Pripremite se za novo poslovno doba. Prijavite se!

Cursuri de HR management în București

Dacă tindeți spre o carieră de succes în domeniul competențelor care sunt cruciale pentru orice afacere, cursurile noastre de management al resurselor umane (HR) din București sunt alegerea ideală pentru educația voastră, care va deschide ușa către locuri de muncă bine plătite!

După finalizarea cu succes a educației la BusinessAcademy, veți avea posibilitatea să obțineți certificate recunoscute internațional, care vă vor deschide ușa pentru realizarea viziunii voastre de carieră pe termen lung.

Nu ratați minunata ocazie de a obține certificate prestigioase de la Departamentul de Examene al Universității Cambridge și de la Rețeaua Internațională de Calificări (IQN) după finalizarea cu succes a programelor noastre de un an de zile, inclusiv a cursurilor noastre de HR din București. Această acreditare recunoscută va fi un plus valoros la profilul vostru profesional, deschizând o gamă largă de oportunități pentru dezvoltarea carierei și dobândirea succesului.

BusinessAcademy, în calitate de partener autorizat al Departamentului de Examene Internaționale Cambridge, desfășoară cursuri care respectă cu strictețe cele mai înalte standarde de învățare, care sunt aplicate la universități renumite din întreaga lume. Cursurile noastre de management se remarcă prin abordarea personalizată a învățării, unde sunt adaptate cu atenție nevoilor individuale ale fiecărui participant. Vă permitem să vă alegeți propriul ritm de învățare și să obțineți feedback valoros de la coordonatori experți.

Tradițional sau online?

Pentru dobândirea rapidă a cunoștințelor atotcuprinzătoare, nu trebuie să fiți prezenți fizic la cursuri. BusinessAcademy folosește platforma de învățământ la distanță, Distance Learning, care vă permite să obțineți titluri profesionale și certificate recunoscute internațional prin educație online. Vă puteți dedica frecventării cursurilor de HR atunci când vă corespunde cel mai mult, fie în confortul propriei case, fie în atmosfera liniștită a unei cafenele de lângă Centrul Vechi sau de lângă Piața Unirii. Tot ce aveți nevoie este un laptop și o conexiune la internet! Platforma noastră Distance Learning vă garantează aceeași calitate a competențelor și a diplomelor ca a studiului la clasă - cunoștințele noastre specializate și calificările sunt recunoscute la nivel mondial.

La BusinessAcademy, vă oferim o gamă largă de resurse educaționale pe parcursul educației voastre. Prin intermediul platformei noastre avansate de e-Learning, veți avea acces nelimitat la materiale audio și video, cursuri interactive și materiale educaționale, care sunt disponibile 24 de ore pe zi. Dacă întâmpinați provocări în timpul studiilor, echipa noastră de coordonatori vă va oferi sprijin și vă va rezolva orice îndoieli.

La BusinessAcademy, vă oferim posibilitatea de a alege abordarea de învățare care vi se potrivește cel mai bine. Dacă decideți pentru o abordare tradițională, sediul nostru modern dotat din București (Strada Academiei, Nr. 28-30, Excelsior 010016) vă stă la dispoziție pentru desfășurarea cursurilor. Încăperile noastre sunt echipate pentru a vă oferi un mediu de învățare inspirator, care îndeplinește cele mai înalte standarde.

Cursurile de management al resurselor umane sunt grupate într-un program de un an de zile

Există o înțelegere general acceptată conform căreia companiile care au angajați bine organizați, inovatori și motivați au șanse mai mari de a realiza mai mult profit. Acest fapt este de o importanță deosebită pentru companiile care doresc să iasă în evidență față de concurență prin furnizarea de servicii superioare.

Human Resource Management

În acest curs veți avea ocazia să explorați strategiile eficiente de recrutare și selectare a talentelor, motivarea și recompensarea adecvată a angajaților, oferirea de programe de formare și dezvoltare, creșterea productivității și construirea unei cariere de succes. Prin dobândirea de cunoștințe de specialitate în domeniul resurselor umane, veți învăța cum să colaborați cu succes cu managerii și directorii operaționali pentru a realiza un management optim al costurilor cu forța de muncă.

În acest program, veți avea ocazia să explorați cum să aplicați cunoștințele științifice în formarea unui mediu de lucru care va inspira angajații să atingă un nivel ridicat de implicare.

Vezi mai multe despre programul Human Resource Management.

Aici puteți vedea planul complet de predare al acestui program.

Cum să vă înscrieți într-un program de un an de zile de management al resurselor umane (HR) în București?

Pentru înscriere la academia noastră, puteți trimite o cerere prin acest link sau ne puteți contacta direct prin telefon la următoarele numere: +40 (314) 326 163, +40 (74) 9161 610 sau +40 (74) 5040 199. Echipa de experți este disponibilă de luni până vineri de la 08:00 la 20:00 și este pregătită să vă ofere sprijin pe parcursul întregului proces de înscriere.

După înregistrarea cu succes, va fi organizat un interviu individual cu consilierul nostru expert în înregistrare. În timpul acestui interviu, veți avea ocazia să oferiți informații detaliate despre voi, precum și să vă exprimați clar interesele, ambițiile și obiectivele cu privire la formarea ulterioară. Această interacțiune personalizată ne permite să vă oferim asistență care este special adaptată nevoilor și dorințelor voastre.

Denumirea programului
Locuri disponibile
tradiţional online
Executive Business Program Verificaţi dacă mai sunt locuri libere Înscrierea este în curs
Human Resource Management Verificaţi dacă mai sunt locuri libere Înscrierea este în curs
Management Verificaţi dacă mai sunt locuri libere Înscrierea este în curs
Marketing and Marketing Management Verificaţi dacă mai sunt locuri libere Înscrierea este în curs
Sales and Sales Management Verificaţi dacă mai sunt locuri libere Înscrierea este în curs
Financial Management Verificaţi dacă mai sunt locuri libere Înscrierea este în curs
Project Management Verificaţi dacă mai sunt locuri libere Înscrierea este în curs
Business Administration Verificaţi dacă mai sunt locuri libere Înscrierea este în curs
Entrepreneurship Verificaţi dacă mai sunt locuri libere Înscrierea este în curs
Public Relations Verificaţi dacă mai sunt locuri libere Înscrierea este în curs
International Business Verificaţi dacă mai sunt locuri libere Înscrierea este în curs
Investment Management and Stock Exchange Verificaţi dacă mai sunt locuri libere Înscrierea este în curs

Perioada de înscrieri de iarnă este deschisă, iar prețurile de înscriere vor crește în curând!

Având în vedere numărul limitat de locuri disponibile, acum este momentul potrivit să vă înscrieți și să vă asigurați locul. Vă recomandăm să nu ratați această oportunitate și să vă înscrieți cât mai curând posibil, astfel încât să puteți profita de taxele de școlarizare mai avantajoase care sunt disponibile în prezent. Politica noastră recompensează participanții implicați și hotărâți, care reacționează rapid. Nu ezitați, înregistrați-vă astăzi și asigurați-vă locul în programul nostru!

  Pentru înscrieri până la
29.2.2024.**
Departamentul de studii Preţ* 12
rate
20
rate
Preţ Întreg
Executive Business Program 1699 158 100 2500
Management 1444 133 85 1950
Human Resource Management 1444 133 85 2150
Entrepreneurship 1444 133 85 2200
Marketing and Marketing Management 1444 133 85 2000
Sales and Sales Management 1444 133 85 1950
Business Administration 1019 92 60 1450
Financial Management 1444 133 85 2150
Project Management 1444 133 85 2000
Public Relations 1444 133 85 2150
Investment Management and Stock Exchange 1444 133 85 2200
International Business 1699 158 100 2400

*Taxa de școlarizare afișată este pentru plată integrală. În acest caz, prețul de bază este redus suplimentar. Toate prețurile sunt menționate în euro. 
**Prețurile promoționale din tabel sunt valabile pentru cursanții online, iar taxa de școlarizare totală pentru cursanții tradiționali este cu 50 euro mai mare. Oferim reduceri speciale pentru doi sau mai mulți cursanți din aceeași familie, precum și pentru doi sau mai mulți cursanți din aceeași companie și pentru membrii lor de familie. Dacă vă înscrieți în această perioadă, obțineți și un pachet suplimentar de 6 luni de pregătire pentru design web în valoare de 475 euro, gratuit. Pentru mai multe informații, ne puteți contacta la numărul de telefon +40 (314) 326 163.

Pentru șomeri: plătiți doar după ce vă angajați

Dacă momentan sunteți șomer, vă asigurăm finanțarea a 20% din prețul de școlarizare. Vezi aici condițiile.

Valoarea școlarizării și a certificatului Cambridge dobândit la sfârșitul școlarizării o putem dovedi foarte ușor - preluăm o parte din taxa de școlarizare până când vă angajați.

Suntem atât de siguri de abilitățile, cunoștințele și încrederea pe care le veți dobândi într-un an de zile încât vă oferim posibilitatea să plătiți 80% din taxa de școlarizare în mai multe rate. Restul de 20% urmează să-l plătiți după angajare. Și nici atunci nu veți plăti integral, ci în rate lunare. Astfel, vrem să vă recompensăm tot efortul și timpul dedicat școlarizării.

3 condiții pe care trebuie să le îndepliniți ca să beneficiați de aceste circumstanțe speciale privind modalitatea de plată:

  • să nu fiţi angajaţi,
  • să fi absolvit studii medii sau facultatea,
  • să semnaţi Contractul pentru plata unei părţi din taxa de şcolarizare după angajare (contractul îl veţi primi de la noi).

Ce obţineţi în pachetul de şcolarizare

Prețul școlarizării la BusinessAcademy include și:
  • toate orele stabilite în programul de un an de zile;
  • prezența la cursuri la sediul BusinessAcademy sau de acasă prin live stream;
  • disponibilitatea permanentă a profesorului pentru consultații conform orarului consultațiilor;
  • informațiile despre școlarizare prin intermediul serviciului utilizatori pentru cursanți;
  • BusinessAcademy eduWall;
  • susținerea examenului conform programului calificărilor internaționale în funcție de departamentul ales;
  • utilizarea gratuită a materialelor suplimentare pentru pregătirea în vederea susținerii examenelor internaționale prin serviciul online;
  • acces nelimitat la biblioteca BusinessAcademy;
  • prezența la seminare extra-curriculare în cadrul organizației LINK group;
  • certificat BusinessAcademy care atestă frecventarea cursurilor sau absolvirea școlarizării;
  • Emiterea certificatelor LINK pentru limba engleză și germanăîn condiții preferențiale;
  • utilizarea internetului, scannerului, imprimantei și calculatoarelor la sediul BusinessAcademy;
  • întocmirea CV-ului și orientarea profesională oficială ca ajutor la angajare sau la obținerea unui job mai bun după finalizarea școlarizării;
  • ajutor și suport din partea Consilierului pentru studiu pe toată perioada școlarizării.


Înregistrarea pentru generaţia 2024/25 se face aici.

BusinessAcademy: Înscrieţi-vă la timp   Daţi clic pe acest link pentru a vă înscrie la BusinessAcademy »»»