung. Acest element este foarte important, deoarece mulți caută rezultate rapide, din dorința de a-l obține cât mai ieftin. Lupta pentru topul rezultatelor căutării poate fi un proces îndelungat, chiar și cu bugete mari la dispoziție. Obiectivul stabilit influențează cu siguranță prețul serviciilor, întrucât cererile ambițioase necesită, de asemenea, o implicare mai mare a specialiștilor în SEO.

Ce oferă pachetele de servicii SEO?

Deși volumul și tipul de activitate de pe un site pot varia de la caz la caz, totuși se știe aproximativ ce poate fi oferit pentru un buget dat. De asemenea, pachetele SEO ajută clienții propriu-ziși care poate au cerințe care nu sunt în conformitate cu activele planificate. În acest fel, negocierile sunt mai ușoare, deoarece descrie într-un mod pitoresc ceea ce se câștigă pentru banii investiți.

Pachetele SEO trebuie să specifice zonele care vor fi actualizate și efectul care poate fi așteptat. Câteva domenii sunt esențiale pentru o optimizare eficientă:

  • Structura site-ului - Pentru ca site-ul să poată fi vizualizat pe toate platformele și dimensiunile ecranului, trebuie îndeplinite anumite condiții. Aceasta se referă mai întâi la receptivitatea site-ului, adică la viteză și vizibilitate pe telefoane și alte dispozitive mobile. Arhitectura site-ului propriu-zis trebuie făcută în așa fel încât Google să poată accesa mai bine site-ul.
  • Conținutul site-ului - Este extrem de important ce fel de conținut are un site. Este important pentru Google ca utilizatorul să primească informații cât mai exacte posibil ca răspuns la o întrebare. Conținutul de înaltă calitate poate împinge site-ul până la vârf. Prin această categorie ne referim în primul rând la: bloguri, videoclipuri, podcast-uri, fotografii și infografică.
  • Calitate backlink - site-ul va atrage în continuare atenția asupra lui cu linkuri către unul dintre site-urile influente. Astfel capătă importanță, deoarece înseamnă că una dintre autorități a considerat că paginile de pe alt site sunt importante. Este foarte important ca Google să nu creadă că au fost achiziționate backlinkurile, respectiv că un site a postat linkurile altcuiva pentru bani și nu pentru conținut.

Câtă atenție va fi acordată anumitor segmente depinde de acordul cu clientul. Pachetele SEO ajută în luarea deciziei, deoarece în acest caz decizia este luată în funcție de buget. Totuși, încă o dată trebuie remarcat faptul că practic nu există o listă unică de prețuri, întrucât totul depinde de evaluarea volumului de muncă și a dorințelor clientului.

Majoritatea experților SEO țin cont de bunăstarea clientului, deci nu doresc să se implice în tehnici riscante. De fapt, deși există metode de tip White Hat, în general, acceptate, există și moduri pe care Google nu le favorizează. Aceasta se referă laGrau Hat, unde anumite metode nu sunt interzise în mod explicit, dar nu sunt în general acceptate.

De multe ori se întâmplă ca respectivul client să nu aleagă mijloacele pentru atingerea obiectivului cât mai curând posibil. Aceasta este însă o decizie proastă, deoarece penalitățile pot fi uriașe. Cea mai rea opțiune este să folosiți metode interzise (Black Hat), care pot produce un rezultat pe termen scurt, dar cu costul penalizării severe a site-ului de către Google. Sancțiunile pot fi atât de drastice încât site-ul este înlăturat practic din căutări și devine invizibil utilizatorilor.

Pentru a evita sancțiunile, orice expert SEO serios va recomanda întotdeauna ca optimizarea să fie făcută numai după reguli. Adică, chiar și metodele care nu sunt interzise în mod explicit pot fi cauza pedepsei.

Cum se stabilește prețul pachetului SEO

Cum se stabilește prețul pachetului SEO?

Pachetele SEO pe care companiile le oferă clienților depind în primul rând de obiectivele pe care și le-au stabilit, de numărul de pagini care trebuie actualizate și de timpul necesar pentru a investi. Prețul final este determinat și de numărul de backlinkuri care trebuie create. Cele mai ieftine pachete implică analiza site-ului și apoi se sugerează ceea ce trebuie corectat.

Pachetele care oferă un serviciu complet de optimizare a site-ului includ SEO tehnic, SEO onpage și SEO offpage. Trebuie adăugat că acest pachet SEO include și servicii de creare de conținut, promovare pe rețelele sociale și colaborare cu site-uri din partea autorităților. În acest caz vorbim despre pachete la cheie.

Verificarea efectelor de optimizare a site-ului

În mod clar, optimizarea SEO a unui site este un proces pe termen lung în care rezultatele nu sunt momentan vizibile. Cu toate acestea, acest lucru nu înseamnă că rezultatele lucrării nu pot fi monitorizate. Indiferent ce pachet SEO este selectat, este de așteptat ca clientul să fie mereu la curent cu procesul.

Acesta este motivul pentru care rapoartele obișnuite, de obicei lunare, sunt produse pentru a oferi informații despre ceea ce a fost făcut și ce este planificat în perioada următoare. În plus, clasarea clientului poate fi vizualizată oricând pentru cele mai importante cuvinte-cheie. Succesul final va depinde în mare măsură de bugetul aprobat de client pentru lucrările de optimizare.

Prețul optimizării site-ului

Prețul serviciului SEO depinde de ambiția clientului, dar și de starea pieței. Ca în orice domeniu de afaceri, concurența afectează prețul. De obicei, experții independenți percep mai puțin pentru serviciile lor decât agențiile de marketing. Adesea se întâmplă ca un client să nu întâlnească niciodată un expert în persoană, deoarece l-a angajat prin intermediul site-urilor freelance.

Conform unui sondaj recent, în unele cazuri, colaborarea cu profesioniști independenți poate fi de două ori mai ieftină. Desigur, trebuie avut în vedere faptul că aproape fiecare caz este unic și un preț este format în consecință. Suma finală este afectată și de metoda de plată, adică dacă un expert SEO este plătit pe oră, lunar sau pe proiect.

Cel mai adesea, serviciile sunt facturate lunar (aproximativ 75% din profesioniști). În acest caz, taxa este de obicei cuprinsă între 500 și 1.000 $. De asemenea, trebuie reținut faptul că prețul forței de muncă variază în funcție de piața pe care operează și de prețurile pe care le oferă concurenții săi.

Cât este de rentabil SEO?

Chiar dacă nu este o afacere online, SEO poate fi rentabil în forme diferite. Cu toate acestea, mulți angajatori consideră că optimizarea site-ului este un rău (nu atât de) necesar. Drept urmare, deseori se gândește mai mult la economii decât la posibilele beneficii. Există un decalaj mare între dorințe și posibilități, deoarece rezultatele fără a investi într-un site pur și simplu nu sunt posibile. Cu toate acestea, dacă un expert SEO dovedit lucrează la proiect, rezultatele nu vor lipsi.

Ba mai mult, nu numai că pot conta pe rezultate deosebite, ci contribuie direct la creșterea veniturilor companiei. Cu siguranță, este un proces continuu în care activitatea nu este niciodată completată, dar este necesar să controlați în permanență activitatea și să îmbunătățiți conținutul. Acest lucru se datorează în primul rând modificărilor constante pe care Google le realizează, dar și datorită concurenței care dorește să fie, de asemenea, în vârful rezultatelor căutării.

Când sunt luate în considerare toate lucrurile, este clar că orice profesionist în marketing, antreprenoriat sau vânzări, trebuie să ia în considerare importanța optimizării SEO a unui site. Indiferent dacă veți asimila aceste tehnici ca om de afaceri de succes sau veți angaja profesioniști, depinde mai întâi de ceea ce doriți să realizați. În orice caz, prețul SEO și pachetul SEO sunt lucruri la care ar trebui să vă gândiți.

Abilităţile de afaceri care vă garantează profituri mari

Am pregătit pentru dvs. un document cu sfaturi şi cu descrierea abilităţilor de afaceri care vă garantează profituri mari, indiferent de ocupaţia dvs. Pentru a prelua raportul, daţi clic aici.

Verificați dacă mai sunt locuri disponibile! Sesiunea de înscrieri 2024/25 este în curs.

Pentru a afla mai multe despre înscriere, daţi clic aici.

Înscrie-te